Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Holčička se topila ve vaně, zoufalá matka se pobodala

Záchranáři bojovali v Hostivicích u Prahy o život osmnáctiměsíční holčičky. Topila se ve vaně, ale zdravotníkům se jí podařilo resuscitovat. Její 29letá matka si během zásahu probodla hrudník. Obě bojují o život ve Fakultní nemocnici Motol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

monstrum

Skutečná pravda
Hráblo jí...
0/0
19.8.2005 9:33

Homer1

Rádio Jerevan
Nebyl to Petr ale Pavel. Nebylo to v noci ale ve dne. A možná se to ani vůbec nestalo...
0/0
19.8.2005 0:22

fr-mottl

no to ma ODS pekne inteligentni
volice. A to jeste zamlceli, ze matka je puvodem ze severni Moravy...
0/0
18.8.2005 22:25

fesak.kamil

Re: no to ma ODS pekne inteligentni
Smejeme se s Frantiskem Mottlem.
0/0
18.8.2005 23:01

Čachtická paní

Re: no to ma ODS pekne inteligentni
 Nevím, co s touto událostí má společného to, jestli je matka původem z Prahy nebo ze severní Moravy. Ale doporučuji vám, abyste si přečetl tento příspěvek: Sranda za kazdou cenu... ( greenina , mail , 18.08.2005 20:22. Autor v něm píše i o Vás.    
0/0
19.8.2005 8:27

maxipes fik

Re: no to ma ODS pekne inteligentni
mottl ty jsi trottl
0/0
19.8.2005 10:51

qwertz

Táta píchal mámu...
dítě se píchalo samo, pak máma píchala sebe, no Sodoma Gomora...
0/0
18.8.2005 22:08

pepinob

kdo za to může ?
možná zátra přijde Ivan Langer s informací , že za to může Paroubek !  nebo Bublan , protože nechal zmlátit "naše tančící děti"  kdo mlže nechat 1/2 hodiny malé dítě bez dozoru ? jen hovado !!!!!!
0/0
18.8.2005 21:36

MrakyMrak

Re: kdo za to může ?
Dobrý, pobavil jsi ni  Jinak samozřejmě přeji oběma,ať vše dobře dopadne a  celou událost si vymažou z paměti...
0/0
18.8.2005 21:55

pleoner

Re: kdo za to může ?
Takhle vzpomínáš na rodiče?
0/0
18.8.2005 22:03

polovnik

Co mohou děti
V 2:30 si moje dcerka vzpoměla, ze si půjde hrát. My jako rodiče jsme spali. Vzala si židli a tu si odnesla do koupelny. Tehdy jsem se holil ještě normalními žiletkami.
Prostě si přitáhla židli a vylezla v 02:30 bez našeho vědomí na galérku do koupelny. Ze žiletek si začala dělat "hada". Naštěstí to dopadlo dobře.
Dšti jsou hodně vynalézavé.
 
0/0
18.8.2005 21:22

zuza0007

Re: Co mohou děti
to jo, ale přes den ?? A když u toho ještě byli oba ??
0/0
18.8.2005 21:41

polovnik

Take jsem se topil
Asi v osmi letech jsem se topil doma ve vaně. Maminka uslyšela křik a táta nebyl doma. Zachránil mne děda, který mne vzal za nohy a voda ze mne vytekla. Více si nepamatuji, ale určité zážitky z této situace prostě mám. Kdybych se zamknul v koupelně, tak bych neměl šanci.
 
0/0
18.8.2005 21:13

Destroyer7

Síla
Tak to je síla. Nechám-li stranou zmatenost a nejednoznačnost informací v článku, tak nedokáži pochopit, že někdo může nechat 18 měsíční dítě bez dozoru ve vaně nebo u bazénku.
0/0
18.8.2005 20:43

killy

U některých minoritních skupin obyvatel je to normální...
0/0
18.8.2005 21:09

Destroyer7

Re: U některých minoritních skupin obyvatel je to normální...
máš nějaké zprávy?
0/0
18.8.2005 21:23

polovnik

Re: U některých minoritních skupin obyvatel je to normální...
Máš naprostou pravdu,
točil jsem video v Chomutově a viděl jsem na vlastní oči, jak tam celý den pobíhá cca 4 letá holčina. Máme ji na videu skoro všude a je s podivem, že rodiče nikde. I z chování té divčiny bylo jasné, že je zvyklá takto žít.
Hovořil jsem o tom krátce i s manželkou starosty ale situace je v Chomutově taková jaká je.
J. 
0/0
18.8.2005 21:28

killy

Ale jsme cílevědomě upozorňováni,....
....jak bytostně milujou svoje děti, vždyť je to jejich život ...................................( a sociální dávky)
0/0
18.8.2005 22:35

sDominika

Re: Ale jsme cílevědomě upozorňováni,....
My jsem to pichopili, že nemáš rád cikány, tak už dej pokoj.
0/0
19.8.2005 14:15

