Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Buldozer? Ne, halda šrotu

Včera propustil Emmerovou. Předevčírem ji chválil. Mezitím dal založit vyšetřovací komisi k Unipetrolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viados

Ono je to zcela přesné
Ať už je autorem kdokoliv, postřeh je to přesný. Nástup ParoubTeka na scénu byl skutečně špičkový, jenže s jedinou myšlenkou se nedá vládnout dlouho. Na celou estrádu to určitě nevystačí.
0/0
17.10.2005 10:13

lightman

NICE
byl sem pobaven :)
0/0
16.10.2005 11:51

celtic

Re: NICE
Štajgrfalt, Zvědavec a Haló noviny nemají chibu...
0/0
16.10.2005 11:58

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: NICE
a jeste Buh...
0/0
16.10.2005 12:12

obcan-Brych

Steigerwald "objektivni jako vzdy".
Mily Steigerwalde, Vas clanek spise ukazuje na vseobecne znamy fakt, ze clovek, ktery nic neumi jako Vy a je mizernym novinarem, se snazi drzet lezenim nekomu (ve Vasem pripade ODeeSakum, u kterych cekate volebni vitezstvi) do zadku. Argumenty vycucane z prstu, pojmy, dojmy, tot uroven vetsiny ceskych novinaru - u Steigerwalda jeste o nejaky ten stupinek nizsi uroven.
 
Ja netvrdim, ze premieri ze socdem jsou nejaka evropska spicka, nicmene proti 40 rokum vlady komunistu, nasledovane vladami losera Klause s "odborniky" typu Dyby, Kocarnika, Macka, Cermaka,... jsou porad jeste HODNE dobri.
0/0
15.10.2005 5:47

Adalbert Moudrý

Re: Steigerwald "objektivni jako vzdy".
Dodávám, že p. Steigerwald není jen mizerným novinářem; jeho zaujatost proti jedné politické straně hraničící až s patologickou nenávistí se vymyká všem měřítkům novinářské profese. Proto je třeba ho nazvat novinářem gaunerem. Jinak rovněž neprožívám politiky z ČSSD, ale každý člověk, který je nad věcí, musí uznat, že proti těm, které jste uvedl, ale i oproti stávájícím "stars" ODS typu Tlustého, Langera, Němcové a Nečase, jsou stále "stravitelnější". Politický komentátor by se měl dívat na strany a politiky tak jako sportovní novinář např. na týmy a fotbalisty. Steigerwald se v tomto srovnání ale chová jako fotbalový chuligán nenávidící "nepřátelský" tým. Člověk při přečtení jeho článku má strach, kdy se vydá s baseballovou pálkou "bít socany". Chápu, že jako správný Springerův pacholek má zadání co nejvíc špinit socany a tak pomoci ODS vyhrát volby, ale i to lze dělat, jak ukazují ostatní novináři z MFDnes, přece jen s větší noblesou. Končím pane Steigerwalde! Jdu zvracet.
0/0
15.10.2005 18:34

franta straka :D

Re: Re: Steigerwald "objektivni jako vzdy".
ja bych spis rekl ze pan Steigerwald umi obdivuhodnym zpusobem vzdy uhodit hrebicek presne na hlavicku a to mozna nekterym lidem vadi.Steigerweild je
0/0
17.10.2005 13:37

kedalch

Re: Re: Steigerwald "objektivni jako vzdy".
Tady je asi sjezd ČSSD, když na to tak koukám.... Podle mě máta všichni slabého pamatováka. Když nám vládl Klaus, Dyba, Kočárník a spol., to jim národ ještě věřil. Posrali toho hodně, ale taky hodně udělali a většinu chyb lze připsat na úkor doby a jejich neumětelství, neb kde se měli naučit být ministry. Přesto ve mě velká část z nich zanechala určitou vzpomínku na jakousi osobnost, kdežto to co nám předkládají socani teď, to je skutečný odpad a hnus. Považuji se za pravicového voliče a jen lituji, že tu nemám koho volit. Plně totiž souhlasím s tím, že Tlustý a Langer jsou stejně nevěrohodní jako Gross a Škromach. To se tu sakra nenajde nikdo schopný, kdo by neměl máslo na hlavě????
0/0
18.10.2005 7:42

