Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pláč prozradil v křoví zdravé novorozeně

Plačící novorozeně odložila jeho matka do křoví v obci Hůrky na Českobudějovicku. Dítě tam našla jedenáctiletá místní dívka. Nalezená holčička skončila v budějovické nemocnici. Podle policistů je dítě zdravé. Nemocnice odmítá sdělovat jakékoli informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Babyboxy !
Jak je napsano niže at se to katolikum a sockam libi nebo ne.
0/0
13.9.2005 22:04

Shumway

ti katolíci jsou ale svině
nebjt jich ovšem, bylo by děcko studený a na zkratkovitý jednání žádny boxy ani nažízení nějak moc nepomáhají, víte to ? vy bando komančů ?
0/0
13.9.2005 22:00

tgr

Mate jeste nekdo neco proti babyboxum?????
0/0
13.9.2005 18:12

dislektik

LIDI JSOU SVYNĚ
chlap ubije psa a všeci se můžou potento NĚKDO ODHODÍ DÍTĚ a diskuze vázne kde jsou ti milovníci psích práv nevynné děti jsou jim ukradené je to ksindl a hnůj
0/0
13.9.2005 16:25

Delirium Tremens

Re: LIDI JSOU SVYNĚ
Takhle píšeš vždy a nebo jen na pokraji amoku ?
0/0
13.9.2005 16:43

dislektik

Re: Re: LIDI JSOU SVYNĚ
jen jsem chtěl říct že lidi jsou SVINĚ
0/0
13.9.2005 17:14

Macek.

JE TO TAKÉ OBĚŤ ZABEDNĚNOSTI MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
JEJICH ODPOR VŮČI ZÁCHRANNÝM MODULŮM BABYBOXŮM JE ÚČELOVÝ A NAPROSTO NECHUTNÝ. Teď vydíme následky......
0/0
13.9.2005 15:29

sageorg

Re: JE TO TAKÉ OBĚŤ ZABEDNĚNOSTI MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
Že by Mirek Macek?
0/0
13.9.2005 15:45

Macek.

Re: Re: JE TO TAKÉ OBĚŤ ZABEDNĚNOSTI MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
samá voda...
0/0
13.9.2005 15:52

sageorg

Re: Re: Re: JE TO TAKÉ OBĚŤ ZABEDNĚNOSTI MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
Já jen,že bych měl pár knížek............
0/0
13.9.2005 16:01

sageorg

Je.......
nová doba,baby-boxy na každý obecní úřad,bez vyhlášek a zákonů!Než se politici probudí,kolik takových holčiček se ještě najde?!
0/0
13.9.2005 15:05

Coldstone

Oliver Twist
to je on.
0/0
13.9.2005 14:45

smartynaf

ano samozrejme at cupitaj deti do kostela...
...a za par let najdou jine deti, jejich deti na podobnem miste jako ta jedenactileta holcina, protoze v kostele se dozvedi spoustu zajimavych bludu, hodicich se stoprocentne na spolecnost jednadvacateho stoleti. Zadny sex, zadny kondom, zana antikoncepce, to vsechno je Satan spinavy skaredy..ale kdyz se muj Vlada pri nasem prvnim nezkusenem aktu jaksi "zapomene" tak hodime Lidusku do krovi, protoze Ja mam Te rad, Buh ma Te rad , tak by to melo byt.." :o(
0/0
13.9.2005 13:18

crm6

Re: ano samozrejme at cupitaj deti do kostela...
Co to meleš? Kdyby to děvče nešlo do kostela, novorozeně by bylo mrtvé. Nejsi ty náhodou z ministerstva zdravotnictví?
0/0
13.9.2005 13:37

Pilatus_cdn

Re: ano samozrejme at cupitaj deti do kostela...
internet ma velkou vyhodu, ze nemusis blbce hledat. Nabizi se zde sami.
0/0
13.9.2005 14:12

