Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Říman: Šestiproudá dálnice je nesmysl

Zase budu ukřičen, že ODS neguje vše, s čím vládní koalice přijde. Ale co dělat, když její nápady jsou z 90 procent absolutní výstřely od pasu. Ministr dopravy má v posledním měsíci na kontě dva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Když se to uváží, tak
tři pruhy u Prahy stejně nestačí, prostě tam jede víc aut, a normálně dva pruhy stačí (pondělí ráno, pátek večer i kdykoliv mezi tím) a když bude velká bouračka, tak budou stát všichni, bez ohledu na počet pruhů. Raději uvažovat o jiné spojce na Plzeň/Rozvadov, než té Jižní a napojit další regiony. Pouhé rozšíření D1 je hovadina, to ovšem nevylučuje, že pan Říman, jak správně podotkl, neguje vše vládní.
0/0
7.9.2005 10:32

TT69

Říkejte si co chcete, ale já souhlasím.
Říkejte si co chcete, ale já souhlasím. Na rozdíl od líbivých předvolebních hesel Šimonovskýho to má hlavu a patu. Bylo by samozřejmě krásný mít 6 pruh na celé D1, jenže pouze omezený člověk může věřit, že je to reálné tak jak popsal Šim.
0/0
7.9.2005 10:32

Ccecil

Ono by asi stačilo
Ono by asi stačilo, kdyby se ten třetí pruh dodělal na místech, kde je to možné. Určitě by se  ulevilo. Nikdo, kdo má v hlavě mozek, na rozdíl od Římana neuvažuje o stavbě třetího pruhu na stávajících mostech.Nádherný styl argumentace. Vymyslí pitomost a pak ji s velkou slávou roznese na kopytech.
0/0
7.9.2005 8:54

kasavaros

Jen tak jsem si vzpomněl
na jednu scifi, tuším že od Szilárda, ale to je bez záruky. Odehrávala se na jedné planetě, kde bylo tolik dálnic, že všichni žili v autech a posunovali se na dálnici od motorestu k motorestu, od pumpy k pumpě. No a co čert nechtěl, jednou nějaká banální porucha zablokovala jedno místo. Tím se postupně zastavila i navazující doprava, postupně se zastavilo vše a celá planeta zahynula.zácpa
0/0
5.9.2005 20:58

Jelin

Doporučil bych
panu stínovému ministrovi (když je tak chytrý), aby se napřed přesvědčil, co chce říct, protože v opačném případě pak vypadá jak idiot. Na sjezdu z D1 na Brně-západ je km 190 a ne 180 ...
0/0
3.9.2005 16:07

fo_cz

Re: Doporučil bych
Pokud jsi aspon jednou po D1 jel, tak musis vedet, ze 4-prouda dalnice nezacina na 0 ale az od sjezdu na Benesov! Tak si to srovnej v hlave.
0/0
5.9.2005 9:41

Jirmat

Re: Re: Doporučil bych
Doporučil bych to Tobě.Dálnice totiž začíná na Praze Spořilov. http://www.dalnice.com/
0/0
6.9.2005 14:41

Ccecil

Re: Re: Doporučil bych
nejsi trochu mimo mísu?
0/0
7.9.2005 8:47

poslanec_termit

jedno vim jiste
ODS jiz volit nebudu. V politice potrebujeme lidi, kteri dokazi veci zorganizovat, aby fungovaly a ne Rimany kteri jen budou zduvodnovat proc veci nejdou realizovat.
ODS je pro mne nevolitelna strana od te doby,kdy se postavila proti policejnimu zasahu vuci agresivnim a bezohlednym technarum.
0/0
2.9.2005 21:36

celtic

Re: jedno vim jiste
0/0
3.9.2005 9:17

ant.

Re: jedno vim jiste
0/0
4.9.2005 15:51

Deleter

Re: jedno vim jiste
ODS se proti zásahu postavila politicky, to je fakt, ale je správné se postavit proti řízené policejní provokaci, a politickým lžím našeho "disidenta" (cha cha) a předlistopadového kádra.
Tobě to ovšem vyhovuje, proto radím vol komunisty, hlavně ať je tu ten pořádek!
0/0
7.9.2005 10:25

celtic

bodejď by ne...
když ten vůl do Ostravy lítá letadlem....ať to někdy zkusí v pátek po D1, a uvidí jestli potřebujeme 6 proudů nebo ne...
0/0
2.9.2005 18:20

