Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bublan: Poruší-li technaři zákon, policie zasáhne

Bude-li znovu akce jako CzechTek a účastníci poruší zákon, policie opět zasáhne. Prohlásil to ministr vnitra František Bublan, který přijel na louku po rozehnané technoparty. Při návštěvě Tachovska tak reagoval na spekulace, že se údajně něco takového chystá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Zmlátíme lidi, zboříme dům.... nikdo se nebude smát, nikdo nebude zpívat a tančit.
http://legalizace.cz/toISO-8859-2/index.php?clanekid=406
0/0
30.8.2005 3:28

EasyR

Pak že to nejde...
http://zpravy.idnes.cz/zpr_kultura.asp?r=zpr_kultura&c=2005M202k01A
0/0
29.8.2005 14:33

1_130_202_135

Re: Pak že to nejde...
Ale vždyť už víme, jak to bylo......
0/0
29.8.2005 14:58

EasyR

Co je na tom špatného ?
"Poruší-li technaři zákon, policie zasáhne"
0/0
29.8.2005 12:18

joeyramone6

Jasně, Bublajzi!
Takže by přes držku měla dostat hlavně policie za nezákonné zablokování sjezdu z dálnice, že?
0/0
29.8.2005 9:16

barbudo

Re: Jasně, Bublajzi!
... o čem račte blekotat?
0/0
29.8.2005 11:54

barbudo

Milé děti, asi o tom nevíte ...
... ale ochrana majetku je možná a to dokonce i násilím ...
... nedávno byl soudem osvobozen důchodce, kterému kdosi opakovaně vykrádal kůlnu na hrabě. Škoda v řádech stokorun, maximálně tísíců. Důchodce zklamaný apatií policie se nedovoleně ozbrojil nedovolenou zbraní a zloději ustřelil nohu. A nezávislý soud toho důchodce osvobodil ...
... a když onehdá vlezlo jinému důchodci pět chlapů v noci přes plot na dvorek, vytáhnul pušku a postřílel je jako králíky ...
... soud rozhodl, že v souladu se zákonem ...
... takže policie chránila naše tančící děti před spravedlivým hněvem důchodců a jen je přátelsky usměrňovala kropením a jemným poklepem ...
0/0
28.8.2005 21:33

komunisti_sou_svine

Re: Milé děti, asi o tom nevíte ...
Já s tebou v prvním bodě souhlasím, ochrana majetku a nejen majetku je možná i násilím a zejmena proti násilí - jednou přijde den kdy "nás" bude víc, zákony změníme pokud nebudou vyhovovat nám (ale ono to není v zákonech ale v lidech kteři si je vykladaji po svem) bez ohledu na "vás" , vás necháme zmlátit nebo zabít a vaše domy zbořit, my už nebudeme řvát "nejsme jako oni" ale "oko za oko zub za zub". Pamatuj si to víš dobře že tu nejde jenom o czechtek ale i mnoho jinych křivd, ve kterých tento system pokračuje v politice komunistickeho režimu občas s podporou křiváků jako jsou lidovci - a sorry ale kdyby jsme se potkali na D8 neskončilo by to bez šrámů, ani na plechu... už jednou ste řvali že vám děti nebudou poroučet bylo to před 15ti lety a bylo to naposled - nechteli sme vám poroučet, ale vy nám ano a za to jednou zaplatíte, že nejsme děti ti asi nemusim zduraznovat.
0/0
30.8.2005 3:40

celtic

správně...Bublane
dodrží zákon O.K. nedodrží dostanou do držky...tak jako každý jiný
0/0
28.8.2005 19:58

pehosaman

Re: správně...Bublane
Je to jasné, co není zakázáno je povoleno. Ničit cizí majetek je zakázáno, takže se stanovuje jenom jak postupovat, aby se tomu zabránilo.
0/0
28.8.2005 21:00

dislektik

poruší ZÁKON rozbýt DRŽKU
to mají udělat každému kdo poruší zákon a hned na místě a pak do lochu minimum 5 let maximum 250 let.
0/0
28.8.2005 12:32

plha23

Re: poruší ZÁKON rozbýt DRŽKU
Mas naprostou pravdu, vsem je treba merit stejnym metrem.. Dislektiku, prave jsi porusil zakon - konkretne vyhlasku MSMT CR (pravidla ceskeho pravopisu). Bez se na nejblizsi policejni stanici udat a zavrit se.
0/0
28.8.2005 14:47

pleoner

Re: poruší ZÁKON rozbýt DRŽKU
Souhlas. A Řezník s Bublou by měli dostat nejvíc.
0/0
28.8.2005 19:53

