Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při explozích na Bali zemřelo nejméně 25 lidí

Při explozích v turistických oblastech indonéského ostrova Bali zemřelo nejméně 25 lidí. Téměř sto dalších je zraněno. Mezi mrtvými i zraněnými je mnoho zahraničních turistů, jejich totožnost zatím není známa. Praha nemá informaci, že by mezi oběťmi byli Češi. Za útoky stojí teroristé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lemax

dalsi snek?
0/0
2.10.2005 14:11

lemax

to tu vidim par vtipalku ketrych se to netyka ale lezou sem jak sneci aby dali o sobe vedet!
0/0
2.10.2005 12:26

lemax

Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
0/0
2.10.2005 11:41

Majkyho_pupik

Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
to je blbost
0/0
2.10.2005 11:43

lemax

Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
to vis ze je to blbost, tak si tam jezdit az ti to ustreli hlavu, si myslis ze policije se tim zabyva? Ta ma praci v drogach a ne hlidat restaurace a hotely ty sneku! byl jsi tam vubec?
0/0
2.10.2005 12:25

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
policie vysetruje vsechny kriminalni ciny. Je v zajmu Indonesie aby Bali bylo stale turistickym rajem a proto tyhle vybuchy urcite peclive vysetruji..ty si tam byl?Bali me moc nelaka,takze ja tam nebyl a asi nikdy nebudu
0/0
2.10.2005 12:54

lemax

Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Ne tak doslova policie dela co muze, ne v tomto pripade, dela jen to co musi sam aby stacila na domaci kriminalitu, a ty je tam opravdu dost! Bali neni nic moc, jsou peknejsi mista nez je Bali, je to jen laciny pobyt, nic vic, snad nejlacinsi v techto oblastech. To vis a loajalita predevsim australanu byla tam jezdit i po zabiti 180 lidi z tehle zeme a presto se to stalo znovu, ted tu bezi i ze zprav premiera,aby neletali do Bali, ze je bez zaruky mistni policije!
0/0
2.10.2005 13:02

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Bali je nadherny, lacino je vsude v ty oblasti, takze lidi jezdej na Bali proto ze je . Bez zaruky nemuzes nasednout ani do metra v Londyne ani do vlaku v Madridu..
0/0
2.10.2005 13:24

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
to tak nemuzes brat, tohle neni nestesti jako vlakove ci letecke, ktere nemuzes predvidat, ale tady uz to jednou bylo a stale se tu hovorilo ze je to tam nejiste kvuli religionu! V Bali v posledni dobe je vice potizim jako unosu a zabiti turisty nozem na ulici! Proste tam je to vice nakloneno na nekontrolovatelnuy terorismus a crime. Lide tam zacali opet litat jen ztoho duvodu ze jim bylo slibeno ze se situace nebude opakovat!
0/0
2.10.2005 14:00

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
no ja sem tim myslel bombovy utoky v Londyne a Madridu..lidi tam zacali jezdit,protoze chteji. kazdej rozumnej clovek pochopi ze teroristickym utokum je temer nemozny 100 pro predchazet a zadny ujisteni ze se to nebude opakovat tudiz neni realny...
0/0
2.10.2005 14:15

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Majky, oni to zkousi vsude kde se da, proste nasteste v nestesti uz to neni tak obludny jako 11 srpna, to vis nemam rad Bushe ale ti lidi v tom case 11 meli svou praci a ne bushovu nesmyslnou vladnouci politiku! Terorista nikdy nebude oslavovan protoze je vlastne zbabelec! ale v mnohem mas pravdu!
0/0
2.10.2005 14:43

tajemník z létajícího ostrova

Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
tak sed doma na zadku ;)
0/0
2.10.2005 12:13

lemax

Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
nemusis sedet na zadku chtytra prdel, kdyz mas lepsi letoviska! ale co je problemem pro australany ja ze tri tydny v Bali hotelu te stoji i s letenkou a obedovou penzi $900 dolaru a je to i zpet! jinak takovych oblasti je tu plno, taky se tam stahuje plno pedofilu, to vis deti za babku!
0/0
2.10.2005 12:21