Austin@Power

Re: ano samozrejme at cupitaj deti do kostela...
Sednout! Dneske mas za pet!
0/0
13.9.2005 15:06

atisha

Re: ano samozrejme at cupitaj deti do kostela...
To, že šla do kostela, neznamená, že šla do katolického kostela. Třeba v protestantských církvích jsou potraty a antikoncepce úplně normálně povolené!!! a sex není zakázaný v žádné církvi! Myslíš snad, že děti pohazují jen katolíci, kteří mají nechtěné dítě? Myslím, že se dost mýlíš...
0/0
13.9.2005 15:10

qwertz

Tady vidíte, že...
se lidi málo modlej, a z toho je většina problémů. Naopak když malá holka utíká zavčas ráno do kostela, místo aby čučela na idiotské pokemony, tak zachrání nemluvněti život!! Lidé modlete (se)!!
0/0
13.9.2005 12:59

Delirium Tremens

Re: Tady vidíte, že...
No nejsem nadšen, že se má dcera dívá na pokémony (ikdyž teď už asi letí zase něco jiného), ale kdyby chtěla začít chodit do kostela, tak bych ji zamykal do té doby, než by ji to přešlo. V TV alespoň nikdo nevydává ty pohádky za skutečnost.
0/0
13.9.2005 13:04

crm6

Re: Re: Tady vidíte, že...
Perfektní nick.
0/0
13.9.2005 13:37

Delirium Tremens

Re: Re: Re: Tady vidíte, že...
Viď  Pár let tomu nazad jsem používal "František Dobrota" (neplést s nyní se občas objevyvším), ale přišlo mi to takové nevýrazné .
0/0
13.9.2005 13:51

Delirium Tremens

Re: Re: Re: Re: Tady vidíte, že...
oprava: "objevivším"
0/0
13.9.2005 13:52

Bouše

Re: Re: Re: Re: Tady vidíte, že...
A nepříhodné
0/0
13.9.2005 13:57

Delirium Tremens

Re: Re: Re: Re: Re: Tady vidíte, že...
:-o ?
0/0
13.9.2005 14:04

killy

Jo, jo....
..vy jste ještě nečetli pohádku o Plaváčkovi? Hůrecký potok měl málo vody a...
0/0
13.9.2005 12:57

malinkate_kote

Proc patrat po te silene matce???????
Me spise nejde na rozum, proc po te matce patraji.    Tim co udelala dala dost najevo, ze to dite nechce. Ted ji treba sibne v hlave a bude vykladat jak ho chce, ale maximalne mu bude posilat pohledy a decko je nafurt zablokovane v decaku. Meli by ho rychle dat nejake rodine, co dite chce a na tu matku se proste vykaslat.
0/0
13.9.2005 12:54

Bouše

Re: Proc patrat po te silene matce???????
Proč pátrat? Aby ji potrestali. To dítě taky nemuselo přežít.
0/0
13.9.2005 13:27

atisha

Re: Proc patrat po te silene matce???????
Třeba to dítě někdo unesl a pohodil do křoví! Matka ho třeba chce!!!
0/0
13.9.2005 15:02

Radijo

Další informace?
Jaké další informace? Je to holčička, narodila se v termínu a je zdravá. Jaké další informace by měla nemocnice o tři dny staré pacientce poskytovat???
0/0
13.9.2005 12:05

Nacelnik88

Nechápu...
Můžete mi říct, co ty ženský k tomu vede ?? Proč tedy nepřeruší těhotenství, když je na to možnost. Za tohle bych zavíral na 20 let ... bez ohledu na důvod proč ..
0/0
13.9.2005 11:59

V2kt0r

Re: Nechápu...
Troubo. Cin je to sice tezko omluvitelny, zvlast kdyz to dite jde, kdyz uz nic, odlozit ve spitalu, ale nepochopiteklny snad ne, ne? ne kazda ma silu na interrupci, nebo si ho vytahnout sama a lupnout s nim o schod... Myslim, ze kdyz uz dite donosi, nejlepsi je je nekde "odevzdat", nez odhodit. Ale nerekl bych, ze nechapu, co je k tomu vede...
0/0
13.9.2005 12:05

