Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kyperské letadlo dvě hodiny nikdo neřídil

Boeing 737 letecké společnosti Helios Airways se 115 pasažéry a šesti členy posádky se před zřícením pohyboval řeckým vzdušným prostorem více než dvě hodiny ovládán pouze autopilotem. Vyplynulo to z údajů o časovém průběhu letu z Larnaky do Prahy, které zveřejnila řecká vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montaigne

2 hodiny?
to nic nejni. Irák nikdo nerídí uz 2 roky  
0/0
15.8.2005 17:03

V.Poustka

Re: 2 hodiny?
a ČR už 7 let
0/0
15.8.2005 18:22

monstrum

Otázka .
Byl tam i nějaký mrtvý američan?
Pokud ano tak očekávám , že do 14 dní budou řecká a kyperská letiště preventivně vybombardována od USAv rámci akce "Humanita na letištích"
0/0
15.8.2005 14:06

Kleki Petra

Re: Otázka .
ha                       ha.
0/0
15.8.2005 14:22

PC

Re: Otázka .
Jsem pro, vymbombardovat take Ruzyn....tam o letadlo totiz letelo ....a co kdyby tam byl nejaky American..... pro jistotu take neco hodit na Slovensko a mozna Rakousko.....
0/0
16.8.2005 13:52

napalmex

Sakra!
Kolikrát jsem těm letuškám říkal ať ty ledničky nenechávaj otevřený...
0/0
15.8.2005 13:03

eLKa

Re: Sakra!
Kolik lidí by muselo umřít, aby to i s č.u.r .á.k.em jako jsi ty, tošku otřáslo...
0/0
15.8.2005 13:39

Iridium

Re: Re: Sakra!
Moc ne, stačil by nejspíš někdo z jeho rodiny.
0/0
15.8.2005 13:53

Karel Polivka

Re: Re: Sakra!
Tomu se říká černý humor, ty k.r.e.t.é.n.e!
0/0
15.8.2005 16:34

mildapr

Pište česky.
Citace ze článku:
Někdy v té době asi došlo k tragické dekompresi a podchlazení na palubě, které zabilo všechno živé.
Čtete si to po sobě? Tohle přece není česky! Nebo to tam překládá nějaký robot?
0/0
15.8.2005 13:01

Trencherman

Re: Pište česky.
Ať to čtu, jak to čtu. nic tak vyloženě závadného v té větě nevidím, snad bylo správnější napsat ....které zabily ...., ale to bych autorovi článku odpustil, bývají tu horší kiksy.
0/0
15.8.2005 13:07

K-Leo

Re: Pište česky.
  Tvoje starosti a plat presidenta USA a uz mne v zivote nic schazet nebude.
0/0
15.8.2005 13:45

PC

Re: Re: Pište česky.
Prezident USA ma maly plat......
0/0
16.8.2005 13:54

miromax

a co Tyson-ův úd,ten bys nechtěl?
Podle soudních záznamů z Tysonova případu týkajícího se znásilnění má jeho úd skutečně bezmála třicet šest centimetrů,“
0/0
16.8.2005 14:06

ultraviolent

Re: Pište česky.
Dej si Airwaves a volne dychej...
0/0
17.8.2005 21:25

Janhura

Důležité je, co označí za příčinu Paroubek
To on a ne žádní pochybní "experti" rozhodne, jak to skutečně bylo!
0/0
15.8.2005 12:08

vladino

Re: Důležité je, co označí za příčinu Paroubek
Jj, jedině won! Won všechno ovládá!!!
0/0
15.8.2005 12:16

Pavelpod

jste blb ...
No, to letadlo letělo do Prahy. Spousta lidí tady "znervózněla". Pan Paroubek vystoupil a "z výše své autority" (premiéra) zveřejnil dostupné informace - že pravděpodobně na palubě nebyl žádný občan této republiky + nějaké ty informace okolo. Na otázku "proč se k tomu nevyjadřoval třeba německý kancléř" je odpověď snad zřejmá. Na otázku zda se pan Paroubek vyjadřoval "dostatečně obezřetně" lze asi odpovědět různě - vzhledem k okolnostem bych ale zrovna z této záležitosti "politikum" nedělal. Nejde tu totiž o jeden roztříštěný loket z divoké párty. Snad to pochopíte - doufám. Z piety k obětem, které (dle obsazení druhého letadla souběžně letícího po stejné trase) mohly být klidně z ČR.
0/0
15.8.2005 12:22

