Diskuze

Zbraně nezabíjejí, zabíjejí lidé

Brutální vražda střihače Velíška, kterého zastřelil na Karlově náměstí psychopatický vrah, obnovila ve společnosti diskusi, zda mezi lidmi není "příliš mnoho" zbraní a zda podobným hrůzám není možné předcházet nějakými zákonnými opatřeními.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radonový

4. 10. 2005 23:04
Ještě jednu poznámku,
 článek je o zbraních a ne o lidech.  Připomíná to Bezděkovu komisi a její "řešení" důchodové reformy.  Ta jen propočítávala peníze ve prospěch penzijních fondů, řešení skutečné situace lidí a pro lidi se nedotkla ani omylem.
0 0
možnosti

radonový

4. 10. 2005 22:52
Nesouhlasím s autorem
a jeho tvrzením, že žádná regulace nemá šanci recidivě podobných případů zabránit. Co kdyby se radši podíval, než vzpomínat Texas a 1. republiku,  jestli by v tomto případě nefungovalo pravidlo třikrát a dost?
0 0
možnosti

dislektik

3. 10. 2005 19:38
nic nuda
0 0
možnosti

cejkis

3. 10. 2005 19:36
...
Na základě této skutečnosti si hodlám udělat zbrojní průkaz. Kdo chce kam, pomozme mu tam. K čertu s těma kreténama.
0 0
možnosti

www.MujGLOCK.com

7. 10. 2005 7:57
Re: ...
Kompletni postup najdete zde:
 
0 0
možnosti

JirkaEsch

3. 10. 2005 18:57
No nevím:
"násilí není výsledkem nárůstu množství zbraní mezi občany "
     
To se mi moc nezdá.
0 0
možnosti

harius

3. 10. 2005 16:54
Ono je to těžké...
S těmi zbraněmi. Spousta z vás nemá koule na to si zbraň pořídit nebo se jich bojí a tak chce, aby jí nemohl mít nikdo. To je celkem legitimní česká reakce, chcípla mi koza, ať chcípne i sousedovi. Na druhou stranu nosit zbraň pro sebeobranu není opravdu pro každého a souhlasil bych s daleko přísnějšími testy co se týká zacházení se zbraní a použití zbraně.
Ovšem fakt, že pokud odzbrojíte slušné lidi, tak stoupne zločinost, tento fakt tu je a ač se odpůrcům zbraní nelíbí a snaží se ho bagatelizovat a popírat, faktem být nepřestane. Stačí se podívat do Velké Británie nebo Austrálie. Zejména v Austrálii má odzbrojení slušných lidí děsivé následky na farmách, kde dříve lotři ukradli ovečky, ale na dům neůtočili, protože se báli arzenálu v něm. Dnes nejdříve vyvraždí osazenstvo farmy včetně žen a dětí a pak si vezmou co chtějí. A na závěr, žádná, ani ta nejlepší policie na světě, vás neochrání. A je ta naše nejlepší na světě ?
0 0
možnosti

Amarcord_1

3. 10. 2005 17:26
Re: Ono je to těžké...
Chcipla mi koza... tak at chcipne i sousedovi. Soused ma pistoli... tak bych ji mel mit radsi taky. Souhlasim, vlastnictvi strelne zbrane, to neni pro vsechny, ale zbabelost bych za tim nehledal.
0 0
možnosti

Zwerg

3. 10. 2005 16:02
Ad Śvýcarsko - to je naprosto jedinečná země,
s nejlepším druhem demokracie na světě.  Škoda, že také v Česku neexistují politici typu švýcarského politika http://www.blocher.ch/de/" target="_blank" rel="nofollow">Christopha Blochera Hned bych takovému politikovi dal rád svůj volební hlas!
 
Škoda je, že i ve Švýcarsku se pozvolna začíná prosazovat zhoubný vliv EU. Doufám, že Śvýcaři v sobě najdou dostatek odvahy k udržení si odstupu!
0 0
možnosti

Zwerg

3. 10. 2005 15:55
Jak autor proboha přišel na to, že někdo uvažuje o ztížení vlastnictví legálně držených zbraní?
Někdo snad přišel s nějakou takovou legislativní iniciativou?
A nebo autor jen trochu přehnal trip a zkouřil se víc než obvykle?
0 0
možnosti

kapitan-kapitan

3. 10. 2005 17:30
Re: Jak autor proboha přišel na to, že někdo uvažuje o ztížení vlastnictví legálně držených zbraní?
No ona ta iniciativa už mezitím nedávno vstoupila v platnost za Standy Grosse. Nyní už nestačí splnit předepsané podmínky, už je třeba zbraň zdůvodnit a rozhodne Policie. Také nelze zbraň jen tak koupit na zbroják. Je třeba si na to vzít dovolenou a absolvovat kolečko, kdy to musí nejprve Policie povolit.:)
0 0
možnosti

utanův stín

3. 10. 2005 15:10
.
Může mi někdo napsat, z čeho autor zamyšlení dovozuje, že bude zákonem stíženo právo vlastnit zbraň?
0 0
možnosti

utanův stín

3. 10. 2005 15:11
Re: .
Přesně je to "snížení dostupnosti zbrojního průkazu".
0 0
možnosti

utanův stín

3. 10. 2005 15:05
.
Pane Doležale, přijde mi poněkud zcestný nadpis, kde píšete, že zabíjejí lidé, ne zbraně a v článku pak dovozujete, že vlastnictví zbraně mohlo Velíškovi zachránit život. Ale taky nemuselo. Se stejnou pravděpodobností platí, že Lubinovi by selhal Walter, sebral by zbraň obránci a s tou ho zastřelil.
Kdybyste byl ještě tak hodný, a doplnil, do jaké ráže zasílali za první republiky zbraně na dobírku. Děkuji.
0 0
možnosti

www.MujGLOCK.com

7. 10. 2005 8:05
Re: .
Zjevne jste nepochopil "o cem to je". Zbrane nezabijeji, zbrane jsou pouze prostredky, ale zabijeji lide - a verte, ze zabit se da i holyma rukama.
0 0
možnosti