Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: Názor na CzechTek jsem nezměnil

Mladá fronta DNES zveřejnila v úterý pod titulkem "Jsou to nebezpeční anarchisté… ale nic o nich nevím" některá má prohlášení k CzechTeku. Porovnáním mých slov v nedělní debatě České televize, kde jsem mimo jiné řekl, že jsem situaci podcenil a nevěděl, co je CzechTek, se staršími citacemi navozuje u čtenářů závěr, že měním názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

elwex

setkání komunistů - proč policie nezasáhla?
3.září se konalo setkání komunistů u Pardubic. Porušovali zákon tím, že propagovali komunismus. Logicky bych tedy očekával, že policie musí konat a rozežene ty rudý důchodce vodním dělem, obuškama, gumovejma projektilama, slznym plynem, dýmovnicema a výbušninama.... a ono - opřekvapivě - se tak nestalo. A proč? Protože je Paroubek taky rudej a svý lidi rozhánět nebude...
0/0
4.9.2005 18:57

komunisti_sou_svine

Zatím uplně nejhustší videoreport snad nejen czechteku co sem kdy viděl !!!!!!!!!http://kwan.rulez.cz/download/cztk05/cztk05_mrdx_01.avi
hahahahahah to je hrozně hustý !!!!!! - http://kwan.rulez.cz/download/cztk05/cztk05_mrdx_01.avi
0/0
1.9.2005 0:40

komunisti_sou_svine

http://www.policejnistat.cz/link/nechceme-plakat.jpg
http://www.policejnistat.cz/link/nechceme-plakat.jpg
0/0
1.9.2005 0:04

plha23

Ten Londyn..
Uh, to snad neni mozny, on je snad uplne mimo..? Mluvit o Londyne jako o uspesne komunikaci, kdyz tamni policie lhala o tom brazilcovi, a odporovala nezavislemu vysetr0vani.. Uhhh.. Nevychazim z udivu. On to snad vubec nepochopil.. Jsem moc zvedav na vyzkum volebnich preferenci, nevite nekdo, kdy bude zverejnen? Pak, obavam se, nastane pro Paroubka slozita situace - bud bude muset couvnout, cimz se jeste vic ukaze, ze vse co dela, dela kvuli preferencim, coz preference posle asi jeste niz, nebo bude trvdit totez, takze preference budou nadale klesat..? Nebo bude cekat az se to zapomene? Necha razantne zasahnout proti CZteku? Jak si to vylozi policiste, kdyz posledne na politickou objednavku zasahli a bylo to dobre, aspon Paroubkem hodnoceno dobre, zatimco ted ani nevi zda zasahnout maji (podminky budou +/- stejne jako na Czechteku, tedy Paroubek+Bublan rikaji zasahnout), na druhou stranu by pak jeste vic vypadali jako ze poslouchaji politicke zadani.. No nevim, nechtel bych byt v j
0/0
31.8.2005 22:29

plha23

Re: Ten Londyn..
.. v jejich kuzi. To bych tedy nechtel ani nikdy predtim, ale ted zvlast ne. :-) Navic ta afera s Dolezalem do toho.. To uz neni kocourkov, to je absurdistan! Trochu mi to pripomina Turkmenistan (?), kde prezident zakazal zpivat v radiu a TV..
0/0
31.8.2005 22:35

Vlasta

vse je OK
At si rika zbity mladik co chce. Nemel tam co delat jako vsichni ostatni. Zakrok policie byl v poradku i kdyby byl jeste tvrdsi. Kdyz policie rekne z jakehokoliv duvodu, ze mam opustit prostor a ja zacnu po nich hazet lahve a klacky a verbalne je napadat, musim pocitat s timto zakrokem. Jinak tu poradek nikdy nebude. Kdyz jsem byl mlady jako oni, za meho studia na VS se delala revoluce89. S postupem policie ale souhlasim.
0/0
31.8.2005 7:55

