Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hypernově hrozí další pokuty, klamala zákazníky

Potravinářská inspekce uloží další vysokou pokutu společnosti Ahold Czech Republic. Ve dvou pražských prodejnách Hypernova, které Aholdu patří, zjistila kontrola u některých výrobků manipulaci s dobou trvanlivosti nebo chybějící údaj o době použitelnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TWISTR

Královéhradecká ČOI
A cože se nám ČOI probudila ze sladkého spánku. Ještě nedávno kryl ředitel královéhradecké čoiky Ing. Karel Nohejl nekalé praktiky místního Tesca??? Že by řetězce neplatily dostatečné výpalné? Podobné akce budou mít jen jediný důsledek - kontrolor ČOIky nebude odbyt štangličkou salámu a lahví vizoura ale bude mu potřeba důkladně namastit kapsičku.
0/0
29.9.2005 21:48

jacin

jo a co se tyce pokut....
Ahold oplyva zakladnim jmenim v CR 6 172 080 000,- Kc........
0/0
29.9.2005 18:56

jacin

ja nevim....
proc to nekoho vzrusuje, nejaka hypers..cka.Preci kdo ma penize, tak do takovych obchodu vubec neleze, kdo jich ma vic, pro toho nakupuji druzi..a jinde, kdo jich ma jeste vic, tak ma vsechno zadarmo......:-))
0/0
29.9.2005 18:51

houba_

Re: ja nevim....
proc to nekoho vzrusuje? mozna proto, ze do tvych kriterii se nevejde cca 80% lidi v cr  
0/0
29.9.2005 19:17

jacin

Re: Re: ja nevim....
levne maso zerou psi...znas to prislovi. Konecne se neco stalo, aby se neco stalo. spravna reakce Aholdu by mela byt:" slouzime nejchudsim a prave pro ne mame ty nejnizzsi ceny. Chudi a setrni..Odpuste nam !!"
0/0
29.9.2005 19:29

Jirnav

a co když to vůbec není pravda?
V novinách se psalo, že inspekce zavřela Hypernovu v Jindřichově Hradci kvůli myším - pak se ukázalo, že ji zavřela sama firma, aby se myší konečně zbavila. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo s těmi paštikami podobné. Třeba to tak bylo označené už z výroby.
0/0
29.9.2005 18:24

lovas

Re: a co když to vůbec není pravda?
Smím se zeptat, ty jsi z J.H. , že to tak dobře víš?
0/0
29.9.2005 18:27

[eT]

Proč myslíte. že je to pravda? To co PZI vydává za pravdu?
Že by se inspekce nemohla zapojit do konkurenčního boje? Že by proto, že se noviny nepletou? Že si vše ověří? Pch... Novinářům nevěřím ani, že černá je černá, když to zveřejní :(
0/0
29.9.2005 17:13

Destroyer7

Re: Proč myslíte. že je to pravda? To co PZI vydává za pravdu?
Tvá opatrnost je zcela určitě namístě. Proto by jsi si měl do Hypru občas zajít a zboží si prohlédnout. Kup si třeba 10dkg cihly a uvidíš, jak ti do dvou dnů zelenomodře vykvete. Pak zajdi do Tesca nebo Plusu, kup totéž a budeš jej mít týden v lednici a bude stále žluťoučký.
Toť jedna z mých osobních zkušeností. Uvádím jen jednu, neboť jejich výčet by přesáhl možnosti zdejší diskuse.
0/0
29.9.2005 17:28

komunisti_sou_svine

Již je to jisté, zatočíme s imperialisté !
0/0
29.9.2005 16:45

navsteva

Ma se to asi tak
kazda jendotliva prodejna at uz jakehokoliv retezce ma sveho vlastniho vedouciho. A ten je odpovedny za jeji chod. Takze zalezi jen na lidech co tam chodi nakupovat co mu vsechno dovoli a co ne. Ono to asi nebude nikde tak, ze bude suprovej obchod, ale za rohem v nem omejvaji prosly potraviny. Takze staci sledovat prostredi, jak casto tam uklizi, kolik tam maji prodavacek=jak dloiuho clovek stravi cekanim ve frontach, jak zachazi s pecivem, zeleninou a je mu jasno. A pokud se mu neco nezda, tak ma uz dnes dve moznosti. Vzdycyk si muze stezovat jak primo vedoucimu te prodejny, tak na centralu spolecnosti, tak na COIku. jenze vetsina cechacku si vesele chrochta jak se maji dobre a jeste za malo penez a pak se najednou divi.
0/0
29.9.2005 16:13

