Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důchodce po srážce s policejním autem zemřel

Penzista, kterého v neděli na přechodu srazilo policejní auto, zemřel ve vinohradské nemocnici. Sedmaosmdesátiletý muž večer podlehl závažným zraněním hlavy a hrudníku. Nehodu na pražských Vinohradech začala vyšetřovat Inspekce ministra vnitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

ježiši to neviděl majáky
0/0
30.9.2005 11:21

pinguinone

Re: ježiši to neviděl majáky
.. a maval u toho bilou holi...
0/0
30.9.2005 12:41

dislektik

Re: Re: ježiši to neviděl majáky
pokud ji měl možná ne. jezdím denně a co dokážou chodci staršího data narození opravdu se nedivím že umírají pod koly aut.
0/0
30.9.2005 12:45

kunde

stačí se
chovat ohleduplnije a ne tady pořád řešit fyzikální zákony a přednosti. někdy stačí dát nohu z plynového pedálu. My jsem divně dementí národ. Když máme přednost tak si jí prostě "užijeme". Viz odbočování vlevo při souvislé projíždějící koloně aut. To se v Čechách člověk načeká. V Anglii v podobném případě ale odbočování vpravo, mě pustí druhé, maximálně třetí auto....
lék je jediný, chovat se ohleduplnije k druhým, a trochu ubrat a nejezdit jak smyslů zbavenej...
0/0
30.9.2005 11:20

mike2005

Někdy si připadám jak v policejním státě (aspoň u nás ve Frýdku-Místku)!
Fakt nevím,ale někdy mi připadá,jak kdyby si většina poldů myslela,že jsou "nad zákonem". U nás ve Frýdku-Místku 4 z 5 policajtů nejezdí připoutání za volantem,otáčejí se přes dvojitou plnou čáru na Hl. třídě a dokonce i za jízdy při řízení auta telefonují mobilem.A když je nějaká dopravní šťára,tak za tyto přestupky vybírají od ostatních řidičů.Navíc,i my tady máme "policejní milionáře" místního okresní policejního ředitele,který má meďoura za více než milión a nemovitosti za několik dalších melounů.Kde na to ze svého platu asi vzal...?
0/0
27.9.2005 21:17

kunde

jenom ve Frýdku?
já myslím že takhle bohorvní jsou policajti všude.
0/0
30.9.2005 11:21

jumbomen

Nehody
http://nehody.motobanda.com/
0/0
27.9.2005 16:19

modem

....
Dávejte si pozor na chodce v Litoměřicích a Lovosicích.Tam jsou chodci masírováni absolutní předností na přechodu.Výsledek je, že před auto, který je 2m od přechodu doslova vběhne chodec,nekouká vlevo vpravo a myslí, že fyzikální zákony pro auto neexistují.V zákoně je jasně psáno,pokud uvidím chodce viditelně hodlající přejít,tak mu to musím umožnit.Dobře,to také dělám.Ale co v LT chodci předvádějí,to je sebevražda v kombinaci s ruskou ruletou.
0/0
27.9.2005 13:25

JankovicJanek

,????
Jaky znalecky posudky? Staci svedci, pripadne zaznam z kameroveho systemu, jestli je to misto pokryto a smytec. Sel ten pan po prechodu? Sel. Je vina na strane ridice? Je. A tecka. Odsoudit, zavrit, v jeho pripade jakozto oprislusnika Policie zverejnit, aby ostatni od Policie davali pozor pri svych kazdodennich riskantnich jizdach a hotovo. Na co posudky, mereni, nesmysly, jde o to, aby to vysumelo a policajt skoncil jen se strzenymi premiemi?
0/0
27.9.2005 12:46

MISTRKAT

děda
Bohužel tady vedete diskuzi, která mi nevrátí dědu!!! Chtěl bych Vás jen poprosit, ať jezdíte opatrně, a ať jen o tom nevyprávíte.
0/0
26.9.2005 20:08

heitinga

chodec
chodcovi na prechodu muze bejt nejaka vyhlaska ukradena, protoze proti autu nema sanci. chodec se musi rozhlidnout, nejlepe dvakrat, pozorovat rychlost vozidel a musi hlavne PREDVIDAT, co se muze stat. tohle by se meli vsichni vcetne duchodcu naucit. je tady 99 % lidi, ktery pred prechodem zastavej ale pak je tady procento naprostejch hovad, ktery vas sejmou a jeste ujedou. chodit u nas pres prechod je rizikova vec.
0/0
26.9.2005 15:16