plha23

Re: vse je OK
Za meho zivota se taky delala revoluce. Tataz. :-) Policie taky rikala, ze zasah byl opravneny, protoze demonstranti napadli policisty, ty se jen branili.. A ze neuposlechli vyzvy k rozchodu.. Ovsem odejit nebylo kam, Narodni prehradili.. Ted se zase hraje "zasah byl opravneny". Jakto, pozemek byl pronajaty, pristupova cesta legalni, policie ji zablokovala a pak vycita ze se lidi zdrzovali na dalnici a okolnich pozemcich.. A kde cekala ze se budou zdrzovat? Chapu, ze policista podle vyhlasky muze dokonce i naridit kam ma clovek jet, z dopravnich duvodu, ale tezko muze z dopravnich duvodu blokovat cestu na pronajaty pozemek, tim ten dopravni chaos preci zpusobi, nebo uz nevim cim jinym by ho zpusobila, kdyby bylo jejim cilem zpusobit dopravni chaos.. Jo, jeste kdyby tak zpusobili dopravni chaos a zaroven ho vyresili, ale to se jim nepodarilo.. A samotny zasah? Vyhaneni z pronajateho pozemku? Co vlastnicka prava toho vlastnika pozemku, ta jsou vsem jedno? Vtipne zaroven kdyz byl p
0/0
31.8.2005 22:33

plha23

Re: Re: vse je OK
..Vtipne, zaroven kdyz byl nedavno prijat zakon omezujici vlastnicka prava - a ted se podrzte - pozemku kde se bude napr. stavet dalnice.. Mozna by mohli pridat i nejaky "blokacni paragraf", ze pozemek, ktery policie bude chtit zablokovat, bude rovnou vyvlastnen, zvlast kdyz na nem budou divni lide s divnymi vlasty a divnou hudbou..?!
0/0
31.8.2005 22:37

plha23

Re: vse je OK
Jakto, nemel tam co delat?? Pozemek byl pronajaty k tomuto ucelu..? To si clovek nemuze na pronajatem pozemku (vc. legalni prijezdove cesty) delat co chce? Predpokladam, Vlasto, ze mate byt najemni (s regulovanym najmem, hadam, hadam spravne?)? A ted si predstavte, ze by vam nekdo rekl, ze tam nemate co delat, protoze na vas podavaji majitele okolnich bytu podali trestni oznameni pro poskozovani cizi veci, jeste predtim, nez jste se tam nastehoval. Dokazete si tu situaci predstavit? Pokud ano, dokazete si predstavit vasi reakci, kdyz vas policie prijde vyhanet, nebude se s vami bavit, protoze dostala rozkaz "rezat, rezat, rezat"?
0/0
31.8.2005 22:53

Vlasta

Re: Re: vse je OK
My jsme si za svuj zivot vydelali a postavili dum a zaroven koupili ve meste SVUJ byt. Podobne jako to rikas ty, ja jsem proti regulovanym najmum a darovanym bytum (jako dostali vsichni Prazaci a tim po r.89 zbohatli o miliony, ac se o to nezaslouzili). Toliko k tomu. A jak jsem jiz uvedl, sam jsem z Tachovska. V Bonenove jsem loni byl, u Mlynce jsem byt (do konce) nestacil. Ale presto tu srovnavas 2 veci. Byt a pozemek jsou v Evrope bohuzel 2 ruzne veci (ne tak v USA). Dovedes si predstavit, ze budes vlastnikem pozemku a na nem treba 10 ha slunecnic (v extravilanu)? Vubec to neznamena, ze ti nikdo na nej nesmi vstoupit. Tva prava jsou velmi omezena, ani oplotit si ho nemuzes. A operujes tu s vlastnickymi pravy pri poradani shromazdeni. Za prve uz vidim 2 minusy - cesta NEBYLA pronajata, ale patrila PFCR (tak jako vetsina pozemku na Tachovsku stale patri) a Pozemkovy fond NESOUHLASIL s vstupem. A za druhe - dle Zakona o shromazdovani plati ohlasovaci povinnost, coz organizatori neudela
0/0
1.9.2005 7:29

