Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát neumí ochránit lidi před devianty

Sexuální deviant Roman Fron utekl již potřetí v jediném měsíci z psychiatrické léčebny v Kosmonosech, kde se měl léčit. Než se jej podařilo najít, znásilnil podle policistů dvacetiletou dívku. Proč ji stát před násilníkem neochránil?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Totedyne

levicový autor
Jen extremní levičák si může myslet, že stát musí vždy ochránit lidi.
0/0
17.9.2005 18:49

byrokratkiller

Re: levicový autor
musi nebo nemusi.. stat se prohlasuje za vlastnika vsech cest a ulic a vybira od lidi penize pod zaminkou, ze je bude chranit...
statni funkcionari chcou zkratka vsechno ovladat, vybirat co nejvic penez, ale zodpovednosti se vyhybaji.
0/0
17.9.2005 20:36

Milan Kolář

mazi policajty jsou vidět nejvíce darmožrouti
Beru to jako další důkaz toho, že policie je schopna dělat jen to, co ji baví-třeba mlátit tanečníky. To je zřejmě její koníček. Kdybych mohl rozhodovat, na to bych jí své peníze nedal.
Na druhé straně jsou činnosti, na které rád policii své peníze prostřednictvím daní dám. Třeba lapání různých deviantů a jiných grázlů. Při takové bohulibé činnosti bych policii vždy fandil. Ale když ono se jim nechce. Když jakoukoliv skutečnou práci raději odbudou tím, že v půlce honičky končí směna a oni raději nechají zloděje utéci. Přece jim padla a ve volném čase musí do hospody či jinam a ne se po pracovní době zabývat nasazováním želízek zločincům. Jiný příklad. Před Teplickou Olympií prodávali jacísi lotři fotoaparáty a jiné drahé zboží - ovšem plastové. Nemám podvodníky rád... jak zareagovala  služba na teplické "grossově" policii? Policat se mi do telefonu snažil, vysvětlit, že to není jejich problém, ale je to jen problém těch ošizených "hlupáků".
0/0
16.9.2005 18:58

petra2605

opustit ten "stát" bez komentáře
a co nejdříve pokud možno a vrátit se, až budou lepší podmínky
0/0
16.9.2005 18:05

javajava

Socialisté neumí ochránit lidi před devianty -
socialisté se zajímají jen o toho, o kom si myslí, že je zvolí.
0/0
16.9.2005 15:31

Milan Kolář

Re: Socialisté neumí ochránit lidi před devianty -
Socialisté jsou většinou hlavně banda líných příživníků. Možná je tam omylem i pár slušných a pracovitých, ale já jsem ještě jediného takového neviděl.
0/0
16.9.2005 19:02

uprimnyhosan

Vlastně proč????
Proč by měli státní devianti chránit lid před devianty??!!!! To by odporovalo principu sounáležitosti s osobami stejného myšlení a jednání!
0/0
16.9.2005 13:47

jolly72

..
USA je kolébkou lidských práv  to je blbost
0/0
16.9.2005 13:23

jolly72

..
stát si dělá co chce, chtělo by to něco udělat pár úředníkům a třeba by se postoj tohohle z.k.u.r....  státu změnil
0/0
16.9.2005 13:20

gyzbern

Žalovat stát !
Souhlasím s komentátorem Práva Vernerem: oběť toho devianta by měla žalovat "český stát", a to o takové odškodné, aby to "stát" pocítil, tzn. stovky milonů. K žalobě by se měla připojit občanská sdružení. Ministři vnitra a spravedlnosti by měli odstoupit. Tohle je totiž tak neslýchaný skandál, že každý normální člověk musí zvracet.
0/0
16.9.2005 13:00

LiborRosomak

Re: Žalovat stát !
Jedině souhlas. Na jiné kraviny je a různé skupiny ( např. pracovníci armády) je peněz dost.
0/0
16.9.2005 13:10

austkarel

Re: Žalovat stát !
Obavam se, ze vysoudit jakoukoliv castku od statu by nezmenilo naprosto nic. Penize by totiz tekly zase jenom z kapes danovych polatniku. Mnohem ucinnejsi by bylo potrestat zodpovedne uredniky a politiky jako spoluviniky. Pripadne je nechat zaplatit zminene odskodne to by se panove zacali vrtet. Mozna by se ti zastanci lidskych prav meli zamyslet nad tim, jestli je potreba chranit prava parchanta, ktery zadna lidska prava nerepektuje.
0/0
16.9.2005 13:46

Schumi25

Stát...
Stát opravdu neumí ochránit veřejnost před devianty. Příkladem může být zásah policie proti skupině deviantů na CzechTeku. Tento víkend se mají stejní devianté sejít na akci ParoubTek
0/0
16.9.2005 11:53