cool-hand

Re: chodec
chodcovi na prechodu muze bejt nejaka vyhlaska ukradena, protoze proti autu nema sanci - souhlas. Opravdu je zde 1% hovad, ale mezi (dů)chodci je hovad mnohem více. Spousta z nich ráda skáč přímo pod auto a řiká si "má brzdy" jenže ono zastavit 1,5t železa z 50 km/h zabere kolem 10 m při max. brždění na suché vozovce + reakce řidiče přes 0,5s. Tohle by jsme si měli uvědomit (ano my všichni, každý je někdy chodcem)! Já chodce pouštim a nedělá mi to problémy, ale když už jsem blízko přechodu tak prostě nestavim, protože by to bylo nebezpečný, minimálně pro muj kufr a čumák toho za mnou.
0/0
26.9.2005 20:04

Macchiavelli

Ta pitoma vymluva
o obavach o podelanej kufr ti bude houby platna az nekoho na prechodu sejmes. Naopak pokud te nekdo napali zezadu, tak je to jeho vina a odskace to on, ze se ti lepil na prdel. Tim ze jsi zastavil pred prechodem mas 100% alibi.
0/0
26.9.2005 23:01

dave79

Re: Ta pitoma vymluva
Ne každej si rád nechá nabourat auto s vědomím, že za to může někdo jinej a ne on. Vy byste byl ale zřejmě vysmátej. Tak to jste šťastnej člověk. Od určité vzdálenosti se zkrátka stavět nedá a chodci si to musí uvědomit.
0/0
27.9.2005 8:50

Macchiavelli

Hlavne si to musi uvedomit ridic
a prijizdet k prechodu takovou rychlosti, aby byl schopnej zastavit na fleku, zvlaste kdyz se mu tam nekde na chodniku nerozhodne klati a vypada, ze ho omrzel zivot
0/0
27.9.2005 15:54

dave79

Re: Ta pitoma vymluva
stejně jako si musí uvědomit, že pokud je vozovka mokrá, namrzlá apod., opět nejde zastavit na fleku. Prostě to nejde a bohužel, kvůli nějakýmu telátku, co mi skočí do cesty, to nestrhnu někam z mostu dolů a nezabiju se.
0/0
27.9.2005 8:55

keni

Re: Ta pitoma vymluva
Hmm, to je hezky. Budu stastne, ze to nebyla moje chyba, pincajti neprokazou, ze me to auto posunulo a to auto me zrusi zadek. (Stalo se kamosovi. Ne o chodce, ale o Avii.) Protoze se nerokazalo, ze zastavil driv a ten ze zadu ho tam napasova, tak ze sveho zacbakal opravu cumaku za 10t. Pojistovna mu dala za zadek 8t a jeho to slalo 15t. Ale podle vas byl stastne. Nekupte si spokojenost za 17000CZK.
0/0
27.9.2005 10:32

Macchiavelli

Moc se v tom tvym zalozpevu neorientuju
ale snad popisujes pripad, kdy to tvuj kamarad dobrzdil za jinym autem, ale dalsi auto sejmulo zezadu a napasovalo do toho vpredu. A ten kamarad nebyl schopnej dokazat, ze to ubrzdil. No neda se rict jinak nez ze smula na soudniho znalce (teda pokud to fakt ubrzdil ) Ale co je to par tisicovek, az sejme na prechodu chodce a bude mit na krku soud za ublizeni na zdravi z nedbalosti tak ti ten rozdil vysvetli
0/0
27.9.2005 15:39

Macchiavelli

Dobra rada zdarma
pokud ten tvuj kamarad prece jenom hodla sejmout chodce na prechodu, tak bude se mu ten nabouranej zadek bude zatracene hodit -  u soudu ma na koho hazet kdyz ne celou vinu, tak alespon spoluvinu. Pokud ale to chodce sejme a kufr bude mit nepomackanej, tak se v tom veze uplne sam. Varovani: Pokud sejme nekoho z my rodiny, tak se k tomu soudu ani nedostane  
0/0
27.9.2005 15:51

Macchiavelli

Ostatne za rok
az nasbiras par trestnych bodu za to ze jsi nezastavil pred prechodem ti to mozna bude jasnejsi
0/0
26.9.2005 23:03

