Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sabotujte reality show, vyzývá katolík z Jablonce

Sabotujte televizní reality show VyVolení a Big Brother. Nekupujte výrobky firem, které si během těchto pořadů platí v televizi reklamu. Výzva, jejímž autorem je třicetiletý jablonecký katolík Jan Macek, začala ve středu kolovat internetem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ffff

Líbí - nelíbí
Nedivím se panu Mackovi, že vyzývá k sabotáži reality show. Je to reakce člověka, který zoufale protestuje proti znehodnocování vzjemných vztahů mezi lidmi. Mně se z pořadů tohoto typu dělá taky špatně od žaludku. Já osobně bych to zrušil, stejně tak jako přitroublé seriály alá Rodiná pouta, dále pak náboženské sekty (Svědky Jehovovy atd..) a další prostředky na vymývání mozků (za bývalého režimu to byl Marxismus-leninismus). Chápu, že některým lidem se tato zábava líbí , čímž je dokázáno, že neexistuje hranice špatného vkusu, která by byla schopná některé lidi odradit. Co nás ještě čeká horšího  Producenti snažte se, chtělo by to ještě větší svinstvo
0/0
9.9.2005 13:57

_m-

Re: Líbí - nelíbí
Opět si maně vzpomínám, jak na přelomu roku 1989/1990 v nějaké televizní diskuzi se režisér Menzel přimlouval za zachování jakés kulturní cenzury - ti ho hnali!!!!!! Tak co bysme chtěli...........
0/0
9.9.2005 14:05

buhvol

Re: Líbí - nelíbí
A co byste chtěl, aby se v TV vysílalo? Třeba aby se vrátila do prime time Chvilka poezie? Nebo aby rádia vysílala koncerty vážně hudby po ráno? Milý človíčku, jestli tohle chcete, tak proč se neráči odstěhovat do Severní Koreje?
0/0
9.9.2005 14:06

_m-

Re: Re: Líbí - nelíbí
No po chvilce poezie se mi teda nestýská, ale jelikož trvala asi 5-10 minut a nevysílala se 3x během hlavního programu, tak ji ráda vyměním za reklamy třebas.
0/0
9.9.2005 14:09

buhvol

Re: Re: Re: Líbí - nelíbí
Nelíbí-li se vám reklamy, předplaťtě si nějaký filmový kanál - jednoduché řešení
0/0
9.9.2005 14:13

leonel

Re: Re: Re: Líbí - nelíbí
ale pozor, nebudete vědět co si koupit v krámě, aby ...
0/0
9.9.2005 14:17

buhvol

Re: Re: Re: Re: Líbí - nelíbí
...aby krámy nebyly krámy?
0/0
9.9.2005 14:17

_m-

Re: Re: Re: Re: Líbí - nelíbí
???????
0/0
9.9.2005 14:18

kuklicka

Re: Líbí - nelíbí
A tohle je teprve zacatek.......
0/0
9.9.2005 14:06

buhvol

Re: Líbí - nelíbí
A ještě něco, nikdo vám nebrání TV vypnout a jít se i s celou rodinou projít do lesa, nebo si předčítat z Bible, popřípadě si vyprávět a drát u toho peří. Jojo, kde jsou ty časy, že?
0/0
9.9.2005 14:07

babacek

Re: nelíbí
Každý může vyjádřit svojí kultůrní identitu tak,že se dívá na program který vyhovuje právě jeho vkusu.A tak kupříkladu mě odradili již samotné upoutávky a tak samotný pořad mě nenapadlo ani na chvilku sledovat.Docela mne stačí kolik toho slyším v práci a v tisku.Protože nás je takových  málo májí tyto realy show šanci pokračovat.A již vůbec mne nepřipadá reálné sprchování v plavkách.A další věcí je únavnost každodenního vysílání.Já jsem kupříkladu milovník činohry a také se každý den na ni nedívám a i přesto,že mám možnost do mnohých divadel jít zdarma.A tak v takovém trendu se počase za pár miliónů na obrazovce oběví lidé kteří klidně vykonají vraždu v přímém přenosu.A tak se tímto k vám připojuji.
0/0
9.9.2005 14:23

