Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec zemřel pod koly auta, trhal u cesty bez

U Peček na Kolínsku zajel peugeot šestiletého chlapce. Dítě trhalo společně s otcem u silnice černý bez. Jejich zaparkovaný peugeot předjížděla felicie. Z protisměru jedoucí vůz se snažil zabránit srážce a řidič strhl volant do příkopu, tam však srazil oba příbuzné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

a nepoučitelní se nepoučí
0/0
1.9.2005 18:51

Deleter

Nevím co vyšilujete,
tatík auto možná neodstavil správně, a pochybuju, že je nadšenej z výsledku, ale přece nemůžete objíždět překážku tak, že pošlete protijedoucího do škarpy, a to je pak chyba dost na straně té feldy, ne?
0/0
31.8.2005 21:12

Lord of the Clitoris

krast se nevyplaci
Je evidentni, ze zde zasahla ruka bozi a spravne postihla toho, kdo kradl  Ted uz si to ten otec bude pamatovat, ze nema se synem krast u cesty bez
0/0
31.8.2005 18:09

pinguinone

Re: krast se nevyplaci
Příspěvek byl zrušen redakcí iDNES. ( 31.08.2005 12:06    
0/0
1.9.2005 9:31

Maxx-IP

Re: krast se nevyplaci
Týýý bláho! Tak škola vychovává z dětí zloděje, když je vede ke sběru léčivek!!!
0/0
1.9.2005 16:51

red_bull

Re: Re: krast se nevyplaci
Tak lecicvky rozhodne sbirat muzou, ale ne bez u verejne komunikace, ktera patri okresni sprave silnic. Navic lecivka sebrana u silnice muze zdravi spise skodit, obsahuje napr. znacne mnozstvi olova ...
0/0
1.9.2005 18:25

gagaryn

černý bez
Nevím proč trhali černý bez u silnice ale třeba v Chánově?L
0/0
31.8.2005 11:58

2Mac7

Re: černý bez
tam jsou s
0/0
31.8.2005 13:24

Maxx-IP

Vrchol blbosti.
Nemůžu si pomoci, při vší lítosti nad neštěstím, jaké toho chlapa postihlo, vidím jako primárního viníka toho otce: Co je to za hovadinu trhat černý bez u silnice, když toho všude rostou hotové džungle a lze si vybrat místa naprosto bezpečná pro 6-leté dítě a nezahulená smogem a olovem.
0/0
31.8.2005 11:54

pepe999

Re: Vrchol blbosti.
V nedeli jsem jel do Pnovic(vesnice 15 km od nas) na fotbal. U cesty parkoval forman a pocetna rodinka snedocechu trhala, "kradla" jablka. Ja osobne bych si dal max jedno a jeste poradne umyte, ale kdyz nekdo stoji u cesty s autem, tak bych to hovadinou nenazval. Vcera jsem dokonce videl jednoho dedulu, jak zastavil trabanta a sel se do prikopy vymocit... :-)
0/0
31.8.2005 11:59

gagaryn

Re: Re: Vrchol blbosti.
asi ten dědula dál doběhnout nestačil...
0/0
31.8.2005 12:04

pinguinone

Re: Re: Re: Vrchol blbosti.
.. ani vestu a trojuhelnik nemel..
0/0
31.8.2005 12:04

pepe999

Re: Re: Re: Re: Vrchol blbosti.
Byl v nejakem kvadru, vesta to urcite nebyla... :-)
0/0
31.8.2005 12:05

1_Venca

Re: Re: Re: Re: Re: Vrchol blbosti.
Alespoň byl "připraven", kdy...
0/0
31.8.2005 16:24

Maxx-IP

Re: Re: Vrchol blbosti.
Svatá prostato - ikdybych chtěl vyrábět z bezinek hektolitry čúča, tak si snad zajedu s autem s vozejkem někam na polní cestu a tam můžu rvát bezinky do alelujá!
0/0
31.8.2005 14:21

pinguinone

Re: Vrchol blbosti.
.. souhlas ,ale ze obcas stoji auto u pangejtu se neda zamezit, uz treba proto ,ze ma poruchu..
0/0
31.8.2005 12:04

pinguinone

Re: pro ma-jkl
..zbytecne se ztrapnujes , a zpochybnujes co jsi o sobe napsal..
0/0
31.8.2005 11:28

pinguinone

Re: Re: Re: pro ma-jkl
..dost se precenujes , nebo nejsi zcela dusevne zdrav...
0/0
31.8.2005 12:14

