Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jandákovi radí bývalý komunistický cenzor

Názory ministra kultury Vítězslava Jandáka bude ovlivňovat muž s pozoruhodnou minulostí. Je jím bývalý vlivný "mediální" poslanec ČSSD Miloslav Kučera, který se podle oficiálního vyjádření ministerstva kultury stal "externím konzultantem ministra pro mediální a politická stanoviska".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m123m

Čemu se divíte ?
Čemu se divíte, když premiera dělá po kandidátovi na mašinfíru bývalý nomenklaturní kádr městského výboru KSČ, který nejen mluví stylem, kdy poklonkoval komunistům, aby ho schválili do funkce náměstka pražských restaurací, ale své dřívější chlebodárce je ochoten vzít do vlády. V takovém případě, jeden další komunistický přisluhovač navíc už těžko může vadit            
0/0
4.10.2005 20:55

jajaja00

Re: Čemu se divíte ?
Jen premiéra nazvi plným jménem - Roko.
0/0
4.10.2005 21:08

Grifit

Ať jdou fotři k čertu!
Možná bysme měli Jandákovi schválit ten domov důchodců pro "umělce". A rouvnou ho tam šoupnout. A do izolace!
0/0
4.10.2005 20:01

dislektik

tak to rovnou může radit KELYŠOVÁ ministru financí
já to fakt nechápu e člověk který sloužil mynulému režimu se dnes má ještě líp je to fakt hnus hnusů.a tím Jandák u mě skončil dával jsem mu šanci že možná opravdu to myslí upřímně ale prdlajs je to stejný prase jako všichni co čvachtaj u koryt.
0/0
4.10.2005 19:26

1_130_202_135

Re: tak to rovnou může radit KELYŠOVÁ ministru financí
Slova "myslet to upřímně" díky ČSSD skutečně dostala nový smysl
0/0
4.10.2005 19:40

barbudo

Jandákovi radí bývalý komunistický cenzor ...
... a nám tu chce radit bývalý bolševický aranžér davů ...
0/0
4.10.2005 19:17

Asi takhle.....

Nepomlouvejte furt Jandákův charakter, prosím vás!
Říká se "čím lepší herec, tím horší charakter", takže Jandák musí mít charakter mimořádně dobrý!
0/0
4.10.2005 18:36

inkvizitor2005

Re: Nepomlouvejte furt Jandákův charakter, prosím vás!
nepovídej, že je špatný zase jenom proto, že je s ČSSD, to už by bylo fakt příliš nápadné 
0/0
4.10.2005 18:59

eloš

Re: Re: Nepomlouvejte furt Jandákův charakter, prosím vás!
Nejen proto, ale taky proto!
0/0
4.10.2005 19:38

dislektik

Re: Nepomlouvejte furt Jandákův charakter, prosím vás!
.-))
0/0
4.10.2005 19:23

pepcus

kocourkov
Vzpomínám.že i prezidenta máme takového jakého si zasloužíme tedy díky takovým podobným, jako je pan poradce Kučera.Tak nevím čemu se tady vy chytráci divíte
0/0
4.10.2005 17:03

eloš

Re: kocourkov
Prober se vole ! Už není prezidentem Husák.
0/0
4.10.2005 17:13

pepcus

Re: Re: kocourkov
Teda pane vachmajstr, vy jste ale hlava
0/0
4.10.2005 17:22

eloš

Re: Re: Re: kocourkov
Že jo ? Sám se divím, kde se to vemně bere.
0/0
4.10.2005 17:30

ant.

Re: Re: kocourkov
0/0
4.10.2005 18:51

eloš

A jaký mu má radit ?
Já nekomunistické cenzory neznám. A  podívejte se na nej. Chudák, poradce potřebuje už jen z titulu zjevu. 
0/0
4.10.2005 16:24

žemlík

tiskový mluvčí
ještě, že jandák trušil tiskového mluvčího. ten teď musí být happy, že nemusí odpovídat na otázky ohledně další socdem persóny... :-))
0/0
4.10.2005 15:28

Asi takhle.....

Asi takhle.....
Bezpáteřní  iČubka  kritizuje  bezpáteřnost?!
0/0
4.10.2005 13:23

Asi takhle.....

Dovětek: Opakuji ...
Martin Komárek, vrchní komentátor MF Dnes a jeho články ještě i z doby těsně před listopadem 89, z nichž přímo tryská opojení Sovětským svazem a Varšavskou smlouvou, to je v pořádku?!
0/0
4.10.2005 13:26

Asi takhle.....

