Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bublan půjde kvůli neonacistické party k Paroubkovi

Premiér Jiří Paroubek bude chtít od ministra vnitra Františka Bublana vysvětlit postup policie při sobotním koncertu neonacistických kapel v Křtěticích na Strakonicku. V obci se sešlo kolem pěti set ultrapravicových radikálů. Hlídala je stovka policistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ego_primo

Pochybnost
Také jsem se díval na to interní policejní hlášení o krádežích na pumpě. 1. Nechápu, jak se na web mohl dostat INTERNÍ dokument policie. Není vynášení policejních materiálů a jejich publikování náhodou trestné? 2. Podívejte se na datování jednotlivých případů. Odehrály se až den po CzechTeku, tedy v době kdy policie "obnovila zákonnost".
0/0
25.9.2005 18:24

ego_primo

Re: Pochybnost
Omlouvám se, jedná se o reakci na starší příspěvek. Špatně jsem ji umístil.
0/0
25.9.2005 18:26

-matt-

A proč ne?
Nedávno jsem sledoval skandál související s bolševickou párty na Letné. I zde se prokazatelně mávalo symbolikou partaje zákonem označené za zločinnou, i zde byla bolševická propaganda, i zde nikdo nezasáhl. Proč se tak divíte, že nikomu nevadí neonacisti, když se tu můžou beztrestně promenovat neokomunisti? Není tohle precedent? Když bolšáni ano, proč ne i náckové? Vždyť je to jedna verbež! A v tomto státě se vymahatelnost a dodržování práva jaksi nenosí...
0/0
20.9.2005 21:34

Taras Bulba

Chudák Tajemníček
Když jsem tady psal, že na 13ha louku by 20.000 lidí nemělo šanci se vejít, tak tady Tajemníček vynaložil přímo nadlidský úsilí, aby všechny včetně sebe přesvědčil, že těch účastníků mělo bejt mnohem míň (jednou prej 5.000, podruhý zase 10.000), že jsem si těch 20.000 vymyslel, pak zase že si to vymyslely média, a že je to zkrátka pitomost.
 
No a teďkonc, kde se vzal tu se vzal, zanícenej obhájce technařů frkotek, přímej účastník, si klidně napíše "... ve vzorku spolecnosti citajici 20 000 lidi (priblizny odhad lidi co se vypravilo na czechtek)". Jako by toho nebylo dost, eště ke všemu frkotek klidně přizná to, co všichni kromě Tajemníka dávno věděli - že dálnici zablokovali technaři.    
0/0
20.9.2005 13:38

Taras Bulba

Re: Chudák Tajemníček
Měl by ses tajemnickej zeptat svýho spolubojovníka, vodkaď vzal těch 20.000 a měl bys po něm chtít aspoň 150 fotek technařskejch dodávek postavenejch napříč dálnicí, když jedna ti prej nestačí.
0/0
20.9.2005 13:38

Deleter

Re: Re: Chudák Tajemníček
a jak bylo na koberečku, Bublo?
0/0
20.9.2005 14:02

Dan 1

Re: Re: Chudák Tajemníček
Ani ne ve dvě odpoledne  a tak strašně se zfetovat... Styď se, Zátarasi Bublane, ty smažko.
0/0
20.9.2005 23:25

BLACK33

pakáž
Je to skinheadská pakáž!!
0/0
20.9.2005 11:53

2Mac7

Re: pakáž
jo, je , ale komunistická pakáž může všechno , dělat shromáždění - veřejná , nikoli v pronajatých uzavřených prostorách , to nevadí ( většine občanů a politikům ),  tak proč toto ano ?
0/0
20.9.2005 13:11

Bouše

Re: Re: pakáž
Protože naši zákonodárci jsou tupci. Na jedné straně ustanovili "Zákon o protiprávnosti komunistického režimu", čímž komunismus zařadili mezi hnutí, potlačující lidská práva, a na druhé straně připustili legalizaci strany s názvem "Komunistická". Teď pochopitelně neví, jak z toho ven, protože dost dobře nelze zakázat komunistická shromáždění, když mají komunisti zastoupení v parlamentu ČR.
0/0
20.9.2005 13:39

babacek

Úkolem Policie,je snad...........?
Prevence by měla zabránit trestným činům a tak kdy je páchán tresný čin musí policista zakročit a následně vyšetřovat. Zde se však nechává čin dokonat a pak se teprve zvažuje zda jde o trestný čin.A po dlouhé době kdy může být čin ještě mnohokráte opakován se liknavě přikročí k nějaké akci,ale většinou na úplně jiné straně.
0/0
20.9.2005 10:15