Corwin_x

...
Zadarmo treba i rakovinu    
0/0
29.9.2005 15:50

obc

Jak říkal MuDr.Rajko Doleček..
Nejlepší je nežrat...
0/0
29.9.2005 14:51

Matyas Sandorf

Re: Jak říkal MuDr.Rajko Doleček..
Pijte sliovicu, je plná vitamínů a neplesniví!
0/0
29.9.2005 21:29

bacil2

hmm
vysoka pokuta v statisicoch??? podla mna by sa pokuty v mali odvadzat z vysky obratu pokuta 30.000 pre nejakeho potravinara na dedine je likvidacna pre nejaky hypermarket je pokuta 300.000 maximalne tak zabavna
0/0
29.9.2005 14:49

Azazel333

Re: hmm
pokuta jim možná neublíží, ale mediální kampaň s tím spojená jim určitě sebere dost zákazníků a tedy peněz
0/0
29.9.2005 14:55

Hanyz01

Re: Re: hmm
Tomu nevěřte, jíst se musí a za měsíc jim tam bude chodit stejně lidí jako předtím - stačí že daj rohlíky levnější o 10hal...
0/0
29.9.2005 15:01

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Re: hmm
Jo, jo souhlasim. Lidl taky vykácel stromy, ale lidi tam choděj pořád. Pokuta by se měla (určitě při opakovaném prohřešku) odvíjet od obratu firmy.
0/0
29.9.2005 15:07

Azazel333

Re: Re: Re: Re: hmm
ono vykácený stromy a prošlý potraviny je trochu něco jiného...
0/0
29.9.2005 15:15

ufoun Kája

Re: Re: Re: Re: Re: hmm
Nemyslím. Chamtivost a bezohlednost je stejná.
0/0
29.9.2005 15:21

Hanyz01

Re: Re: Re: Re: Re: hmm
Moc rád bych s Vámi souhlasil, ale reálný život mě naučil, že tomu tak není...sebevětší sviňárnu a podraz lze okecat a zamaskovat, když je dost peněz nebo známostí.
0/0
29.9.2005 15:21

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
okecávat si mohou co chtějí, kdybych já nakupoval ve zmíněných prodejnách, tak bych s nimi skončil... a takových lidí bude jistě více
0/0
29.9.2005 17:45

rum

Re: Re: Re: Re: hmm
Jak kdo. Naše rodina po aféře se stromy do Lidlu ještě nevkročila. Ani to není nutný, obchodák je tady na každém kroku.
0/0
29.9.2005 15:24

navsteva

Re: hmm
Ano ceska socialisticka logika. Je prece lepsi byt mala svine ceska svine nez "nadnarodni" svine.
0/0
29.9.2005 16:09

navsteva

Re: Re: hmm
Aneb uz vidim jak z Holandska telefonuje do Horni Dolni pr*ele generalni manazer firmy s obratem v stivkach milionu Eur, aby oplachli ty salamy. Muzou za to jen mistni. A o to je horsi, pokud se neco takoveho pripadne deje v kramku za rohem, kde prodava vas soused a neco takove by vam s usmevem podsoupl. takovemu bych nedal pokutu 30.000 ani 300.000, takovemu bych rovnou odebral zivnostensky list.
0/0
29.9.2005 16:16

martinekk

Špička ledovce
Podlě mě to je jen špička ledovce. Kontroluje někdo, co se dává do paštik, salámů, pomazánek? Jí někdo z těch, co to vyrábějí, vlastní výrobky?
0/0
29.9.2005 14:33

chrtil

Re: Špička ledovce
brrrrr, zlaté dědictví
0/0
29.9.2005 14:36

Ahasver

Re: Špička ledovce
V Jindřichově Hradci tam dávají nejspíš myši :-)
0/0
29.9.2005 14:39

komunisti_sou_svine

Re: Re: Špička ledovce
Tak myši tam dávají fšude, to je ještě to nejmenší :-)
0/0
29.9.2005 16:11

palmic

Re: Špička ledovce
To anni nechtejte vedet. Jsou to kuze a kosti, koreni a barvivo. To ze to zezelena neznamena, ze to je zkazeny (plisen), ale spis ze dosla trvanlivost barviva. Tohle je totiz skutecna barva techhle humusu. Dobrou chut.
0/0
29.9.2005 14:39

butch2

maso nekupuju
Co si nezabiju sám, tomu nevěřím!
0/0
29.9.2005 14:30

chrtil

Re: maso nekupuju
co neuštvu, to nejim
0/0
29.9.2005 14:33

MiroSlaF

jeste jedna...
... jo mimochodem, obrazky ze zkazenych potravin z nakupnich stredisek najdete na http://www.anjsswingers.com/photo/ Mirek
0/0
29.9.2005 14:19