Isbjoerna

Re:nelíbí
Vztahy mezi (temito) lidmi jiz znehodnoceny jsou, TV je jen verejne ukazuje. Bylo by mozna prinosne diskutovat o tom, proc je tolik lidi schopno pro penize (temer) vse udelat, a kolik millionu voyeuru vychutnava pohled na poslapani lidske dustojnosti techto protagonistu. Zakazat? Ne. Charakter spolecnosti se nezmeni zakazem. Dokud budou zit ve spolecnosti lide, kteri si buduji sve sebevedomi pohledem na ponizovani sozialniho dna a chvali si, ze jim osobne se vede lepe, budou mit tyto porady dostatecne vysoke divacke quoty a millionove prinosy pro produzenty a telefonni spolecnosti.
0/0
9.9.2005 14:26

celtic

já...
chci Redžííííííííííí, ale nikdy na to nekoukám....
0/0
9.9.2005 10:15

1_130_202_135

Re: já...
Jsi totiž lidovecký pablb...
0/0
9.9.2005 13:51

tojsouveci

Kdo nejvíc nadává, ten to nejvíc sleduje
Myslím, že to tak je.
0/0
9.9.2005 10:13

tojsouveci

Manipulace
Vždy se najde někdo, kdo chce manipulovat s davem. Dělají to asi pro ten pocit moci. Já ale zdůrazňuji: "Neříkejte mi co mám nebo nemám dělat, na co se mám nebo nemám dívat, co mám nebo nemám kupovat atd". Vaše snaha o manipulaci mě obtěžuje! Děkuji
0/0
9.9.2005 10:06

Kleki Petra

Re: Manipulace
Neříkej mi, co ti nemám říkat! ...
0/0
9.9.2005 10:26

tojsouveci

Re: Re: Manipulace
To je obrana. Bez útoku by nebyla. Je to reakce na akci.
0/0
9.9.2005 11:22

kuklicka

Re: Manipulace
Places na spatnym hrobe....
0/0
9.9.2005 14:10

karoten

Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
A sice proto, že s tou těžkou všichni počítáme, máme k ní nějaký postoj a hlavně nejsme povinni ji deně snášet pod okny a v rozhovorech mezi lidmi.
 
Vzpoura proti takovému ataku na kulturnost, je zcela na místě. A vůbec s tím nemá co dělat příslušnost k víře.
 
Kdo se na ty sračky dívá, stává se sám sračkou
0/0
9.9.2005 9:57

tajemník z létajícího ostrova

Re: Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
jak vis ze to je sracka?
0/0
9.9.2005 9:59

karoten

Re: Re: Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
Dívall jsem se, pochopitelně - nechci zůstat zcela mimo dění
0/0
9.9.2005 10:03

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
aspon ze ses priznal;)
0/0
9.9.2005 11:38

tojsouveci

Re: Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
Pro jiné je sračka třeba ligový fotbalový zápas.
0/0
9.9.2005 10:01

karoten

Re: Re: Tato "lehká" forma prostituce vadí víc, než těžká
Naprostej souhlas!
0/0
9.9.2005 10:02

celtic

já...
sabbathuji...na 3,14čoviny nekoukám...!
0/0
9.9.2005 9:55

pepe1000-1

Proc sabotovat?
Na ty nesmysly se nekdo diva? Tomu neverim, ze je u nas tolik dementnich lidi, kteri na to cumi...
0/0
9.9.2005 8:25

bkr

Re: Proc sabotovat?
Covece, taky jsem neveril. Ale s pribyvajicimi zkusenostmi s lidmi uz mam naprosto jasno :-)
0/0
9.9.2005 9:08

pepe1000-1

Re: Re: Proc sabotovat?
To byl takovy zoufaly vykrik do tmy. Videl jsem v novinach, kolik debilu tam posila sms a zhrozil jsem se. Sice to neni SS, ale taky ranec.
0/0
9.9.2005 9:35

tojsouveci

Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Všiml sis kolik debilů chodí na fotbalový stadion, kde sledují jiné debily, kteří kopou do míče, za účelem dostat ho do branky?
0/0
9.9.2005 10:09

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Tak to ses teda magor. Fotbal je sport a utkani trva 90 minut. Zavrit x lidi do jednoho baraku na 3 mesice je debilita. Lidi pak na to cumi a smejou se jak si ti lidi chcou z ponorkove nemoci rozbit huby, opravdu sqela kultura...
0/0
9.9.2005 11:27

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Magor jsi ty. Proč porovnáváš délku té "zábavy"? Co to má společné s tím, že někomu se líbí něco a druhému zase něco jiného? Už v groteskách s Chaplinem, Lauerem a Hardyem se lidé mlátí a házejí po sobě dorty . Hrozná kultura, že? Neměli by to také zakázat?
0/0
9.9.2005 11:37

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Jiste, ale to je o necem jinem. To byly pocatky filmu a tam se tak nebralo. Fotbal je kolektivni sport, ktery je tady od nepameti, ma sva pravidla atd. Je to zabava. Sledovat bandu exhibicionistu je fakt pozitek, ale maximalne pro voayeury a jine psychopaty...
0/0
9.9.2005 11:40

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Od nepaměti??? Jistě že má pravidle, stejně tako reality show. Fotbal je zábava pro někoho. Pro jiné je to otrava. O co míň jsou fotbalisté exhibicionisté než účastníci reality? Myslím si, že je to naopak dost podobné. V obojím jde o peníze.
0/0
9.9.2005 11:44