Outlander

iDnes
Tak to je mazec clanek. Pripomina mi to radio Jerevan. Byla to holcicka, ale mozna nebyla, matka se pobodala, mozna zastrelila. Dite bylo ve vane, mozna na strese:) Jezis kdyz nemam overene informace, tak je k*va nepisu, to nemate nikdo ani zakladni povedomi o praci novinare?
0/0
18.8.2005 20:32

VITA11

smažky
To museli být smažky . Kdo jinej by nechal 1/2 hodiny batole ve vaně .Normální člověk ani vteřinu.
0/0
18.8.2005 19:54

qwertz

Re: smažky
Chudáku, zkusils někdy šukat dýl než dvě minuty?  
0/0
18.8.2005 22:04

Borgh

To je psycho!
0/0
18.8.2005 19:24

hovnival-

@@
deti jsou potvory, vlezou vsude.
0/0
18.8.2005 18:11

kunde

Re: @@
a strašně rychle se množí...
0/0
18.8.2005 19:22

lnemecus

Sranda za kazdou cenu...
Tragedie coby prilezitost k zertum. Obdivuhodne... Vas nick mluvi za vas. Cvokli ci nezodpovedni rodice jsou vsude a decka trpi. Tady v USA to mame takrka kazdodenne - OK, USA je vetsi nez Cesko a ma umerne vic cvoku a zlocincu. Zatim jsem se vsak nesetkal s zerteri, kteri si delaji ze vsecho srandu... Je to unikatne ceske?
0/0
18.8.2005 19:56

greenina

Re: Sranda za kazdou cenu...
Ano, to je české. Jeden z mnoha rysů naší soudobé společnosti. Specifická pravidla pro internetovou komunikaci, na níž jsou její spolutvůrci dokonce hrdi. Pod rouškem anonymity je přeci dovoleno vše, a psychicky labilní jedinci ať na net raději nelezou. Není důvod být na druhého hodný... Mohl bych pokračovat. Normální a slušní lidé se již delší dobu přestávají do diskusí zapojovat. Jedinou útěchou snad může být, že ty neskutečně cynické, arogantní, urážlivé a jiné nechutné příspěvky píší ze tří čtvrtin nevyzrálí teenageři. Nicméně i tento fakt (kolik času stráví tato generace na internetu a jakým stylem se umí a chce bavit) svědčí o stavu české společnosti, o schopnosti předávat výchovou to pozitivní. Pokud je nějaký Čech upřímně hrdý na svoji příslušnost ke svému národu, ať si proleze internet a pročte diskuse k citlivým tématům (lidské tragédie, rasismus, mezilidské vztahy...). Již delší dobu se za své češství stydím. A se smutkem pozoruji, jak někteří zejména z řad asijských cizinc
0/0
18.8.2005 20:22

hannahv

Re: Re: Sranda za kazdou cenu...
nejsem žádný rasista, ale přiznejme si že z 90% tragických událostí, které se stanou malým dětem - vypadnutí z okna atd. - se udějí hlavně v cikánských rodinách - vždyť co by ne. Udělají si další a život jde dál a nebo stát je bohatě odmění  - vždyť čím víc dětí tím víc peněz.
0/0
18.8.2005 22:46

phenomenon

Re: Re: Re: Sranda za kazdou cenu...
jojo, jistá nejmenovaná menšina bere děcka jako "kapitál", který jí hlavně vydělá na chlast a cigára. Jako důkaz možná poslouží povodně na Slovensku, kdy se k utopenému děcku rodiče nehlásili, aby nepřišli o přídavky... Prostě "tak trochu" jiná mentalita... :-/
0/0
18.8.2005 23:26

hovnival-

Re: Sranda za kazdou cenu...
ja si ale nedelam legraci.
pripada mi divne, ze dite bylo pul hodiny pod vodou a nikdo si toho nevsiml.
 
a v USA mate jiste vsechno lepsi
0/0
18.8.2005 21:30

Rada8

Re: Sranda za kazdou cenu...
vzhledem k tomu, že hovnivál žije v usa, tak mi ta vaše treakce připadá dost prčovní
0/0
21.8.2005 15:39

sarumánek

žádný respekt k právu na soukromí
"Rodina si vysloveně přála, abychom nepodávali žádné informace..." - a hned pod tím pro nedočkavé hltače černé kroniky: "Připravujeme další podrobnosti"...  
Tak je tohle iDnes nebo Blesk?
0/0
18.8.2005 17:36

homomorfismus

Re: žádný respekt k právu na soukromí
co naděláš, bulvárem nezatopíš. velkej se do kamen nevejde a malej propadne roštem :-/
0/0
18.8.2005 19:10

