Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

New Orleans přichystalo márnici pro tisíce mrtvých

Záchranáři hledají v domech New Orleans lidi, kteří neposlechli příkaz k evakuaci. Snaží se je přemluvit k odchodu. "Říkáme jim, že město je úplně zničené," uvedl jeden z policistů. Podle starosty mohou zaplavené domy skrývat až 10 tisíc mrtvých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemník z létajícího ostrova

jirka zase caruje
"Americký prezident George Bush vyzval k vyšetření chyb, které zapříčinily pomalou a nedostatečnou reakci federálních úřadů na katastrofu způsobenou v minulém týdnu na jihu Spojených států hurikánem Katrina." - "Prezident nicméně odmítl ustanovit komisi, jež by vyšetřování vedla. "Nyní musíme řešit problémy. Ještě bude dostatek času ukazovat na někoho prstem," podotkl." :))
0/0
7.9.2005 7:15

entre

Re: jirka zase caruje
Růženo, ty máš zase problémy s prostatou?  
0/0
7.9.2005 7:19

ježkovy_voči!

Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
Začátkem roku 2001, krátce po Bushově inauguraci, federální záchranná agentura FEMA vyjmenovala tři největší katastrofy, které mohou USA postihnout: teroristický útok v New Yorku, hurikánové záplavy v New Orleansu a zemětřesení v San Francisku... ale Bushova administrativa byla už v té době zaměřená na Irák... http://fairuse.1accesshost.com/news2/obsession.html
0/0
7.9.2005 6:37

Pilatus_cdn

Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
nedelej si s tim hlavu, podle Gordona Scalliona to bude kolem roku 2012 vypadat nejak tak
         
0/0
7.9.2005 6:58

ježkovy_voči!

Re: Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
Takže vyzionář? A to viděl v kamnech? ?-))
0/0
7.9.2005 7:08

beklo

Re: Re: Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
Sedni si blíž ke kamnům aby ti bylo TEPLO, štětko. 
0/0
7.9.2005 7:20

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
pardon!!! - vizionář
0/0
7.9.2005 7:23

ježkovy_voči!

Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
V roce 2003 prezident Bush jmenoval ředitelem agentury FEMA Michaela Browna - vzděláním a praxí právníka (fléro!!!), který předtím pracoval jako činitel Mezinárodní asociace arabských koní... (smajlík s vykulenýma ježkovýma vočima...)
0/0
7.9.2005 7:59

ježkovy_voči!

Re: Re: Tragické následky Bushovy posedlosti Irákem
http://www.realcities.com/mld/krwashington/12554964.htm
0/0
7.9.2005 8:17

sexxbommba

Ahoj, Lucy - dobrou noc.
Дo cbидaния, Лyцы
        
        
       
       
 
0/0
7.9.2005 1:50

pius99

co člověk, to názor.
ať už  je to názor jakýkoliv. A fakta ? historie se vždy bude opakovat, protože za peníze se dá koupit vždy , všude, téměř vše. A kdo má peníze má i pravdu. Iluze o spravedlivém světě může mít opravdu jen někdo nepoučitelný, či bez schopnosti utvořit si vlastní názor ( z jakéhokoliv důvodu.). Kritizovat se dá a má všechno. Bez kritiky není  možný žádný posuv nahoru. Problém je ovšem v tom, že málokdo, opravdu málokdo, a nejen tady na idnesu, ale ve vládě, parlamentu, atd (všech zemí světa) je schopen vést dialog na úrovni. Každý měříme svým metrem, ale žel, nikdo není sto objektivně a hlavně spravedlivě určit kdo má pravdu. Snad jen jena pravda je - vítězové se nesoudí, ale i zde je ale. současný vítěz nemá jisté, zda bude vítězem i za 10,50, let. Asi všichni známe, jak se výklad dějin mění v souvislosti s tím, kdo je u kormiudla.
0/0
7.9.2005 0:55

sexxbommba

Re: co člověk, to názor.
Sohlasím, proto nemám rád nadšence, kteří slepě věří a papouškují oficiální "pravdy". Samozřejmě, že pravdu nelze za každou cenu donekonečna relativizovat, ale nejhorší je, když lidstvo podlehne nekritické stádnosti.A někdy mám pocit, přes všechny klady, které jako Češi máme ( neagresivnost, kulturnost, schopnost komunikace...), že jsme hodně poddajní a vždy smířeni se stavem věci, ale také až příliš podlézaví.
0/0
7.9.2005 1:07