celtic

štajgrfalt...
Zvědavec a Haló noviny nemají chybu...
0/0
13.10.2005 20:42

Mik8

výstižné
Pěkný komentář, podobně jako http://zpravy.idnes.cz/nazory.asp?r=nazory&c=A051010_212843_nazory_itu . Na začátku byla vždy nafouklá bublina (Gross - mladý, nedějný, Špidla - pracovitý, skromný) a co nakonec zůstalo. Už aby byl prokouknut i "buldozer" Paroubek, po splasknutí bubliny zůstane jen bezcharkterní úředník štěpánovsko-bolševického typu.
0/0
13.10.2005 20:41

j@ck

Re: výstižné
nechci ti brát iluze, ale tak skončí většina politiků. z topolánka je místo "chlapa z gulama" křupanský impotentní vidlák, co není schopen řídit vůbec nic. jen mě udivuje, že hlubokomyslný český lid ještě neprokoukl masku našeho pana prezidenta a neobjevil toho bezcharakterního úředníčka z prognosťáku, který si svou patologickou ctižádostí a narcismem léčí hluboce zakořeněný komplex méněcennosti. 
0/0
17.10.2005 10:25

karoten

Dneska je to slabý
Mejte se tu, hezky solvinou a nashle v průvodu
0/0
13.10.2005 16:43

kagmark

Pravda je???
že když se podívám výše na uvedenou fotku,tak je to spíš halda srač?k.
0/0
13.10.2005 16:14

pepe1000-1

4jekul
0/0
13.10.2005 16:07

pepe1000-1

Re: 4jekul
Kuwa, chyba.. Kde jsi vzal jekule ten termin "normalni obcanstvo"??? Ja to slysel naposled od prasete bradavicnateho v tv...
0/0
13.10.2005 16:09

Deleter

Re: Re: 4jekul
to bude nějak souviset s "lidem této země". Protože Pára ví, co lid této země potřebuje, a taky to prosadí třeba s Marťany.
A kdo by mu v tom chtěl bránit, toho zasáhne tvrdá ruka lidu, která už si poradí, s reakčními živly!!!
0/0
13.10.2005 16:14

jekal

Re: Re: 4jekul
já ho používám roky, a jde o občany , kteří nepatří do tvrdých jader partají a chodí hlavně k parlamentním volbám 
0/0
13.10.2005 16:15

pepe1000-1

Re: Re: Re: 4jekul
Vsude na zapade totiz pouzivaji termin danovy poplatnik, protoze jejich dane prerozdelujou..
0/0
13.10.2005 16:25

jekal

Re: Re: Re: Re: 4jekul
a jaký termín je pro Ty co daně neplatí ?
0/0
13.10.2005 16:28

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: 4jekul
Daňoví nepoplatníci?
0/0
13.10.2005 16:29

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: 4jekul
Duchodci, deti, prizivnici, cikani atd. vsak je znas, ne.
0/0
13.10.2005 16:30

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4jekul
no to je moc zbytečných slov, vystačí normální občanstvo a tvrdá jádra partají
0/0
13.10.2005 16:32

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4jekul
Jde o to, ze napred zastupujou DANOVE POPLATNIKY a pak teprve zbytek. Tim nechci snizovat hodnotu toho zbytku..
0/0
13.10.2005 16:40

karoten

No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
Nějak není slyšet o tom zástupu čekajících zastavovačů.
0/0
13.10.2005 15:54

agent6542559

Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
... i haldu šrotu rozkradou cikáni. Neboj ...
0/0
13.10.2005 15:57

Deleter

Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
zřejmě chtěl napsat: "No a kdy..." - je z diskuse vidět, že se hodně zajímá o jisté tělesné partie.
0/0
13.10.2005 16:06

Kirken

Re: Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
Jako kdy se mu postaví šaltpáka?
0/0
13.10.2005 16:12

Deleter

Re: Re: Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
co vím já. Možná domeček.
0/0
13.10.2005 16:15

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
No tak co dáte dohromady proti Paroubkovi, modráci....
0/0
13.10.2005 16:23

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
On se rozlozi sam. Nechame to vysumet a navic ja osobne nejsem modrak.. :-)
0/0
13.10.2005 16:29

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No a kdo se tý haldě šrotu postaví?
To je omyl, doufat že se rozloží sám....panejo, to je jediný, co můžete proti "nástupu rudého teroru" udělat??? Aha, vono to nebezpečí možná nejni až takový....nějak bylo, nějak bude, hlavně že máme na koho nadávat...hmmmm
0/0
13.10.2005 16:34

sageorg

Jednoduché......
a hlavně přesné!Steigerwald je  
0/0
13.10.2005 15:47

jekal

Re: Jednoduché......
fakt je.....................................................
0/0
13.10.2005 15:49

