Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič zabil policistu a chtěl ujet

Opilý řidič zabil v Ostravě člena dopravní hlídky, které nezastavil. Z místa nehody odjel, ale byl po krátké honičce dopaden. V těle měl přes 2 promile alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

good_luck!

tak jsem to promyslel, zda-li někdo v rodině nemá Feldu,
ani na Ostravsku nikdo nebydlí - takže mohu s klidným srdcem napsat plně odsuzující příspěvek....
Jinak - patří za mříže (přitom nerad vzpomínám na své dvě anabáze, kdy jsem jel pod vlivem alkoholu - ovšem naštěstí se nic nestalo..)
0/0
29.9.2005 13:19

MelSi

doufám,že dostane pořádne pálku
a ne jen podmínku,protože byl chudák pod vlivem.....
to mě vždycky pak totálně nase.....
0/0
29.9.2005 11:40

babacek

Proč?
Pachatel je chycen při činu,ale je pouze podzřelý To mne vždy velice pobaví.Vždyť by mělo být přeci ihned vzneseno obvinění a tak by tedy byl obviněným ne podezřelým
Podezřelým může být děda který ukrad rohlík a než ho chytli tak ho snědl.
0/0
29.9.2005 10:16

Kleki Petra

Re: Proč?
Obvinění, i kdyby stačili vyřídit tak rychle papírování, nemohou vznést do doby, kdy vystřízliví.
0/0
29.9.2005 10:18

babacek

Re: Re: Proč?
A proč to šlo dříve.Nepletete náhodou obviněný a obžalovaný?
0/0
29.9.2005 10:28

babacek

Re: Re: Proč?
Tak nám po necelých 4 hodinách vystřízlivěl,policajti vznesli obvinění a již je tu i nadpis diskuze co to hlásá.To byl sešup co?
0/0
29.9.2005 13:55

MKN

Vražda
Jestliže někdo najíždí autem na jiného, mělo by to být kvalifikováno jako pous, resp. dokonaná vražda. Ale chudák pil, a nevěděl co vlastně dělá, že .. .
0/0
29.9.2005 10:14

mára1234

na semilsku
maj tipka co jezdi s vejtraskou s osmisckou v krvi aniz nekoho prizabil. jen zlomil nejakej sloup, ktere se mel stejne delat novej, takze skoda zadna. nevite jakej je jeho osud???
0/0
29.9.2005 9:02

František Koudelka 4.Kyju

Re: na semilsku
To je ,ale opravdu špatně položená otázka. Musíš se ptát na součastnou hladinu lihu zmíněného hovnocucáře.
0/0
29.9.2005 10:22

sprav

dvě roviny
Pokud někdo někho srazí a případně i usmrtí z nedbalosti, tak by měl trest.
Součástí trestu by mělo být
1) obecně prospěšné práce - zejména bych doporučoval práci u hasičů u dopravních nehod, v nemocnicích apod.
2) finanční odškodnění poškozenému/rodině
v případě, kdy toto někdo spáchal úmyslně, tak by měl pachatel být souzen a odsouzen pro vraždu!!! a to i v případě, že nebude dokonána (oběť přežije), tedy o pkus vraždy, který je trestán stejně.
Pokud se věc měla tak, že pachatel najižděl do policistů - tedy úmysl někoho zabít se zbraní je zde zcela zřejmý, tak je to zcela jasná vražda... bohužel asi nikoliv v ČR.
0/0
29.9.2005 8:18

pinguinone

Re: dvě roviny
..v ceskym doliku , je bezne ,ze opilec prohlasi ,ze je namazan francovkou..
0/0
29.9.2005 8:25

natrucc

Re: dvě roviny
Chlast za volantem by se měl trestat stejně jako nepovolené ozbrojování,bouračka pod vlivem jako pokus o vraždu.Když chci jezdit,nechlastám a nechybí mi to.Dokážu se bavit i bez alkoholu.
0/0
29.9.2005 9:22

good_luck!

Re: Re: dvě roviny
tak tak, ale taky jsem byl mladej a "odvážnej". Při vzpomínce, co se mohlo stát mi ovšem běhá ještě dnes mráz po zádech....
0/0
29.9.2005 13:24

dzandra

Re: dvě roviny
Vychlastam litr vodky, pak vystřílím na ulici rodinku a dostanu podmínku, protože jsem byl pod vlivem alkoholu. Jupiii hned se mi tu lépe žije
0/0
29.9.2005 9:25

kill7

náš malej opileček
jistě už přispěl do státní kasy pořádnou sumou svojí konzumací alkoholu tak na něj buďte hodní
0/0
29.9.2005 7:49

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

pozoruhodné
Stav po prvním poločase benga vers. důchodci 1 :1
0/0
28.9.2005 21:29

Smil

Re: pozoruhodné
technar?
0/0
28.9.2005 21:53

Homer1

Re: Re: pozoruhodné
Nikoli.
Notoricky známé hov ado a provokatér. Nejlepší je nereagovat.
 
