Diskuze

Velíškův vrah útočil už dříve

Z vraždy Michala Velíška, který byl zastřelen, když hájil ženu v pražském parku, je vážně podezřelý jedenatřicetiletý recidivista z Kladna David Lubina. Je to muž, který letos už několikrát ohrožoval lidi se zbraní v ruce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horolezec-29

19. 9. 2005 16:12
O české Policii...
Je to fakt síla!
0 0
možnosti

kacinecka

19. 9. 2005 6:12
Máme jen tisíc znaků, co? :)
Málokdy přeju někomu něco zlýho (pokud mi předtím on hodně neublížil, nebo pokud nejde o totálního zabedněnce a fanatika - a v tom případě bych to moje "přání toho zlýho" brala spíš jako jistej druh léčby šokem), ale možná by nebylo od věci, kdyby těm neuvěřitelně a nesmyslně zatvrzelým odpůrcům trestu smrti (často křesťanům, že...), nebo některýmu z těch "nahoře", někdo jednou bezdůvodně vymlátil polovinu rodiny. Možná by pak začalli přemýšlet, jestli viníka odpravit, nebo ho ještě vyživovat z vlastních daní a čekat, že jej tak jako tak za pár let z kriminálu propustí za dobrý chování...
Ona pomstychtivost občas není špatnej nápad.... Třeba by si řada těch šílenců jednou rozmyslela to, co chtějí udělat jiným lidem.
Zkrátka oko za oko, zub za zub, a kdo po tobě šutrem, ty po něm desíti, protože hajzla nenapravíš
0 0
možnosti

Tatíček STALIN

19. 9. 2005 6:29
Re: Máme jen tisíc znaků, co? :)
no ty ses rozjela ale máš pravdu
0 0
možnosti

kacinecka

19. 9. 2005 6:05
To máte tak...
Trest smrti je hodně dobrej nápad. Ale můžeme tu sedět u počítačových diskuzí a řvát, jak pro tenhle druh trestu prostě nemáme dostatečně promyšlený zákony, nebo se můžeme zvednout ze židlí, roztočit závity v těch našich malých českých (v mým případě moravských) mozečcích a jít třeba studovat práva, dostat se výš, než ostatní a zákony patřičně upravit, aby těch justičních omylů, kterých se tolik lidí tak bojí, bylo nakonec co nejmíň. Pravda, asi se jim žádná z justic  nikdy nedokáže zcela vyvarovat, nicméně - ať to zní, jak chce šíleně - možná je lepší po desíti letech vyšetřování popravit jednoho nevinného člověka, než nechat těch sto nepopravených hajzlů lítat po světě bez trestu a dovolit jim další..."zvěrstva" není to správný slovo, tím ty x-nohý tvorečky, kterým neříkáme "lidi" kurevsky urážíme...
Málokdy přeju někomu něco zlýho (pokud mi předtím on hodně neublížil, nebo pokud nejde o totálního zabedněnce a fanatika - a v tom případě bych to moje "přání toho zlýho"
0 0
možnosti

daadyy

17. 9. 2005 14:44
TCHM
ta fotka mi připomíná fotku z filmu Texaský masakr motorovou pilou..je to takový český Leatherface
0 0
možnosti

fleret1

17. 9. 2005 15:56
Re: TCHM
0 0
možnosti

Bronson

17. 9. 2005 14:23
Lidi, probuďte se a obnovte TREST SMRTI
Pokud se neobnoví trest smrti, násilní vrazi budou v pohodě. Jak nespravedlivé.   Ve vyjímečných případech by neměla být jiná volba - a Velíškova vražda je taková. A co  Stodolovi? Ti si užívají programy HBO v base, my je živíme, no je to normální? Je mi z té bezmoci špatně, že se s takovými pachateli jedná v rukavičkách.
0 0
možnosti

KarelZlm

17. 9. 2005 14:26
Re: Lidi, probuďte se a obnovte TREST SMRTI
S trestem smrti bez nekam do ty doby, dokud nebude justice schopna odsoudit vinika na 100%.
0 0
možnosti

ja_sedivim

17. 9. 2005 13:13
Lubina x Berdár
jaký je mezi nimi rozdíl? (kromě toho, že Berdár se, díkybohu, netrefil)
0 0
možnosti

KarelZlm

17. 9. 2005 14:25
Re: Lubina x Berdár
Velkej, Lubina je neuspesnej fetak a psychous, kterymu dela dobre desit lidi. Berdar je uspesnej chlap, kterymu dela dobre desit lidi. Lubina je zm*d, kterej chtel zabit Veliska, jinak by ho na zemi nedorazil. Berdar nikoho zabit nechtel, jen se v soku po prepadeni choval idiotsky.
0 0
možnosti

weaktor

17. 9. 2005 11:57
amerika
spousty lidí se z mnoha důvodů vysmívá poměrům v USA...  no jo, jenže v americe alespoň něco funguje pořádně - do basy tam jdou i na DOŽIVOTÍ i pachatelé za POKUS o vraždu a nebo za POKUS o znásilnění... u nás to musí pachatel udělat 28 krát a nebo někoho zabít a pak se tím teprve někdo navážno zabývá a nakonec stejně dostane například "výjmečný trest" 17 let, což je pro 25-letého recidivistu naprosto absurdní...  
 
přál bych si, aby si smrt pana velíška naši zákonodárci do smrti vyčítali, aby je probouzela ze sna !  - TRESTY ZA NÁSILNÉ TRESTNÉ ČINY V TÉTO ZEMI JSOU ZCELA SMĚŠNÉ a přitom se pořád všichni diví, co se to u nás děje...  
jsem zvědav, zda se z tohodle někdy v životě probudíme... 
0 0
možnosti

MadHawk

17. 9. 2005 12:05
Re: amerika
jo to souhlasím, že dostat někoho do basy je problém a výše trestu je většinou nízká, ale nesrovnávej situaci u nás s USA
0 0
možnosti

Ruza_ze_zapadu

17. 9. 2005 11:46
Chytit, popravit.
Zmenit zakony, uvazovani a toho chlapa popravit.
0 0
možnosti

fleret1

17. 9. 2005 10:02
.
Policisté ho odvezli do psychiatrické léčebny. Odtamtud byl zanedlouho propuštěn.
O tom, jak je David Lubina nebezpečný, svědčí i to, že byl  před několika lety ve vězení za přepadení benzinového čerpadla.
Jak je možné, že po těchto incidentech policie nenavrhla pro Lubinu vazbu a soudce ho do ní neposlal, není zatím jasné. Pražská policejní mluvčí v pátek večer, poté, co vyšly jeho útoky v MHD najevo, nezvedala služební mobil, aby nemusela postup svých kolegů vysvětlovat.
...ano,neni potreba vubec nic vysvetlovat - inu Cesko,tady vime a zname vsechno,umime vsechno,rozumime vsemu - ano neni treba nic vysvetlovat...
0 0
možnosti

fleret1

17. 9. 2005 10:03
Re: .
a navic,Cesi vzdycky vsechno uz nejak okecaji,"zduvodni",odsvejkuji...
0 0
možnosti

komunisti_sou_svine

17. 9. 2005 9:53
A co dělá Groos a jeho petrolejoví přátelé ?
hmm ... ?
0 0
možnosti