Jirmat

nechápu
tento problém,který nastolili již komunisté.Proč se všechny dálnice pořád řeší směrem na Prahu,která je přetížená a ani její obchvaty nejsou sto pobrat takový provoz?Proč se nejedná například o dálnici Cheb,Plzeň,Tábor,Jihlava,Brno s přímím napojením na dálnici na Bratislavu?Nebo Děčín,Ústí nad Labem,Hradec Králové a Ostrava?Opravdu nechápu. 
0/0
2.9.2005 18:16

hijk

Re: nechápu
Obchvaty Prahy, dobrý vtip. Moh bys napsat, kde je mám hledat?
0/0
3.9.2005 0:41

natassam

Re: nechápu
Tady není co chápat.Pepíci si stále myslí že jsou pupkem světa a že se vše musí točit jen okolo Prahy a podbně.Když se vše řeší jen centrálně není se čemu divit.Škoda, že neprošel status samostatnosti Prahy.Byl by klid a chtěl bych vidět co by dokázali kdyby na ně nedělal zbytek republiky.Dělal jsem v Praze 7 roků a tak vím o Pepících svoje.
0/0
4.9.2005 8:47

karoten

Re: Re: nechápu
Tak spusť, Jíro! Co víš?
0/0
5.9.2005 9:05

karoten

Re: Re: nechápu
Že Tys´Moravák, člověče? Vím svoje zas o Moravácích. Je jich plná Praha. Oni dělají Praze na venkově jméno. Víš kdo je Pražák? To je někdo, kdo se v Praze narodil a nikdy se neodstěhoval, má v Praze rodiče a příbuzné. Nejezdí na venkov pro demižony a prasečí součásti. To dělají burani usídlení v Praze.
Tos´mě teda jako Pražana vážně urazil  
0/0
5.9.2005 10:17

Luo

Re: Re: Re: nechápu
Ja jsem Prazak! Sice mi komunisti vyhnali rodinu pred padesti lety, ale narodil jsem se tam a prez to ze bydlim na Filiopinach miluju Prahu a doufam ze se zase brzy vratim...
0/0
5.9.2005 15:10

karoten

Re: Re: Re: Re: nechápu
Fakt na Filipínách? No to je ale šííííílená dálka.....Vrať se, samozřejmě přijeď, vidět svý vzpomínky na starejch místech člověka obohatí. A bacha na taxikáře - neber, jeď radši veřejnou dopravou, je na dobrý úrovni
Pozdrav přes půl světa - ahooooj!
0/0
5.9.2005 15:14

pinguinone

Re: Re: Re: Re: nechápu
.
0/0
7.9.2005 8:27

starej__vul

Re: Re: Re: Re: nechápu
jasně že přijeď. Tady uvidíš co nikde jinde ve světě! Nakouknout, pojezdit si, poutrycet dolárky a ZASE ZPÁTKY.
A nezapomeň na těch Filipkát. Nic neprodávat! Bude se ti to jeste hodit!
0/0
7.9.2005 8:52

starej__vul

Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
0/0
7.9.2005 8:53

mfvp

D1
A proč nevyhovuje D1 v současném stavu? Co brzdí plynulý provoz? Není to asi "kapacita" D1, ale kapacita mozků některých "řidičů". dle mého názoru 90% problémů s plynulostí dopravy způsobují nehody idiotů za volantem, kteří musí lámat rekordy na úseku Praha - Brno - Ostrava. Já se D1 vyhýbám, co to jen jde. Mám strach, že mne tam slisuje nějaký magor s kamionem. 6 pruhů jen zvýší rychlost....
0/0
1.9.2005 21:28

komunisti_sou_svine

Re: D1
No ty si ale kretén.
0/0
4.9.2005 16:01

sanvean

"odborník" Říman
...tenhle vůůůl bude negovat cokoli. Opravdu stačí sledovat jeho připomínky, včetně těch, že "trocha" alkoholu za volantem nevadí. Co se týká ČD a jejich tarifů, je třeba si uvědomit, že je to akciová společnost se 100 % účastí státu. Je celkem jasné, že žádný z ministrů dopravy a jejich pohunků nebudou železnici z jistých důvodů podporovat. A je úplně jedno, kterou politickou stranu zastupují.... Musíme si prostě zvyknout, že na silnicích uvidíme kamióny naložené dřívím, či uhlím (!), které nikdo neváží.
0/0
1.9.2005 18:26

ant.