Manciny

zásah
Jsem proti jakémukoliv extrémismu, nechápu, proč je tolik volání po zásahu proti skinheadům, kteří se uzavřeli v pronajatém klubu.Kde jsou ochránci lidských práv technařů? Měříme stejným metrem nebo ne?Technaři mohou lézt na cizí pozemky, dělat bordel a kravál, brát drogy a ohrožovat dopravu? To se asi může. Ale když parta vymaštěnejch holohlavců něco zařve, už volají média po krvi a zásazích. Nějak tomu nerozumím. Nacisti jsou jen tupá zvěř, nemyslím, že jsou nebezpečnější než třeba KSČM s vlivem na dění v celé zemi.
0/0
20.9.2005 9:13

Bouše

Re: zásah
Ta parta vymaštěnejch holohlavců neřve jen tak něco, nýbrž vyjadřuje podporu fašismu, nacismu, rasismu a já nevím ještě jakému -ismu, což je v příkrém rozporu s paragrafy 260 a 261 trestního zákona.
0/0
20.9.2005 13:25

Bouše

Re: Re: zásah
Sorry, nešťastná formulace, správně asi mělo být:  ...v příkrém rozporu se zákonem, viz paragrafy ..."
0/0
20.9.2005 13:29

krvava_dasen

....
Co je rasistického na pořvávání "cigáni do práce", he ???
0/0
20.9.2005 7:55

BLACK33

Re: ....
řvali cigani do plyne jestli jsi to v TV neslyšel
0/0
20.9.2005 11:49

modem

Re: Re: ....
Předevčírem v TV řvali holohlavci "cikáni do práce".Já to také slyšel. Nezbývá mi než v tomhle s nimi souhlasit.
0/0
20.9.2005 12:40

Kleki Petra

Re: Re: Re: ....
Aha, takže oni tím asi mysleli, že se mají ucházet o místo v Středočeské plynárenské, a.s., že?
0/0
20.9.2005 12:49

BLACK33

Re: Re: Re: ....
Tak jsi blbe slysel jeden tam rval cigani do plynu a zbytek rval cigani do prace.Nehlede na to ze si tady nebudeme hrat na slovičkařeni bo skini velmi casto rvou "cigani do plynu" takze bych se jich moc nezastaval
0/0
20.9.2005 13:06

modem

Re: Re: Re: Re: ....
Ty dutá hlavo,pokud vím,tak tam bylo řvali a ne co běžně řvou.S těma co vyřvávaj něco o vyhlazení a plynu bych si dovolil nesouhlasit.Cikáni mají být v práci a ne parazitovat na nás,co pracujem, vysávat ze státu všechny možný a nemožný dávky,nasekaj 150 parchantů a žijou jen z přídavků. Takže pokřik: "cikáni do práce".Kdo se připojí?
0/0
20.9.2005 13:21

hasmen

Re: demokracie
Podle nicku bych tipoval,že jsi tam byl a bavil se
0/0
20.9.2005 7:18

hasmen

Pokud jsem si všiml - byly zataženy závěsy...
Vyšetřování bude probíhat především na základě audio- a videomateriálů natočených z venku.
0/0
20.9.2005 7:05

syck

Zasáhnout nešlo
to by byla mela.Narcis jim posílá děkovné dopisy a policie by měla zasáhnout? To by bylo sousto pro modré straky.
0/0
20.9.2005 7:00

