Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtenáři iDNES zvolili sedm divů Česka

Karlův most, elektrárna Dlouhé stráně, Pražský hrad, Karlštejn, Ještěd, zámek Hluboká a Český Krumlov uspěly u čtenářů iDNES v hlasování o sedm divů Česka. Mezi touto sedmičkou se skrývá i největší div Česka. Absolutního vítěze vyberou opět čtenáři. Pro velký zájem na to mají ještě jeden týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

REN_STIMPY

Kutná Hora rulezz
Jsme hezží než Krumlov.
0/0
19.9.2005 17:14

anga

Změna pravidel za pochodu
Pokud si vzpomínám, v pravidlech bylo, že rozhodující bude finále, kde se bude bojovat od "nuly". Jak je vidět, měníte pravidla za pochodu. Zřejmě by někdo nepřežil, že vyhrála moderní stavba.
Druhá věc je, že šlo hlasovat několikrát za den z jednoho počítače. Tím je výsledek soutěže ještě zajímavější.
0/0
16.9.2005 13:32

PájaZítra

Od pátku mi nejde hlasovat vůbec
A dokonce ani nepřibývá celkový počet hlasů.
0/0
12.9.2005 9:19

labakan1

Re: Od pátku mi nejde hlasovat vůbec
tak už to asi skončilo
0/0
12.9.2005 18:25

Xantuška

Dobrý večer
Pro ty, kdo mají rádi ankety - na http://www.czech-tv.cz/specialy/vecernicek40/naprani.htm je anketa o večerníčku. Asi to bude lepší.
0/0
8.9.2005 7:35

Xantuška

RRRRačte si kliknout
Včera jsem zjistila, že pravidla hlasování o největší div se poněkud pozměnila. Především v tom, že pokud odejdete z internetu, můžete po návratu hlasovat znovu. Např. v Mozille, kterou používám, stačí si dát záložku a při troše šikovnosti zvládnu poslat za minutu minimálně 10 hlasů svému divu. Včera jsem na to upozornila IDNES, ale nic se nezměninilo, ani se nepokusili odpovědět. Až doteď jsem věřila, že anketa odpovídá pravidlům a zvítězí ten div, kterého zvolí většina posluchačů. Teď jsem ale /já blbec, pozdě, ale přece/ pochopila, že tento způsob hlasování je značně neprůhledný a je o ničem. Když si mohli zajistit, že nebudeme opakovat hlasování v první části, proč by to nešlo teď. Mějte se fajn, mám volné dopoledne, jdu klikat.
0/0
8.9.2005 7:32

miliga

Ceska posta - post coitum
Byla jsem pozadana z vyssich mist o nacionale - no uvidime, slibuju ze vas s tim ceskym divem budu tady pribezne seznamovat.
Anketa uz skoncila, tak bychom to tu mohli venovat Ceske poste, co rikate
Kdo mate nejake hezke zkusenosti primo z mileho prostredi posty, sverte se, budeme radi.
Jinak na posledni strane teto diskuze je usmevny 8-mi dilny clanek ode me, preju hezke pocteni.
0/0
7.9.2005 16:36

jpepan

Korupce politiků - největší český div
Korupce politiků je největší český div, ba co dím, největší světový div. Všichni vědí, že existuje, ale nikdo ji není schopen dokázat.
0/0
7.9.2005 12:20

SarahJezebel

Zelená hora
Chci jen reagovat na článek o Zelené hoře u Žďáru..nikde jsem se to totiž v článku nedočetla upřesnění..Ono totiž takových Žďárů je po celé republice spousta..tak bych chtěla uvést na pravou míru,že tento kostel na Zelené hoře se nachází ve ŽĎÁŘE NAD SÁZAVOU..to že jsem napsala VE mi přijde fér,protože kostel se skutečně nachází ve Žďáře n.S a ne U "nějakého" Žďáru..  
0/0
7.9.2005 10:20

labakan1

proč tam nejsou počty hlasů?
to aby se dalo manipulovat s výsledky?
0/0
7.9.2005 6:09

Shumway

Tak jsem většinu
památek a divů viděl na vlastní oči, z finálové sedmy všechny a jsem spokojenej, jak to dopadá. Dlouhý Stráně jsou naprostá bomba a Ještěd taky není špatnej. Nevím proč bychom se měli pořád obracet do minulosti, jakoby naše doba nic pořádného nepřinesla. Možná ta Karlova doba nebyla pro tehdejší lidi zas až taková selanka, jak si dneska myslíme. Proto dosavadní průběh ankety vítám a jsem naprosto spokojen. Mimochodem, žiju na Vysočině, kousek od Zelené Hory a můj subjektivní názor je, že JB Santini postavil i hezčí stavby.
0/0
6.9.2005 21:14

saldo

Že
postoupil Karlův most není žádné překvapení, ono totiž vše, co je spojeno se jménem Karla IV. má jakýsi posvátný nádech a to dělá taky své. Jistě, je to stavba, která patří ke koloritu Prahy a na svou dobu (ovšem jen u nás!) to byla stavba pozoruhodná, ale na první místo - aspoň podle mne - nepatří.
0/0
6.9.2005 9:56

