Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář při kontrole najel na policistu

Při silniční kontrole v Karlových Varech najel řidič silné motorky na policistu, který mu dával znamení, aby zastavil. Strážce zákona stačil uskočit, motorka mu ale přejela nohu. Podobný případ se stal ve čtvrtek v noci pod pražským Vyšehradem a den předtím v Ostravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gaston

jednoduché řešení
Přece nemůže být tak těžké a nákladné položit za každého policajta zastavujícího auta desku s trčícími hřebíky.
0/0
30.9.2005 14:39

vver440

Re: jednoduché řešení
případně hřebíky našít do uniformy :)))))
0/0
1.10.2005 9:19

vver440

benga vs. důchodci
furt 1:1, malá příhoda s motorkářem byl faul
0/0
30.9.2005 14:12

dislektik

Re: benga vs. důchodci
jeden vožrala v ostravě zabyl policistu.tak se nesměj jak jelito
0/0
30.9.2005 16:35

zo

Re: benga vs. důchodci
opakuješ se.Píšeš to stále dokola.Změň slovník člověče.Nebo tvůj slepičí mozeček na více nestačí?
0/0
1.10.2005 8:02

vver440

Re: Re: benga vs. důchodci
jo, jenže cv Praze fízlové zabili na přechodu už dva lidi, a když je fízl deb..l a vleze doprostřed silnice, tak se nesmí divit...
0/0
1.10.2005 9:18

zo

jen tak
Krásný čtení.Mnohdy  to až rozum nebere.Porád tady mnozí kvičí že jsou poliši úplatní.Vzhledem k množství příspěvků na tohle téma jsem zaznamenal počet těch kteří se přiznali že dali úplatek za porušení dopravních předpisů snad pouze na jednotky.Takže vy vymatlanci, nepište krávoviny a napište konkrétně kdy a za kolik jste dali polišům úplatek.Kdo z vás tak velikej hrdina že se přizná.Jestli se dopočítám několika desítek lidí budu rád.Kolik z vás šlo ty policajty udat že vzali úplatek?Zameťte si před vlastním prahem frajírci a ulhanci.99% z vás co tu tak horujete proti úplatkům jste žádnej nikdy nedali tak nedělejte ramena.Kdyby vám šlo o spravedlonost tak zajdete na DI a všechno hezky udáte.Ale na to jste všichni příliš zbabělí že?
0/0
30.9.2005 13:49

Ronin1

Re: jen tak
Úplatky nedávám, protože jim nestavim.
0/0
30.9.2005 13:55

zo

Re: Re: jen tak
Přesně jak jsem předokládal.Každej blbě žvaní ale přiznat se že dal úplatek to jsou najednou všichni poserové nabo hrdinové který maj takový auťáky že polišům ujedou.Je to tady fakt banda vymatlanců.Až poldům dojde jednou trpělivost a když budeš ujíždět a oni tě normálně sejmou tak se nediv.A nedělej ze sebe hrdinu.Je to tak jak někdo píše níže.Vše je jen a jen o morálce.Jak řidičů tak policajtů.A jak tak čtu mnozí z vás ani neví co to morálka je.A mnozí si stále myslí že fyzikální zákony pro ně neplatěj.Ona kulka z dobrý flinty je jistě rychlejší než to tvoje vyduněný fáro.Stejně dutý jako tvoje makovice.
0/0
1.10.2005 8:01

parohubek

Re: jen tak
Bohužel, pane policisto, máte smůlu, já úplatky také nedáván, rovnou jim přejíždím přes nožičky, ručičky a hlavičky.
0/0
30.9.2005 14:02

zo

Re: Re: jen tak
Ten nick sedí.Nejseš jeho synátor?Slovník by tomu odpovídal.Na takový bláboly nejde vůbec nic říct.To je fakt.
0/0
1.10.2005 8:03

pinguinone

bez kuponu..
..pane ridici jel jste o dvacet kmh rychleji , co s tim udelame... Takhle to nejak zacina.Ja zastavam nazor , ze policajt musi byt natolik financne motivovan , aby si setsakra rozmyslel nejake smiro vzit,.A uz v zadnem pripade kdy se jedna o statuarni prestupky.Bulawa mel pres tricet prestupku na papire ,nez sejmul ty hochy.Kazdej policajt si musi byt vedom , ze se mu to muze odporne vratit zadnimi vratky...
0/0
30.9.2005 14:30