Vlasta

Re: Re: vse je OK
A za druhe - dle Zakona o shromazdovani plati ohlasovaci povinnost, coz organizatori neudelali, naopak to do sameho zacatku tajili (proc asi?). Vysledkem je to, ze jiste bude prijat zakon, ktery tyto "akce" jeste vice omezi a tim omezi i vlastnicka prava vlastniku pozemku. DEKUJEME !!! - sam mam take pozemky. Navic ja postup Policie chapu, vzhledem kezkusenosti z Bonenova (skody na ekologickych loukach obrovske, vlastne nenavratne).
0/0
1.9.2005 7:31

Vlasta

Re: Re: vse je OK
Jeste tohle mne zaujalo :) "Pozemek byl pronajaty k tomuto ucelu..? To si clovek nemuze na pronajatem pozemku (vc. legalni prijezdove cesty) delat co chce?" NE - NEMUZES SI DELAT CO CHCES. To jsi nevedel? Hluk a neporadek (odpadky) se preci siri i mimo onen pozemek a omezuji se tim prava nekoho dalsiho. Podobne tak znecisteni spodnich vod (v Bonenove jsem videl, jak mladici vypousteji olej ze S120 primo na louku) je vec globalnejsi. Nehlede na zcela jistou trestnou cinnost, ktera se na pozemku odehrava vzhledem k pozivani omamnych latek. Pokud budes na svem pozemku u sveho baracku (a nemusi to byt ani v extravilanu) nabizet marjanu, tak ti tam vtrhne policie - to je snad normalni, kdyz se dopoustis trestneho cinu, ne?
0/0
1.9.2005 7:39

Pako01

Ukažte mi už proboha
jiný záběr, kde policajti bijou nevinné tančící děti! Ty čtyři policejní vypatlance, co mlátili jednoho, už mají- mezi náma - žaloval je? Nebo byl tak zfetovanej, že si to nepamatuje a neví proč má boule? Za druhé - jak to, že chudák "tančící chlapec" běžel DO ZAD POSTUPUJÍCÍCH POLICISTU, místo toho aby v hrůze utíkal? Proč není vidět, co po nich hodil, než mu dali sodu? V Americe jen napřáhnete a už má policajt právo střílet. Tady amfetaminový smažky házeli dvacetikilový klády s úmyslem zranit, to je objektivní pravda. Že některým policajtům ruplo v kouli a bochli si, je z lidského hlediska pochopitelné, i když trestné. Zatím jsem viděl jen ty čtyři.
0/0
26.8.2005 9:50

celtic

Re: Ukažte mi už proboha
Dnes jsem ještě neviděl záběr, jak policajti kopou do feťáka....mám absťák  Už jsem tuto telenovelu viděl 88x...
0/0
26.8.2005 9:54

Casperak

Re: Ukažte mi už proboha
Tak tohle napsat měsíc po události!?  Halooooo, probuď se!!!
0/0
26.8.2005 10:09

Casperak

Re: Ukažte mi už proboha
Tak jsem si přečetl ten Váš odkaz a už chápu!  Dobrej humus!
0/0
26.8.2005 10:14

tajemník z létajícího ostrova

Re: Ukažte mi už proboha
hehe... amfetaminovy smazky hazeli dvacetikilovy klady :)))) neni nad "objektivni argumentaci" ze? :))))) prohlidni si i ostatni videa, bezduvodne mlaceni nicnedelajicich lidi, mlaceni a napadani sedicich lidi atd... kdo nechce videt neuvidi ;)
0/0
26.8.2005 10:36

Pako01

Re: Re: Ukažte mi už proboha
Hele, tajemníku, upřímně: Vzal bys ve střízlivým stavu kládu a útočil na policajta, i když by mi kazil zábavu? Pokud ano, nemáme se o čem bavit.
0/0
26.8.2005 10:49