Kleki Petra

Re: jste blb ...
V podstatě je lhostejné, zda oběti byly či nebyly občany ČR. Ale vyjádření premiéra a prezidenta ČR k neštěstí, s ohledem na tebou popsané okolnosti, pokládám za zcela na místě, bez ohledu na to, zda k některému z nich cítím averzi.
0/0
15.8.2005 12:31

FlashSkul

Re: Re: jste blb ...
Leč pan prezident se nevyjádřil
0/0
15.8.2005 12:36

_m-

Re: Re: Re: jste blb ...
zřejmě byl na tenise a novináři ho neodchytli - klikař
0/0
15.8.2005 12:47

Kleki Petra

Re: Re: Re: jste blb ...
Něco jsem slyšel v rádiu, že je hluboce zasažen a tak.
0/0
15.8.2005 13:06

Iridium

Re: Re: Re: Re: jste blb ...
Jo, taky to s ním možná opravdu, ale opravdu otřáslo.
0/0
15.8.2005 13:31

_m-

Re: Důležité je, co označí za příčinu Paroubek
Letadlo letělo do Prahy - víš kolikrát se ho na to ptali?
0/0
15.8.2005 12:45

Trencherman

Re: Důležité je, co označí za příčinu Paroubek
Řekněme, že v dané chvíli poskytl dost žádané informace díky tomu, že se obrátil na naši zpravodajskou službu. I tak se ovšem nevyhnul lapsusu, když řekl, že na palubě bylo 80 dětí a tuto informace od něj převzaly i některé zahraniční agentury. Podle mne ale to, jak se zachoval či nezachoval v tomto konkrétním případě nic nemění na tom, že je to zastydlý bolševik.
0/0
15.8.2005 13:16

kennworth

Nemohlo jít o připravenou technickou závadu?
Kam by asi letadlo dopadlo kdyby autopilot vedl stroj po dané trase na Prahu a nekroužil?!
0/0
15.8.2005 12:04

SarykP

Re: Nemohlo jít o připravenou technickou závadu?
letodlo nejprve mělo přistát v Aténách a pak letět až do Prahy.
0/0
15.8.2005 12:09

Kleki Petra

Re: Nemohlo jít o připravenou technickou závadu?
Tipuji tak někam mezi hranice a Moravské Budějovice. Podle toho, jak dlouho vydrželo ve vzduchu.
0/0
15.8.2005 12:15

mtis

Re: Nemohlo jít o připravenou technickou závadu?
Do Drážďan? 
0/0
15.8.2005 12:36

PC

Re: Re: Nemohlo jít o připravenou technickou závadu?
V Decina na kopecku lidi vidi velikansky ohen smerem od Drazdan...... "Co se tam u vas deje?", ptaji se Cesi pres hranice Nemcu..
"Ale, Americani bombarduji Prahu ...."
0/0
16.8.2005 13:57

Janhura

A největší ze všech je Paroubek!
Myslím odborník na letectví a cokoliv, prostě vševědec.
0/0
15.8.2005 11:58

kiliannedory

Re: A největší ze všech je Paroubek!
No nevím jestli jsi právě nenasr.l Kim Čong Ila :-)))
0/0
15.8.2005 12:04

Michalll

lze jen doufat, že naši stihači budou
stateční, Jižní Město není planina Marathonu, kdo letí ví co dělá a má pro to nepochybně silné důvody, lidé v aglomeraci nesmí být rukojmími...
0/0
15.8.2005 11:56

kenpa

Re: lze jen doufat, že naši stihači budou
Jako ze by si zastrileli svoje nove Gripeny?
0/0
15.8.2005 12:01

Stojan_Jakotyc

Re: lze jen doufat, že naši stihači budou
...to se mají oba naše funkční Grippeny co ohánět...
0/0
15.8.2005 12:02

Qvark

překvapení
To mě vcelku překvapilo, kolik je v České republice leteckých inženýrů, pilotů dopravních letadel a leteckých konstruktérů. A všichni diskutují na Idnes.cz...
 