Maranitka

Re: Re: Nechápu...
Tak tohle nechápu. Nemá sílu na interrupci, ale má sílu to dítě odložit v křoví? Já opravdu nechápu, co je k tomu vede, nevím, jestli se laktační psychózou dá vysvětlit (nebo omluvit???) úplně všechno....
0/0
13.9.2005 18:19

_m-

Re: Re: Re: Nechápu...
Omluvit ne, ale vysvětlit ańo. Někdy se může jednat o naprostou změnu osobnosti.
0/0
13.9.2005 18:20

V2kt0r

Re: Re: Re: Nechápu...
nojo, tak proste asi nechapes...
0/0
13.9.2005 18:21

Maranitka

Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Tak to je argument jak prase. Jsem asi blbá, že nechápu, když matka odloží dítě do křoví... Kéž bychom tak blbé byly všechny...
0/0
13.9.2005 18:25

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Nechapes a k tomu meles ptakoviny...
0/0
13.9.2005 18:32

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Nejdriv pockej, az trochu zchladnes a pak si zkus uvedomit, jak asi, coby vystresovana cerstva matka, kdovijakeho veku, mentalni zralosti, z kdovijakeho okoli, den po porodu prijdes na vsechny tyhle chytre argumenty, zvednes telefon a zacnes shanet nejblizsi babybox ... tomu sama neveris. Takze tady prestan vykrikovat a pomerovat ji sama sebou - kulha to na vsech 8 noh.
0/0
13.9.2005 18:36

Maranitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Hlavně že ty tak chápeš, co se matkám po porodu děje v hlavě... O žádném shánění nejbližšího babyboxu jsem nepsala ani slovo, trvám na tom, že i při dost snížené inteligenci to jde udělat jinak. Fakt nevím, proč tu na mě tak útočíš, jenom trvám na tom, že taková "matka" je prostě na hranici imbecility. Nevím, co se ti nezdá na tom, že to nechápu, to mám chápat všechny zvěrstva, kterých se lidi dopouštějí? Mimochodem mám dvě děti a po porodu jsem byla vystresovaná hodně...
0/0
13.9.2005 18:43

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
"Hlavně že ty tak chápeš, co se matkám po porodu děje v hlavě.." - má vůbec cenu ti při takovéhle úrovni argumentace vůbec zkoušet něco vysvětlit? Sám si odpovídám záporně, loučím se a jdu zase pracovat.
0/0
13.9.2005 18:46

Maranitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Patrně už zase pracuješ, ale neodpustím si - od tebe při tvém příspěvku "no jo, tak asi nechápeš" opravdu sedí řeči o úrovni argumentace... Takže na to, jestli je možné s tebou diskutovat, si odpovídám záporně taky a lituji, že jsem se o to vůbec pokoušela.
0/0
13.9.2005 18:57

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Moje poznamka jen byla povzdechem, vyzhazejicim z dojmu, ktery jsem mel z tve vserozumne reakce. Tvuj sarkasticky stek stylu "no zato ze ty tomu rozumis" je typ prispevku, po kterem opravdu ztracim chut diskutovat, neb na urovni 5. tridy zakladni skoly mne to nebavi.
0/0
13.9.2005 19:02

Maranitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
No ty seš komik... A co jiného bylo to tvoje "no jo, tak to asi nechápeš"? To asi bylo něco jinýho, protože jsi to napsal ty, který by ses k takovému štěku nikdy nesnížil. Nechám stranou to, že jsi nikdy neargumentoval, proč vlastně bych to měla chápat, jenom jsi demonstroval své bytostné přesvědčení, že by se to prostě chápat mělo. Takže pokud je moje argumentace na úrovni 5. třídy, tak tvoje bude dejme tomu na třetí. Ale stejně mi uniká smysl toho, proč se tady musíme vzájemně urážet jenom kvůli tomu, že nechápu, proč matka odloží svoje dítě do křoví...
0/0
13.9.2005 19:16