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
nevzal stejne jako to nevzala naprosta vetsina ucastniku czechteku... pokud si prohlednes i policejni videozaznam, uvidis pouze jedince a male skupinky lidi, kteri hazi predmety na policejni kordon... o zadnem masivnim utoku na policisty nemuze byt rec... policie mela tyto utocniky zajistit a obvinit z trestneho cinu, nikoliv mlatit sedici lidi, hazet do stanu a aut dymovnice atd...
0/0
26.8.2005 10:53

beklo

Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
A tobě toho spadlo na hlavu hodně,   z m r d i c h v o s t e.  
0/0
26.8.2005 10:55

Pako01

Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
No ale to je přesně těch 80 zraněnejch na obou stranách. Zase se dívej na věc reálně- kdyby se ti trénovaní obrněnci do toho opravdu obuli, bude tam ležet v krvi stovky, možná tisíce technařů. Mám šváru u policie, bavil se s německými kolegy. Ti se jen smáli a tvrdili, že jsou český policajti měkký. Němci přivezou ceduli, na ní napíšou: Máte k vyklizení 60 minut...59...58... Kdo tam po hodině zůstane, toho přejedou. Doslova.
0/0
26.8.2005 11:11

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
jo to vis ze jo :)))) a ted jeste neco z ameriky :)
0/0
27.8.2005 14:21

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
No švagrová říkala, že tam vystrčí tabuli, kde je napsané:
"Živých teknařů zbývá 1000...999...998.......3...1 - LET'S GO HOME, GUYS!"
0/0
27.8.2005 15:07

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
tak rekni primarovi at ji da silnejsi leky ;)
0/0
27.8.2005 15:33

beklo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
Od tebe to sedí,   z m r d i c h v o s t e.  
0/0
1.9.2005 7:34

plha23

Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
Jezis, ale policie se do toho nesmi "obout", proc proboha? Smyslem policie preci neni mlatit lidi, ale zarucit dodrzovani zakonu.. To se ale nedela zablokovanim prijezdove cesty a vyhnanim lidi i z pronajateho pozemku.. To je oboji porusovani zakona. Ostatne, viz take zakon o policii, paragraf o primerenosti.. Dokonce toho vyuzivaji ruzni greenpeace a antiglobalisti, protoze vedi, ze kdyz nebudou policii provokovat, nesmi jim kvuli zakonu zkrivit ani vlasek na hlave.. BTW mam u policie strejdu, a na Czechteku byli, jak jsem cetl v diskusich, a i mi to prijde pravdepodobne (mezi 10000 lidmi kteri jeli na czechtek jiste bylo i par policistu) nejmene 2 policiste jako ucastnici. :-)
0/0
31.8.2005 23:03

plha23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ukažte mi už proboha
Jo, a taky jsem pracoval s jednim expolicistou, ktery velel mlatickam za globalizace (kterou jsem nijak moc nesledoval, takze nevim presne co se delo), a spis na mne pusobil jako bezducha mlaticka (byl takovy trosku slabomyslnejsi).. Trosku "cim vic mlatit tim lip". Vypravel spoustu historek, vsechny koncily tim, ze nekoho zmlatili, bud pachatele, domeleho pachatele, nebo i nahodneho prihlizejiciho napr. bezdomovce..
0/0
31.8.2005 23:05

plha23

Re: Ukažte mi už proboha
Jasne ze na ne podal trestni oznameni. Najdi si to tady na idnesu, pise tam, ze jedine co udelal ze bouchl do vodniho dela. Nevim jestli je to napadeni policisty, a rozhodne je videt ze ho mlatili kdyz uz byl polomrtvy.. A do hlavy, au. Pak je na spouste videi videt, jak se rozebehnou, zacnou honit nejakeho cloveka, ten jim utece, a tak zmlati nejblize okolo stojici. Mimochodem, kdyby byli technari agresivni, tak by to asi ten oddeleny tezkoodenec tezce odskakal, ocitl se totiz v hrozne presile.. Ostatne pust si libovolne video od ucastniku, ne od policie sestrihane jen s nejvetsimi excesy (a bylo jich tak 10 na 5000 lidi, to mi prijde slusne male procento vytrzniku/lidi, kterym nevydrzeli nervy, vsichni vedeli ze tam jsou pravem, to je videt z tech videi).. http://czechtek2005.freetekno.cz/video.php
0/0
31.8.2005 22:44