2Mac7

Re: Re: pro ma-jkl
Myslíš to, že přednáší na MFF UK ? Myslím, že kecá , MDH už se snad neučí
0/0
31.8.2005 12:17

pinguinone

Re: Re: Re: pro ma-jkl
..doufam ,ze mas pravdu , jinak potes panbu co z university vyleze za absolventy..
0/0
31.8.2005 12:20

Kleki Petra

Re: pro ma-jkl
Až mi zase někdo ve zdejších diskusích sdělí, že Klaus je pako, budu konečně vědět, o kom je řeč.
0/0
31.8.2005 11:31

pinguinone

Re: Re: pro ma-jkl
0/0
31.8.2005 11:35

Smil

vinik???
asi tu mame hned 3 viniky
0/0
31.8.2005 9:11

Firlet151

silnice
Ja to tam znam velice dobre - ta silnice je jedna dlouha rovina od zacatku az do konce - ani naznak zatacky, nebo kopce .. absolutne prehledna .. Ten otec toho ditete musel stat sakra v silnici, a ten s tim pazoutem byl mlady ucho, ktery neumi reagovat .. :-(
0/0
31.8.2005 9:04

DaveQStone2

Re: silnice
spis ten s tou feldou mel pockat a predjet az kdyz bylo v protismeru volno
0/0
31.8.2005 10:37

pinguinone

Re: Re: silnice
..taky by me zajimalo ,jak rychle jelo auto v protismeru...
0/0
31.8.2005 11:41

kotasxxx

Re: silnice
S tou dluhou rovinou od zacatku az do konce  ses sakra splet  a absolutně přehledně "zarostla bezinkama" se ti taky povedlo
0/0
31.8.2005 12:43

monstrum

Simuluje
Mě by zajímalo, jestli to ještě rozchodí, ve filmu , když někoho přejede auto, tak se jen oklepe a je to v pohodě...
Neměl by to, že je mrtvý simulovat.
0/0
31.8.2005 8:28

osvetitel

<><><>
Zbytecna smrt maleho ditete!Otec mel mit vice rozumu ale jsme lide chybujici a kazdy obcas udela nejakou pitomost ktera v tomhle pripade skoncila zbytecnou tragedii pro oba!Ale tvrdit neco jako ze si sestilety kluk zaslouzi smrt, zato ze si chtel natrhat trochu bezu, je zhovadilost nejvysiho stupne ale u kreatury jako je ta ,cose tu honosi tim nickem "ceskeho prezidenta," me to vubec neprekvapuje!Ten by tady dlouho "neucil" a ja sam bych ho z laskou nakopal do vajec, jestli nejake ma ta hricka prirody!
0/0
31.8.2005 8:08

osvetitel

Re: <><><>
Ps.To je ten samej "spasitel" co chce kazdeho zachranit pred zlejma amikama a oteplovanim nejakym protokolem!
0/0
31.8.2005 8:13

Maxx-IP

Re: Re: <><><>
Je jasný, že "Václav Klaus 1" blbě provokuje. Nikoho nenapadne, označit trhání černého bezu za krádež, protože to je plevelné roští, které se všude nekontrolovatelně rozurůstá- ikdyž je to významá a účinná léčivka. Nechápu, při vší lítosti nad tím, co toho chlapa postihlo, proč nechal kluka trhat bezinky zrovna u silnice, zahulené od výfukových plynů, když toho všude roste až hrůza.
0/0
31.8.2005 12:01

seppikub

je to smutne..
tragicke a nerozvazne . A je to vsude! Byste se divili, kolik tady koncem leta "smete" rychlodraha lidi pri trhani ostruzin u koleji........... 
0/0
31.8.2005 7:28

HansVjeenka

Vaclav_klaus_1
Ač nesouhlasím s vulgárními projevy, v podstatě musím s meritem věci u klause souhlasit.
1. Kradli
2. Zaparkovali auto tak, že způsobili dopravní nehodu
Samozřejmě není z článku zcela jasné, zda bod č. 2 platí - dané místo silnice neznám, ale dá se to předpokládat...
1 + 2 = smutné, ale rozhodující podíl viny bych připsal otci mrtvého chlapce.
0/0
31.8.2005 5:54