0/0
28.9.2005 22:32

vver440

Re: Re: Re: pozoruhodné
1:1-eště v pátek to vypadalo, že důchodci vedou......
0/0
29.9.2005 9:01

Destroyer7

Jak to, že ještě dýchá?
Škoda, že ho při tom stíhání nerozstříleli na mraky. Takhle si ten zmetek  možná odsedí pár let a bude dál chlastat a zase někoho zajede.
0/0
28.9.2005 20:35

Helena1

Re: Jak to, že ještě dýchá?
Doufám, že už dlouho dejchat nebude.
0/0
28.9.2005 20:44

MadHawk

Re: Jak to, že ještě dýchá?
taky jsem si říkal, že ho ten cajt při zatýkání pořádně nezpacifikoval
0/0
28.9.2005 21:25

phenomenon

Re: Jak to, že ještě dýchá?
to by v našich luzích a hájích nevyšlo, páč by se hned vyrojily mraky pseudohumanistických šulinů s plnou hubou keců o právech toho ožralého hov_ada.
0/0
28.9.2005 23:01

Mittar

5l
Ted jsem to vydel ve zpravach, to ma max 5 let za zabiti cloveka? Za 2.5l venku pokud dostane maximum. Dyt to je smesny, co kdyz ten policajt mel rodinu deti, kdy uz se zacne trestat fet za volantem tak jak ma :(
0/0
28.9.2005 19:53

Robin Ood

Re: 5l
hrozný...v USA to považují za útok vražednou zbraní..možná by nebylo špatné něco od nich převzít... Jinak pět let by bylo tak akorát za prznění národních symbolů - třeba jazyka:-))
0/0
28.9.2005 20:13

Gasherbrum

Re: 5l
Vzhledem k souběhu více trestných činů se ven dříve než po uplynutí nedostane.
0/0
28.9.2005 20:22

Villy

Re: 5l
To si fakt delaj pr..el, ne. Za zabiti cloveka totalnim opilcem jen 5 let?? To snad ani neni mozny, v jakem state to zijem...
0/0
28.9.2005 20:38

von Kleist

Re: 5l
Ja bych neveril vsemu, co belkotaji v televizi a hroni hranici bych videl na12 resp. 15 let...
0/0
28.9.2005 20:46

MadHawk

Re: Re: 5l
vždyť je obviněn jen z ublížení na zdraví, ohrožení pod vlivem návykové látky a neposkytnutí pomoci - za to nedostane možná nic.....
0/0
28.9.2005 21:23

ikz

Re: Re: Re: 5l
Jestli to šikovnej advokát a "potřebný" soudce uhrajou na sníženou rozpoznávací schopnost (nebo jak je správný právnický termín) pod vlivem alkoholu, možná fakt nedostane nic. Takové případy už tu byly, i když je to proti logice.
0/0
28.9.2005 22:49

camelfox

Re: 5l
měl rodinu a děti, znám dva ze tří jeho synů :(
0/0
29.9.2005 14:45

katano

tragédie
Je to tragédie. Každá zbytečná smrt je tragédie. Je jedno jestli je to nic netušící důchodce na přechodu pro chodce přejetý policistou, nebo policista přejetý opilcem. .-) já mám zkušenost že v noci jsou policisté dost špatně vidět ( byl jsem 4 x zastaven za účelem dechové zkoušky ) . To jejich mžourající červené světílko v plácačce je nedostatečné. A reflexní vesty nosí jen někdy, asi z pohodlnosti........
0/0
28.9.2005 19:32

kill7

Re: tragédie
máš přizpůsobit jízdu tak aby jsi byl schopen zareagovat na jakoukoli překážku
0/0
29.9.2005 7:47

vver440

skutečná pravda
při vyšetřová se stejně zjistí, že se přejel sám
0/0
28.9.2005 19:19

vver440

hm, jen jestli
mu tam náhodou fízl ze služební horlivosti neskočil......
já si myslím, že kdybych chtěl nalitej ujet fízlům, tak se nebudu snažit někoho z nich sejmout
je to tak půl roku, co zkoušel policajt zastavit automobilovýho závodníka, někdo to natočil na video a svěre div se-závodník byl obviněnej z napadení veřejnýho činitele a přitom ten fízl mu na kapotu vyskočil a eště hrál zraněnýho...........potom fízlové viděli to video a ňák to utichlo........co např Bulawa-policajti mu nedali přednost.....
buhví, jak to bylo, tím samozřejmě se nechci zastávat opilejch řidičů
 