Moris737

Re: Stát...
to jako ze na CzechTeku policie odstranila Czechy a ted na ParoubTeku maji odstranit Parabouka????  To by policie odvedla kus super prace a patril by ji muj dik.
0/0
16.9.2005 11:59

bluetake

nic noveho......
Policista - KONKRETNI CLOVEK se jmenem (vysetrovatel) svou NECINNOSTI zpusobi skodu a v tomto pripade i ujmu na zdravi. ale nic se mu nestane, stejne,jako se nic nestane zadnemu STATNIMU zamestnanci, kdyz udela nejakou skodu. nazve se to "pochybeni" a je vymalovano....Ze ta holka bude mit mozna cely zivot problemy ? Co je mu po tom, on prece "neporusil zakon", on to jen proste nestihnul......pritom ma k dispozici celu predbezneho zadrzeni na 48 hodin, a tim i cas na uvaleni vazby. Zejmena, kdyz se jedna o cloveka, jako byl ten zmnetek....Kdy uz konecne budou STATNI zamestnanci ziveni z nasich dani SKUTECNE a OSOBNE ZODPOVIDAT za skody zpusobene zcela zamerne a nebo z blbosti jejich NECINNOSTI, tedy neplnenim jejich pracovnich povinnosti ? Okamzity vyhazov by mel byt tim nejmensim, zakladem a pak by melo nasledovat vymahani zpusobene skody. Ale to by jsme nesmeli zit v socialistickem state prolezlem byrokracii, amaterismem a koprupci ve VSECH sferach STATNI spravy
0/0
16.9.2005 11:40

pancho10

Re: nic noveho......
Absolutní souhlas
0/0
17.9.2005 18:23

me2di

vykastrovat..zavrit..makat,makat
Takovi devianti nemaji mit zadny prava....to neni clovek
0/0
16.9.2005 11:32

_m-

Re: vykastrovat..zavrit..makat,makat
počkej to trochu motáš. Deviace je porucha a deviant nemusí nikomu ublížit - pokud je jeho vůle silnější než jeho pudy. Deviace se MUSÍ léčit, ovšem deviant, který už někomu (jakkoli) ublížil musí být krom léčby i potrestán a pokud je jeho deviace neléčitelná a jeho chování nadále nebezpečné, pak by měl být odstraněn.
0/0
16.9.2005 11:35

pancho10

Re: vykastrovat..zavrit..makat,makat
U nás třeba je jeden pantáta co opravdu poslouchá radu lékaře a od 5 hod jezdí jako magor na kole aby si vybil energii která by mohla směrovat k posílení jeho úchylky(nemoci)Ale měl snahu se léčit sám.
0/0
17.9.2005 18:28

Malý strom

Ochrana lidských práv
Policii mrzí, že se jí nepodařilo toho devianta dostat do vězení, naše poslance jistě mrzí, že se jim nepodařilo včas přijmout zákon o těchto zařízeních a všechny všechno mrzí.
Ten deviant byl nakažen žloutenkou typu C, kterou s velkou pravděpodobností nakazil tu znásilněnou dívku.
Co takhle zažalovat vedení policie, šéfa týmu, který nestačil, poslance, kteří neměli vůli, za škodu a náklady léčení té dívky. Co takhle kdyby  pan Tomáš Sokol místo jednoho penežního devianta na Seychelách sám o sobě a zdarma obhajoval proti tuto dívku proti státu?
Jakpak asi by taková žaloba dopadla v zemi, která je kolébkou liských práv - v USA?
0/0
16.9.2005 11:08

jacih

Re: Ochrana lidských práv
Co sem zase tahas USA? Tam se neznasilnuje a neutikaj uchylaci z leceben? Prober se Johne!
0/0
16.9.2005 11:27

airwar

Re: Re: Ochrana lidských práv
Tam se znasilně jen v rámci humanitární pomoci po hurikánech
0/0
16.9.2005 11:28

airwar

Re: Ochrana lidských práv
Velká Británie je možná kolébkou lidských práv, ale USA?
 