tenconicnevi

Re: poruší ZÁKON rozbýt DRŽKU
Á pan DOKONALÍ
0/0
29.8.2005 1:14

komunisti_sou_svine

Už zase.
Už zase se nás snaží srovnat do řady, už zase píšou zákony , ti co mlátí lidi už zase ničí životy a staví ohrady, pro nás !
0/0
28.8.2005 3:03

komunisti_sou_svine

przeberte si to / radek zacina "uz zase"
Už zase se nás snaží srovnat do řady, už zase píšou zákony , ti co mlátí lidi už zase ničí životy a staví ohrady, pro nás ! Už zase vysvětluješ ironický článek , už zase zas, alespon ,že zatím jenom ,zatím mile slečně už zase v uniformě od vlády co sama neví proč ? Už zase občan hrdý spravedlivý kloní zrak, Už zase nevíš kdo je vlastně kamarád a kdo, už zase jenom udavač co směje se ti do ksichtu! Už zase hledáš na svou naději displeji rádia, už zase si oddycheš když ozve se hlas z bbc volá.. už zase stejne jiny , pravdivy a korektni jako pred už zase dvaceti lety, Už zase se musíš cizích ptát ! Už zase si spal a ráno nemáš vhodné zbraně na ně, už zase je mají o oni na tebe, na nej, na ní, na nás! Už zase smrdí ryba od hlavy, ale zase celá. Už zase jsme tam kde jsme byli, jenom cizí tanky chybí. Už zase máme vlastní tanky proti vlastním lidem, STOP ! Už zase jsme tak malý ,že bojíme se nahlas řvát a jeden už zase druhého protože nevíš. Už zase umělci,
0/0
28.8.2005 3:04

komunisti_sou_svine

Re: przeberte si to / radek zacina "uz zase"
Už zase umělci,svíčky,hudba a vznešená vlajka od krve Už zase mládých se hrdě plazí z šuplíku v pokoji na památku Už zase pod pásy tanků kudy už tradičně je její cesta na stožář. Už zase ? Tak povstan ty otče, matko, ty chlapče, a otevři oči at zříš Už zase kdo je tvůj světa pán, pozvedni hlavu a seber tu vlajku z popela. Už zase tam dlouho a zbytečně ležela a zapomění nedůstojně umírá !
0/0
28.8.2005 3:06

Taras Bulba

Re: Re: przeberte si to / radek zacina "uz zase"
Škoda, že už se nepořádá festival politický písně v Sokolově.
Kdyby tam todlecto procítěně přednesla Jiřinka Švorcová, nemělo by to konkurenci.  
0/0
28.8.2005 12:26

komunisti_sou_svine

Protestní koncerty ve 20+ městech.
http://www.policejnistat.cz/
0/0
28.8.2005 0:49

Taras Bulba

Re: Protestní koncerty ve 20+ městech.
Jojo, protestovat se musí. Jsem docela zvědavej na účast. Jenom bacha, aby na upoutávkovejch billboardech na tyhle protestsongy nedopatřením nezapomněli nakreslenýho modrýho ptáka.
 
P.S. Považuješ za možný, aby v policejním státě fungovala webová stránka policejnistat.cz?
0/0
28.8.2005 1:35

komunisti_sou_svine

Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Ne my pro Vás. Nebojíme se !
0/0
27.8.2005 19:35

barbudo

Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
... neporušujete-li zákony, nemusíte se bát ...
... porušujete-li, bojte se ...
0/0
27.8.2005 21:31

pleoner

Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Souhlas. Jenom nevím, proč Bublanovi onikáš. Vlastně ano, už rozumím. Zapoměl jsem na Řezníka.
0/0
27.8.2005 23:43

komunisti_sou_svine

Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
V téhle zemi byl každý slušný člověk už z politických důvodů zavřený nebo alespon vyšetřovaný nebo nějak perzekuovaný a každý gauner se ohání zákony. Specielně bolševici se vždycky oháneli tím že svinstvo kterëho se dopoušteli bylo v rámci zákonů kterë si proto vytvořili i když ani to většinou nebyla pravda stejně jako te'd a zákony si vykládali jak se jim zrovna hodilo stejne jako bublan, paroubek, husák. No možná skutečně ani tahle garnitura grázlů neskončí nikdy před spravedlivým soudem , ale stoprocentně skončí na smetišti dějin jako odpad hodný pohrdání a posměchu stejně jako jeho předchůdce kůl v plotě a další verbež.
0/0
28.8.2005 0:46

Taras Bulba

Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Mluvíš mi ouplně z duše. Taky si nemůžu nevšimnout (u nás i ve světě), že slušnej člověk, kterýmu je ukřivděno nebo neprávem vyžere ňákou polízanici, zůstane kolikrát zticha a nechá si to líbit, zatímco gauneři když dostanou plným právem po tlamě, tak maj hned plnou hubu porušování jejich práv, listopadu 89, gestapa, vládnoucích komunistů, vládnoucích fašistů apod.
 