Re: "odborník" Říman
Domnívám se,že ty zřejmě věříš všemu,co ti někdo nabulíkuje.Co takhle-"Do roku 2013 doženeme v ekonomice Německo"-autor parouBACK,to je skoro tak dobrý jako 400 km jednoho pruhu dálnice(200 tam a 200 zpět) za 5 let.Teď zkus tu o Budulínkovi.
0/0
1.9.2005 23:26

sanvean

Re: Re: "odborník" Říman
...tady ji máš : v roce 2000 bude průměrná mzda v ČR 20 000 Kč. Vyprávěl ji ten taťka, co teď sedí na hradě před volbami. Pamatuješ? Já netvrdím, že bude za 5 let šestiproudá dálnice do Brna. Jen si myslím, že Říman je stejný populistický pitomec a "odborník" a stínový ministr všeho možného. Takoví dělají ODS jen ostudu...
0/0
1.9.2005 23:43

Xaltotun

Re: Re: Re: "odborník" Říman
Podle Ceskeho statistickeho uradu byly prumerne naklady prace v roce 96 14415 a v roce 2000 19764. To, ze to pri pobirani prumerne mzdy nikdo nedostane, to neni vina Klause. Kdyby si vsechny tyhle penize dostal a pak platil az z prijmu jako kazdej zivnostnik socialni a zdravotni a dane, tak by si vedel, ze Klaus svuj slib splnil s vyjimkou cca 250 korun. Ale to by tvuj zamestnavatel musel v prvni rade myslet na tebe a ne na stat. :)
0/0
3.9.2005 2:18

sanvean

Re: Re: Re: Re: "odborník" Říman
...pochybuji, že by Narcis mluvil o "průměrné mzdě 20 tisíc korun včetně mzdových nákladů zaměstnavatele".... Říká se tomu klamavá reklama, v tomto případě předvolební lež. Připomíná mi to situaci naivního zákazníka - třeba babičku s horším zrakem - kterak vidí na trhu krabičku krásných jahod s velkou cedulkou "JAHODY 15 Kč". Po zvážení však platí čtyřnásobek...pidipísmem připsáno /10 dkg nešlo přečíst. Také to byla její chyba.
0/0
3.9.2005 13:13

Xaltotun

Re: Re: Re: Re: Re: "odborník" Říman
V tom je problem. Pochybovat muzes. Ale tvoje pochybnost neznamena, ze to tak Klaus nemyslel. On samozrejme nema duvod priznat, jak to myslel. Nakonec, on misto 4 let vladl 1,5 roku. Takze hadat se co by bylo, kdyby bylo, to nema moc cenu. Proste a jednoduse, delal to, co CSSD poslednich 7 let. Sliboval neco. Jen je otazka, kdo z nich se vic vymlouval na prechozi vlady. :))
0/0
3.9.2005 19:27

ant.

Re: Re: Re: "odborník" Říman
Máš pravdu,ten taťka ale taky dodával,že 20.000Kč bude v případě stabilního růstu produktivity a snižování nákladů,ne když bude růst počet zbytečných úředníků a při současném omezování možností podnikatelů,přesně to se děje od r.1998-pamatuješ?Jinak populista je ten,kdo něco slibuje lidem,i když ví,že to nesplní-a to Říman přece v tomto případě nedělá.
0/0
4.9.2005 15:58

lolek77

Říman má pravdu, když říká, že rozšíření D1
prostým "nastavením" pruhů bude neúnosně drahé. Zaujal mě systém dálnic v Holandsku, kde používají pro další pruhy samostatné silnice, které vedou jinou trasou. Nemusí se tak např. přestavovat stávající mosty.
0/0
1.9.2005 18:08

ondradve

muj napad
nejlepší by bylo vybudouvat na krajnicích dálnice D1 cyklostezky a jezdilo by se nakole
ušetřilo by se na benzínu a zácpy by se netvořili tudíž by výsledný čas praha - brno byl stejný jak dnes
0/0
1.9.2005 16:24

bc23

Śílenej nápad?
Je to sice nápad populistický, možná i lehce nedomyšlený, ale autor článku by měl napsat krom stranické příslušnosti stínového ministra i příslušnost svou. Protože argumentovat tím, že je to nemožné je blbost. Možné je prakticky vše a upřímně je téměř jasné každému soudnému člověku, že mezi Prahou a Bratislavou bude muset být dříve nebo později opravdu dálnice větší, protože velikost dopravy je neúnosná, stejně tak, jako kvalita této dálnice. Zejména až se propojí síť dálnic na Bulharsko, Maďarsko, Vídeň a na druhou stranu na německo a sever... Každý soudný člověk musí přeci chápat, že se to stejně jednou bude muset udělat, takže JAK NEJDE?
0/0
1.9.2005 16:19