plha23

Re: Re: Ukažte mi už proboha
NevydrzelY nervy samozrejme.
0/0
31.8.2005 22:45

J. Adamec

Zrušte úřady, Paroubek to vyřídí
"Měl jsem se lépe informovat o možných rizicích; pokud bych to udělal, byl bych odložil dovolenou, byl v té chvíli v republice a řešil věci doma na základě přímých informací. A byl bych nepochybně včas řešil i chybu, které se podle mne dopustilo vedení policie. Ta v podstatě pominula tu část své práce, která zahrnuje komunikaci s veřejností. Měla okamžitě a úplně informovat o nutnosti zásahu i jeho průběhu, a to velmi detailně včetně obrazového materiálu, který měla z akce k dispozici." Včera zase osobně sehnal firmu, která bude dělat audit auditu v kauze Diag Human. Ten pán prostě zvládne všechno. Řídit policii, řídit televizi a rozhlas, vyřeší kdejakej průšvih.
0/0
26.8.2005 9:41

celtic

Re: Zrušte úřady, Paroubek to vyřídí
nojo, je to změna po Grossově nicnedělání...
0/0
26.8.2005 9:46

1_130_202_135

Re: Re: Zrušte úřady, Paroubek to vyřídí
Lidovečku (tady patří rým), nebyl jsi to náhodou ty, který jsi s troubou Jekulem nejvíc vykřikoval, že blairovský premiér Gross spasí republiku?
0/0
26.8.2005 10:32

celtic

Re: Re: Re: Zrušte úřady, Paroubek to vyřídí
nene, za Grossem jsem nestál, zejména po tom, co se provalily ty aféry. Kalousek udělal jediné možné, díky mu
0/0
26.8.2005 10:39

plha23

Re: Zrušte úřady, Paroubek to vyřídí
Vtipny bylo, jak hlasil, ze on sam velky vsechno-vyresim-osobne Paroubek dohodl s energetickym regulacnim uradem, ze ceny energii se nezvysi tolik.. Pak to pomerne nastvany predseda ERU musel dementovat.. On si snad vubec neuvedomuje, ze je spousta uradu, ktere jsou na vlade nezavisle.. Nebo by aspon mely byt, viz ted Vyvadil soudcem nebo volba noveho predsedy protimonopolniho uradu.. A to se mluvilo za doby opozicni smlouvy, jak politizace uradu stoupla.. Co je to ted, je na to nejake meritko?
0/0
31.8.2005 22:47

Pako01

Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Přesvěčte mě argumenty, že je to komunista a hajzl. Zatím slyším jen prázdné nadávky a urážky vycházející ze vzhledu. Je to od vás ubohé stejně jako od lídrů ODS. Co na chvilku opustit iracionalitu a zabývat se objektivními fakty?
0/0
26.8.2005 8:59

tajemník z létajícího ostrova

Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
objektivnimi fakty se tu zabyvame od zacatku ;)
0/0
26.8.2005 9:05

Pako01

Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
V tom případě mi, tajemníku, vysvětli urážky Pablbek, Vepřová hlava, a podobné. Nejsou iracionálně zavádějící? Mají dodat váhu dále uváděným afgumentům, které nemají racionální základ?
0/0
26.8.2005 9:11

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
nejsou iracionalne zavadejici urazky soudruha paroubka vuci teknarum???
0/0
26.8.2005 9:16