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Bublan
ať neztrácí čas chozením za Paroubkem, ale ať jde rovnou do Pr..ardubic.
0/0
20.9.2005 6:36

ekspertyza

to je opravdu zvlastni
Na czechteku byl jasne a prokazatelne porusen zakon, lide vstoupili na cizi pozemky a to je krajne spolecensky nebezpecne, proto jsme zasahli. Neonacisti nic tak spolecensky nebezpecnyho nedelaj, jsou to vlastne hodny kluci, co se jenom chteli pobavit, zasah by napachal vic skody nez uzitku.
0/0
20.9.2005 4:00

frkotek

pokracovani..
prijezdovych cest v sirem okoli. Je pak celkem normalni ze lide ztraceji kontrolu nad svymi emocemi a prestavaji se ovladat. Pral bych ti videt, jak v patek poledne po osmi hodinach stani na dalnici telky nervy ten nezucastnenym co jen meli smulu. Lidi se tam k sobe chovali hnusne, nez je horko donutilo drzet pospolu, ale za tenhle stav je zase vina policie. Jedinne co muzu je podekovat ze tvoje snuzka lzi me vyprovokovala k tomuhle komentari. Mozna to spoustu lidem ujasni nazory. Jinak me napada, jeden chytry clovek rekl neco o tom, ze kazdy narod ma takoveho vudce, jakeho si zaslouzi. Kdyz se podivam na tvuj komentar a premiera Paroubka, jenz zvlada max. populisticka gesta a omylani absurdnich lzi, bude to asi pravda.
0/0
20.9.2005 2:19

EasyR

Re: pokracovani..
1) Ano, každý národ má takové vůdce, jaké si zaslouží. Obzvlášť zřejmé je to z Tvých pravopisných chyb, kterých je příliš mnoho na to, aby to byla náhoda ;o) 2) Sjezd z dálnice zablokovala Policie, ale dálnici následně zablokovali teknaři (to je zřejmé i z fotek na webu). Podle Tebe je to protest, podle mě si za rukojmí sprostě vzali stovky nezúčastněných lidí. Což je Ti samozřejmě úplně jedno, že ? 3) Souhlasím s tím, že zákrok byl mepřiměřený.
0/0
20.9.2005 9:58

Pilatus_cdn

vykriky
Bila sila a Sieg Heil jsou naprosto nevine, pokud nejsou uzity v prime souvislosti oznaceni, nebo rasistickymi vyzavami.
0/0
19.9.2005 23:17

eloš

Nazi, třeste se !!!
Bublan řekl, že věc prošetří inspekce ministerstva vnitra. A Paroubek na to dohlédne. Tak co !
0/0
19.9.2005 19:48

Ahaman

Re: Nazi, třeste se !!!
Proč by se měli třást? Vždyť Inspekce bude vyšetřovat policajty. :-)
0/0
19.9.2005 20:04

Tatíček STALIN

›››››››››››› ™
Mlátit nácky po palicích  a to opravdu hodně
0/0
19.9.2005 19:44

Ahaman

Re: ›››››››››››› ™
Pak ovšem mlátit i komouše. Když už by ta demogracié nebyla pro všechny......
0/0
19.9.2005 20:02

Tatíček STALIN

Re: Re: ›››››››››››› ™
no to se pleteš
0/0
19.9.2005 20:12

Ahaman

Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Ják pletu ? Snad budem měřit všem stejně, ne ?
0/0
19.9.2005 20:27

Pilatus_cdn

Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
tebe po te tve blbani uz nekdo poradne nekolikrat pretahl, jinak neni mozne, aby jsi placal takove nesmysly   
0/0
19.9.2005 23:19

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
To se pleteš, komouše nemlátit, komouše věšet :-)
0/0
20.9.2005 3:17

Ahaman

Nevím, proč je tolika zbytečného humbuku
kvůli jednomu koncertu ? No tak se tam setkali, pobavili se po svém a zase se rozešli. Komu to ublížilo a jak ? Nikomu a nijak. Kdyby si jich média+různí cáklí a dobře placení "aktivisti" přestali všímat, tak by tolik publicity neměli. Poslouchat hudbu zakazovali naposledy komouši a teď Paroubek.
0/0
19.9.2005 19:12

Findarato.Artafinwe

Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
Po CzechTeku se dle mého policie bojí kdekoliv zasahovat, aby jí nebylo vytýkáno, že "zase bije děti, které se chtěly jen bavit". Na CzechTeku byla lůza, která měla granáty se slzným plynem, dýmovnicemi, železnými tyčemi, se kterými ohrožovali policisty (ještě před zásahem), 2/3 jejich party byla na jiných pozemcích, než na pronajatém - a ne kvůli zablokování cesty, prostě tam byli roztažení. Zablokovali dálnici D5 (nebyla to policie, jak někteří mylně šíří), vykradli benzinovou pumpu, zničili jedné rodině auto a zmlátili jeho osazenstvo. To jsou ty "děti", které se nesmějí podle různých podivných NGO mlátit. Proto se policie bojí, že kdyby příště zasáhla, tak zase se bude říkat, jak je špatná, že nezasahuje. Mimochodem pamatuji si ještě dobře, jak loni proti CzT nezasahovala a veřejnost si stěžovala, že nezasáhla. Už si prosím, někteří, ujasněte své názory.
0/0
19.9.2005 19:11