Austin@Power

Re: Re: co člověk, to názor.
Sexxbommbo, ctu tve prispevky pozorne uz nekolik dni. Rikal jsem si, bud to jenom hrajes a naramne se bavis, nebo jsi zarny priklad toho kam az muze zajit lidska nasnasenlivost a omezenost. Ale ted - dobry! Tohle je prvni prispevek, za ktery bych te nekopl do pr....!Asi to s tebou nebude az tak spatny.
0/0
7.9.2005 1:49

sexxbommba

Re: Re: Re: co člověk, to názor.
Čteš mě málo pozorně, musíš číst mezi řádky, já to taky tak dělám, a aniž bych kdy v USA byl,vím o nich dost. Ono mnohdy stačí také střízlivá úvaha. Jinak si přečti, k čemu dnes dospěl diskutér s nickem komunisti_sou_svine viz, nestačil jsem zírat (článek úplně dole), jeho kritika USA mi vyrazila dech viz :http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A050906_142537_zpr_nato_inc&reakce=5533525
0/0
7.9.2005 2:06

sexxbommba

Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
Oprava: http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A050906_142537_zpr_nato_inc
0/0
7.9.2005 2:08

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
Uz jdi spat ty komiku s vyrazenym dechem :-))
0/0
7.9.2005 2:17

sexxbommba

Re: Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
Zrovna jedu vlakem a ty postele jsou dost nepohodlné, tak si krátím čas,doufám, že kvůli Vydlákovi a naší vlezdoprdelistické politice mi nebouchne bomba pod zadkem.
0/0
7.9.2005 2:24

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
No co, bylo by o jednoho va*a mene:-)
0/0
7.9.2005 2:28

sexxbommba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
0/0
7.9.2005 2:31

Austin@Power

Re: Re: Re: Re: co člověk, to názor.
Nektere prispevky tohoto "radobynovodobeho revolucionare" odmitam komentovat. Mam svou hrdost! Hele a mrkl jsi se i do popelniku, jestli ti tam neco zli americti imperialiste nesoupli.Jistota je jistota.
0/0
7.9.2005 2:42

sexxbommba

Zajímavé otázky a odpovědi Češky evakuované z New Orleans viz:
  http://zpravy.idnes.cz/odpovedi.asp?t=isaacJinak věřím, že v lecčems, co zde např. já kritizuji USA, by mě (nám kritikům)  Gabriela Isaac nedala za pravdu, obzvlášť nyní v souvislosti s hurikánem se to hodně může jevit jako mudrcování z teplé postele-až škodolibost. Pokud však jde celkově o americký systém, nemám se za co stydět. Gabriela jen potvrdila, že US systém je sobecký, egoistický, že v USA je chudoba a přímo napsala, ať si, cituji "vážíme evropského systému" -...
0/0
7.9.2005 0:44

sexxbommba

Re: Zajímavé otázky a odpovědi Češky evakuované z New Orleans viz:
... - tedy já dodávám, evropský systém se  byl  schopen poučit z chyb minulosti  (egoistický kapitalismus z před 1.SV a z 30. let - z hosp.krize s maximalizací zisku, nízkými daněmi, bez soc. systému, zdrav. a soc. pojištění, vzdělání, důchodového systému,... tedy kapitalismus typu  udělej si sám sám ...) způsobil katastrofy minulého století (dvě světové války, hosp. krize v 30.letech a přirozenou obranu lidí - např. VŘSR (SSSR), kde se to  nakonec zvrtlo za Stalina rovněž do  extrému ). A současná  ultrapravice s vůdcem Vydlákem tam chce svět vrátit. Kdy konečně pochopí, že extrém vyvolává další extrém ?   Gabriela potvrdila také náboženskou ortodoxnost postoje republlikánů....
0/0
7.9.2005 0:50