Pjotr_Pjotrovic

Re: bez kuponu..
Prave ze financni motivace (velky plat) to nevyresi. Kazdy je uplatitelny - kazdy ma svou cenu. Je to o moralce a zodpovednosti. A kdyz ne o moralce, tak nasadit provokatery a tvrde trestat podplatitelne policajty.
0/0
30.9.2005 14:39

pinguinone

Re: Re: bez kuponu..
.. no myslim si ,ze mit job pod penzi za sslusny peniz ,neco znamena.A pokud Te beze cti vyhodi..
0/0
30.9.2005 14:42

zo

Re: bez kuponu..
Ježišmarjá kolikrát tě doteď poliši zastavili žes jel odvacku více.100x či tisickrát?Nekecej blbosti.A koneckonců pravidla jsou pro to aby se dodržovala.Jestli si ve skladu střeliva uděláš ohýnek když nad hlavou budeš mít ceduli zákaz práce s otevřeným ohněm tak jseš pěknej vůl.Totéž je o silničních předpisech.Jednou jsou daný tak je dodržuj.O kolik si zkrátíš cestu když pojedeš o 20km rychleji?Minuty,vteřiny.Teda jak může bejt stále někdo tak nedovtipnej.Neuvěřitelný příspěvky.Nejsem polda.Jsem jen doktor z rychlé z Brna  kterej už mockrát viděl důsledky toho že jel jenom o dvacku více.Ať žije anarchie že jo?Kristepane lidi jste tu jen na pár let a nikdo z vás není nesmrtelnej.
0/0
1.10.2005 8:09

sam99xx

Malinko ... (2.část)
... motorových vozidel, ale zdá se, že si to jak policie, tak velká část nemotorizované veřejnosti vůbec neuvědomuje. "Dnes" i Nova jsou proslulí svými nejrůznějšími "testy", proč se nezaměří také právě na chodce a cyklisty? Honit jednoho politika s majáčkem je asi přeci jen snažší...
0/0
30.9.2005 13:43

sam99xx

Malinko ...
odbočím od tématu, i když to, co dále napíši, má hodně společného. Píše se a mluví o všemožných neřádech řidičů, což není na škodu, ale co mi chybí, jsou články o zhovadilých chodcích, kteří se procházejí prostředkem silnice, i když na obou stranách mají široký chodník, nepřecházejí přes přechody, i když k nim nemají více než 10 metrů, když už jsou na přechodu, pak skočí před právě projíždějící auto a začnou do něj mlátit, protože řidič nemá šanci to ubrzdit... Zrovna to samé se týká cyklistů, jejich chování velmi často hraničí s pokusem o sebevraždu a nemajíc sami dostatek odvahy k ukončení života vlastní rukou, riskují na kolech, jezdí na červenou, po chodnících a náhle se zjeví na silnici a podobně a to vše za poklidného přihlížení lelkujících policistů. Takhle to vypadá, že řidiči osobních/nákladních vozidel/motorek jsou ta nejhorší zběř, zatímco chodci a cyklisté jsou utiskovaní chudáci... Silniční pravidla jsou tu pro všechny účastníky silničního provozu, nikoliv jen pro řidič
0/0
30.9.2005 13:42

smartynaf

co dodat..
..o stavu policie ma obrazek snad kazdy(nekdo ma dokonce i obrazek policisty,..doma).Ze u nas policie nema jakykoli respekt je jen a jen jeji vina. nejake represe respekt v ocich verenosti sotva zvednou, napr ve Statech najet na nejakeho policajta, tak mi na miste ustreli makovici, ovsem ve statech by Bulawa za trojnasobne zabiti taky nedostal tak smesny trest, ve Statech by nedostali podminky a tresty lide,kteri brani sebe, potazmo svuj majetek, ve Statech se policie o lidi stara a ve Statech taky policii netrvalo 26 minut nez dojede k baru na brnenske prehrade kde mi ud dobrou pulhodinu kleci dva sfetovani hromotluci na hlave.... Mozna to najizdeni PČR vyhledava?
0/0
30.9.2005 13:33

kestrik

Docela se tesim, az se bude stavet stejnym zpusobem jako v Italii
Jeden stavi, druhej je u prikopu s odjistenym automatem a treti ve voze s rukou na radici pace. Profesionalita. Jsou slusni, ale mantinely jsou jasne. Nezastavis ? Tak jedou. Pokusis se najet ? Tak te sejmou. Uz aby se to naucili i cesti cajti.....
0/0
30.9.2005 12:53