Macchiavelli

Pri tvem zoufale omezenm intelektualnim rozhledu
jsi pravdepodobne nikdy neslysel, ze pro male deti a stare lidi je typicke, ze nedokazou odhadnout rychlost auta a poznat, kdy to jeste stihnou a kdy uz ne, poradne ani nepoznaji, zda auto zpomaluje nebo jede porad stejne rychle..... takze by bud museli sedet doma na zadku nebo se nechat pres ulice prevadet skautama - a obavam se, ze zase tolik skautu u nas nemame. Prave proto by melo byt srazeni chodce na prechodu trestano stejne prisne jako srazeni na chodniku (a mimo prechod naopak poradne osolit toho pitomyho chodce, teda pokud to prezije)
0/0
26.9.2005 22:58

babacek

:-)
Na přechodu pro chodce drtí polda důchodce.Důchodová reforma započala
0/0
26.9.2005 15:16

Velky Exorcista

kdo to zaplati
A kdo zaplati za toho duchodce skodu na ponicenem policejnim aute  To by tak hralo - narazit na prechodu do policejniho auta a pak si zbabele zemrit, jako by se nic nestalo
0/0
26.9.2005 14:59

socna

Re: kdo to zaplati
to není moc vtipné
0/0
26.9.2005 15:09

alarik

Re: kdo to zaplati
Jsem si jist, že k podobnému závěru určitě dojde i "nezávislá" vyšetřovací komise ministerstva vnitra...a pozůstalí budou muset určitě i zaplatit škodu na vozidle
0/0
26.9.2005 15:11

Velky Exorcista

Re: Re: kdo to zaplati
naprosty souhlas
0/0
26.9.2005 15:41

P.G.K.

Re: Re: kdo to zaplati
Já myslím že tentokrát ne. Policie má nového prezidenta a ten se určitě bude chtít ukázat hodně razantně. Hlavně proto, že příští rok se změní (teda doufám) a onby určtiě rád zůstal   
0/0
26.9.2005 16:14

P.G.K.

Re: Re: Re: kdo to zaplati
změní se vláda ... to jste asi pochopili
0/0
26.9.2005 16:16

Brutal

Re: Re: Re: Re: kdo to zaplati
Pokud se zmeni vlada, soudruh Husak tam nezustane.
0/0
27.9.2005 8:45

x katka x

Re: kdo to zaplati
Ona to sranda fakt není. Znám jednu holku, kterou policisté taky srazili a hlavou jim ropzbyla sklo. Holka skoro na vozíčku, ale bylo pravomocně odsouzena k náhradě škody vzniklé na policejním voze.
0/0
26.9.2005 15:18

Velky Exorcista

Re: Re: kdo to zaplati
Ano tomu verim a svuj prispevek jsem myslel vazne a ironicky. Zname prece ceske policajty a ceskou justici - je to verbez nechutna
0/0
26.9.2005 15:42

JTM

Prechod pro chodce
Ve vyhlasce je jasne psano, ze kazdy chodec se musi pred vstoupenim na prechod radne rozhlednout a presvedcid se, zda muze vozovku bezpecne prejit. Zejmena je psano, ze nesmi vsoupit na perchod tesne pred prijizdejicim vozidlem. Pokud pojedete rekneme 45 km/hod a nekdo vam udela jeden krok do vozovky, byt na prechodu, dva metry pred autem, nestihnete sundat ani nohu z plynu, natoz pak zastavit. Vsimnete si nekdy, kolik duchodcu se pred vstupem na prechod rozhledne. Vetsina z nich se domniva: "Ja mam na prechodu prednost, tak mi ridici laskave polibte prd..".
 
0/0
26.9.2005 14:35

zena_zdena

Re: Prechod pro chodce
tak to máte zkušenost jinou než já,
starší lidé většinou čekají, dokud jim nedáte znamení, že mohou přejít
čekají až úplně zastavím, pak teprve vyrazí a to pořád koukají, zda mě něco nepředjíždí
0/0
26.9.2005 14:39

2Mac7

Re: Re: Prechod pro chodce
musím souhlasit ,tuto zkušenost mám se starými také
0/0
26.9.2005 15:06

babacek

Re: Re: Prechod pro chodce
Mám naprosto stejnou zkušenost,až se někdy divím proč nejdou.
0/0
26.9.2005 15:18

phenomenon

Re: Re: Prechod pro chodce
to já mám zas jinou zkušenost. Párkrát jsem byl svědkem toho, jak řidič před přechodem zastaví, mávne na dědka/babku, že může přejít a na to dědek/babka mávne na řidiče, ať jede. Člověk jim dá přednost a pak aby je ještě přemlouval, aby přešli... Takže na sebe pár vteřin zuřivě mávají, až se řidič nas_ere a odjede. Podotýkám, že se nejednalo o žádný nepřehledný úsek, ale o normální přechody pro chodce :-/
0/0
27.9.2005 22:50