werr

Re: Že
Jenze on Karluv most byla ve sve dobe stavba pozoruhodna nejen u nas, uz jsem to sem psal, moc stejne starych nebo starsich mostu se nedochovalo, vetsina tehdy stavenych mostu mela mnohem kratsi zivot. Nicmene muj favorit to neni.
0/0
6.9.2005 21:03

osvetitel

<><><>
Tak teda 7divu CR?Nechte me hadat>Sudajev, Tajemnik atd.?
0/0
5.9.2005 19:55

pepe1000-1

Re: <><><>
...redakce idnesu...
0/0
6.9.2005 8:09

miliga

Re: <><><>
Tajemník
0/0
10.9.2005 12:50

pukpuck

Most. na pozadi hradu.
Most vyhral asi taky proto, ze v pozadi je prazsky hrad-a proto se castecne volil i hrad. Kdyby za nim stal temelin, tak by urcite nevyhral.
0/0
5.9.2005 18:35

Kyki

cesko a cechy
z vysledku jasne vyplyva, ze cesko a cechy jsou v podstate synonyma :P
0/0
5.9.2005 17:29

butter

Re: cesko a cechy
Asi to ani netušíš, ale máš pravdu, Česko opravdu neoznačuje nic víc než jen českou kotlinu..
0/0
7.9.2005 12:06

Lapan

To není soutěž,ale fraška !!!
A já se opravdu moc zlobím, protože nepochopím jak mohlo vypadnout tak neskutečně nádherné místo , vytvořené geniálním architektem  Janem Blažejem Santinim Aichlem, jako je "POUTNÍ KOSTEL NA ZELENÉ HOŘE U ŽĎÁRU NA SÁZAVOU" .   Kdo toto místo "neokusil" na vlastní kůži nepochopí  
 
Jo a tu za*****u elektránu i celou tuhle pochybnou soutěž si tím pádem může strčit do p****e
0/0
5.9.2005 9:19

Xantuška

Re: To není soutěž,ale fraška !!!
O tom, co bylo vyřazeno rozhodl počet hlasů. A chlapeček se zlobí, protože není po jeho. Uvědomuješ si, že většina znás měla svého kandidáta? A že hodně z nás se s ním muselo rozloučit? Jestli je tady někdo nemožný, není to soutěž, ale ty. Chováš se jako rozmazlený frocek, kterému koupili zelené auíčko místo červeného, přestože za své chování neměl dostat žádné.
0/0
5.9.2005 10:47

antigogo

Re: Re: To není soutěž,ale fraška !!!
Víte, kde se nachází třeba Morava ?
0/0
6.9.2005 15:34

labakan1

Re: Re: Re: To není soutěž,ale fraška !!!
a víš, kdo vlastně jsi?
0/0
7.9.2005 6:13

Xantuška

Re: Re: Re: To není soutěž,ale fraška !!!
Narodila jsem se na Moravě, moje první řeka, kam jsem se chodila koupat byla Morava, moje první rande - most přes Moravu, moje nejmilejší hory - Jeseníky, protože na Pradět jsem při hezkém počasí viděla z naší zahrady. V roce 1997 byl dům, kde jsem prožila dětství a kde žila maminka vytopen Moravou. Stačí?
0/0
7.9.2005 8:40

SarahJezebel

Re: To není soutěž,ale fraška !!!
Souhlasím,že je to kouzelné místo..taky mě to mrzí,že vypadl..ale je to vše o názoru a člověk musí umět přijmout i ta špatná rozhodnutí..chápu tvoje pocity..já totiž bydlím pod Zelenou horou..
0/0
7.9.2005 10:37

Chinkeee

Re: To není soutěž,ale fraška !!!
A už jste se někdy byl podívat na Dlouhých stráních. Kdo neviděl nepochopí !!!
0/0
12.9.2005 16:57

Depek

Proč Dlouhé Stráně?
V chráněné krajinné oblasti Jeseníky odkopali, nákladními auty odvozili, zaasfaltovali a zabetonovali celý vrcholek jednoho kopce. Dnes se o něm hlasuje jako o divu Česka. Jeden se nestačí divit.
0/0
4.9.2005 12:38

mpixel

Re: Proč Dlouhé Stráně?
Já pro něj hlasoval protože to je opravdu největší div. Naopak tato stavba ekologii prospěla tak že si to ani nedovedete představit, ušetřila mnoho tun uhlí a mnoho tun emisí z uhlených elektráren. Protože tyto uhlené elektrárny nemusí vykrývat zvýšenou spotřebu v době špičky.
0/0
4.9.2005 16:44

mpixel

Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Dlouhé stráně je stavba naprosto ekologického významu. Naopak třeba ještěd je jen megalomanská archiektonická stavba  tuny betonu a železa dopravené na jednu horu nicméně, ale taky zajímavá.
0/0
4.9.2005 16:52

krčma

Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Bohužel u Ještědu nevíš o čem mluvíš, jednalo se o nutnost postavit vysílač, mohla tam být tyč, kterou by zničil poryv větru. Architekti ze SIALu se vypořádali s problémem a navíc dokázali sladit stavbu s okolím, protože stavba přímo navazuje na vrcholek kopce Ještědu. navíc narozdíl od Pražského hradu nebo Hluboké se jedná o stavbu, která se objevuje v zahraniční odborné literatuře.
0/0
4.9.2005 19:41

adamsmith

Re: Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Ale jiste, ze se vyskytuji. Jenze to bys musel ponekud rozsirit sve uzke technicke obzory...
0/0
5.9.2005 7:28