Ahaman

Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
Tak, tak, souhlas.
0/0
19.9.2005 19:19

peta303

Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
Tu benzinku vykradli (vyrabovali) i loni, 2x a v Plané to byla síla. Na druhou stranu jsem ale zklamán, protože jsem očekával, že nácky rozeženou úplně stejně jako ten CT... Kdyby potírali skiny (ultra"pravice") úplně stejně jako anarchisty (ultralevice), bylo by tu líp. Tvrdé jádro CT považuju za anarchisty. Je možné, že se už policie bojí jakkoli zasáhnout a to je jedině špatně, jenže takovou atmosféru tu vytvořili někteří jedinci a mediální hysterie a náprava bude trvat dlouho. :-/
0/0
19.9.2005 20:55

frkotek

Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
Bud tak laskav a prestan tady sirit tyhle hnusne dezinformace. Bud patris do blazince, nebo ti je neco jako pravda a spravedlnost u predele. Takovejm jako ty by meli davat na internetove diskuze ridicak. Na ujasneni tvych lzi: lez c. 1: Existuje jedina fotka te luzy co vyjela na party s dymovnicemi, slznymy granaty a zeleznymi tycemi? Evidentne jsi tam nebyl, co? Jestli nekdo z technaru hazel slzne granaty, tak to byli granaty ktere byli po nich hozene policii. Stejne tak dymovnice. O ocelovych tycich nikdo nic nevi, to jsis vymyslel. Zakroku jsem byl pritomen a jedinnou skutecnou zbran kterou jsem zaregistroval byla jedna baseballova palka v rukou nejakeho Itala. Jinak lide bojovali tim co bylo po ruce - lahve, klacky, kameny. Navic jestli se podivas na fotky vybuchle munice po zakroku, jedna se o slzne granaty, ktere jsou soucasti vybavy policejnich slozek. Takze technari vykradli policejni municak? lez c. 2: Dalnici zablokovali technari svymi auty. Ano, protoze policie
0/0
20.9.2005 2:09

frkotek

Re: Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
...zablokovala sjezd z dalnice (exit 36). To stihla jedinne proto, ze pri najezdu na louku (po obecni ceste, jak pravi katastralni mapy) jedno auto zapadlo a jeho vyprosteni trvalo cca 2 hodiny. Od te doby cca 3:00 rano sjezd z dalnice blokovala policie. Tim nastala logicka kalamita, kolona aut cekajici na sjezd, nekdo mysli ze asi nejaka bouracka, jede v levym pruhu a po 3 kilometrech zjisteni ze se jedna o kolonu az ke sjezdu zastavi a snazi se do kolony zaradit.. a mame tu zacpu. Po zjisteni kdo a proc dalnici blokuje zustanou navstevnici stat i v levem pruhu. Rika se tomu PROTEST. demagogie c. 1: Vykradena pumpa. Nekdo by si moznal pomyslel, me ze statistickyho hlediska vyplyva ze ve vzorku spolecnosti citajici 20 000 lidi (priblizny odhad lidi co se vypravilo na czechtek) se najde zlodej. Naopak, dle tveho tvrzeni, pokud se tam sjela luza z cele evropy, tak kradez v hodnote 18407,- Kc (http://anti-czechtek.sunny.cz/images/zlodeji.jpg) je velmi slusne skore. Kdybys nebyl
0/0
20.9.2005 2:15