0/0
28.9.2005 19:07

mpes

Re: hm, jen jestli
jj, to se dává špatně přednost, když někdo jede v noci bez světel a v obci 150 v hodině.... A ty vyjíždíš z vedlejší. Ale to přece musíš předvídat, ne?
Se prober...
0/0
28.9.2005 21:08

pinguinone

Re: Re: hm, jen jestli
..a za posledni tri roky mel 37 registrovanych prestupku...
0/0
29.9.2005 8:31

ppeepa

Re: hm, jen jestli
ale zastavaš se.doufej že ty ani nikdo s tvé rodiny ty "fizly"nebude potřebovat
0/0
28.9.2005 21:44

inkvizitor2005

zavřít je málo
opilce nejen zavřít. Bazální metabolismus je 8000 kJ,no tak dostane denně 8000 kJ, bylo by nehumánní ho nechat umřít hlady. Kdyby chtěl víc, musel by makat, stavět silnice, nebo znovu pro panáčka otevřít uranové doly
0/0
28.9.2005 18:29

Spionator

Re: zavřít je málo
Tedy přesněji 7140 kJ (1700 kcal) u mužů a 6300 kJ (1500 kcal) u žen
0/0
28.9.2005 18:43

inkvizitor2005

Re: Re: zavřít je málo
tim líp, aspoˇby se ušetřilo
0/0
28.9.2005 21:11

Helena1

A už je to tady zase...
Prostě policie nemá výcvik, nemá pravomoce, nemá respekt u lidí... Ale to , že si tady lidi zabíjejí policajty a naopak o něčem svědčí. Nemějte ale obavy, nikdo to řešit nebude - téma dne teď jsou předčasné volby prasat. PS.:Upřímnou soustrast
0/0
28.9.2005 18:26

ppeepa

Re: A už je to tady zase...
JSI NESKUTEČNÉ PRASE!!!!!!
0/0
28.9.2005 18:56

Helena1

Re: Re: A už je to tady zase...
Nechápu tvoji reakci. Předpokládám, že měla být adresována prasatům s imunitou, nikoliv mě.
0/0
28.9.2005 20:41

zo

jen tak
Pane jo.Co to tady jsou za existence.Prosím vás kolik z vás co tady kydáte hnůj na zabitého člověka dalo policajtovi nějakej úplatek?To už se nikdo nepřizná.Blbě kydat to jo.Opilec zabil člověka/i když to byl policajt/.Policajt není člověk nebo co?Téměř všichni ho notabene berou jako toho kdo bere úplatky.Kde se ve vás bere ta drzost obviňovat někoho koho vůbec neznáte z přijímání úplatků.Ten co dojel toho ožralu jej měl na místě zastřelit.Myslím že by si to vždycky obhájil.To co ten ožrala provedl byla obyčejná a úmyslná vražda.Jste mnozí to vůbec pochopit?
0/0
28.9.2005 18:14

Loubik1

Re: jen tak
zcela souhlasím, kromě pasáže se zastřelením... ten důchodce, kterého přejeli policisté před několika dny takovou šanci totiž ani nedostal... nebo byste si přál, aby nějaký kamarád mrtvého občana šel a zastřelil zase policistu? Vím, že to nebylo úmslné ze strany policie, ale zase jsou to ochránci zákona... jinak ale souhlasím s váma... člověk je nejdříve lidská bytost, teprve po tom zaměstnanec ať je to horník, právník, nebo policista
0/0
28.9.2005 18:26

jajaja00

Re: Re: jen tak
Doplněk - přejeli jej na přechodu pro chodce a osmdesátiletý dědula jim tam určitě nevkročil nečekaně.
0/0
28.9.2005 18:54

Petr z Mnichova

Re: jen tak
Naprosty souhlas... Nejak nechapu, co ma co spolecneho zkorumpovanost ceske policie (ktera je stejne zkorumpovana jako kazda jina policie na svete - pouze u tech dopravaku je to videt vic nez jinde), s umyslnym prejetim cloveka t.c. v uniforme, pod vlivem navykove latky????? Muze mi to nekdo z Vas moralistu vysvetlit? JA snad neverim vlastim ocim kdyz ctu vase prispevky???? Umrel clovek vy paka... - a to ze byl policajt? Tim hur pro pachatele...doufam!!!
0/0
28.9.2005 18:28

pinguinone

Re: Re: jen tak
..asi budes z Mnichova.. ale Hradiste , uz jsi zkusil uplatit bavorskeho policajta , ze jedes s fahne..? ...
Ten ozralej ,urcite nebyl ozralej poprve...
0/0
29.9.2005 8:34

rostman

Re: Re: Re: jen tak
A proč v Bavorsku diskutovat s policajtem, že jsi něco vypil? Pokud zrovna nemáš dvě promile, kdy s tebou diskutovat nebudou, je tam pivo po obědě povolený, i večer je jasný, že lidi jedou nalití (a proto jedou pomalu a opatrně) a nikdo je tam do okamžiku, než udělají nehodu, nebuzeruje. Potom ale dojezdili a všichni to moc dobře ví. Proto se tam chovají odpovědněji, i když pijí a nemají s tím problémy.
Samozřejmě, když má někdo dvě promile, tak je hovado a policajty měl zavolat už ten, u koho chlastal, což je to, co se v Bavorsku stane, když tam někdo takovej vypadne z hospody a sedádo auta. I přes povolený limit alkoholu to tam pak vypadá na silnicích jinak...
0/0
29.9.2005 12:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.