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Ale vzdyt my se neurazime, nebo snad ano? Ano, me bytostne presvedceni je, ze dvacitka z krestanske rodiny, nebo 15ka, kterou matka mlati a otec suka, ale i normalni holka z normalni rodiny se muze takovym vypetim dostat do stavu, kdy to, ze jde a polozi dite pod prvni krovi, je naprosto nevinnou reakci. Precti si B. Nemcovou... Lidska psychika je slozita a nepredvidatelna. Takze honit si tady triko svym porodem a svou soudnosti ma cenu jen pro tebe samotnou, o zbytku populace to nic nevypovida a nic ji to neprinese. Tu zenskou neomlouvam, ale dokud nevime, proc to udelala, nemame pro fundovanou diskusi podklad; muzeme ji jen hajit nebo zatracovat podle sveho presvedceni; no a ja proste tihnu k tomu, ji hajit. Je to tak lepsi?
0/0
13.9.2005 19:26

Maranitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu...
Jo, je to tak lepší. To, co píšeš, má svoji logiku a asi to tak u některých ženských fakt funguje, ale já mám opravdu problém to pochopit, čímž nechci říct, že nepochopím, proč se to děje, ale že nedokážu pochopit ty pohnutky; ale takových věcí je na světě spousta. Taky jakživa nepochopím chlapy, které mlátí své ženy, ženské, které hodí na chlapa znásilnění jenom proto, že je odmítl, lidi, co zabíjí kvůli penězům, sebevražedné teroristy a stovky a tisíce dalších věcí, a opravdu mám tendence ty lidi spíš odsuzovat, i když se jinak nepokládám za netolerantní. Prostě mám pocit, že s lidskými právy pachatelů všech možných trestných činů se to trošku přehání a že by se mělo víc koukat na oběti, ale to už je na jinou diskusi...
0/0
13.9.2005 20:18

Mat_Hawk

Re: Nechápu...
dle mého názoru je několik možností: - matce je 14-16 let a těhotenství tajila, - matka je natolik mentálně a sociálně slabá, že nedokáže dítě uživit ani obstarat jeho anonymní porod a tak s ním naložila po svém, - matka je ilegální cizinka, - matka je prostitutka, pak bych ještě připsala, kdo matka může být, ale asi by mě nařkli z rasismu vůči menšinám.
0/0
13.9.2005 12:08

Maranitka

Re: Re: Nechápu...
No mentálně slabá je v každém případě - i když bych dokázala laktační psychózou omluvit leccos (přiznám se teda, že mi to moc nejde), pořád může dítě odložit v Klokánku anebo, jestli je natolik dementní, že nikdy neslyšela ani o Klokánku, tak aspoň někde, kde se dá předpokládat, že se najde brzo a ne druhý den ráno....
0/0
13.9.2005 18:23

hbf

Re: Nechápu...
Kdyby chlapíkovi zakolísaly hladiny hormonů tak, jako ženské po porodu, tak by mu od hučení trafa upadly koule ... Pokud se k tomu přidá deprese z nepodařeného vztahu, deprese z nechtěného dítěte a z totálně neperspektivní budoucnosti, tak se může v hlavě mihnout kdejaký nápad, bohužel.
Pamatuje na to i právo, které za zabití novorozence matkou v šestinedělí dává mírnější tresty, než za obyčejné vraždy ...
0/0
13.9.2005 12:13

gibo

Re: Re: Nechápu...
Mirnejsi trest v sestinedeli??? To jsou mi novinky! Ktery paragraf TrZaku to specifikuje smim li se ptat...?
0/0
13.9.2005 13:15

_m-

Re: Re: Re: Nechápu...
To nejsou novinky - zabití novorozence matkou má opravdu jinou trestní sazbu - souvísí to ovšem s psychiatrickým vyšetřením a laktační psychózou - paragraf ovšem neznám, nejsa právník.
0/0
13.9.2005 13:18

Tinkywinkydipsypolaalaa

Re: Nechápu...
To neva, já zase nechápu, co vede chlápky k tomu, aby opustili ženu s dětmi a vyměnili ji za nový neopotřebovaný model.  Jinak také nesouhlasím s odkládáním dětí do křoví.
0/0
13.9.2005 12:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.