Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič tahače nepřežil srážku s vlakem, 17 lidí je zraněno

Jedenadvacetiletý řidič nákladního auta zemřel a sedmnáct lidí se zranilo při nehodě na železničním přejezdu v Sádku u Žatce. Tatrovka s nákladem dřeva se srazila s osobním vlakem. Výstražná světla na přejezdu pravděpodobně fungovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Logic

Seznace ?
Je videt kdyz jde pro novinare o nakou senzaci, ze to napisou at uz je to jakkoliv...i spatne treba :-) ..viz. zavory... :o)))
0/0
10.9.2005 15:47

Jirka Fr.

Závory
Závory tam samozřejmě byly - viz zde: http://www.dicr.cz/view.php?cisloclanku=2005090701
0/0
8.9.2005 12:20

harry-00

Jezděte prosím opatrně - nehody (fotky i videa)
http://nehody.motobanda.com
0/0
8.9.2005 9:21

killy

Tady se může jen plácat a ne diskutovat k věci. Čau...
0/0
7.9.2005 23:20

JTB

Idnese?
Přejezd je bez závor s výstražnými světly. Podle Drážní inspekce zatím nic neukazuje na jejich poruchu.
"Přezkoušení přejezdového zařízení ukázalo na jeho správnou činnost, po nehodě stále blikala červená světla a jedna ze sklopených závor byla přeražena.
 
Tak byly tam závory?
0/0
7.9.2005 21:19

JPNB

Re: Idnese?
Dle všeho tam závoryjsou,ale redaktoři iDNES-u nevědí co to jsou závory natož k čemu slouží.
0/0
7.9.2005 21:26

Maxx-IP

Re: Re: Idnese?
Redaktoři iDNES umí psát, ale neumí číst.
0/0
8.9.2005 6:24

Dr_Ban

Opět závory
Proč tedy neudělají závory na železničních přejezdech jako v Rusku!Závoru tvoří silná traverza otočně upevněná.Když má jet vlak,je přes komunikaci.Když mají auta volno,tak je otočená přes koleje.A hned by bylo jasné,jestli signalizace fungovala,nebo ne!
0/0
7.9.2005 18:22

JTB

Re: Opět závory
To by těch mrtvých bylo ještě mnohem víc...
0/0
7.9.2005 21:17

Maxx-IP

Re: Opět závory
Tak tohle jsem v Rusku neviděl. Zato jsem tam viděl přejezdy, kde mezi zádorou a kolejí je z obou stran ještě prostor asi 15 m., takže když tam vjede auto na červenou a šraňku ho tam zavřou, nezůstane stát na kolejích.V Rusko holt mají všude placu dost.
0/0
8.9.2005 6:28

dislektik

ach ty přejezdy
dráhy vždy vše O.K.??????a pro některé už vyděly červené světlo když se do něj opřelo slunce???pak už je jen reakce na cinkání zvonku!!!to samozdřejmě neomlouvá že řidič je vždy povynen se přesvědčit zda může bezpečně přejezd přejed!!!!!!!
0/0
7.9.2005 18:03

ppeepa

Re: ach ty přejezdy
Pane dyslektiku jaká je povinost řidiče když si není jistý jaké barvy je světlo na přejezdu?
0/0
7.9.2005 18:31

dislektik

Re: Re: ach ty přejezdy
pokud sis nevšim nebo neumíš číst tak je to tam napsáno jakou má povynost řidič.JE POVYNEN VŽDY SE PŘESVĚDČIT ZDA MŮŽE BEZPEČNĚ PŘEJET PŘES PŘEJEZD!!!!!!!!pak už se jen rozlyšuje jakou rychlostí můžeš přes přejezd přejet pokud bliká bílé světlo nebo pokud nebliká nebo není osvětlen
0/0
7.9.2005 18:44

2Mac7

Re: ach ty přejezdy
zbytečný příspěvek - je to na řidiči
0/0
7.9.2005 19:02

dendrobata*

pokolikate?
co vse se jeste musí stát, aby byly vsude závory???  ted zabil "jen" sam sebe, a zitra zas...
0/0
7.9.2005 17:00

phenomenon

Re: pokolikate?
to není o počtu přejezdů se závorami, ale o počtu idiotů za volantem, pro které je červené blikající světlo signálem k tomu, aby šlápli na plyna a ještě to "stihli"..
0/0
7.9.2005 17:12