USA je země kde vyvraždili původní obyvatele, stát který zrušil otrokářství cca. 100 poté co u nás zrušili nevolnictví, kde byla ještě kolem roku 196x státem oficiálně uznávaná segregace obyvatelstva na bílé a ty ostatní, atd.
0/0
16.9.2005 11:27

osvetitel

Re: Re: Ochrana lidských práv
Ty toho o te USA nejak moc vis bambulo!Kohopak asi vyvrazdili ty hordy "prafotra Cecha" kdyz se usadili v te zemi "mlekem a medem" ooplivajici?Nebo veris tomu ze kdyz se vysplhal naten "rip" tak ze ti co tam byli pred tim radsi spachali sebevrazdu?
0/0
17.9.2005 22:50

michalha

:(
a místo řešení podobných záležitostí (lepší ochrana obyvatel před různým druhem násilí a kriminality) se napr. pan senátor Mejstřík zamýšlí nad významem Velkého Pátku a vymýšlí změny svátků. K čemu takové lidi máme ???
Taky by mě zajímalo jak se vyjádří různí ochránci lidských práv (Karásek, Penc, ...) k tomu že někdo opakovaně někoho znásilní, utiká z léčebny a nakonec se mu nic moc nestane (tedy kromě toho že bude možná pár let ve vězení .. s televizí, teplým jídlem atd)
0/0
16.9.2005 10:49

LimonadovyJoe

Re: :(
Takový dementi budou ještě naštvaný, že je chudák nemocnej uvězněnej a že není v domácím léčení. Je to falešný český, postkomunistický pseudohumanismus.
0/0
16.9.2005 10:51

michalha

Re: Re: :(
ano to je přesné, pseudohumanismus. Krafou o něčem o čem nemaj ani páru (ti Karáskové a pod. Ten, mezi náma, taky v mládí vypadal jako slušnej deviant - jsem nedávno viděl přebal jeho starého CD).
Je to jako s těma klecema v ústavu. Matka mojí přítelkyně v jednom podobném ústavu pracuje a říkala že to je vyložene med když některá z jejích kolegyň dostane vykalem přes obličej (protože některé ty "postižený" ženský jsou opravdu hodně drsný) a nebo když se tam jednu z těch léčených snaží vykoupat a musí na to být čtyři protože jedna nebo dvě by jí nepřepraly.
Pak ale příjde pan "Karásek" řekne že to není humánní a začnou vymešlet jak něco zrušel (aniž by tam strávili byť i jen jeden týden a viděli by jak to funguje)
0/0
16.9.2005 10:58

j@ck

Re: Re: Re: :(
slovo pseudohumanismus je v dnešní době velmi módní. oblíbila si jej zejména česká lůza, co má potřebu na internetu ventilovat své mindráky.
0/0
16.9.2005 10:59

michalha

Re: Re: Re: Re: :(
no nevím co Vám připadá nad pohoršením o tom že někdo hájí "práva" individuí co opakované někoho znásilňují jako ventilace mindráků ... to jsem tak docela nepochopil.
Kromě toho to co předvádí Karásek, Penc a spol se nijak jinak ani nazvat nedá 
0/0
16.9.2005 11:05

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: :(
Ono je taky otázka co je pro ně lepší, jestli klece, nebo celej den na sedativech, které poškozují jejich játra a ledviny.
0/0
16.9.2005 11:01

Bruk600

Jsem proti trestu smrti
jak už jsem psal níže chce to galeje-oplotit kamenolom,okolo ozbrojence a ručně lámt kámen.Jídlo podle práce.Takový beránky nikde jinde pak nenajdem(životnost cca 5 let).
0/0
16.9.2005 10:19

LimonadovyJoe

Re: Jsem proti trestu smrti
To je moc dej jim půl roku a podpořím to.
0/0
16.9.2005 10:23

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Jsem proti trestu smrti
Jo a přijde "velkej humanista" a začne hledat důvody proč nemaj barevný televize, plagáty nahejch bab na zdi, posilovnu a po obědě štrůdl.
0/0
16.9.2005 10:27

LimonadovyJoe

Re: Re: Jsem proti trestu smrti
Jo vždycky se nějakej Karásek, nebo Veškrna vyskytne, ale chtěl bych vidět jeho, kdyby mu nějakej uchyl zklátil Dášu.
0/0
16.9.2005 10:33

LimonadovyJoe

Za první republiky by vrah visel, teď ho léčíme a on pak
může vraždit dál. Myslím, že nikdo nemůž o masarykovské první republice říct, že byla nehumání a nedemokratická   .
0/0
16.9.2005 10:18

Benzin Petrolejovič Naftěnko

CO VLASTNĚ STÁT DOKÁŽE???
Vážení spoluobčané, k čemu nám vlastně ten stát je? Aby nás ( ty slušný ) pod ochranou zákonů ( který si sám vypotí a schválí ) okrádal, omezoval, buzeroval za naše peníze? Já si ( zatím ) svoje povinnosti vůči státu plním, ale marně hledám co si plní stát vůči mě. K čemu si vlastně ten stát vydržujeme?
0/0
16.9.2005 10:15

ikz

Re: CO VLASTNĚ STÁT DOKÁŽE???
Já bych věděl, ale to by mi ten příspěvek zcenzurovali ...
0/0
16.9.2005 11:57

Bruk600

souhlas s Hyjenou
0/0
16.9.2005 10:15

airwar

To je ta humálnost...
Celý problem je v humálnosti a nesmyslných zákonech - stát má takové zákony které vlastně chrání zloděje, vrah\y a devianty, a co je horší - za naše peníze si tyto zloděje, vrahy a devianty vychovává.
 