sexxbommba

Opět píšu pravdu, kdo nevěří, ať tam běží, mezi kněží ! !
Jinak přiznávám se všem, že  jsem geeeniuss převlečený za sexxbommbu a občas tady nasírám US-riťopcháče diskusí a přitakáním si se sexxbommbou, několik - např. DANA 1 už málem z toho kleplo. Přezdívku geeeniuss mi cenzurovaná redakce smazala, protože jsem NAPSAL PRAVDU O TOM, ŽE VĚTŠINA kněží, mnichů a podobné sebranky s celibátem si místo soulože honí péro a většina z nich jsou skrytí buzeranti, co si to nedokážou veřejně přiznat (hodně z nich jsou dokonce pedofilové). A napsal jsem také, že jsou to darmožráči, kterým nestačí nadprůměrné státní platy a ještě chtějí vracet majetek, co jim sebral už císař Josef.
0/0
7.9.2005 0:52

sexxbommba

Re: Zajímavé otázky a odpovědi Češky evakuované z New Orleans viz:
Svět (tato planeta) permanentně proživá živelnou imperialisticko - náboženskou katastrofu pod vedením samozvaného VŮDCE světa - Vydláka z buše, přiníž denně umírá hlady 18 000 dětí, miliony lidí přežívají v chudobě,bez práce, bez finančních prostředků, bez zdravotní péče, bez vzdělání.... A proti těm, kdo si v těchto katastrofických podmínkách libují, bohatnou na něm ...(chaos, humus, svrab, neštovice, AIDS, filcky a sedmibarevné blechy, imperialismus a terorismus), je třeba použít i zbraň. To řekl už V.I. Lenin. A nyní, když lidé umírají hlady, to aplikuje i US army, bohužel mnohdy z jiných pohnutek - ochrany soukr. vlastnictví - tedy zastřelí i chudáka, který ukradne, chleba, aby přežil hurikán.
0/0
7.9.2005 0:53

Lucy@.

Re: Re: Zajímavé otázky a odpovědi Češky evakuované z New Orleans viz:
No vidis, v USA je chudoba:-)) v Evrope blahobyt,tak by se mohla ta slavna Evropa ted postarat o tech 18 000 hladovych deti,co ty na to?
0/0
7.9.2005 1:21

sexxbommba

Re: Re: Re: Zajímavé otázky a odpovědi Češky evakuované z New Orleans viz:
Jo, my tam postavíme třeba školu a Vydlák to tam za půl roku rozbombarduje ,co ?
0/0
7.9.2005 1:25

grossss

Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Tak jsme videli, co je Amerika, nám je dávána za příklad demokracie a vrchol lidského pokroku. Na jedné straně chladnokrevně vraždí miliony nevinných ubožáků, kteří vůbec nechápou, k čemu je ti okupanti nutí pod zástěrkou obrany proti terorismu. A když se objeví "banální" problém doma, zjistíte, že na záchranu svých lidí je škoda peněz, nikdo z těch aktivních zabíječů jiných kultur najednou nehne zadkem zachránit "své" lidi. Cožpak Amerika nemá miliony na chod své země a přitom vyhazuje miliardy na podrobení jiných etnik, údajně kvůli terorismu? Nebuďme bláhoví, je to kvůli ropě..., špína největšího kalibru a i když to všichni ví, nikdo z novinářů nenapíše proti Bushovi ani čárku. S jídlem roste chuť, dnes Irák, zítra Irán a co pozítří??? Lidé bděte !!!!!
0/0
7.9.2005 0:14

Lucy@.

Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Soudruhu,kde ze to ti americane chladnokrevne vrazdi miliony nevinnych ubozaku? To by mne opravdu zajimalo.
0/0
7.9.2005 1:12

sexxbommba

Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Třeba ve Vietnamu, na Grenadě, v Panamě (tam to vyšumělo, když v Evropě se konaly sametové revoluce)......-v Iráku..., mám pokračovat, kde vstoupila noha US vojáka od skončení 2.SV ? A především, kde USA podporovali ozbrojené bandy všude po světě ? Např. teroristy z UNITA, kteří měsic zadržovali a donutili asi stovku československých občanů k pochodu smrti , ALádinovce...., Rudé Khméry ...?
0/0
7.9.2005 1:21

sexxbommba

Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Opr.: podporovaly
0/0
7.9.2005 1:22

Lucy@.

Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Precti si jeho prispevek znovu, ty Vietname:-) A ty mne radeji o tom ani nic nepis,pac s blabolama ktere sem dokola kopirujes u mne stejne neuspejes,mozna tak v Rudem pravu.
0/0
7.9.2005 1:30

sexxbommba

Re: Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Já jsem ti odpověděl - v Iráku, ale také které země USA v minulosti okupovaly a kde Amíci vraždili, bombardovali, používali chemické zpraně (NAPALM, ORANGE...) a kde se spolčovaly s podvratnými,dokonce i s ultralevičáckými živly a nakonec s náboženskými fundamentalistickými živly, které jim ukázaly, co umí (11/09).US ARMY a US politika rozsévá po světě jen zlo.
0/0
7.9.2005 1:37

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Mluvil o tom,ze americane "vrazdi" miliony nevinnych ubozaku,ne o tom co delali nekde pred x lety.Proto nechapu,proc sem cpes Vietnam atd. Tak stejne by se dalo mluvit o Evrope, ktera rozpoutala dve svet valky.Nektere zeme nebyly ani dokonce schopne bojovat za svou svobodu, natoz za svobodu jinych, jako treba americane.
0/0
7.9.2005 1:55

sexxbommba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Pro Amiky byla čest spolupracovat (mít za spojence velkého Stalina), když zjistili, že nastražená bomba proti jiným (Hitler), jim bouchá pod zadkem - USA Hitlera vyzbrojily (např. FORD), podobně jako nyní jim bouchá pod zadkem (ALádinova časovaná nálož).A Stalinovi bys měla nosit na hrob květiny za to, že ses vůbec mohla narodit. Ty jsi proti němu NULA.
0/0
7.9.2005 2:16

Lucy@.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Ty vogo tak to uz je na mne moc:-)) Ty mne fakt bavis checheche:-)))
0/0
7.9.2005 2:21

merrygold

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Amerika je "náš vzor", ale historie se opakuje . Uz jste zapomněli na Hitlera a Stalina?
Dvě světové války rozpoutali Němci a kdyby Rusové neporazili Hitlera tak by tu mnozí z vás nebyli (pokud by jste neměli správný formát lebky nebo nosu) nebo by otročili na poli německého nadčlověka od nevida do nevida, i když mnozí by také převlekli kabát. Takový Herr Klaus by dnes určitě prezidentoval protektorátu Böhmen und Mähren.
0/0
7.9.2005 8:06

pextr

Objektivni nadhled
Souhlasim s prispevkem od dead_man ze nekdo kdo bydli v New Orleansu 3 mesice aj s cestu vi presne jak to tam funguje. Ja jsem zil v Louisiane 13 let a premistil jsem se pred 10 mesici. Nazory lidi jako je J. jackson ktery se rozciluje ze 120.000 lidi v oblasti NO mam prumerny rocni prijem 8.000 je zrejme presny ale co neukazuje ze tito lidi ziji na prispevcich od spolecnosti. v cechach znamo jako socialka, delat neni treba stat nam neco da vzdycky protoze sem tam pujdem k volbam a je nas treba uspokojit. Tak tady ziji generace rodin. Welfare. Mesto ktere ma jako hlavni obchod turistiku a spoustu moznosti na praci by nemelo zivit lidi v produktivnim veku na socialce, uvidime kolik s techto "spravedlive" rozcilenych se bude hlasit o praci behem budovani mesta. Garantuju ze mistni stavebni firmy budou mit problem s tim aby najali dostatek zamestnancu na praci a budou je vozit od jinud. Ovsem politicky korektni noviny, liberalni televize, a politici to neukazi kvuli obavam z moznych nepok
0/0
6.9.2005 23:09

fleret1

Re: Objektivni nadhled
to co si uvedl jako posledni bude velmi zajimave - moznost zamestnani pri stavebni obnove proti lezeni na zadech,permenentnimu stezovani s nastavenou rukou kolik kdo da...
0/0
6.9.2005 23:39

