Diskuze

Magistrátní úředníci odhalili další nekalé taxikáře

Úředníci z pražského magistrátu se dostali do nepříjemné situace při kontrole taxikářů. Muž, který jezdil s ceníkem "za 1 kilometr maximálně 90 korun" je nedovezl na sjednané místo. Za pár set metrů jízdy žádal 550 korun a když zjistil, s kým má tu čest, přivolal si tři kumpány.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

m123m

28. 9. 2005 15:04
Taxi je služba
Zatím velká část taxikářů nepochopila, že taxi je služba zákazníkům a ne "vekslařina" spojená se zlodějnou. Zvláště ti, kteří v centru prosedí půl dne čekáním na cizince, které budou moci okrást.
0 0
možnosti

dcb

28. 9. 2005 12:40
Víte jak neomylně najdete nepoctivého taxikáře ?
Namátkou.
0 0
možnosti

V2kt0r

28. 9. 2005 11:06
Jak je mozne, ze se nedopustil predrazeni...
...kdyz ty dve figurantky by ho snadno usvedcily, ze se opravdu temi slovy domlouval s kolegy - a kdyz ne to, neb tam byli i kolegove, kteri samozrejme slyseli svoje - tak urcite aspon z toho, ze po nich tu castku skutecne zadal...?
0 0
možnosti

dročkař

28. 9. 2005 10:00
Vyjádření taxikářky Marie
Pro všechny diskutujicí. Cena byla v ceníku. Cena byla domluvena předem. Zákazník věděl kolik to bude stát. Nikdo zákazníka nenutil použít službu. Nikdo tudíž nebyl a nemohl být okraden. Magistrát nepřispívá na taxislužbu ani jedinou korunou! Je to normální podnikání a cena je určena poptávkou a není možné aby úřad nařizoval co a za kolik. Věřim že nikdo z Vás není takový ekonomický diletant aby nechápal že s vozem za 1 mega nemůže nikdo jezdit za 25 Kč/km. Zákazníci si takové vozy žádají (ne všichni samozřejmě) a co jako s tím? Mluvit v takovýchto případech o okrádání je nesmysl. Na kraji prahy stojí pivo 15 Kč a v centru i 100 Kč. Je to okrádání zákazníků? Podle mě ne.
Taxikářka Marie
 
 
0 0
možnosti

NewAgeNostradamus

28. 9. 2005 10:06
Re: Vyjádření taxikářky Marie
Naprosto souhlasím.
 
Pouze bych dodal jedno: trestat pouze skutečné okrádání zákazníků (turbo, jízdy bez stvrzenek apod.)
Nesouhlasím s diktátem za kolik mají taxikáři jezdit. ´ˇt si sami určí cenu za kterou pojedou a tu mají vyznačenou. Sám si pak na štaflu určím jestli pojedu felicií za 30 nebo bavorem za 60 kaček za km...
0 0
možnosti

emailnapicu

28. 9. 2005 9:17
Se*u na ně
Ještě že v noci jezdí autobusy 5xx
0 0
možnosti

celtic

28. 9. 2005 9:24
Re: Se*u na ně
Faktem je, že za posledních 15 let jsem toho taxíkem najezdil mnohem více v cizině než u nás, a to žiju v Praze...
0 0
možnosti

emailnapicu

28. 9. 2005 9:15
Jak na ně?
Pěkně jeden typ aut, jedna barva a pěkně je kontrolovat. Taxikáře dělá takhle každej kdo si sežene svítící reklamu TAXI. Je to jedna vexlácká verbež.
0 0
možnosti

Pucmeloud007

28. 9. 2005 9:52
Re: Jak na ně?
souhlas...jednu maximalne 2 firmy na provozovani taxisluzby. Jednotna auta, barva, povinne slusne obleceni a ne teplakove soupravy "cim vic pruhu, tim vic Addidas" a hlavne jednotny cenik.
0 0
možnosti

demokratic

28. 9. 2005 9:11
Tvrdě pokutovat, sbírat licence, zavírat...
Nejde jen o to, že (jistě ne všichni) taxikáři okrádají lidi (i když i to - samo o sobě -  je dost velká hanebnost a drzost, a mělo by to být tvrdě trestáno), ale jde za druhé i o to, že jsou-li ti okradení náhodou navíc cizinci (což platí zejména), tak nám to dělá ostudu vztahující se na ČR obecně a v důsledcích (protože se tím někomu pochlubí) nás to připravuje nejen o dobré jméno, ale i o peníze z turistiky... Kromě toho to dělá špatné jméno i těm nemnoha slušným taxikářům, takže vlastně výraz taxikář se bohužel stává synonymem pro slovo ZLODĚJ, GAUNER, NÁSILNÍK, PRIMITIV... A za další: jakákoli nedostatečná kontrola (respektive stále v podstatě nerušené fungování těchto taxikářských zlodějů) dělá ostudu i magistrátu a jeho kontrolorům, protože si každý myslí, že ta jejich nedostatečná a jen občasná činnost je podmíněna úplatky...
0 0
možnosti

demokratic

28. 9. 2005 9:34
Re: Tvrdě pokutovat, sbírat licence, zavírat...
A to okázalé fotografování kontrolorů a stejně tak okázalé telefonování komusi pro rady má kromě praktického významu, (že si ti zloději budou mezi sebou ty fotky předávat) i ten význam a důvod (nebo především ten), že to má kontrolory zastrašit... Zde tedy platí tradiční postup jako u jiných podobných hanebností: a JUST vám neuděláme tu radost, že by vám vyšlo to (hanebné) o co se snažíte, naopak, najmeme ještě VÍCE kontrolorů (ať těch fotek mají katalogy), studenty, cizince, tuzemce, spousta lidí si přece ráda přivydělá (a platit je budeme z těch velkých pokut, které ti zločinci dostanou, případně z exekucí na jejich auta, když nebudou chtít zaplatit), normálně bych to pojal jako exekutorskou živnost, založil odbor na magistrátu, který by velmi dobře - z těch pokut - platil ty všechny zájemce, komparsisty, atd.,no a když už by nebylo PROČ pokutovat, kontroloři by (zaplaťpánbů) neměli práci.Tolik lidí by se zlodějům uplatit nepodařilo...
0 0
možnosti

celtic

28. 9. 2005 9:04
spíše...
by měli odhalit ty poctivé....,byla by to neskonale jednodušší práce  Těch 10 poctivých by vyjmenovali hned...
0 0
možnosti

ppeepa

28. 9. 2005 8:59
taxi
uřednici by si měli dát nějakou odměnu,
0 0
možnosti

ajchi

28. 9. 2005 7:21
obhajoba
Jak muzete xakru jeste obhajovat toho taxikare? ...cistokrevneho podvodnika... Nasolil bych mu maximalni moznou pokutu, aby si to dopriste dobre zapamatoval. Ze to kontrolori nezvladli, to uznavam...
0 0
možnosti