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Urcite je tady dyl, nez nejaka realitni show. Fotbal hraji lidi i pro zabavu, coz se u techto poradu nenosi, musi mit sledovanost a hodne velke pocty poslanych sms, jinak se nevyplati. V obojim o penize nejde, ve fotbale jde totiz o penize az ven vyssich soutezich. To je spatny priklad...
0/0
9.9.2005 11:53

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
To tady déle je, ale to nic neznamená. Trest smrti tady byl také odnepaměti a dnes není. Aby ses dostal do vyšších soutěží, tak musíš začít většinou v nižších a probojovat se. Jinak tohle srovnávání fotbalu a reality show jsem začal jenom z toho důvodu, že se prostě nějakým lidem líbí fotbal a sledují ho (někteří na něj i sázejí) a někomu se fotbal nelíbí a sledují radši reality show. A je to každého věc. Z hlediska komerčních televizí jsou zajímavé samozřejmě obě skupiny, ale ta co sleduje RS, tak je samozřejmě zajímavější.
0/0
9.9.2005 12:51

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Preju prijemnou zabavu. Ja se radsi budu divat na fotbal, pac zapas LM mezi Manchester United a Realem Madrid nema s temi pseudoshow zadnou sanci... :-)
0/0
9.9.2005 12:58

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Taky ti přeji hezkou zábavu. Já se na fotbal určitě koukat nebudu. Pro mě by to byla ztráta času. Místo to budu řezat dřevo.
0/0
9.9.2005 13:24

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Jasne. Rezat drevo je prace a ta slechti, jenomze my slechtu nepotrebujeme a navic topime na plyn. Taktez preju hezkou zabavu pri rezani dreva a davejte bacha na prsty...
0/0
9.9.2005 13:30

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
People love chopping wood. In this activity one immediately sees results.
[Albert Einstein]
0/0
9.9.2005 13:50

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
A co box? Také sport. Lidé se baví tím jak jeden zmlátí druhého.A baví se tím dobře.  Ale to je SPORT. Reality to je sračka, že?
0/0
9.9.2005 11:39

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Box je sracka, s tim souhlasim. Tam si ti dva frajeri zbytecne ublizujou, ikdyz ma taky nejake pravidla. Ja povazuju reality za sracky a nesmysly, ktere maji vylakat z lidi penize. Nedivam se na ne a nikdy nebubu. Ale prosim, vsak at se lidi divaji na sve show klidne ve dne, v noci. Jenom jsem vyslovil svuj nazor, ze je to sracka a podle ohlasu si to nemyslim jenom ja...
0/0
9.9.2005 11:43

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
A který sport nemá vylákat z lidí peníze? To že se na reality nedíváš a nikdy nebudeš, znamená jen to, že kritizuješ to cos nikdy neviděl. To bude asi hodně objektivní kritika
0/0
9.9.2005 11:47

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Existuji i jine kanaly, ne jenom ty dva tragicke u nas. Treba na kabelu jsem mel moznost videt neco podobneho. Pripada mi to jako telenovela, kterou musi divak videt kazdy dil. Proste nesmysl na kterej si divak navykne a je nucenej na to cumet. Ten farar ma podle me dobrej napad.
0/0
9.9.2005 11:51

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Pamatuju si, když se objevily první mobily. Mělo je jen pár lidí a ostatní se jim pošklebovali, že mobil má jen debil. A jak je to dnes? Dnes je mají nejen ti pošklebáčkové, ale i jejich děti. Téměř všichni jsme si na to zvykli. Ty dnes nadáváš na RS a za pár let prosedíš u TV hodiny jejich sledováním.
0/0
9.9.2005 12:54

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Me to nebere. At se na to diva kdo chce. Radsi budu chatovat na netu, nebo parit games, ale tohle sledovat nebudu. SS jsem taky ignoroval a vsude jsem na to narazel, noviny, casopisy. Propaganda ale Goebels...
0/0
9.9.2005 12:57

tojsouveci

Re: Proc sabotovat?
To co je pro tebe nesmyslem, může druhého bavit a obráceně. Nebo ty jsi ten, který všechno zná a ví? Tak o takových lidech si myslím své.
0/0
9.9.2005 9:53

pepe1000-1

Re: Re: Proc sabotovat?
Tak si zapni nejakou prihlouplou realitni show a zalez k televizi...
0/0
9.9.2005 11:28

tojsouveci

Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Někdy si ji zapnu, někdy něco jiného. Jak mám chuť a je mi úplně jedno na co koukáš ty. Kdo z nás je nad věcí?
0/0
9.9.2005 11:41

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Proc sabotovat?
Vsak ti nikdo nebrani. Klidne se divej treba na pecko, vzdyt me je to sumafuk...
0/0
9.9.2005 11:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.