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
tak litej do lepsich letovisek, nebo napis na australskou ambasadu :)))
0/0
2.10.2005 12:36

lemax

Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Proc psat na ambasadu? kdyz ji tu mam za rohem! stejne se to uz bojkotuje i premierem ale to meli udelat jiz po zabiti 180 lidi z australie, jenze media jely svou ze je tam pekna dovolaena a inzerce tu jen prsely jedna za druhou! Proste na to prijdou az opet zabije dalsi lidi! A stacilo jim rict neni to tam stale bezpecne! I Australska vlada to vedela a presto to neudelalal! Tak kdo je na vine?
0/0
2.10.2005 13:08

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Ti co odpálili ty bomby ...
0/0
2.10.2005 13:12

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
pis vse a jasne a neschvavej se za par slov! kdyz to ustreli hlavu nekoho pribuzneho, asi se tak nebudes pitome tady chovat!
0/0
2.10.2005 13:28

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
a co byse stalo kdyby australska vlada rekla ze na Bali neni bezpecno??vubec nic, lidi y tam stejne jeli, protoze tam jezdej radi.Do Egypta se taky bude jezdit dal i pres vybuchy
0/0
2.10.2005 13:31

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Ne tak docela, tady probihaly dlouhe diskuze, jestli pokracovat Bali nebo ne! A sam vlada prohlasila ze ma slibeno ze se situace nebude opakovat primo indonezskou vladou, tady mas v okli nejen Novy zeland, filipiny a jine ostrovy ktere jsou za babku a jeste se stejnym servisem. Lide se ptali jestli jezdit nebo ne, aprotoze jim to slibili tak jezdily! ale po druhe ! a kdo pojede potreti, je ztoho tady v Australii velky problem pro vlobni obdobi, protoze vlada mela na to upozornit ze tam neni jsito!
0/0
2.10.2005 13:51

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
no je to stale to samy dokola. Zadny ujisteni zadny vlady nikomu nezaruci nic. Bezepecno tam jiste 100pro neni a kazdy myslici clovek to pochopi,stejne jako neni bezpecno temer nikde..
0/0
2.10.2005 14:18

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Pokud tam turisté přestanou jezdit, poklesne výrazně příjem místního obyvatelstva a extrémismus se ještě zvýší.  A pro sousední Austrálii to bude ještě horší. Těsně po výbuchu nikdo nebude říkat, že je tam bezpečno, ale postupně se to utlumí a zase se budou pobyty nabízet. Pokud se Bali vyklidí, tak extrémismus přeskočí na Filipíny a ty dopadnou stejně. 
0/0
2.10.2005 14:30

Cislo 2

Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
Jak je vidět, za těch 900 to vždy není i zpět. Jinak Indonésie stojí hodně o to, aby se na Bali jezdilo, je to jejich symbol turistiky. Pokud se přestane jezdit na Bali, utrpí tím i jiná letoviska a stejně si pak extrémisté najdou jinou nejnavštěvovanější oblast. Pedofily zavírat.
0/0
2.10.2005 13:04

lemax

Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
to mas pravdu ze cela indonezie zije z turistiky a predevsim chude oblasti jkako je Bali, ale rekni uprimne, pojedes tam, nebo posles tam rodinu, kdyz uz podruhe selhala policie, ktera slibovala napravu premierovi Howardovi ze se to nebude opakovat? Jakou mas jinou moznostv tak nejiste oblasti! ti co byli odsouzeni za zabiti 180 lidi jsou stale prohlaseni za hrdiny! To ze zabijeli nevidny turisty jim je jedno, hlavne ze je zabil! Idioti!
0/0
2.10.2005 13:22

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
kdybych chtel tak bych tam klidne jel, zadny varovani ti stejne nepomuze..
0/0
2.10.2005 13:25

lemax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
ty by jsi tam nejel, mas se dost rad na to, aby jsi riskoval nejen drahocene velke penize ale i svuj zivot ty chrouste!
0/0
2.10.2005 13:54