To je holt daný lidskou povahou. Tyhle šmejdi feťácký jsou holt proti slušnejm lidem průbojnější, a myslej si, že všici vostatní jsou tady pro ně a při naplňování jejich svatejch práv musej akorát držet hubu a krok.
0/0
28.8.2005 1:00

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Ale no tak bolševiku, já jsem tam nebyl :-).Porušením zákona se oháněla policie vedená "bejvalejma" stbákama aby omluvila svoje nerespektování zákonu a ústavy, pokud si vytvoříte zákon který bude v rozporu s ústavou nebo zmeníte ustavu a ta nebude respektovat obvykle zakladni principy demoktracie a lidske svobody , může te to mit na papíře 100x a stejně jste pořád gauneři vy, jen to ješte budete mít písemě .... zákony jsou tu pro nás , ne my pro ně stejně tak politici , bud to pochopí nebo to pochopí až se proleje dostatek krve :-(
0/0
28.8.2005 1:10

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Brečíš na špatným hrobě. Třeba já osobně se už nemůžu dočkat, až pudou socdemáci vod válu.
Jestli si ňáká vláda bude mít tendence tvořit zákony pro sebe a v rozporu s ústavou, lidskejma právama atd., nejni nic snazšího než jí to spočítat u příštích voleb, tzn. v případě Česka už "za chvíli". Smažky, který se svévolně nakýblujou na (z větší části) cizí louku, bohužel žádnejma volbama zkrouhnout nejde, tak musej holt bejt příslušný zákony. Jestli maj smažky skutečně takovou podporu u lidí, jakou si myslej, nebude určitě problém ten zákon po volbách zase zrušit. Ale vobá víme, že v něco takovýho může věřit maximálně tak Tajemník. 
0/0
28.8.2005 1:25

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Oba víme že to neni tak jednoduchý, až že vláda a stát musí dodtžovat některe zakony , ustavu, mezinarodni umluvy atd, i kdyby si to většina lidí nepřála (jednoduchý príklad, vetšina lidí by možná cikány klidne nechala poslat do plynu, ale to se nestane, z vyše uvedenych duvodu) oba vime že socani se drží koryt zuby nechty a kazdá normální demoktratická vláda by na jejich míste rezignovala dávno před czechtekem , nechci je přímo obvinit že budou chtít zfalšovat nebo nějak hrube nekorektne zmanipulovat volby, ale daval bych si na to pozor, oba vime že nejde jenom "technaře" a že tato vláda tady má podobnou širokou základnu odporu ve skupinách lidí ktere diskriminuje na ukor jinych jako vznikala v 80 letech komunistum a podobnymi prostředky ovšem v ramci možnosti ktere ma ted k dispozici se tento "odpor" snaží eliminovat stejne jako to dělali bolševici - nevime kdo jste a nebudeme se svami bavit, nechame vas zmlatit a pozavirat - což částečně funguje,ale přesně do chvile kdy se nasere p
0/0
28.8.2005 3:19

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
patřične množství lidí,represivní složky je odmítnou dal mlatit atd a všichni společně odnesou milou vládu v zubech na smetiště dějin , volby nevolby i s jejima zakonama a poskokama :-)
0/0
28.8.2005 3:22

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
Muhehe, tak prej bude další revoluce?
Nezdá se ti, že ty 4.000 ubožáků, který byly demonstrovat na Letný (taky díky masivní mediální podpoře od ODS), jsou na revoluci a vynášení vlády v zubech dost málo?
Zajeď se podívat do Francie nebo Anglie. Tam už přesně takový "děsný zákony ne pro lidi ale pro vládu" fungujou a kupodivu nikdo jejich vlády nesvrhává, ale s buď se úřadama dohodne a všecky požadavky na pořádání festu splní (většinou) nebo riskuje policejní zásah, přeshubu a zabavení aparatur.
0/0
28.8.2005 12:22