Dovětek #2 ...
Místní iČubka by si tedy měla nejdřív zamést i ve svém Augiášově iChlévě!
0/0
4.10.2005 13:27

chroustík

pan Kučera
Mgr. Miloslav Kučera *1942, v roce 1968 pro svoji angažovanost v tzv. "obrodném procesu" neboli socialismu s lidskou tváří, čili kontervace bolševismu tak, aby to všem bolševikům vyhovovalo, vyloučen z KSČ. V Pardubicích mohl proto v kultuře pracovat pouze na LŠU, později pod dohledem poslance FS Václava Rabase na konzervatoři. No a aby mohl působit v umění, zřejmě proto kývl na cenzurování písňových textů. Po "sametové revoluci", kdy velmi aktivně, jako všichni "umělci" působil kde jinde než v OF se uhnízdil v politice a vlezl tam, kde ho chtěli, t.j. do ČSSD. Vystřídal funkce poslance zastupitelstva Pardubic, poradce primátora, ředitele Východočeského divadla, poslance parlamentu a když kvůli minulosti cenzora přestal být únosný, působí na  teplém místečku sekretariátu rady televize. Prostě pán, který se vyzná.
0/0
4.10.2005 13:08

Asi takhle.....

Re: pan Kučera
Sice tvojí minulost neznám, ale nejspíš máš asi taky nějaké problémy s páteří, že?!
0/0
4.10.2005 13:17

Femme fatale

Kučera
nedělá tu na iDnesu Kučera na  poloviční úvazek popeláře?
0/0
4.10.2005 12:03

Asi takhle.....

Re: Kučera
Nedivil bych se, kdyby ten bezpáteřník na plný úvazek a ještě i o přesčasech zde cenzuroval diskuze. Místní iČubičce by to jistě nevadilo.
0/0
4.10.2005 12:09

Asi takhle.....

Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
A copak Martin Komárek, vrchní komentátor MF Dnes a jeho články ještě i z doby těsně před listopadem 89, z nichž přímo tryská opojení Sovětským svazem a Varšavskou smlouvou, to je v pořádku?!
 
                Místní iČubka by si tedy měla nejdřív zamést i ve svém Augiášově iChlévě!
 
0/0
4.10.2005 12:01

trotlX

Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
zijeme v demokracii a pan Komarek si muzu psat co chce. Stejne tak si muze psat co chce pan Kucera. Kdyz tak ovsem bude cinnit jmenem statniho uradu a jmenem obcanu, nemuze se divit, ze se ho obcane budou ptat, z jakeho titulu to dela a zda nema maslo na hlave. Az bude pan Komarek pracovat treba na uradu vlady, bude celit urcite stejne kritice....
0/0
4.10.2005 12:12

Asi takhle.....

Re: Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
To je trapná demagogie.
0/0
4.10.2005 12:15

trotlX

Re: Re: Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
berte to tak, ze iDnes vas nikdo nenuti kupovat nebo cist. Statu musite davat dane at se vam to libi nebo ne. Tudiz mam pocit, ze kdyz se mi na statu neco nelibi, mame se pravo ozvat. Je celkem smutne, ze v tomhle vidite demagogii...
0/0
4.10.2005 13:21

Asi takhle.....

Re: Re: Re: Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
Absurdní ovšem je, když místní bezpáteřní  iČubka  kritizuje  bezpáteřnost.
0/0
4.10.2005 13:25

EasyR

Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
No jo, byl to komunistický pohůnek a proto jej nemám rád. Ale co můžu dělat, když ho redakce zaměstnává ? Něco jiného je, když dělá bývalý cenzor poradce ministra a je placen i z mých daní... Soukromý sektor a státní správa je opravdu něco jiného...
0/0
4.10.2005 12:33

Asi takhle.....

