Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochránci se ohradili proti pomlouvání bobrů

Český svaz ochránců přírody poslal otevřený dopis Radě pro rozhlasové a televizní vysílání a Radě pro reklamu. Nesouhlasí s nárůstem učinkování zvířat v reklamách, které jsou prý často nepravdivé, zavádějící a neetické. Upozorňují hlavně na reklamy proti bobrům a vlkům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shumway

bobry ,vlky
medvědy, bizony, rysy by bylo nejlepší postřílet, otrávit popřípadě umlátit klackama, nežijeme v nějaký divočině a kdo se s něma chce potkávat, ať si za něma jede na Kamčatku
0/0
5.10.2005 20:36

Loja

Chci v TV vidět "bobry".
 
 
 
0/0
5.10.2005 14:21

Leto_Atreides

Ten chlap je idiot...
Bože, chraň nás před amerikanizací!
0/0
5.10.2005 12:12

antichipka

?
Já se na tu reklamu snesu dívat právě proto, že je tam ten vyšinutý bobr. Já teda nevím, jak ochránci přírody vnímají svět kolem sebe, ale normální člověk je snad štonc odhalit, že je chování bobra záměrně přehnané, tudíž se baví a když se baví, je reklama zúčelněna. zrovna jako reklama na Kit Kat. Papouch na rameni a srandy kopec. Kdo, proboha, může na základě reklamy bobru ublížit? Riziko tu je snad jen u malých dětí, kteří ještě nedokážou věci správně zhodnotit. A co může takové dítě udělat plachému bobrovi? A není pan stýblo náhodou impotent, když se na bobra v televizi nemůže ani podívat :)?
0/0
5.10.2005 10:58

lopezeasy

Re: ?
Ano, impotentní idiot...
0/0
5.10.2005 16:07

lopezeasy

Bobr a Petr Stýblo,
Zatím co bobr se chová jako bobr i v té vtipné reklamě, Petr Stýblo se nechová jako člověk Stýblo, ale Stýblo idiot. Nechápu, jak někdo takový může pracovat v nějaké organizaci toho významu. Však také i jiné akce této množiny pochybných jedinců mají na svědomí škody, ztráty času, utrpení obyvatel kolem přetížených komunikací a pod. Osobně bych se přimlouval, na umístění některých těchto osob do ústavu a ještě bych i přispěl na jejich pobyt.
0/0
5.10.2005 0:29

bondy_

si snad delate srandu, ne?
0/0
4.10.2005 23:33

qoknu

Bobik
a proč těm pošahaným ochráncům nevadí Bobik?
0/0
4.10.2005 23:30

twang

Bobr
Zabij bobra zachráníš strom :o)
0/0
4.10.2005 23:03

grandeda

bobr
tak tedy nevím, proč jsou v reklamách zvířata. věděl bych o jiných škůdcích, ale to se pojišťovny bojí, že?
0/0
4.10.2005 22:57

elvi_p

?
a co bobika!?
0/0
4.10.2005 20:05

freak2

...
Nevím jak vám, ale mě osobně takovej pěknej, huňatej "bobr" vůbec, ale vůbec nevadí.:-DDD
0/0
4.10.2005 18:49

jana zo salasa

Český narcionaliscy
zase ohovárajú iné Národi. Ale nemajú k temu dvovod.
0/0
4.10.2005 18:44

Maxx-IP

ČSOP se snad zbláznil.
Oni chtějí, aby reklamy podávaly pravdivé a objektivní informace
 
0/0
4.10.2005 18:29

pehosaman

Každý může mít názor
Pokud vím, mají sdělovací prostředky šířit PRAVDIVÉ informace a to nedělají. Potíž je jinde, něco se vůbec nedovím, proti něčemu se vyloženě štve a něco nemá oblibu v reklamách. V reklamách se štve proti zvířatům jako bobr, naopak oblíbená je fialová kráva.
0/0
4.10.2005 18:25

pehosaman

Každý může mít názor
Pokud vím, mají sdělovací prostředky šířit PRAVDIVÉ informace a to nedělají. Potíž je jinde, něco se vůbec nedovím, proti něčemu se vyloženě štve a něco nemá oblibu v reklamách. V reklamách se štve proti zvířatům, naopak oblíbená je fialová kráva.
0/0
4.10.2005 18:21

Maranitka

Neuvěřitelné
Jejich starosti bych chtěla mít...
0/0
4.10.2005 18:01

eloš

Já jsem se teď díval
 na ty www od MOCBY, a zjistil, jsem že bobr vypadá jako krysa. Vypasená. No teda ochránci ! Vždyť to můžeme dostat tularémii. No fuj.
0/0
4.10.2005 17:48

pavouk

Ach jo
Už jim ta ochrana přírody tlačí na mozek.
0/0
4.10.2005 17:30

Likvid

Otazka casu
Kdyz jsem tu reklamu poprve videl, hned mi bylo jasny, ze je jen otazka casu nez se ty paka ozvou :))
0/0
4.10.2005 17:28

me2di

:-D
Tohle jasne dokazuje...jaci jsou ochranari magori
0/0
4.10.2005 17:24

CIANO

sezer psa bude ti lip
takova reklama na psí burger od meka a donalda to by bylo teprve pro ty ochrance podrazdenicko
0/0
4.10.2005 17:23

eloš

Re: sezer psa bude ti lip
U Pitharda mají taky dobré burgry. Prč pořád jen Donald aMek.
0/0
4.10.2005 17:27