frkotek

Re: Re: Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
...zaujatej, tak by ti mozna i doslo, ze takovehle kradeze se deji na benzinach dnes a denne, czechtek neczechtek. demagogie c. 2: Co se tyce pani Mileny Hrabovske, jeji pribeh je velmi hruzostrasny, ovsem je zajimave, ze s touhle zpravou prisli novinky.cz, respektive Pravo (http://www.novinky.cz/62369-.html) a nikde jinde se neobjevila, coz mi prijde krapet zvlastni u takto stavnate zpravy. Nova by si urcite nenchala ujit vypoved traumatizovane zeny, co s tresoucim hlasem vypovida o hruzach jenz s rodinou prozila v okliceni zfetovanych maniaku. Krom toho nikoho nezmlatili alespon v te zprave to neni. To sis zase vymyslel. Stejne tak zprava o zene jenz musela sve deti zavrit do sklepa, kdyz ji stejna sorta maniaku obsadila zahradu a vyhrozovala zapalenim domu. Nikdo nic nevi, ale to asi neni dulezity. Dulezity je, ze to jednou zaznelo a lidi jako ty se tim mohou ohanet, ze? Krom toho, na vine je zase policie, jenz tuto situaci vyvolala blokaci nejen exitu 36, ale blokaci pri
0/0
20.9.2005 2:16

frkotek

Re: Re: Re: Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
prijezdovych cest v sirem okoli. Je pak celkem normalni ze lide ztraceji kontrolu nad svymi emocemi a prestavaji se ovladat. Pral bych ti videt, jak v patek poledne po osmi hodinach stani na dalnici telky nervy ten nezucastnenym co jen meli smulu. Lidi se tam k sobe chovali hnusne, nez je horko donutilo drzet pospolu, ale za tenhle stav je zase vina policie. Jedinne co muzu je podekovat ze tvoje snuzka lzi me vyprovokovala k tomuhle komentari. Mozna to spoustu lidem ujasni nazory. Jinak me napada, jeden chytry clovek rekl neco o tom, ze kazdy narod ma takoveho vudce, jakeho si zaslouzi. Kdyz se podivam na tvuj komentar a premiera Paroubka, jenz zvlada max. populisticka gesta a omylani absurdnich lzi, bude to asi pravda.
0/0
20.9.2005 2:20

syck

Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že s většinou komentářů zde nemohu souhlasit.
to jsi vymyslel sám, nebo ti někdo pomáhal?
0/0
20.9.2005 7:04

eloš

On ten Paroubek nemůže být všude.
Kdyby tam byl,tak zasáhli.
Na čechteku by zas nezasáhli.
Přesně všechno ví, jen má okolo sebe neschopňáky. A všude nemůže být. Kdyby měl čas, tak by skočil na Seychely, a Krejčíře za ucho dovede domů. Před soud. A to zas by možná utekl na nejakém Porsche, pretože snad nemůžeme chtít, aby ho hlídall. A kromě toho byl v OSN zařizovat, abychom mohli být na ledacos hrdi. A stejně si to nevážíme.
0/0
19.9.2005 18:55

palfyjura

Re: On ten Paroubek nemůže být všude.
Stačí kdyby byl v prd...
0/0
19.9.2005 18:57

idneol

Nezasáhli
hlavně proto, že nechtěli ublížit budoucím kolegům
0/0
19.9.2005 17:13

NORDMAN

Re: Nezasáhli
Ale ne...., nekdo privazal pres vikend Bublana na retez, aby zase neblbnul u Mlynce, to je ten pravy duvod
0/0
19.9.2005 17:19

bluetake

"policie"
ty uvozovky jsou zamerne, .....pani policajti, jak tady jiz nekdo napsal zpravidla NEDELAJI NIC. A to nejen pri srazech fasistu ale ani pri vysetrovani beznych pripadu kradeze, vloupani, okradeni , vyloupeni auta apod. v jejich samotnych statistikach je uveedno, ze je rocne odlozeno 92 % trestnich oznameni !!!!!!!!! To samo o sobe vypovida mnohe. A ze byli slepi a hlusi pri srazu fasistu ? Ono se snadneji mlati do nevinne 16-ti lete holky a nebo ve 4 do bezbraneho kluka, pripadne s pistoli na hlavu spoutaneho mladika, nez se postavit pokerovanym grazlum s basebalovou palkou. To uz jde hrdinstvi stranou, zalehaji usi a kali se zrak......lepe se rozhani za desitky milionu mladez pro poslapany travnik ,nez banda fasounu v jedne uzavrene hospode.......Ale on se Bublan s Paroubkem zase nejak domluvi. Treba na tom, ze velitel zasahu mel v ten den rymu a proto nic neslysel....Take se vam chce zvracet ? To je take jediny efekt prace nasi "policie".....
0/0
19.9.2005 17:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.