Diskuze

Pilot cessny letěl dvě hodiny bez půlky křídla

Britský pilot letěl dvě hodiny bez půlky jednoho křídla. Při startu urazil také palivovou nádrž. Na palubě Cessny 210 si ničeho nevšimli ani dva letečtí inženýři, kteří letěli do Portugalska opravit porouchaný boeing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maca29

28. 8. 2005 19:00
No to je hezký...
Mě se na idnes strašně líbí, že dyž se stane cokolif, hned je diskuse plná odborníků :-)))
0 0
možnosti

Taras Bulba

22. 8. 2005 18:46
Radio Jerevan
Informace není zcela přesná.
Pilot neletěl dvě hodiny bez půlky křídla, ale půl hodiny bez dvou křídel.
0 0
možnosti

hrabě.X

22. 8. 2005 23:06
Re: Radio Jerevan
z výšky 100km, a tím je to vyřešené 
0 0
možnosti

Stanislav_x

22. 8. 2005 16:24
Tak ze Shannonu?
iDnes nedodala, že letiště se jmenuje Shannon--Dva duby ... :-) (pro mladší: Tu vež letiska Tri duby, tu vež letiska Tri duby, povolujem pristanie sovětského lietadlá Tupolev Tu-144 ... Tu vež letiska Tri duby, tu vež letiska Tri duby, naveďte vaše lietadlo na pristávacú dráhu letiska ... Tu vež letiska Dva duby, tu vež letiska Dva duby, vítame lietadlo Tu-144 ... :-) )
0 0
možnosti

vladino

22. 8. 2005 15:11
Při startu ztratil palivovou nádrž...
Ty jo, to tam tu Cessnu museli asi ti tři dotlačit!
0 0
možnosti

dislektik

22. 8. 2005 19:00
Re: Při startu ztratil palivovou nádrž...
no ono to má minimálně ještě jednu nádrž
0 0
možnosti

vladino

22. 8. 2005 15:04
Proč se ten pilot nepodíval?
Pilot musel být namol a zhulenej! Stejně tak ti novináři! Když slyším ránu, zejména po tom, co jsem proletěl kolem stromu (?), tak se alespoň podívám, zda nenastal nějakej problém. To udělá každej motorista, i když nemusel letět kolem stromu...
0 0
možnosti

Azazel333

22. 8. 2005 15:19
Re: Proč se ten pilot nepodíval?
ty seš ale chytrej
 
kolik už máš nalítáno hodin? alespoň přibližně - na stovky
0 0
možnosti

iuos

22. 8. 2005 15:00
hmm
Cessna 210 has one engine. It uses 225kW Continental IO-520-L fuel injected flat six piston engine. Its maximum speed is 324km/h and has a maximum cruising speed of 317km/h. It has a range of 1972 km. While empty it has a weight of 1015kg and has a maximum weight of 1725kg. Its wing span is 11.15m with a wing area of 16.3 meter square. Its length is 8.59m. It has four seats. In some versions extra two seats are also available.
0 0
možnosti

geroc

22. 8. 2005 14:57
No teda.
Tak pánové a dámy všichni kdo pilotují, udržují, řídí provoz a pod. vrátit školné, ptotože ti tři jsou absolutní géniové v letectví  když jsou schopni udržet dvě hod. v letu letadlo kterému chybí polovina křídla, anebo je redaktor iHeute který ten článek pustil na obrazovku vypatlané mešuge.   
0 0
možnosti

Jirka Š. Svejkovský

22. 8. 2005 14:59
Re: No teda.
1) Přečíst článek 2) Přečíst zdroj článku 3) Přečíst diskusi a až teprve potom 4) Kritizovat
0 0
možnosti

mctom

22. 8. 2005 14:39
Pilotem byl
Rampa McKvak
0 0
možnosti

Jirka Š. Svejkovský

22. 8. 2005 14:45
Re: Pilotem byl
Nebyl, Rampa by nepřistál, ale havaroval ...
0 0
možnosti

Bonelord

22. 8. 2005 14:05
Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
Jinak si nedovedu predstavit, ze by nekdo mohl napsat takovou pitomost. Pokud by pomerne lehka cessna 210 zachytila o strom, tk je zcela vylouceno, ze by mohlo dojit k urazenipulky kridla, anizby si toho pilot vsiml. Tohle letadlo ma jen jeden motor a pri zachyceni kridla, ktere ma kovove nosniky, by se otocilo takovym zpusobem, ze by se vratilo okamzite na zem. navic i zcela male vychylky v aerodinamice letadla se musi korigovat a neni mozne letet s pulkou kridla a nevsimnot si toho. Za prve by to vubec neletelo a za druhe se to ani neda jen tak urazit.
0 0
možnosti

komunisti_sou_svine

22. 8. 2005 14:14
Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
ten clanek je z mirror.co.uk (!¨) ale jinak to zni fakt podezdřele :-)
0 0
možnosti

eXxe

22. 8. 2005 13:57
Šlofíka přes službu...
Jestli to letadlo co je na úvodní fotce je to, které letělo 2 hodiny bez křídla, tak to si potom hoši co v něm letěli museli dát okamžitě po vzletu šlofíka, protože neznám člověka, který by se aspoň jednou během letu nepodíval do strany. (tedy na křídla, kde by jaksi zjistil, že něco asi není OK... )
0 0
možnosti

Jirka Š. Svejkovský

22. 8. 2005 14:01
Re: Šlofíka přes službu...
Proč by koukal do strany? Aby dal přednost z prava? Nejsem pilot, ale předpokládám, že mu stačí výhled na přístroje a sluchátka na uších. Na druhou stranu, když jsem nedávno couval u obchoďáku na parkovišti a ozvalo se takový "žuchkrrrr", taky jsem se šel mrknout, jak vypadá zadek mýho autíčka ...
0 0
možnosti