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Blublane zákony i ty jste tu pro nás.
btw Ale klidně si trvejte na svým = případný protestní koncert doporujučuju nejlíp rovnou rozjezdit tankama at víme kdo je tu pánem.....
0/0
28.8.2005 1:17

komunisti_sou_svine

... citace právníka...
"Nemůže tedy samozřejmě nechávat podobné akce bez povšimnutí, její reakce ale musí odpovídat konkrétní situaci a musí za všech okolností plnit nejen povinnost postihnout porušování zákonů, ale musí tak činit způsobem předepsaným zákony a musí přitom zachovávat i základní ústavní principy – v tomto případě právě princip přiměřenosti, který každému orgánu veřejné moci ukládá, aby v případě výkonu své pravomoci postupoval při výběru možných opatření tak, aby přijal jen tak účinné opatření, jehož je v konkrétní situaci nezbytně třeba k dosažení zamýšleného účelu – to se týká nejen činnosti určitého orgánu veřejné moci jako celku (tedy Policie ČR, respektive její konkrétní součásti – např. zásahové jednotky), ale i každého jednotlivce, který v určitém okamžiku provádí vůči jiným osobám určité konkrétní opatření. Zjednodušeně řečeno – půjdete-li na červenou na přechodu pro chodce, neměl by po vás policista střílet ze služební zbraně,..."
0/0
28.8.2005 0:58

Lord of the Clitoris

provokater mezi nami na iDNES
Pozor, pozor. Diskusi pozoruje uzivatel s nickem GhorX, ktery si zaznamenava politicky nekorektni prispevky a pak podava na jejich autory trestni oznameni Vcera se zde k tomu priznal Davejte si pozor, co napisete, mohli byste se ocitnout pred vysetrovatelem
0/0
27.8.2005 19:13

jekuI

Celticu,
kamaráde věrný, dnes vedeš, dnes jsi za úplného magora ty. Tož mám co dělat, abych vymyslel takové slintance jak ty!
0/0
27.8.2005 17:45

celtic

zákony...
platí pro všechny,......dokonce i pro feťáky
0/0
27.8.2005 17:17

tajemník z létajícího ostrova

Re: zákony...
mno jo, a co pro policisty? :)))))
0/0
27.8.2005 17:19

celtic

Re: Re: zákony...
taky...
0/0
27.8.2005 17:20

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: zákony...
no prave a to jde ;) treba ti to konecne dojde ;)
0/0
27.8.2005 17:22

barbudo

Re: Re: Re: Re: zákony...
... nějaký problém?
0/0
27.8.2005 18:44

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
no problem :))
0/0
27.8.2005 18:52

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
No problem se zákonama?
Tak proč jedinej, komu vadí návrh novýho zákona, kterej v podstatě shrnuje všecko to, co organizátoři normálních fesťáků stejně plněj, jsou CzechFeťáci?
0/0
28.8.2005 0:35

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
Protože jednoduše všichni kdo se zákonem nesouhlasí jsou pro tebe fetáci.
0/0
28.8.2005 1:00

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
Je úplně jedno, jak si říkáte, jestli feťáci nebo eufemicky "tanečníci". Viz článek "Tanečníkům se návrh zákona nelíbí". Zkrátka a dobře, nikomu, kdo hodlá dodržovat zákony, ten zákon překážkou nejni.
0/0
28.8.2005 1:09

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
Vsad se kdyby sme navrhli zákon že každý státní uředník který se dopustí zneužití pravomoci veřejného činitele apod bude veřejně popraven neprotestoval by nikdo jiný než státní úředníci , alespon v první fázi... :-)
0/0
28.8.2005 1:03

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zákony...
Škoda, že tvoje přirovnání kulhá na vobě chromý nožičky.
Tenhle zákon se dotkne všech pořadatelů jakejchkoliv fesťáků. Pořadetelé a organizátoři těch legálních to komentujou stylem "je to hodně papírování, ale zvládnu to, protože většinu z toho stejně už dělám". Jenom těm "tanečníkům" to kupodivu furt ňák nejde pod nos.
0/0
28.8.2005 1:13

Tessien

hň hň hň
"Policie musí chránit zákon....." Bublane, ty nařachlo vyšahaný, si snad děláš kozy. Deně někde čtu nebo slyším jak ti modrokabátníci zákon porušují. Vzapamtuj se konečně kozobrade.
0/0
27.8.2005 13:42

Tod_Bertuzzi

Re: hň hň hň
Bublan je kok*t .... a ty ještě větší ....
0/0
27.8.2005 17:12

rohovka

Bublan: Poruší-li technaři zákon, policie zasáhne
...no tak to je snad samozřejmost!!!Od toho tu policie snad je.Proč o tom vůbec mluví.
0/0
27.8.2005 12:44

Taras Bulba

Re: Bublan: Poruší-li technaři zákon, policie zasáhne
Páč po událostech posledních pár tejdnů a mediálních masážích v režii ODS mohla spousta občanů dojít k mylnýmu závěru, že CzechFeťáci maj ze zákona výjimku.
0/0
28.8.2005 0:40

Simi4Simi

Bublane .... jsi chudak
nemyslis, nevnimas, ignorujes, panackujes ... hanba.
0/0
27.8.2005 11:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.