Diskuze

Řidiči jezdí u škol nebezpečně rychle

Pro 1 442 700 žáků začíná škola. A s tím i každodenní nebezpečí při přecházení silnice vedoucí k ní. Jak ve středu ukázal test MF DNES, většina řidičů totiž před školami jezdí mnohem rychleji, než je tam povoleno. Ukázalo to měření radarem v Praze a v Ústí nad Labem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bajeasar

1. 9. 2005 14:04
Bydlím blízko jmenované Žernosecké...
Takže realita je taková: Jedná se asi o výběrovou školu. Před školou je stání pro 5 vozidel. V 7:55 se ovšem na místě sjede více aut (Mercedesy, BMW atd - výběrová škola -přece) - ta auta se nemohou vejít, takže dětičky vyskakují přímo na silnici. Linkové autobusy stojí.Tvoří se kolony aut. Stojí tam také dvě městské policistky - aby výběrové děti měly pocit, že jsou chráněny.
0 0
možnosti

Bajeasar

1. 9. 2005 14:09
Re: Bydlím blízko jmenované Žernosecké...
Ještě dodatek, že po této silnici jezdí kamiony vozící vraky do AAA běžně 80km/h (tak že naložená auta vesele poskakují) policii v blízké Bojasově ulici zjevně vůbec nevadí..asi má každý policajt "dobré auto z AAA".
0 0
možnosti

Grifit

1. 9. 2005 12:08
Co jsou skutečná pravidla - pokrač.
Posouzení dopravní situace je velmi individuální a nikdy se nebudu rozčilovat na řidiče s cizí poznávací značkou kteří se plouží proto, že se jednoduše nevyzná v cizím městě. Rozčílí mě ale řidič, který na rovném, bezpečném úseku vytváří pomalou kolonu a není se pak divu, že nervózní řidiči nervózně předjíždí. Bezpečnost provozu je především v plynulosti, ne v důsledném dodržování předpisů!
0 0
možnosti

2Mac7

1. 9. 2005 12:31
Re: Co jsou skutečná pravidla - pokrač.
nervózní řidič je špatný řidič
0 0
možnosti

Grifit

1. 9. 2005 12:07
Co jsou skutečná pravidla
Nikdo nepochybuje o pravidlu pravé ruky, jednosměrce či semaforech. To jsou tototiž ta skutečna pravidla provozu! Omezení rychlosti dopravní značkou je však "jen" upozorněním: Pozor, v tomto úseku se mohou dít věci které nemůžeš předvídat a rychlost "viz dopravní značka" je rychlostí ve které případný problém lépe zvládneš. Nic víc. Není nikde dáno, že předepsaná rychlost je bezpečná. Jezdím po městě i bez značek rychlostí i nižší než je "padesátka", tam kde usoudím, že je to třeba vzhledem k bezpečnosti a tato úvaha platí i opačným směrem.                                        
0 0
možnosti

2Mac7

1. 9. 2005 12:34
Re: Co jsou skutečná pravidla
no však ta 50 v obci je také max. povolená rychlost , to opravdu neznamená, že musíte jet 50 .  A ta úvaha opačným směrem ? Nu, tak uvažovali i ti co jsou již mrtví nebo ještě navíc zabíjeli druhé. 
0 0
možnosti

Ahasver

1. 9. 2005 11:33
Hm.
Kamil Pavlíček je trochu mimo. Řidiči se nebojí trestu proto, že policije v provozu nefunguje. Svou "péči" omezila na měření rychlosti, občasné huráakce, ale když policajti zastaví na červenou a sousedním pruhem to kolem nich někdo profrčí, nechává je to v klidu. Natož aby třeba dohlížela na kvalitu a smysluplnost dopravního značení :(
0 0
možnosti

euchrideucrow

1. 9. 2005 11:32
Nechápu
čemu se divíte. Každej přece ví, že města jsou tu od toho aby auta, ve kterejch je jen jeden člověk, měla kde jezdit, smrdět, stát v zácpě a vynervovaný řidiči nadávat na všechny okolo.
0 0
možnosti

pvl1

1. 9. 2005 10:54
Učí nás to, tak proč se diví
, Proč dávají omezení tam, kde to není nutné, proč se řídí katastrální mapou a ne stavem silnice. Proč zásadně u výpoku místo přikázaného směru objíždění dávají př. směr jízdy a předpokládají, že to nikdo nebude brát vážně. Proto nikdo nebere žádné značky vážně.
0 0
možnosti

hormon

1. 9. 2005 10:24
to sou kecy
Stav našich komunikací nedovoluje jezdit podle předpisů ale tak jak se dá.
0 0
možnosti

Jim.Papin

1. 9. 2005 11:09
Re: to sou kecy
Tomu nerozumim. Chapu, ze kdyz je komunikace spatna, jedu v obci 30 a ne 50, mimo obec 60 a ne 90. Nicmene to neni proti predpisum. 50 v obci a 90 mimo obec je rychlost maximalni povolena.
Kdyz je komunikace perfektni, nic mne nenuti jet v obci 80 a mimo 140. Stale mohu jet maximalne 50 resp. 90.
0 0
možnosti

Grifit

1. 9. 2005 10:22
O čem je vlastně řeč
Může mi někto ze zdejších řidičů, předpisových "úžasňáků" definovat co a hlavně na co je značka "omezení rychlosti"?
0 0
možnosti

2Mac7

1. 9. 2005 11:27
Re: O čem je vlastně řeč
na ochranu Vaši i těch druhých
0 0
možnosti

file

1. 9. 2005 9:59
Stechovice, Davle :(( .....
Okolo Stechovic a Davle jsem jel v obci o 10 a mimo obec o 20-30 vice nez byla povolena rychlost.
Byl jsem jednoznacne nejpomalejsi auto , predjizdeli mne vsichni  i MHD.
Policajti nikde. Pripadal jsem si jak na Ukrajine :(
Deti tam hrajou kazdodeni ruskou ruletu na prechodech k zastavkam.
Jsme narod debilu ..... kompletne.
0 0
možnosti

Ahasver

1. 9. 2005 10:54
Re: Stechovice, Davle :(( .....
Jojo, jezdím tam každý den. Udržet 50-60 přes Davli nebo Měchenice je skoro o život. Když tam někdy je radar, vždycky jen v Davli u autosevisu nebo u motorestu. U školy nebyli snad ještě nikdy :(
0 0
možnosti

eso

1. 9. 2005 9:53
radary
V Aglii tohle už prakticky vyřešili - všude jsou automatické radary, které zaznamenají rychlost i SPZ, vše odešlou do centrálního počítače a ten pak vystaví rovnou i složenku, která přijde majiteli vozu. Počáteční náklady jsou sice vysoké, ale to se rychle zaplatí, protože každé překročení rychlosti nebo jízda na červenou je pokutováno a není tu žádný mezistupeň, který by se nechal uplatit.
0 0
možnosti

Neumětel

1. 9. 2005 11:04
Re: radary
Je to tak. Jednou mému známému též přišla fotka radaru s částou, kterou má zaplatit. Ptal jsem se ho, jestli je nějaká možnost, jak se odvolat. Samozřejmě je, ale pokud ten přestupek potvrdí i tam, pokuta je výrazně vyšší. (Vůči fotce se špatně argumentuje.) Ptal jsem se, co by se stalo, kdyby nezaplatil. Říkal, že taková možnost ho to vůbec nenapadla, že by si na něj brzy došlápli (asi finančák nebo exekutor - nevím).
0 0
možnosti