karoten

Re: Śílenej nápad?
Je to nápad silně nedomyšlený. Rozšířit existující dálnici zastaralých parametrů, neuvědomit si, že taková stavba se co do objemu prací prakticky rovná dálnici nové - navíc s mnoha komplikacemi které by ta opravdu nová prostě neměla, je šílenej nápad. Nebo rovnou blbej
V tomhle s Římanem souhlasím beze zbytku. Jiná věc je, kdo je to Říman a co od něho může veřejnost v praxi očekávat. Ale o tom řeč není.
Rozhodně je efektivnější vrazit peníze do stavby alternativních spojnic. Do Bratislavy a Budapešti bude určitě lepší cesta po dálnici na Linz a pak na východ, po existujících kvalitních trasách.
0/0
1.9.2005 16:55

CHRISTO

Re: Re: Śílenej nápad?
to se asi Rakusakum libit nebude:)) Hlavne ten Blboun simonovsky mel dalnice zpoplatnit, tak jak je to treba v chorvatsku a ne si tady hrat se stavbou dalnic na Hitlera (ikdyz Hitler stihl postavit skoro celou D1 za 5 let, uvidime jak na tom bude simonovskej:))
0/0
2.9.2005 1:24

gary_g

Re: Re: Śílenej nápad?
jo jo a platit eura v tunelech :-(((
0/0
6.9.2005 9:36

Notch Johnson

Re: Śílenej nápad?
Jakej autor clanku?  Se podivejte, kdo je pod nim podepsany.......
0/0
3.9.2005 13:28

karoten

Zcela souhlasím - je to šílenej nápad.
0/0
1.9.2005 14:06

DedecekHribecek

Re: Zcela souhlasím - je to šílenej nápad.
     Naše dálniční síť je slabá. Posílení dálniční sítě rozšířením stávající je idiocie. Nedosáhne se odlehčení jediné spojice ale naopak tam bude jezdit o to více vozů. Řešení je opravdu ve vybudování souběžných komunikací a to kupříkladu spojení Hradce Králové s Ostravou či Olomoucí.
      Dobudování stávající dálniční sítě D1 ještě více zacpe.
0/0
1.9.2005 20:19

pakunc

Kamion lze přepravit i po železnici,
když náklad nepodléhá rychlé zkáze (ony by se možná přidaly i jiné tranzitní země); tím by vznikl "prostor" pro opravu a rozšíření D1. To by ale museli politikové jednak vyjednat dotaci nebo úvěr, který by se splácel z výnosů fungující dálnice, jednat přestat vydávat probetonované miliardy za růst HDP.
0/0
1.9.2005 14:03

Vifon

Re: Kamion lze přepravit i po železnici,
A hlavně by to nesměly vozit drahé České dráhy!!!!!
0/0
1.9.2005 17:38

agent6542559

Každopádně
D11 by měla být prioritou. Dostavět to aspoň do Hradce ... pak ještě dodělat D8, zbývý kousek ... a vyřešit D nebo R do ČB a dál na hranice ... a pak by se dalo rozumně jezdit ;-)
0/0
1.9.2005 13:56

Mak1

Re: Každopádně
D11 pouze do Hradce je nanic. Je třeba jí dotáhnout do Olomouce a odtud dál na Ostravu.
0/0
2.9.2005 8:16

Zwerg

Hmmm,
Musím uznat, že Říman mluví opravdu rozumně.
 
Na  druhé straně, všem soudným lidem snad je jasné, že přebudovat D1 na šestiproud je naprostý nesmysl, který Šimonovský jistě nemyslel vážně. Jen nadhodil předvolební udičku doufaje, že se pár voličů, kteří nedomýšlejí, chytí.....
0/0
1.9.2005 13:54

pinguinone

Re: Hmmm,
..celkem by me Trpajzliku zajimalo , jestli nejsi Rimskej..
0/0
1.9.2005 14:12

buhvol

Re: Hmmm,
On někdě něco řekl rozumného? Kde? Ano, tenhle článek je napsán rozumně, ale jaksi se neslučuje s myšlením pana Římana, stačí sledovat jeho diskuse v tv. debatách.
0/0
1.9.2005 16:02

Ugara Čuga

Re: Re: Hmmm,
Ten článek je velice rozumný, ovšem mám podezření, že to není z Římanovy hlavy...
0/0
2.9.2005 6:27

chrtil

hmmm
neproudá dálnice je šestismysl
0/0
1.9.2005 13:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.