D@VE

Jak dlouho?
To si delaj srandu ne? Osmnáctiměsiční holčičku nechat ve vaně samotnou je nezodpovědnost nejvyššího kalibru a oni ještě nevědí ani jak dlouho. Sám mám 14měsíční kluka a bez dozoru bych ho nenechal ani 15 minut, natož ve vaně ani minutu. Co je to za lidi, no budou mít dokonce života postižený dítě, které za nic nemůže. Takto zničit nejen jejich, ale i život malého dítěte do konce života. To je fakt no bodnou ránu, akorát, že to už nevrátí a holčičce ještě víc ublíží do života. Toto by mělo být pro všechny odstrašující případ.
0/0
18.8.2005 17:31

Rada8

Re: Jak dlouho?
souhlas. mám tříletýho caparta a taky ho nenechám bez dozoru. ani ve vaně ani v pokoji
0/0
18.8.2005 17:39

udolak

Re: Re: Jak dlouho?
A to ani nachvilku. Děti jsou úžasně pohyblivé a vynalézavé.
Jenže ne každý je zodpovědný. Okázalá gesta jako pobodání se jsou pouze snahou "očistit" se před veřejnostía udělat se lepší.
0/0
18.8.2005 18:52

J_A_R

Re: Jak dlouho?
Nemam zadny dite a doufam ze jeste dlouho mit zadny nebudu, takze je mi to vsechno u .... 
0/0
18.8.2005 17:45

dislektik

Re: Re: Jak dlouho?
dočkej času jako husa klasu
0/0
18.8.2005 17:48

ROMAN959

Re: Jak dlouho?
nedelej zavery hned z par stejne neverohodnych informaci,ta zenska za to treba nemuze ,to decko mohle do toho bazenku vlest samo v nejaky zrovna blby moment,30 minut taky nemusi byt presna informace a to ze se bodla nozem mi jen rika ze ta zena byla pravdepodobne asi zodpovedna protoze kdyby nebyla ,nebodala by se kvuli decku ktere by ji kvuli nezodpovednosti ,moc nezajimalo. a taky nevis co bys v takovou chvili delal ty kdyby se to stalo treba tobe.
0/0
18.8.2005 17:56

TGV

Re: Re: Jak dlouho?
No každopádně byla asi nesmírně chytrá, že se bodla aby se museli záchranáři ještě věnovat jí, místo děcku. Když už, tak to mohla nechat napotom. Ve finále ještě umře jen matka a dítě bude bez rodiče. Chápu, že to bylo ve stresu, ale přesto ...    ... to považuju za ještě větší nezodpovědnost, než to že jí nechala ve vaně.
0/0
18.8.2005 20:52

křupan

Re: Jak dlouho?
Něco ti řeknu, možná že taky vysedávala u PC a psala mravokárný příspěvky do Idnes. Nevíš dne, ani hodiny a nikdy nevíš co komu může život přinést. Tak raději napiš , že soucítíš s rodinou a nech si svoje moralismy pro sebe.... 
0/0
18.8.2005 18:02

dislektik

nedává pozor a pak si píchne ze zoufasltvý nůž do krku
co si asi člověk má myslet
0/0
18.8.2005 17:31

ac-blesk-dc

To bude
jedna z VyVolených.
0/0
18.8.2005 16:55

jejkap

Re: To bude
VyVole, tam jsou fakt takhle vymasteni?
0/0
18.8.2005 17:01

Johnny66

Re: Re: To bude
Všichni. Počínaje tou smažkou co to "moderuje".
0/0
18.8.2005 17:04

Peter Schlemihls

Re: Re: Re: To bude
To je krasavice inteligentní a žádná smažka.
0/0
18.8.2005 17:07

V2kt0r

Re: To bude
Myslis "VyVoleni chudi duchem"? :-)
0/0
18.8.2005 17:38

yxarinka

profesionalni manzelka
to jsou ty damicky na materske - predpokladam,ze se zakecala s kamoskou u kafe nebo se zacetla do zavaznych stranekl modniho casopisu. pizda jedna
0/0
18.8.2005 16:47

polinko

Re: profesionalni manzelka
"Záchranáři vyrazili k utonulé holčičce ve 14:21. Když přijeli na místo, rodiče se už pokoušeli batole oživit. Jak dlouho bylo pod vodou ve vaně, nevědí."
0/0
18.8.2005 16:50

hovnival-

Re: Re: profesionalni manzelka
nechali male dite samotne ve vane? jak dlouho? minutu?  hodinu? tyden? mesic? rok? dyl snad ne.
0/0
18.8.2005 16:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.