0/0
15.8.2005 11:47

kiliannedory

Re: překvapení
Každej něčemu rozumí - Ty jseš přeci zase odborník na rozhánění technařů :-))
0/0
15.8.2005 11:49

metathron

Re: překvapení
 Taky koukám
0/0
15.8.2005 11:51

Maveric

Re: překvapení
to jistě je...tato země měla za "komančů" ve zbrani cca 450 TURBÍNOVÝCH stihacích, bombardovacích a cvičných  letadel...což neměla ani Velká Británie s Francií a Německem dohromady....nehledě na vyspělou a masovou produkci letadel prakticky všech typů, kterí šla do tisíců...i v dnešní tržní době máme cca22 výrobců tzv. ultralehkých letadel což nás řadí vedle množství pilotl na třetí  místo na světě po USA a Kanadě...tak čemu se divíte???
0/0
15.8.2005 13:44

postavaprokazdeho_cz

Koukám kolik je tady odborníků na letectví
...a žasnu. Jisté je, že společnost Helios právě zkrachovala a vy- obyčejní lidé -se nikdy nedovíte, jak to vlastně bylo...
0/0
15.8.2005 11:43

nezávislý_pozorovatel_

Chcípni, MAG0RE!
Ale ty v tom máš jasno už teď, že?!
0/0
15.8.2005 11:46

postavaprokazdeho_cz

Re: Chcípni, MAG0RE!
Já mám jasno především o Vaší inteligenci :-)
0/0
15.8.2005 11:48

Manstein

Re: Koukám kolik je tady odborníků na letectví
Ale dozvime. Protokoly z vysetrovani nehod civilnich letadel se zverejnuji a Recko neni Angola, tamejsi urad pro civilni letectvi si s tim jiste da praci. Takze staci pockat tak 2 roky na uzavreni vysetrovani.
0/0
15.8.2005 11:48

mirda71

Může mi někdo odpovědět?
Jakám je kabinová výška (popř. přetlak v kabině)při letu ve výšce cca 10km. Předpokládám ,že to není jako u stíhaček, kde se počítá s náhlou dekompresí.
0/0
15.8.2005 11:38

nezávislý_pozorovatel_

Re: Může mi někdo odpovědět?
Máš sice nick mirda71, ale IQ máš rozhodně nižší!
0/0
15.8.2005 11:43

fan dam

Re: Může mi někdo odpovědět?
Pokud se něco nezměnilo v poslední době tak se stoupající výškou se přivírá ventil udržující tlak v kabině a úplně se zavře ve výšce cca 2000m.tzn že tlak v kabině je asi jako na lomničáku a pro případ náhlé dekpomprese je v bojových letounech výškový oděv, který z pochopitelných důvodů v běžných dopravních letadflech není a v případech náhlé dekomrese je nutné co nejrychleji sklesat do bezpečné výšky.
0/0
15.8.2005 11:54

Avril

Re: Může mi někdo odpovědět?
Zhruba poloviční než je na mořské hladině, tj. asi 55 kPa ...
0/0
15.8.2005 11:55

marabu-brno

Re: Může mi někdo odpovědět?
No hlavně venkovní teplota je kolem 70 °C, a při rychlosti pohybu letadla musí být to ochlazení skutečně bleskové.
0/0
15.8.2005 12:11

nezávislý_pozorovatel_

V té společnost Helios Airways se hazardérsky šetřilo i na bezpečnosti cestujících!!
Proč tu není také napsáno to, že v té společnosti Helios Airways již dříve někteří technici dali výpověď, protože za podmínek, která v té společnosti panovaly, už nadále nechtěli nést spoluzodpovědnost za technický stav jejích letadel
 
0/0
15.8.2005 11:27

Manstein

Re: V té společnost Helios Airways se hazardérsky šetřilo i na bezpečnosti cestujících!!
Kdyz jsem to napsal nize ( i s uvedenim data stejne zavady se ztratou kabinoveho tlaku ), byl jsem "utren", ze by si to zadne aerolinky nedovolily. Pritom se staci podivat na statistiky - stale vice nehod je zpusobeno nedostatecnou nebo chybnou udrzbou.
0/0
15.8.2005 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.