Z-S

Re: Docela se tesim, az se bude stavet stejnym zpusobem jako v Italii
hmm a to delaj proto aby ti zkontrolovali lekarnicku?
0/0
30.9.2005 13:14

navsteva

Re: Re: Docela se tesim, az se bude stavet stejnym zpusobem jako v Italii
No lekarnicku moc ne. Ale zato tam stoji celej rok. A nej jen na Krysota, kdyz potrebujou vic prachu za prescasovy hodiny. To ale nemeni nic na tom ze stale plati, ze jsou tu zakon (obrazne v tom danem okamziku). Takze nevidim duvod proc v takovem pripade nepouzit vsech prostredku, od toho se s tou zbrani tahaji.
0/0
30.9.2005 13:20

Z-S

Re: Re: Re: Docela se tesim, az se bude stavet stejnym zpusobem jako v Italii
A stavi toho co neco provedl nebo kvuli "silnicni kontrole"? Me vzdycky fascinuje kdyz projedu vetsi cast Chorvatska, Slovinsko, Rakousko a prvni policajty, kteri cloveka stavi ANIZ BY NECO UDELAL najde kde? No jasne, hned ve Znojme. Jak bylo psano nize, jinde si ridic netroufne nezastavit, ale policajti nebuzerujou bez duvodu!
0/0
30.9.2005 13:27

Wildstar

Re: Re: Docela se tesim, az se bude stavet stejnym zpusobem jako v Italii
No to je přesný! 100% souhlasím. Kamarádi z ciziny se vždycky diví, když jezdíme po ČR, jak často jsou u nás "buzerační" kontroly dokladů a dejchání apod. U nich prý nesmí bez podezření auta zastavovat. Je to jen a jen buzerace. Kdyby dělali to co mají, stavěli ty nebezpečné řidiče a ne ty, kteří jedou na uměle vytvořené "pasti" na dálnici o 15km/h rychleji, tak bych k nim měl taky respekt.
0/0
30.9.2005 13:36

Ronin1

LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Benga si za to můžou sami. Maj se chovat ke všem stejně. Já bych na toho policajta nenajížděl ale určitě bych nezastavil kdybych jel na motorce. Protože je minimum lidí který sednou za motorku nalitý ale v autě jezdí nalitej každej druhej tak ať policajti dělaj pořádný kontroly u aut a nás motorkáře nechaj bejt. Prostě benga se bojej a sou zas..ně zkorumpovaný.
0/0
30.9.2005 12:22

Fikos

Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
máš kliku že nejsem polda,normálně bych tě s tý mašiny sestřelil jak malinu
0/0
30.9.2005 12:25

Milkman_Dan

Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Hehe, tu jsi ale D.E.B.I.L.  Na prechodu taky nestavis, ze jo, protoze predpisy musej dodrzovat akorat ridi aut....
0/0
30.9.2005 12:29

Ronin1

Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Komu říkáš debil? Kolik motorkářů zavinilo bouračku a kolik plechovkářů? Ve většině případů za to můžou řidiči aut. Na motorce jezdim od 16 let a kolikrát sem moh bejt kuli autu mrtvej, protože to řídil nachcanej idiot nebo cikán bez papírů. A co s tim benga udělaj? Úplný hov..
0/0
30.9.2005 12:44

Deleter

Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
motorkáři jsou sebevrazi. Když je v pátek odpoledne hezky, tak se ledvináři na dialýze tetelí, jestli se na ně neusměje štěstí. Vidět motorku jet předpisově je zázrak.
0/0
30.9.2005 13:02

Ronin1

Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Souhlasim, ale těch aut co jezdí předpisově je taky hodně málo.
0/0
30.9.2005 13:06

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
já to myslel tak, že když někdo jede třeba 80 ve městě, tak musí myslet i za ostatní, což ty asi děláš.
0/0
30.9.2005 13:15

Ronin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Právě že na motorce to dělat musíš a já to dělám taky, většinou to odneseš víc než ten v autě.
0/0
30.9.2005 13:19

veeger_x

Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Co si tady vlastně honíš? Triko, ego? ve skutečnosti možná to co máš úplně ze všeho nejmenší a co ti kompenzuje motorka. Ty blbečku, co vlastně tady a koho omlouváš? Najezdím tejdně dost, abych věděl co je horší - zda řidič nachmelenej nebo namachrovanej. A myslím, že mohu objektivě hodnotit - v kostca total hovada jsou oba. A Benga nejsou zkorumpovaný - rozhodně ne všichni - jenom mají svázaný ruce, protože arogantní debílky na silnicích chráněj dementní neošetřený zákony. S jejich pravomocí bych se na to dělat zbytečnou práci vysral v podstatě taky..
0/0
30.9.2005 12:32

pinguinone

Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
..nejsou zkorumpovany...   si me zlepsil naladu..
0/0
30.9.2005 12:46