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proste pravdou je, tam nejezdit a tim to bojkotovat, pokud vlada si stim neumi poradit!
ale jel...
0/0
2.10.2005 14:13

lemax

to neni sireni islamem, ale extremisty mezi nema samotnymi homere, ty zase keckas vid?
0/0
2.10.2005 11:37

Homer_S

I u nás se už íslám šíří:
viz vražda studentky v Bílině, včetně rituálního podříznutí.
0/0
2.10.2005 10:59

tajemník z létajícího ostrova

Re: I u nás se už íslám šíří:
hlavne se u nas siri blbost... viz homer_s :))
0/0
2.10.2005 11:01

Homer_S

Re: Re: I u nás se už íslám šíří:
To bude tou stravou na létajícím ostrově...
0/0
2.10.2005 11:25

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: I u nás se už íslám šíří:
tak proc to zeres? :)))
0/0
2.10.2005 12:14

lemax

Na Bali, jako rekreacni stredisko bylo upozorneno, ze je stale nejisty a presto idoti....
predevsem australni, tam stale letaj na dovolenou! Kdo chce kam, nechme ho tam! A to jeste nektere media v inzerci nabizeli zajezdy na Bali na slosovani zadarmo! kolik ze stoji vstupenka do hrobu? Presne dva dolary! Bali je znam svou muslimskou virou tak nechapu, proc do tyhle prdele plnou muslimskych extremistu stale jak obetni beranci jezdi! to uz neni vina extremistu, ale samotnych idiotu, kteri vedeli co se stalo pred 3 lety prave tam! Jako kdyby 180 mrtvych nestacilo!
0/0
2.10.2005 6:41

Majkyho_pupik

Re: Na Bali, jako rekreacni stredisko bylo upozorneno, ze je stale nejisty a presto idoti....
myslim ze tohle presne ty silenci chteji aby tam lidi prestali jezdit..nastesti vetsina lidi se zastrasit neda a bude tam jezdit stale
0/0
2.10.2005 8:42

Montaigne

Re: Re: Na Bali, jako rekreacni stredisko bylo upozorneno, ze je stale nejisty a presto idoti....
mluvíš jako politik, ....ale že ty tam už nejseš
0/0
2.10.2005 11:04

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Na Bali, jako rekreacni stredisko bylo upozorneno, ze je stale nejisty a presto idoti....
no ja mam radsi min turisticky mista,ale kdyz to nekomu vyhovuje tak at si tam klidne jezdi, je vetsi pravdepodobnost ze ho doma sejme auto nez terorista na Bali
0/0
2.10.2005 11:12

mojito05

Re: Na Bali, jako rekreacni stredisko bylo upozorneno, ze je stale nejisty a presto idoti....
Bali je 85% Hindi, ne muslim ...
0/0
2.10.2005 10:23

freak2

...
Celkem adekvátní způsob protestu proti zdražení PHM. Doporučuji začít praktikovat v letoviscích, kde se rekreuje sebranka vlastnící čerpací stanice v ČR. zn. "k semtexu stačí jen přidat matiček pár ..."
0/0
2.10.2005 2:40

mufti_mgr_Jan_Al_Oukl

bohulia dilo statecni mujahuddin-bojovnik za svoboda muslimu!!
skazene zapadni spolecenstva obludna konzumacni spolecnosti,uz i vy przy poznat jak tvrda pest islamsky bojovnik ma!!
Allah Akbar!!
0/0
2.10.2005 1:21

Right_1

Re: bohulia dilo statecni mujahuddin-bojovnik za svoboda muslimu!!
Mag@re  Znam dobreho psychiatra...
0/0
2.10.2005 1:30

babacek

Re: Re: bohulia dilo statecni mujahuddin-bojovnik za svoboda muslimu!!
Tolik přesčasů dělat jistě nesmí.
0/0
2.10.2005 8:47

Right_1

Re: bohulia dilo statecni mujahuddin-bojovnik za svoboda muslimu!!
Dobe bych doporucil namisto psychiatrie FIST. Pekne pestovku do riti zarazit a ukazat jak chutna pest islamskeho nebojovnika
0/0
2.10.2005 1:31