pextr

Re: Re: Objektivni nadhled
Mam par znamych tam dole kteri uz cekaji kdy budou moct vyjet a zacit bourat a stavet, nejvetsi obava "nedostatek pracovnich sil na miste"
0/0
6.9.2005 23:41

fleret1

Re: Re: Re: Objektivni nadhled
to je presne to,co jsem mel na mysli...
0/0
6.9.2005 23:54

pius99

Re: Re: Re: Re: Objektivni nadhled
hm, zajímavý názor. Nevím, já byl ve státech asi jen 4x, v No jsem nebyl, to bych lhal, ale nikde jsem se nestekal s tím, že by byl nedostatek pracovních sil. Zvláště na jihu, kde je spousty přistěhovalců z mexika, porotrika atp. Naopak, je zde asi o 80 % levnější pracovní síla než na severu.
0/0
7.9.2005 0:50

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Objektivni nadhled
nejde tak ani o pocet kusu,jako spis o to,jestli se te levne prac. sile bude chtit pracovat...to je asi rozhodujici...
0/0
7.9.2005 1:32

pextr

Re: Re: Re: Re: Re: Objektivni nadhled
Dostatek pracovnich sil je take u nas doma, problem je ze lidi budou radsi sedet doma pobirat podporu a ne delat. Tady taky a pak nadavat na Mexicany kteri jim berou praci. Nazor bohuzel velke casti populace v NO je to ze se o ne vzdycky nekdo postara. A to bohuzel bylo videt i pri teto pohrome, ze misto aby lidi se snazili dostat a postarat se sami o sebe tak se ted rozciluji ze se o ne nikdo nepostaral. Je me z toho docela spatne ze vidim lidi v televizi kteri rvou nadavaji a vyhrozuji ze nemaji nic pro deti, novorozence? Jaka to matka ktera je v pokrocilem stupni tehotenstvi a ceka ze ji vlada doda vsechno. Je to tragedie a jenom doufam ze se z toho lidi pouci
0/0
7.9.2005 3:31

pextr

Re: Re: Re: Re: Re: Objektivni nadhled
Dostatek pracovnich sil je take u nas doma, problem je ze lidi budou radsi sedet doma pobirat podporu a ne delat. Tady taky a pak nadavat na Mexicany kteri jim berou praci. Nazor bohuzel velke casti populace v NO je to ze se o ne vzdycky nekdo postara. A to bohuzel bylo videt i pri teto pohrome, ze misto aby lidi se snazili dostat a postarat se sami o sebe tak se ted rozciluji ze se o ne nikdo nepostaral. Je me z toho docela spatne ze vidim lidi v televizi kteri rvou nadavaji a vyhrozuji ze nemaji nic pro deti, novorozence? Jaka to matka ktera je v pokrocilem stupni tehotenstvi a ceka ze ji vlada doda vsechno. Je to tragedie a jenom doufam ze se z toho lidi pouci
0/0
7.9.2005 15:06

pextr

Re: Re: Objektivni nadhled
Mam par znamych tam dole kteri uz cekaji kdy budou moct vyjet a zacit bourat a stavet, nejvetsi obava "nedostatek pracovnich sil na miste"
0/0
7.9.2005 3:18

Dead_Man

Re: Objektivni nadhled
No vidíš, a já zase na oplátku souhlasím s tebou...
...jéžiš, to je ydylka
0/0
6.9.2005 23:57

fleret1

Re: Re: Objektivni nadhled
...to rikali v Olomouci taky,kdyz uvedli v zivot akci s nazvem " Umime se domluvit"...
0/0
7.9.2005 0:05

vver440

to je snad pochopitelný, že je voda zamořená
ale ami sou šikovný a vodolný.......
0/0
6.9.2005 23:00

klv

Re: to je snad pochopitelný, že je voda zamořená
nebo vodotěsní
0/0
6.9.2005 23:01

komunisti_sou_svine

Re: to je snad pochopitelný, že je voda zamořená
To je jasný že je zamořená, ale tahle bude počítám víc zamořená než je zvykem :-/
0/0
6.9.2005 23:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.