Re: Re: Také kdejaký místní iŽrnalista touží, aby se na jeho překabátění zapomnělo, že?!
Ale je absurdní, když tentýž bezpáteřní soukromý sektor kritizuje bezpáteřnost.
0/0
4.10.2005 13:20

trotlX

pan Kucera by se mel zamyslet...
Kdyz o nem napisi novinari pravdu, povazuje to za spinu. Jaky zpusobem takovy clovek vnima svuj vlastni zivot??
0/0
4.10.2005 11:34

EasyR

Re: pan Kucera by se mel zamyslet...
Asi mu vadí, že mu nejdřív nedali ten článek zcenzurovat...
0/0
4.10.2005 11:46

Karel2002

Mladá Fronto, že se nestydíte
já už si myslel podle titulku, jakou zrůdu tady představíte a on je to pan Kučera. Ten představoval jednoho z nejvzdělanějších poslanců parlamentu.Nevím, jestli nějaké zkoumání textů před listopadem 1989 může představovat takovou kompomitaci, když tady máme v celém politickém spektru i u většiny novinářské obce lidi, kteří více kolaboravali s komunistickým režimem. Navíc i pan Dostál, ministr kultury, svého spolustraníka Kučeru v době tzv. televizní krize podezíral, že je spojencem té nejpravicovější strany totiž ODS.Vy v té Mladé Frontě máte hlavního komentátora Martina Komárka, z jehož komunistických propagandistických předlistopadových článků bylo citováno i parlamentu a všichni poslanci bez rozdílu se smáli.
0/0
4.10.2005 11:27

Dawe79

A tenhle znáte:)))?
Co se stane, když se utopí některá ze špiček ODS? Nejdřív vyplavou špinavý peníze a pak čistej komunista:o)
0/0
4.10.2005 11:04

Kleki Petra

Re: A tenhle znáte:)))?
V tom mají nespornou výhodu špičky ČSSD. Ty se neutopí, neboť tuk, jak známo, zůstává vždy na vodní hladině.
0/0
4.10.2005 11:26

r-man

Re: Re: A tenhle znáte:)))?
Nekteri taky plavou, protoze jsou duty :-)
0/0
4.10.2005 11:32

trotlX

Re: Re: A tenhle znáte:)))?
ty se nesmej topit, protoze by se jednalo o ekologickou katastrofu zamoreni vodnich zdroju toxickym odpadem ;)
0/0
4.10.2005 11:36

EasyR

Re: A tenhle znáte:)))?
Tohle už jsem před nějakým časem slyšel o sociálních demokratech...
0/0
4.10.2005 11:44

Dawe79

Re: Re: A tenhle znáte:)))?
myslím, že se ti hodí skoro na všechny politiky - včetně komunálních
0/0
4.10.2005 12:15

EasyR

Re: Re: Re: A tenhle znáte:)))?
Napříč politickým spektrem...
0/0
4.10.2005 12:32

Iridium

Moc pěkné,
jak se Kučera s Langerem hezky shodli na tom prodloužení licence. Pro stát zadarmo, jistě ne pro oba pány. Ksindl
0/0
4.10.2005 11:03

Flat Vamp A.V.T.

...
...prasata.
0/0
4.10.2005 10:50

DaM

Nic jinyho ...
... bych od Jandaka ani necekal. Divim se, ze se tomu jeste nekdo divi :-(
0/0
4.10.2005 10:48

ZlatejTotáč

Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
ZÁKON 198/1993 Sb. o protiprávnosti komunistického režimu a o odporu proti němu: ...Za spáchané zločiny a další skutečnosti, uvedené v odstavci 1 jsou plně spoluodpovědni ti, kteří komunistický režim prosazovali jako funkcionáři, organizátoři a podněcovatelé v politické i ideologické oblasti...
0/0
4.10.2005 10:43

Kulich82

Re: Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
ABY JSTE SE NEPOSRALI,
AŽ BUDEŠ ŽÍT 40 LET V NĚJAKÉM REŽIMU A TY SE 17.11.1989 NARODÍŠ TAK  CO MŮŽEŠ KECAT !!!
0/0
4.10.2005 11:22

Kleki Petra

Re: Re: Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
Jsem nepochopil. To je souhlas, nebo nesouhlas?
0/0
4.10.2005 11:25

r-man

Re: Re: Re: Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
To byl vylev hnisu, nic vic :-)
0/0
4.10.2005 11:34

trotlX

Re: Re: Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
to prave pripad vetsiny lidi typu pana Kucery - vesele si ziji 40 let v totalitnim rezimu, kteremu jdou vice nez na ruku... a nahle 17.11.1989 jakoby se znovu narodili a jsou to lide s cistym stitem....
0/0
4.10.2005 11:39

EasyR

Re: Re: Miloslav Kučera - jenom další NEPOTRESTANÝ KOMUNISTICKÝ ZLOČINEC
Když jsem nežil za války, můžu o ní kecat ?
0/0
4.10.2005 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.