Bubly

Re: Proč Dlouhé Stráně?
A proč třeba Karlův most? Někde rozčutali kus skály a zaflácli s ní kus břehu na obou stranách Vltavy a přehradili jí.. Stejná logika argumentů, jako ve Vaší reakci..
0/0
5.9.2005 10:05

Xantuška

Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Já sama hlasuji pro Dlouhé Stráně, Ještěd a nevyšlo mi opevnění. Ale proto přece ještě nemusím nechápat, že někdo hlasuje pro Karlův most. Kdyby vyhrál Karlův most nad Stráněmi, tak to znamená jen to, že návštěvníci těchto stránek považují KM za větší div. Ale to je snad jejich právo. Mám ráda trpské písničky, ale rpto ještě není špatná opera nebo hard.
0/0
6.9.2005 6:58

Bubly

Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Asi jsem použil málo ironie, aby jste pochopila Vy, že jsem reagoval na nelogičnost příspěvku a nechtěl jsem rozhodně říct, že nechápu proč by měl někdo volit Karlův most. Jen jsem prostě použil stejné "argumenty", abych tu nelogičnost jaksi vyzdvihl, což se mi asi nepovedlo.
0/0
6.9.2005 8:08

Xantuška

Re: Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Teď bych měla špitnout "omlouvám se". Takže špitám.
0/0
7.9.2005 8:56

Bubly

Re: Re: Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Netřeba se omlouvat, mě těší, že se to vysvětlilo
0/0
22.9.2005 11:06

miliga

Re: Re: Re: Proč Dlouhé Stráně?
Trpské písničky a rpto neznám, kde se to hraje? :-))
0/0
12.9.2005 22:50

Danny_Kay

Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Je jasne,ze vyhraje Karluv most nebo Prazsky Hrad...i kdyby to byly kyce, coz nerikam,ze jsou, tak to jeden z techto dvou musi zakonite vyhrat...jsou prece v Praze ,ne? A co je prazske, je prece nejlepsi nejen v CR ale na celem svete...to vi kazdej...Jo, mimochodem, pro ty nachapave...myslim to ironicky...
0/0
4.9.2005 4:36

Isabelle

Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Petr Parler dokoncil stavbu Karlova mostu skoro v te dobe kdyz Columbus se snazil najit kratsi cestu do Indie...
0/0
4.9.2005 4:55

Xantuška

Re: Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Ale my nehledáme nejstarší stavbu u nás. Nikdo nepochybuje, že pohled z nábřeží Vltavy je krásný, ale nehledáme ani nejkrásnější stavbu. Asi proto dopadají dobře Stráně a Ještěd. Jen to opevnění mi tam chybí.
0/0
4.9.2005 6:37

Isabelle

Re: Re: Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Mela jsem dojem, ze se hlasovalo pro "divy" ktere lidi postavili , ne co priroda dokazala.
0/0
4.9.2005 17:35

rosco

Re: Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
....a Columbus kratší cestu do Indie nenešel ,asi měl jít po tom mostě !!
0/0
5.9.2005 15:30

Isabelle

Re: Re: Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Nenasel , ale pozdeji bylo zjisteno, ze objevil Amerika
0/0
5.9.2005 20:11

hnedka_zdrapana

Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Nebo taky jeste Karlstejn - treti z ocekavane trojice :-)
 
 
Jinak ja hlasuju pro Jested. Uz proto, ze je to blizko - jsem z jičina.
0/0
5.9.2005 2:40

Mirco1

Re: Proc se dela soutez o necem,co je predem rozhodnute???
Bože, jak já se stydím za svůj moravský původ.
0/0
8.9.2005 8:04

Xantuška

Div
Koukám, že se mi zase něco podařilo. Takže znovu. Nejsem pracovník ČEZ, přesto hlasuji pro Stráně. Dokud se vybíralo 7, hlasovala jsem i pro Ještěd a opevnění. Až se bude vybírat památka, budu hlasovat jinak. Dělat z toho česko-moravskou záležitost může jenom blbec.
0/0
3.9.2005 20:43

Xantuška

Div
0/0
3.9.2005 20:39

kidoolb

CEZ
Koukam, vsichni zamestnanci CEZu maj povinnost kazdy den odhlasovat ze sveho pocitace pro Dlouhe strane ...
0/0
3.9.2005 11:10

ikz

Elektrárna
Proč ten podtitulek "Čtenáři zvolili i elektrárnu"? Lepší Dlouhé stráně, než nikomu nic neříkající napodobenina historie Hluboká.
0/0
2.9.2005 22:24

poslanec_termit

chybi tam Tancici dum
0/0
2.9.2005 21:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.