Kirken

Jekule / jekale,....
...to je do živého co?......
0/0
13.10.2005 15:40

jekal

Re: Jekule / jekale,....
autor je obyčejnej bulvární servilní pisálek, najdi si servilní óďy, které svého času psal o Klausovi. Je čím dál tím víc zapšklej, zřejmě tuší, že ani takto Topolánkovi moc nepomůže.
0/0
13.10.2005 15:43

kagmark

Re: Re: Jekule / jekale,....
Nazdar Jekule,nech toho vyrypování,beztak všichni víme že s tímto článkem souhlasíš,protože konečně někdo popsal a nazval věci pravými jmény a vlastně nevím co bych k tomu dodal.
0/0
13.10.2005 15:48

jekal

Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
nazdar pane - Tu nejde o to co je Paroubek zač, ale o to co je v nabídce na druhé straně, a pokud fandíš Topolánkovi a spol, je to Tvůj vkus, pro mne představují větší zlo. O ODS lze vážně uvažovat až tenhle jejich vedoucí spolek nahradí lidé z regiónů, dříve ne.
0/0
13.10.2005 15:55

kagmark

Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Myslím,že Parub je 3x větší zlo než Topolánek a to z toho důvodu,že je totálně nevyzpytatelný a takoví lidé jsou nebezpečnými svému okolí většinou diktátoři.
Jinak z tebou souhlasím s tím,že by to chtělo noví ksichty.
0/0
13.10.2005 16:01

kagmark

Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Pardon - nový ksichty
0/0
13.10.2005 16:02

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
nejde tu o diktáty ani slohová cvičení
0/0
13.10.2005 16:08

Kirken

Re: Re: Jekule / jekale,....
Zapšklej mi připadáš spíš ty. Jinak buldozer to dostal rovnou mezi světla, všechno to sedí jak p*del na ha*zl.
0/0
13.10.2005 15:49

jekal

Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
já nemám nejmenšího důvodu, a to bez ohledu kdo bude u vlády. Zkus si najít oslavné články na Klause , když začal vládnout. Tu nejde o to co je Paroubek zač, ale o to co je v nabídce na druhé straně, a pokud fandíš Topolánkovi a spol, je to Tvůj vkus, pro mne představují větší zlo. O ODS lze vážně uvažovat až tenhle jejich vedoucí spolek nahradí lidé z regiónů, dříve ne.
0/0
13.10.2005 15:54

Kirken

Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Pokud se ti líbí Paroubkův styl a jeho třeskutá osobnost, no prosím. Ale já si stejně myslím, že jseš študák a zúčasňuješ se diskuze za kilo za hodinu z Liďáku....
0/0
13.10.2005 15:59

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
budu se opakovat, volím jen menší zlo, jinak mne nezajímají, no a od mých studií již uteklo hodně týdnů, měsíců i roků , ba i nějaké desetiletí . Jen tak naokraj co by to bylo za diskuzi, když si tu budeme přitakavát ano, ano.... 
0/0
13.10.2005 16:07

Kirken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Menší zlo, jo? Paroub sám stačí a ve spojení s bolšány si větší zlo tedy představit neumím. Pokud jseš ovšem sám (bývalý) bolševik, tak to třeba vidíš jinak...
0/0
13.10.2005 16:10

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
jsem potomek rozkulačených a kulaků, komoušovskou výchovu jsem nepoznal, proto se bavím když ti co se jim toho dostala (např. Štětina) jsou dnes tvrdí bojovníci proti komoušům
0/0
13.10.2005 16:18

Kirken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Což o to, potomek kulaků jsem taky. Ale pořád jsi neodpověděl na otázku. I potomek kulaků se může dát k bolšánům (já teda ne).
0/0
13.10.2005 16:20

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
já se nerad houfuji, takže u komoušů ani v jiné partaji jsem to nevyzkoušel a ani nikdo z nejbližší rodiny, takže v tom mám mezery.
0/0
13.10.2005 16:25

Kirken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Chlape mluv vodorovně! Co to je "u komunistů jsem to nevyzkoušel"? Tak jseš (bývalý) komunista, nebo ne?
0/0
13.10.2005 16:27

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jekule / jekale,....
Nejsem a nebyl jsem a ani v dětství se mi komoušovské výchovy nedostalo, nebylo od koho.
0/0
13.10.2005 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.