Nicmocboy

Re: Vaclav_klaus_1
Mno, vážení, mě se zdá, že se spíše jedná o nějaký test, jak bude veřejnost reagovat na vyloženě iritující poznámky a místo kultivovaných a věcných odpovědí tu čtu jen samé podrážděné reakce.
0/0
31.8.2005 6:25

NoWork

Re: Vaclav_klaus_1
1. Nekradli - krade ten kdo jde do lesa na houby? Nebo ten kdo jde na boruvky (pokud samozrejme trha pro vlastni potrebu)? 2. To jestli zaparkovali auto spatne neni ze clanku patrne a tudiz se jedna o spekulaci. Stejne tak by jsi mohl vydedukovat ze ridic felicie byl opily nebo ze ricic peugeotu ujizedel pred policejni hlidkou.
0/0
31.8.2005 6:33

Tomach

Re: Vaclav_klaus_1
Nechat auto jen tak na silnici aby ostatni museli auto objizdet v protismeru neni v poradku. Pokud navic bylo postavene tak ze nebylo mozne zdaleka videt protijedouci auta, pak se jedna vyslovene o zhuvarilost otce ditete. A pokud delal neco u silnice a nemel reflexni vestu aby je bylo z dalky videt, navic takhle zaparkoval... No tak myslim ze bude mit tezky zbytek zivota vyplneny (opravnenymi) vycitkami svedomi.
Ale tak to bude dokud si lidi v CR nenauci respektu a budou si myslet ze demokraci znamena si delat co chci kdy chci bez ohledu na cokoliv a kohokoliv jineho.
Chyba ridice co strh rizeni do prikopu to urcite neni. Chyba ridice ktery auto objizdel - to bez znalosti blizsich okolnosti nelze 100% rici, ale 100% lze urcit ze svuj podil viny mel ridic zaparkovaneho vozidla - otec ditete.
Je to smutna vec, ale VK1 mel naprostou pravdu, i kdyz to rekl drsne.
0/0
31.8.2005 6:36

ludav

Re: Re: Vaclav_klaus_1
Nekdo neumi cist ... objizdela ho felicie a proti ni jel vprotismeru peugeot, ktery se snazil te felicii vyhnout. A ztoho, ze tam ta felcka najela nejde usuzovat, ze to auto bylo moc spatne zaparkovane. Mohl ji ridit borec, co nema potrebu zpomalit, kdyz vidi prekazku, protoze se tam vzdy "nejak vejde". Pokud to auto nestalo tak, ze za nej vubec! nebylo videt, tak za to muze ten ridic Felicie, protoze ten ma tu prekazku objet tak, aby nikoho neorozil - stejne tak tam mohl pomalu jet traktor, to by za to taky mohl traktorista?
0/0
31.8.2005 8:12

Tomach

Re: Re: Re: Vaclav_klaus_1
Pokud by jel tak pomalu ze by byl povazovan za prekazku v silnicnim provozu tak ano. Ale mozna kdyby tam jel traktor tak by dotycny pockal az se dostanou na misto kde ho bude moci bezpecne predjet. Pokud by mel poruchu, pak by mel traktorista vylezt a ridit provoz - tj. naznacit zda je volno nebo ne. Kazdopadne bezduvodne zastavit auto na kraji silnice tak aby mne ostatni museli objizdet do protismeru je zhuvarilost a hulvatstvi vuci ostatnim.
0/0
31.8.2005 8:31

good_luck!

Re: Re: Re: Re: Vaclav_klaus_1
tebe bych teda na silnici potkat nechtěl. Ty musíš být ale vůl
0/0
31.8.2005 8:52

Tomach

Re: Re: Re: Re: Re: Vaclav_klaus_1
Kdyz mne tak hezky oslovujes tak jeste rekni proc? Ze trvam na dodrzovani pravidel silnicniho provozu? Mam najeto peknych par set tisic km a zatim bez nehody. Pravda, ne v CR....
0/0
31.8.2005 11:15