Malý příklad: 14 letej kluk s partičkou přátel jeli v různejch křivárnách a ten kluk najednou potřeboval prachy a tak si je rozhodl vzít doma, přistihl ho při tom otec a ten kluk otce zabil - takže pochopitelně se dostal do pasťáku. V 18 už značně vychovanej podobnejma individuama z polepšovny vylezl, a dal se ke své bývalé partě která dělala byty - při jedné zlodějině zmrzačili 8 letého kluka a pak je chytly  - takže kriminál.
Vylezl asi v 21 letech, jaro, hormony řádili, tak přepadl, znásilnil a okradl v parku mladou holku - a opět kriminál a opět se něco naučí.
A za pár měsíců by měl být zase venku...
 
Fakt nechápu proč pro podobná individua je nehumální trest smrti.
0/0
16.9.2005 10:14

Zajda61

:-((
tenhle blbej stát, s touhle blbou vládou neumí nic,.. natož někoho chránit,.. co mu jde je žrát na dluh,.. to mu jde excelentně,...
0/0
16.9.2005 10:09

LimonadovyJoe

Re: :-((
0/0
16.9.2005 10:16

Hyjena_

ČR Bananistán
Vážně už nevím co si mám o policii a soudnictví v ČR myslet. Když si ráno přečtu zprávy okamžitě se mi chce blejt. Podvodník kterej okrádá stát o miliardy vegetuje na Seychelech po úspěšném zásahu policie v jeho bytě. Bývalý ředitel telekomu si střílí na veřejnosti po autech a nedopsustí se ani přestupku, devianti zdrhaji z léčebny na tolerované sexuální vycházky za našimi ženami a dcerami, ožralí debilové co se rozflákaji v autě zmlátí záchranáře co jim přijede napomoc a odvolací soud zruší rozsudek který ukládá trest, na Karláku se odpoledne za bílého dne střílí po lidech s kočárkem na vycházce. A politici se vesele krmí u koryt, ministr vnitra si řeší své mindráky na nejvyšší státní zástupkyni, a fízlové mlátěji lidi na CzechTeku jako by šlo o život! To je pohodička ...
0/0
16.9.2005 10:07

Hyjena_

Re: ČR Bananistán
...krom toho jsem zapoměl na Katarského prince na sexuální dovolené v ČR a takovou drobnost jako jsou milionové úplatky za privatizaci Unipetrolu ve které je snad namočená celá vláda, ... ale jinak se tu máme celkem dobře
0/0
16.9.2005 10:08

DaveQStone2

Re: Re: ČR Bananistán
smutna , hodne smutna pravda :(
0/0
16.9.2005 11:34

ikz

Re: Re: ČR Bananistán
I já musím bohužel souhlasit.
0/0
16.9.2005 11:59

Bruk600

další zajímavost
Trochu mimo mísu policie nebude stíhat Bendára za střelu po liech-nic se nestalo a byla to nutná obrana.To taky moc smrdí.
0/0
16.9.2005 10:04

dislektik

Re: další zajímavost
kdybys měl jeho postavení???
0/0
16.9.2005 10:05

Bruk600

Re: Re: další zajímavost
Když budem hodně řvát,snad naše idnes se o tuto specialitu začne zajímat a najenou se zjistí,že na něco zapoměli.
0/0
16.9.2005 10:12

Brundi

Re: Re: Re: další zajímavost
Hehee. ;-D Klidne rvi, ja se pridam. Ale jen proto, abys videl ze to k nicemu neni, a abys trochu vystrizlivel z te sve naivity. Koneckoncu i kdyby iDnes s necim prisla, uz davno je nikdo nepovazuje za seriozni medium a i kdyby povazovali, tak by to byla prilis mala paka... :-)
0/0
16.9.2005 11:05

Bruk600

odpovědnost
Je by mne zajímalo,kdo nese odpovědnost-nikdo.Soudci nejsou odpovědní za svá rozhodnutí a to platí i o všech úřednících,soudních znacích.Každý psycholog bude odborně žvanit a vychovávat a pak pustí nebzpečného spartakiádního vraha-on to ASI už neudělá.Jsem hrdý na tento stát.
0/0
16.9.2005 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.