Homer_S

Poznáváte se, pane mufti_mgr_Jan_Al_Oukl?
Kdysi jsem četl přesné vysvětlení podstaty muslimského terorismu. Tady je: "Muslimská záhada ? Všichni se diví, že muslimští teroristé neváhají a spáchají sebevraždu. Podívejme se na to: Žádnej chlast, žádná pařba, žádné disco, bary, restaurace, žádná televize, žádná zábava, žádnej sport, žádný pořádný žrádlo. Místo oblečení prostěradlo, místo kšiltovky ručník. Neustálé skučení chlapa na věži. Pětkrát denně klekat na bolavý kolena. Tahat sebou špinavej ručník na modlení. Alláh je s tebou i na hajzlu při honění. Nesmíš se holit. Tvá žena se nesmí holit. Nesmíš flirtovat s kočkama na ulici. Vrznout si můžeš až po svatbě. Nevěsty ti vybere někdo jiný, škaredý, který tě nevzruší. Ženský, který sis vzal se nesnáší a vybíjí si to na tobě a navíc jsou hysterky, chodí oblečeny do pytle a musí mít neustále závoj. Všude samej písek a sucho v tlamě. Slunko pálí na hlavu. Vypadáš jak cigán. Sžíráš se závistí k Americe a Izraeli. To je život? To radši smrt. A hurááá na to. A vzít sebou co nejvíc."
0/0
2.10.2005 11:00

tajemník z létajícího ostrova

Re: Poznáváte se, pane mufti_mgr_Jan_Al_Oukl?
az na to ze mufti_mgr_Jan_Al_Oukl je z tvyho tabora, cili stejnej xenofobni xindl, kterej ma na sobe akorat jiny saticky ;)
0/0
2.10.2005 11:02

Homer_S

Re: Re: Poznáváte se, pane mufti_mgr_Jan_Al_Oukl?
Ach, tyto klišé! Jednoduchý test si může každý odpovědět sám: Chtěl bych raději za souseda muslima nebo např. Žida (v podstatě kohokoliv jiného)?
0/0
2.10.2005 11:30

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Poznáváte se, pane mufti_mgr_Jan_Al_Oukl?
tebe zajima jaky vyznava tvuj soused nabozenstvi?k cemu ti to je?
0/0
2.10.2005 11:37

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Poznáváte se, pane mufti_mgr_Jan_Al_Oukl?
me je osobne uplne jedno kdo jaky nabozenstvi vyznava ;)
0/0
2.10.2005 12:16

fleret1

je vyborne,ze ¨tu v tuto hodinu nesesli zadni
kazatele a podivni lide s " moralnimi" apely...jeneze ja jsem dnes takrikajic v hajzlu a napsat tohle bez gramatickych kiksu je pro me temer nelidske,takze Isabelle,Barone a Cislo 2 - dobrou noc...ja ji asi moc " dobrou" mit nebud...jak se rika,kazdy je strujcem sveho osudu....nojooooo,ale proc zrovna ja....
0/0
2.10.2005 0:54

Cislo 2

Re: je vyborne,ze ¨tu v tuto hodinu nesesli zadni
Ať každý si každý svůj osud jde užít po zbytek noci, tak jak ho ještě dokáže uchopit do svých rukou ...
0/0
2.10.2005 1:01

baronfonlempl

Re: je vyborne,ze ¨tu v tuto hodinu nesesli zadni
Cítím s Tebou, Flerete. A když při dobrém moku vykouřím ještě 40 cigeret a pět doutníků, potom ráno mám jedinou starost: závěť zkontrolovat a dát na noční stolek.
0/0
2.10.2005 1:03

baronfonlempl

Vážení a milí vespolek.
Všech pět úvodních příspěvků, které jsem dnes napsal, byly přesnou citací celých odstavců z článku Josepha Stiglitze, laureáta Nobelovy ceny za ekonomii. Nepřidal jsem ani tečku. Není to tedy můj názor, dokonce nikdo nemůže vědět, zda vůbec jej beru jako pro mne přijatelný. Zamyslete se, makovečci.
0/0
2.10.2005 0:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.