2Mac7

Re: Re: Vaclav_klaus_1
Myslím, že ta reflexní vesta by mu v tomto případě byla h... platná . Jak zastavil nevím, ale auta částečně stojící na krajnici a částečne ve vozovce už jsem objížděla mockrát a nikdy jsem nikoho v protisměru neohrozila. Nevím samozřejmě, jestli nestál v zatáčce či třeba před vrcholem kopce apod., ale to nevíte ani Vy.
0/0
31.8.2005 8:46

Tomach

Re: Re: Re: Vaclav_klaus_1
Reflexni vesta je docela uzitecna vec ver mi. Mozna kdyby ten protijedouci VIDEL ze v prikopu nekdo je tak by se snazil zareagovat jinak. Podle mne je pri zacatku sveho manevru ASI nevidel. Dale predpokladam ze kdyz mam na silnici prekazku a VIDIM ze neco proti jede tak v pohode pockam a nepojedu mu naproti v jeho pruhu.
Nicmene jeste jednou - at to bylo jak bylo tak nechat bezduvodne stat auto (bez oznaceni treba trojuhelnikem) na silnici je vazne hulvatstvi. Ale v CR jste tak asi zvykli, serete na ostatni, hlavne ze ja nemusim hnout prdeli o 20 metru dal...
0/0
31.8.2005 11:22

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Vaclav_klaus_1
že je užitečná , o tom nediskutuji a v autě ji vozím. Že by v okamžiku strhnutí volantu při zahlédnutí oranžové vesty v příkopu stihnul ještě změnit směr - tak tomu já nevěřím , naopak s tím, že před objetím překážky, počkám až je dost místa a času , s tím souhlasím jednoznačně. A že v ČR velká část lidí na druhé sere a je dost bezohledná (nejen na silnici) , bohužel i s tím souhlasím.
0/0
31.8.2005 12:30

xlibori

Re: Re: Vaclav_klaus_1
Jeste to ten s tim Peugeotem mohl radeji napasovat toho odstaveneho auta nebo do protejsiho prikopu. Jenze podle sve zkusenosti, clovek ma tendenci se intuitivne cemukoliv vyhybat vzdy v pravo co na nej "vystreli" z leva a naopak, ale jsou to vsechno zlomky vterin, v kazdem pripade zareagoval tak, aby se vyhnul celnimu narazu, coz je predevsim jeho plus.
0/0
31.8.2005 9:49

Almighty Cornholio

Re: Vaclav_klaus_1
no tak to si asi přehnal ne?
KRADLI???????
je mi líto toho kluka i jeho táty a vašku klausi 1 - ty si stejnej idiot, jako ten trotlik na hradě
 
DIE MTHRFCKR DIE
0/0
31.8.2005 7:20

2Mac7

Re: Vaclav_klaus_1
1. nekradli , trhat bez u silnice není sice nejlepší , ale nekradli  
2. Podle jakých údajů předpokládáte , že oni zavinili dopravní nehodu ?
0/0
31.8.2005 8:38

lipmar

Re: Vaclav_klaus_1
Nevim presne jak se cela vec odehrala a proto nemohu soudit, ale spekulovat.
Povazuji ale za hovado toho, kdo chce trestat neci chybu tim, ze trest provadi skrze nestesti nekoho jineho - myslim tim skrz 6 leteho chlapce.
A rict ze nekdo krade u silnice, kdyz si jde neco natrhat a za to mu nalezi pokud mozno nevyssi mozny trest, ktery lze v danem okamziku uskutecnit, to muze napsat jenom clovek, ktery je silne omezeny a pradepodobne zije zpusobem, ze i svati, pri poheldu na tohoto cisteho cloveka, by se museli nechat prelozit do pekla.
Jinak jen uz to, ze si nekdo da prezdivku Vaclav Klaus neco vypovida o jeho osobe.
0/0
31.8.2005 12:54

Destroyer7

Hrozné
Uf. Úplně jsem ztratitl dech. Je to hrozné.
0/0
31.8.2005 5:29

ChuckFuck

To VK1
Tak se nám tu chlape pěkně představ, jak se jmenuješ, jakou máš práci, co rodina... na netu je lehký bejt drsnej, ale v reálu jsi akorát uzlíček komplexů. Ostatně ty nadávky o tom svědčí.
0/0
30.8.2005 23:31

ChuckFuck

Re: Re: To VK1
A na jaké škole???
0/0
30.8.2005 23:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.