Pako01

Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Kdyby mi někdo souložil pod okny, kadil na zahrádku, vykřikoval Rabovat,Rabovat (nebo že by se místní přeslechli a spletli si fandy Kladna s technaři?), asi bych jim netleskal. Objektivně z celého humbuku nejvíc těží drogoví dealeři, protože policajti teď moc "tančící děti" nekontrolujou...
0/0
26.8.2005 9:25

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
ehm :)))) kdo ze zde mluvil o objektivnich argumentech? :))))
0/0
26.8.2005 9:27

Pako01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005081001
0/0
26.8.2005 9:33

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
máš pravdu...
0/0
26.8.2005 9:34

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
skutecne objektivni argumentace ;)
0/0
26.8.2005 9:46

beklo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Ale tvoje argumentace objektivní není,   z m r d i c h v o s t e.  
0/0
26.8.2005 10:54

Casperak

Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Tak tohle jsem si taky v Právu přečetl! No, ale díky komu se do ty vesnice dostali!? A všechny reakce nebyly tak negativní - stačí číst i jiné noviny!
0/0
26.8.2005 10:06

plha23

Re: Re: Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Prosimte kdo kde soulozil komu pod okny? Tohle netvrdi ani policie, a to uz je co rici.. :-) Nepletes si to s Big Brotherem? :-) Drogovi dealeri nejvic ted podle meho nazoru tezi z toho, ze policie rozhani vcelku neskodne technare, misto toho aby bojovala proti nim.. Viz clanek MF Dnes na tema "nasi redaktori zkouseli kupovat drogy na Vaclavskem namesti pred zraky policistu a policejnich kamer' nebo tak nejak.. Hledej tady na idnesu..
0/0
31.8.2005 23:00

plha23

Re: Re: Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
Ja myslim, ze nikdo nemuze za to jak vypada. Muze za to, jak se chova, i kdyz i to je diskutabilni (vychova, rodinne podminky)..
0/0
31.8.2005 23:09

plha23

Re: Vy, co tak primitivně urážíte Paroubka.
O tom te presvedcovat nebudu. Problem totiz neni v tom, ze by Paroubek byl komunista a hajzl, ja neznam jeho motivaci, nevim proc tohle dela, zrejme kvuli preferencim, ale to je jen muj dohad, nevidim do nej. Podstatne je, ze politizuje policii, a opakovane lze. (Viz napr. http://skylined.org/adamm/police-violence/rekli.html ) Zda je hajzl je vec nazoru, a narazky na komunismus., Nevim proc komunista, ale je fakt, ze zacal delat karieru za normalizace, a dotahl to docela daleko. Ted jeho metody hodne pripominaji normalizacni - viz napr. paralely mezi "Nova vlna se starym obsahem" a "Technari jsou mezinarodne propojeni anarchiste, sirici salmonelu a AIDS". Ze by zakony mely platit pro vsechny stejne, i kdyby to nakrasne byli siritele salmonely, mu nejak unika..
0/0
31.8.2005 22:58

petrsc

Paroubek je komunistické monstrum
A znovu to tímhle demagogickým článkem potvrdil. Nový zákon, na který se celý establishment pořád odvolává není o ničem jiném, než o tom dát policajtům dostatečný a hlavně zákonný argument k tomu, aby ty lidi mohli tlouct alespoň na nějakém základě a nemuseli si vymýšlet a bezprecedentně lhát tak, jako tomu bylo letos. PROSÍM, NEVOLTE V PŘÍŠTÍCH VOLBÁCH KOMOUŠE A SOCANY! JE TO JEDNA BANDA!
0/0
26.8.2005 0:49

Pako01

Re: Paroubek je komunistické monstrum
Paroubek je jedinej politik s koulema mezi těma ubožákama. Nemáš jediný racionální argument, jsi plný žluči a nenávisti. Proč nenadáváš na Tlustýho, který mě jako mladý komunista dusil na schůzích SSM, kam jsem chodil, aby mě nevyhodili ze školy?
0/0
26.8.2005 8:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.