Ronin1

Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
No ono těch namachrovanejch je v autech taky dost. Neomlouvám nikoho, jenom řikam jak to vidim já.
0/0
30.9.2005 12:52

postmortem

Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Poslyš, Ronine, i já jezdím na motorce a ne všechny předpisy a ne všude považuji za svaté. Ale egocentrickej hňup s názorama jako ty nám dělá mezi ostatními řidiči přesně tu image, o kterou nestojím. Jen doufám, že až to někde rozstřelíš, nevezmeš s sebou do márnice nikoho dalšího.  GSF 1200
0/0
30.9.2005 13:11

Ronin1

Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Jezdim tak abych se nerozstřelil ale samozřejmě zabránit se tomu nedá. Ale po pravdě, když potkáš policajta jak máchá plácačkou, zastavíš mu když víš že si nic neproved?
0/0
30.9.2005 13:17

postmortem

Re: Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
A není aspoň slušný zeptat se, co si myslí on a pokud máš argument, pak jej použít? Z Tvých předchozích příspěvků mám dojem, že a priori považuješ nejen policajty, ale všechny kolem sebe za hlupáky a řidiče aut za méněcenné, protože překážejí nedotknutelné střele na dvou kolech. Btw, ty vždycky najisto víš, že jsi nic neprovedl?
0/0
30.9.2005 14:07

Ronin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LIVE to RIDE RIDE to LIVE
Jediný co dělám je že nedodržuju maximálku. A pak to že nestavim cajtum. Já prostě s poldama nemam dobrý zkušenosti a nikdy mi nepomohli když sem potřeboval a nebyli tam kde bejt měli.
0/0
30.9.2005 14:17

navsteva

Tak toho uz nenajdou
Jo dokud to nebude jak v civilizovanych zemich. Jeden polda s odjistenou zbrani v ruce a okamzita strelba, ci neco mirnejsiho..silnicni blok s barierou z vozu a pripadne s prejezdovym pasem tak se to dal nepohne.
0/0
30.9.2005 11:39

pinguinone

Re: Tak toho uz nenajdou
... v civilisovane zemi policajt zbytecne neotravuje a  ridic normalne zastavi...co vidis v americkych filmech neni civilisace...
0/0
30.9.2005 12:27

Mak1

Re: Tak toho uz nenajdou
To pak bude jako na hranicích se zlým západem před 89.....
0/0
30.9.2005 12:33

Isoruku-Jamamoto

Re: Tak toho uz nenajdou
Mistr moc kouká na americké akční filmy. Ještě jsem nikde ve světě neviděl jednoho policajta s odjištěnou pistolí. Vlastně moment možná Buffalo Bill
0/0
30.9.2005 12:34

Deleter

Re: Re: Tak toho uz nenajdou
tak se zkuste někam do světa podívat
0/0
30.9.2005 13:16

navsteva

Re: Re: Tak toho uz nenajdou
Ja ani tak nekoukam na filmy jako jezdim v Rakousku apod. A kontroluje se tam casto. I kdyz je pravda ze lekarnicky moc nezerou. Za to treba pneumatiky a retezy uplne pravidelne. Ale hlavne maji daleko hustsi sit radaru a hlidek na krizovatkach a podobne. Tui nais saskuji jen kdyz maji prescasovyho, dobre zaplacenyho Krysota a to jeste jen konstolou papiru a lekarnicek.  Dalsi akci cekejte na zacatku prosince, cajti potrebujou premie na vanocni darky.
0/0
30.9.2005 13:18

dislektik

Re: Re: Tak toho uz nenajdou
to jako že cirkusák byl polda dobrý:-))
0/0
30.9.2005 13:19

kebr

Konečně reakce
Aspoň jeden policajt stačil vytahnout bouchačku a toho debila zastavit.
0/0
30.9.2005 11:36

dislektik

Re: Konečně reakce
otázka jestli policistu tedka nezavřou pro nepriměřenou obranu
0/0
30.9.2005 11:39

kebr

Re: Re: Konečně reakce
snad ne, to by taky za pul roku mohl byt z najizdeni na policajta novy adrenalinovy sport :(. Policajt nejsem, ale v tomhle jim fandim. At si kazdy prebere, jestli radsi flastr, nebo kulku v noze...
0/0
30.9.2005 11:46

dislektik

Re: Re: Re: Konečně reakce
takovým kulku do hlavy bez pardonu !!!!
0/0
30.9.2005 11:49

kebr

Re: Re: Re: Re: Konečně reakce
je pravda, ze nejspis premysli prdeli a ne hlavou, ale radsi tu prdel a soud. az jich par potrestaji natvrdo, tak si to snad ostatni rozmysli
0/0
30.9.2005 11:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.