Cert_Bertik

Re: Re: pokolikate?
Bohužel,máte pravdu. Mám ve stanici PZZ se závorami a není to o mnoho lepší. Dokud si řidiči neuvědomí,že i malý motorový vůz má přes 20 tun,motorová lokomotiva kolem 75 a elektrická kolem 85,nic se nestane. Snad by pomohlo nahrát následky nehod (Drážní inspekce a IBŽD má těch záznam§ až dost) a pouštět je povinně v autoškolách a na pravidelném poučování řidičů. A skutečně trestat . Jedná se o obecné ohrožení a tak by to mělo být i klasifikováno.Dobu čekání u přejezdu nelze moc zkrátit,je tvořena na základně jízdní doby nejrychlejšího vlaku a nejpomalejšího silničního vozidla,aby i jeho průjezd byl bezpečný
0/0
7.9.2005 17:24

lesní pana

Re: Re: Re: pokolikate?
Pokud zabije sebe, je to jeho věc, ale je horší, že způsobí tragédii spoustě rodinám většinou!!!
0/0
7.9.2005 17:48

Maxx-IP

Re: Re: Re: pokolikate?
Bohužel, motoráček má jen 20 tun a ta tatrovka s kládama o něco víc. Už jsem viděl 120-tunového Čmeláka ležet na boku u tratě, protože si škrtnul na nechráněném přejezdu o přívěs s betonovými panely. (Tatra 813 s tím přívěsem pak bez problému odjela.)
0/0
8.9.2005 6:43

Maxx-IP

Re: Re: pokolikate?
   
0/0
8.9.2005 6:35

Hufo

Re: pokolikate?
bohužel statistiky ukazují že závory nemají na počet nehod vliv. někde se po instalaci závor počet nehod dokonce zvýšil.
a lidem je všeobecně u zadku červený světlo. kousek od práce mají soptíci výjezd a už jsem párkrát viděl že se rozblikali červený světla a lidi jezdili dál a ještě se rozčilovali že na ně řidič troubil.
0/0
7.9.2005 17:46

zapetr

Re: pokolikate?
Žádný závory to neřeší, kdyby policajti místo neustálého měření (ještě  k tomu na stále stejných místech) raději kontrolovali právě chování řidičů na přejezdech, semaforech nebo přechodech pro chodce a donutili kretény, které jezdí na červenou nebo přes blikající přejezdy, dodržovat alespoň základní pravidla silničního provozu, tak by tolik mrtvých a zraněných nebylo.Každej jezdí jak se mu chce, protože ví, že stačí na místech kde se měří trochu přibrzdit a všechno ostatní je v týhle zemi úplně beztrestné.Zrovna včera jsem vjel na Barandovskej most na zelenou a málem mě smetl kamion, kterej jel po Jižní spojce suveréně na červenou.Ještě že s tím dneska rozumnej člověk počítá a podívá se.Stačil jsem zastavit a půl metru přede mnou to prosvištěl.
Takže já beru nechráněný přejezdy jako filtr pro debily, který to většinou odskáčou a je od nich klid.Dneska to bohužel odnesli i neviný lidi, ale na přejezdech je to spíš vyjímka.
0/0
7.9.2005 17:59

Cert_Bertik

Re: Re: pokolikate?
Ano,zábrzdná vzdálenost pro vlak jedoucí rychhlostí max 60 km/h je 400 m,max 100 km/h je 700 m a max 120km/hod je 1000 m. Pak už je to trochu složitější. A bohužel,pár nevinných strojvedoucích to odneslo za kretena řidiče
0/0
7.9.2005 20:25

Maxx-IP

Re: pokolikate?
Závory jsou k h*vnu! Už jsem taky viděl pár následků nehod, kdy řidič vjel na červenou, závory ho zavřely, a on místo aby šlápl na plyn a závoru urazil, poslal spolujezdce, ať mu ji zvedne. (nestihl to).
Pro šoféra je směrodatné, co bliká na výstrařníku!!! Na křižovatkách taky jsou jen semafory a ne závory.
0/0
8.9.2005 6:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.