Spionator

Jestipak už se holíš děvče ...
Bobr patří do přírody, ne do dívčích kalhotek
0/0
4.10.2005 17:17

CIANO

Re: Jestipak už se holíš děvče ...
se pak musis proklestit .... motorovou pilou která ma zuby jako bobr
0/0
4.10.2005 17:24

eloš

Re: Jestipak už se holíš děvče ...
Já bych to tak nebral...
0/0
4.10.2005 17:24

Macchiavelli

Ubei bobra, spasi Podmoskov'e
www.aif.ru:81/online/ moskva/572/16_02
0/0
4.10.2005 17:11

Macchiavelli

0/0
4.10.2005 17:15

Macchiavelli

Tohle je jak z Encyklopedie ruskeho prvenstvi
0/0
4.10.2005 17:24

Macchiavelli

0/0
4.10.2005 17:28

Helena1

Většina reklam je pitomá
Obzvláště ta, kde jedna mladá laňka s dvěma kozami a pěkným bobrem by šla na návštěvu k medvědovi s ptákem. Na co by to byla reklama?
0/0
4.10.2005 16:44

obmolok

:-)
Zabij bobra, zachranis strom :-)
0/0
4.10.2005 16:21

Likvid

Re: :-)
Zabij japonce, zachranis velrybu :))
0/0
4.10.2005 17:29

Macchiavelli

A co takhle Nora?
0/0
4.10.2005 17:40

MilanMilanMilan2

Re: :-)
Věděl jsem, že tuto pravdu sem někdo napíše:))
0/0
4.10.2005 21:45

iuos

hmm
pořád čekám, dky se rozjede kauza, ve který se budou sestřičky z nemocnic bránit nařčení, že okrádaj pacienty - tak jako je to prezentovaný v reklamě na delisu (nebo jak se jmenuje ta sušenka) - ale ty maj asi na práci něco důležitějšího - třeba práci
0/0
4.10.2005 16:21

František Koudelka 4.Kyju

No
nevim jak vy, ale já jdu na krtky.
0/0
4.10.2005 16:16

jazykozpytus

pro bobra to skonci dobre
To jsem se zase nasmal, jak mluvci velke firmy dovede neco krasne prekroutit (ve vlastni prospech). "Pribeh skonci pro bobra dobre." Obzvlast v momente, kdy prihasi pojistovak ve clunu a ve velke rychlosti to napali bobrovi do hlavy.
0/0
4.10.2005 16:05

kestrik

Jinymi slovy - KAZDA REKLAMA LZE (jen nektera min a jina vic) Copak dela zakon na ochranu spotrebitelu ?
"Co se týče naší reklamy, já bych to brala s trochou nadsázky, protože každá reklama je trošku nadsázka a tak jsme to i mysleli," reagovala mluvčí ČSOB Pojišťovny Kateřina Hamerská."....  Kdyz je reklama "TAK TROCHU NADSAZKA", neni jine vysvetleni. Osobne jsem si myslel, ze reklamy jsou poutace na neco co existuje a ne na to, co je nadsazkou. V tomto pripade to totiz taky neni jen filmovy bobr....
0/0
4.10.2005 16:03

Deleter

Re: Jinymi slovy - KAZDA REKLAMA LZE (jen nektera min a jina vic) Copak dela zakon na ochranu spotrebitelu ?
co?
0/0
4.10.2005 16:13

vver440

bobr není špatnej
ale vyholená le lepší
neznám nic trapnějšího, než že při lízání vdechnete chlup, von se vomotá kolem čípku a vy se začnete dusit.......
0/0
4.10.2005 15:25

jojoj897

Re: bobr není špatnej
nemáš lízat bobry  
0/0
4.10.2005 15:38

vver440

Re: Re: bobr není špatnej
taky že nelížu, drahá polovička jí má pěkně udržovanou a holou.....
0/0
4.10.2005 15:40

Qvark

Re: Re: Re: bobr není špatnej
to pak musíš mít pocit, že lížeš 8 letou školačku ...
0/0
4.10.2005 15:52

Deleter

Re: Re: Re: Re: bobr není špatnej
máš zkušenosti?
0/0
4.10.2005 15:54

iuos

hmm
někde jsem četl, že chutnaj jako kuřecí  
0/0
4.10.2005 16:21

Qvark

Re: Re: Re: Re: Re: bobr není špatnej
Ne, právě proto, že mám především rád bobry ..
0/0
4.10.2005 16:25

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bobr není špatnej
tak jak jsi přišel k tomu "musíš mít pocit..."?
0/0
4.10.2005 16:48

Macchiavelli

Bobr zustava bobrem
i kdyz je oholenej
0/0
4.10.2005 16:57

Qvark

Re: bobr není špatnej
Máš si najít takovou, která chlupy nepouští.
0/0
4.10.2005 15:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.