Yawor

Re: jeste jedna...
asi netřeba upozorňovat, abyste na odkaz co sem dal ten jantar předemnou neklikali...
0/0
29.9.2005 14:21

barnabas_666

Re: Re: jeste jedna...
Ale jo díky, ne každý si tu adresu přečte a mohl by to zkusit
0/0
29.9.2005 14:26

Villy

Re: Re: jeste jedna...
Souhlas a Barnabasem, dik za upozorneni, ne vzdy shit na prvni pohled rozeznas.
0/0
29.9.2005 14:32

Nedobrotka

ach jo
kde nakupovat. Vždyť ti malí dělají totéž. Nakupuju na Vinohradské naproti tunelu, je tam malá samoobsluha. Kolik potravin už šlo do záchodu nebo koše.Právě datum spotřeby mají často rozmazané a zajímavé je, že i když je spotřebovat do:  třeba za 5 dní,  druhý den je ač v lednici  jogurt nafouknutý jen vybuchnout. Tak tu kupuju jen rohlíky, chleba a to co mě nemůže zabít. Asi prodejně  nevadí, že jim utíkaj zákazníci. Ale kam jít nakoupit ?? Z Intersparu mě ještě špatně nebylo, od těhle soukromníků už kolikrát.
0/0
29.9.2005 14:17

MiroSlaF

Lidi neblbnete !
... mrknete na http://www.anjsswingers.com/ a uvidite, jak na ne ! Mirek
0/0
29.9.2005 14:17

mirror254

Re: Lidi neblbnete !
Tyhle parazity opravdu miluju. Vhlapce, rad bych jednou videl vzorek toho, kdo rozsiruje tyhle spamy.
0/0
29.9.2005 15:27

Ing.Hloupý

jak vidím.........
jak vidím jsou tu ty samé jména jako vedávno, když jsem Vám radil jak na prodejně likvidovat zboží....už jste to někdo zkoušeli? Prošlého zboží je dost.
0/0
29.9.2005 14:12

Hanyz01

Co by pomohlo...
Velmi jednoduchá věc - kdyby fungoval podobný systém žalob a odškodného jako v USA. Řekl bych, že po první vlně prohraných sporů, kdy by místo 100000 korun od ČOI museli platit každému ze zákazníků s prošlým výrobkem 20 mil korun by byl velmi rychle pokoj...
0/0
29.9.2005 14:10

chrtil

Re: Co by pomohlo...
to je přesné  tak jdem podat hromadnou žalobu
0/0
29.9.2005 14:12

Ing.Hloupý

Re: Co by pomohlo...
0/0
29.9.2005 14:14

ufoun Kája

Re: Re: Co by pomohlo...
Možná to měl být jen vtip, ale každopádně u nás toto právní řád neumožňuje.
.
0/0
29.9.2005 14:45

Hanyz01

Re: Re: Re: Co by pomohlo...
Vtip to z mé strany zcela jistě nebyl - věřím, že to by podobné kauzy vyřešilo velmi rychle a navíc tržním způsobem.
Máte ovšem pravdu, že to právní rámec u nás neumožňuje,proto jsem v příspěvku použil slovo "kdyby"...
0/0
29.9.2005 15:03

skyfinger

Re: Re: Re: Co by pomohlo...
Nevím proč by to náš právní řád neumožňoval. Právní řád to umožňuje, akorát žádný soudce vám nepřiřkne náhradu v takové výši, nejvyšší částka, kterou vám soud u nás přiřkne jako náhradu, je za soudní a ostatní výdaje plus 8,50 za paštiku. Takže si tu žalobu každý radši rozmyslí.
0/0
29.9.2005 18:38

mirror254

Re: Co by pomohlo...
Ještě totak, aby na podobných věcech vydělávali lidé a nakonec se to samo vyřešilo!!!! Daleko lepší je na to mít alespoň jeden úřad, sposutu úředníků, předpisů, razítek. Výpalné inkasuje stát a odborně se postará o to, aby přispívající firmu nezničil, nebo nepřinutil k nápravě - kdo by pak platil?
0/0
29.9.2005 15:26

Hanyz01

Re: Re: Co by pomohlo...
To bylo tak cynický, až Vám musím říct, že máte pravdu:-(((
0/0
29.9.2005 15:29

Ing.Hloupý

humage
Hnus je všude a inspekce by to měla kontrolovat a tam kde to zjistí zavřít provozovnu............malé tresty nic nepohnou k lepším zítřkům. Kontrolovat je třeba prodejce i výrobce a pravidelně. U Aholdu je jasně vidět, jak s další kontrolou nepočítali.
0/0
29.9.2005 14:06

Helmut_Zazvorka_von_Jagerndorf

Jen mi nedochází jak Julius Meinl, Albert a Hypernova, nyní mohou prodat byť jen jeden jedinný výrobek?
0/0
29.9.2005 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.