Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasičské vozy se srazily cestou k zesnulé

Dvě hasičská auta se srazila v Praze cestou k zásahu. Šofér zadního vozu v záchranářské koloně nestihl zastavit za kolegou, který nečekaně přibrzdil. Nikdo nebyl zraněn, ale škody jdou do statisíců. Hasiče volala pečovatelská služba, které neotevírala byt 76letá žena. Našli ji mrtvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Na práci na
kterou běžně stačí jeden zámečník vyjíždí dvě posádky hasičů.A pak se dívíme kolik takové výjezdy stojí a do jakých astronomických čísel jdou.
0/0
13.10.2005 13:29

Bonelord

Proc tam vubec jeli?
Nesouhlasim s tim, aby se z dani platilo otevirani dveri v domove duchodcu dvema pozarnimi auty. Navic nechapu, proc tam jeli, jako by horelo? Pokud bylo opravdu nebezpeci z prodleni, tak ty dvere preci mohl vykopnout kdokoli. Navic by tam dost mozna daleko drive byli zamecnici, kteri jsou tu snad od dotevirani dveri.
0/0
12.10.2005 11:22

rychloslimejs

Re: Proc tam vubec jeli?
sorry, ale jsi pablb... ono je totiz mozny, ze ta pani jeste zila, ze si pustila plyn apod... kdyby kazdy kopal do dveri bytu, asi by to nebylo uplne ono, ne??? proto se k temto pripadum volaji hasici... muzes jeste napsat, ze chces ty prachy vymahat po rodine te babicky... dane utikaji uplne jinde a v miliardach, ne tady...
0/0
12.10.2005 14:23

Michalll

hašení není raylle, ani sport, je to celá věda, jak
nebýt rychlejší, než je třeba..jak postupovat v týmu....jak nebýt blízko, ale zase ne tak daleko, aby se mezi auta nevtlačila obvyklá česká auta využívající sanitek...
problém zásadní je zřejmě v tom, zásah dobře ukončit i podvědomě, aby napětí z něj hasič nepřenášel do zásahu dalšího obvykle zbytečně...
dostat se na balkon lze pohodlně slaňováním, plyn zavře i motorkář....
nepřerušený průběžný kontakt s místem zásahu může přinést více klidu, než jen plnění rozkazu
0/0
11.10.2005 23:53

mora2005

...
jsem sice jen dobrovolnej hasic a nevim,jaka auta tam jela...jenze vetsinou jezdi k zasahu jeste predvoj,ktery naviguje druhe auto.ti hasici nevedeli,jestli v tom byte nekdo je,a proto spechali.uz cestou k tomu zasahu jsou pod velkym tlakem.zkuste si nekdo jezdit tahat z bouracek ranene,mrtve a lidi v bezvedomi...urcite je to prace tezka na psychiku a tohle,co dnes se proste stava.je to jako u ridicu normalnich aut.
0/0
11.10.2005 16:15

inzinierbula

No to je teda neco...!
Zajímalo by mě, proč jeden byt jely otevírat dva  hasičské vozy (zřejmě s plnou posádkou). Že by se hasiči nudili? Nebo jsou na tom podobně jako policajti? Ti ale stačí pouze dva - jeden umí číst a druhý psát. Hasiči jsou zřejmě specializovaní ještě úžeji.
0/0
11.10.2005 14:27

davexx

Re: No to je teda neco...!
Taky mi to vrtá hlavou. Od kdy je otevírání dveří prací pro dvě auta a od kdy se u toho musí tak spěchat, že se nedodržuje bezpečná vzdálenost.
0/0
11.10.2005 14:46

Mitchell

Re: Re: No to je teda neco...!
Spěchat se musí, je tam předpoklad nebezpečí z prodlení a záchrany lidského života. Nicméně je samozřejmě nutné dodržovat bezpečnou vzdálenost.
0/0
11.10.2005 15:07

Mitchell

Re: No to je teda neco...!
Proč jely dvě auta na otevíračku mi taky není jasné. Asi je v Praze všechno jinak. Nebo mohla jet (třeba) výšková techniky, to nevím. Jinak ten zbytek cos napsal je čirý blábol.
0/0
11.10.2005 14:54

hasmen

Re: Re: No to je teda neco...!
Poškození je ale velké, protože je poničen zadní žebřík a zřejmě i armatury,"
Stačí to takto?
0/0
11.10.2005 14:58

Mitchell

Re: Re: Re: No to je teda neco...!
A  co z toho jako vyvozuješ? Zadní žebřík je na každé cisterně a slouží k výstupu na horní plošinu auta.
0/0
11.10.2005 15:00

hasmen

Re: Re: Re: Re: No to je teda neco...!
Hmm,koukám kolega... U Tatry je za kabinou z boku...
0/0
11.10.2005 15:03

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Re: No to je teda neco...!
Nebuď detailista. :D Ale jinak jde o princip. A to co napsal ten první, na j´koho jsem reagoval, byla blbost až na půdu. Škoda slov. No nic, já musím končit.
0/0
11.10.2005 15:05

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je teda neco...!
0/0
11.10.2005 15:07

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je teda neco...!
Škoda předběžně za dva melouny
0/0
11.10.2005 15:08

babacek

Re: No to je teda neco...!
Také se přidávám.
Není to jako ze žárovkou u policistů .
0/0
11.10.2005 15:59

Chicks_Terminator

Re: No to je teda neco...!
ty radsi nic nepis blbecku, az pojedou zachranovat tebe, tak budes jeste prosit, aby jeli rychle. Blbci jako ty jsou fakt k pohledani.
0/0
12.10.2005 8:54

hasmen

Re: Re: No to je teda neco...!
Nerozčiluj se...   Vždyť ten neví která bije...
0/0
12.10.2005 8:58

jenicekkk

Re: No to je teda neco...!
Dva vozy jeli proto, protože v jednom jede družstvo a v druhé vozidlo je žebřík, ten může být u takové akce potřeba a volat ho teprve po příjezdu prvního auta by asi bylo trochu divné. Samozřejmě, že hasičská auta jezdí s plnou posádkou, stává se že od jednoho zásahu se rovnou jede k jinému, těžko by se asi hasiči vraceli pro zbytek družstva na stanici před výjezdem třeba k bouračce nebo ohni.
0/0
12.10.2005 22:24

krvava_dasen

....
Tady někdo nedržel bezpečnou vzdálenost mezi vozidly........
0/0
11.10.2005 14:24

krvava_dasen

Re: ....
oprava:nedodržel
0/0
11.10.2005 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.