_m-

Re: Prechod pro chodce
Naprostá většina - jenže jsou podstatně pomalejší, než si přijíždějící řidič myslí.
0/0
26.9.2005 14:40

2Mac7

Re: Prechod pro chodce
co bylo ve vyhlášce je dost nepodstatné, ta už 5 let neplatí ... krom toho, že nesmí chodec vstoupit na přechod těsně před přijíždějícím vozidlem je v zákonu také toto....řidič je povinen umožnit chodci, který je na přechodu pro chodce nebo jej zřejmě hodlá použít, nerušené a bezpečné přejití vozovky; proto se musí řidič takového vozidla přibližovat k přechodu pro chodce takovou rychlostí, aby mohl zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, a pokud je to nutné, je povinen před přechodem pro chodce zastavit vozidlo  .....ano , chodci někdy moc nepřemýšlejí , to je fakt. Já jsem ráda, že jsem své děti naučila , nespoléhejte se na to, že řidiči jsou slušní a nechají Vás přejít . Většina řidičů to neudělá .Možná se většina z nich domnívá , já jsem silnější , tak mi chodci laskavě p
0/0
26.9.2005 15:05

Hladik M.

Re: Prechod pro chodce
Nevim jakou mate vyhlasku na mysli, ale v soucasne dobe pohyb na pozemnich komunkacich upravuje zakon č. 361/2000Sb a ten take stanovuje ridici priblizovat se k prechodu pro chodce takouvou rychlosti, aby mohl bezpecne projet a neohrozit chodce. To znamena, ze pokud nejaky chodec vstoupi na prechod, musi byt schopen zastavit vozidlo. Nehlede na dalsi povinosti ridice, jako napr. povinnost odvratit nebezpeci, jet jen takovou rychlosti jakou umoznuje viditelna vzdalenost atd atd.
0/0
26.9.2005 15:06

pepin

Re: Prechod pro chodce
pokud jsem si z fotek vsiml, tak duchodce byl v pulce prechodu. Pokud by se nerozhlidnul, tak ho sejme auto u krajnice. blbecku
0/0
27.9.2005 20:04

vver440

no, co
fízlové spěchali na večeři..........
0/0
26.9.2005 14:19

zena_zdena

Re: no, co
nevím, co tě tak pobavilo ...
0/0
26.9.2005 14:32

Tom_upnet

svestka kryje svestku
prohlaseni o cekani na vysledky od tech ci onech je absurdni, na co cekaji ze nakonec lekari napisi ze si za to dedula mohl sam? jednou byl na prechode a tam ma prednost. svestka jedouci bez zaplych majaku je ucastnik dopravniho provozu jako kazdej jinej, takze zase dvoji metr? soudruzi soudruzi kam sme se to dostali, zabil cloveka tak jaky pak cekani na vysledky nalozit s nim stejne jako s ostatnima v obdobnych pripadech
0/0
26.9.2005 14:15

komunisti_sou_svine

Re: svestka kryje svestku
soudruzi už pozabíjeli lidí...:-/
0/0
26.9.2005 16:49

Vipeeer

GroSStapo
Myslím,že to soudruh Paroubek rozsekne a jeho podržtaška Bublan potvrdí,můžou za to novináři,protože o tom napsali,kdyby si nevšímali takových prkotin,ale více psali o jeho vyjímečnosti a prosperitě pro pracující lid,mohlo se tohle v klidu zamést pod koberec........je potřeba změnit tiskový zákon!!!
0/0
26.9.2005 14:07

tom1508

waw
WAW! Ať žije policie ČR
0/0
26.9.2005 14:03

Ospalej

Smutne
Vezmou policajtum body a premie?
0/0
26.9.2005 14:01

Gazela_

otázka redaktorovi
Jak byste se z toho slova "stařík" cítil, kdyby to byl náhodou třeba váš dědeček?
0/0
26.9.2005 13:38

2Mac7

Re: otázka redaktorovi
kdyby mému dědečkovi bylo 87 ( nebo babičce 87) myslím, že by mě označení pro ně stařík ( nebo stařenka) nijak neuráželo. Když napíšou v titulku  o někom "mladík" , zarazí Vás to ?
0/0
26.9.2005 14:01

_m-

Re: Re: otázka redaktorovi
Máš sice pravdu, ale je to nevhodné. Stejně jako když dvacetiletá sestra v domově důchodců říká klientkám babi, nebo Mařenko. Ta paní je paní Nováková a babi je pro svoje vnoučata. Tady šlo o chodce, muže, důchodce (jak to i opravili),
0/0
26.9.2005 14:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.