Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: Nenecháme naše lidi ponížit

Vladimír Železný začíná další životní etapu: zjevně spokojený, při sklenici bílého vína a míse sýrů mluví o ambicích nové politické strany Nezávislí demokraté, v jejímž čele před dvěma týdny stanul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

starver

Blbeček...
chtěl bych vidět ten dav lidí, kteří vytvářeli ůneuvěřitelný tlak" aby založili novou stranu, stejně nevyhraněnou jako mraky jiných... když jsem ho viděl včera v Moravcovi, fandil jsem Zeleným, ti mají aspoň politickou historii a nejsou to ty samé trubky za pseudonovou fasádou. Však jim to lidi na volbách spočítají, aspoň já se o to pokusím.
0/0
15.8.2005 9:43

celtic

zavřít...
až zčerná gauner jeden...
0/0
15.8.2005 9:01

autor_znamy

Zem plna pablbu
At je to jak jak chce, jednou je tento pablb cesky obcan, dela vsude strasnou ostudu skodi vsem. Ale v Cesku neni ani dostatecna sila ani vule se s nim vyporadat. A to neni  on jediny, takovych je  vic. Zacit s Hradem !!!
0/0
15.8.2005 0:47

Borgh

Chce se mi zvracet.
Proč toho zku*vy$yn@ někdo nesejme!
0/0
14.8.2005 20:57

Phish

Grrrhh!!!
Populistickej zmldozkulv!!
0/0
14.8.2005 19:43

osvetitel

<><><>
Uz vim cim to bylo!Chudak "voloda" byl moc duverivy  a proto v te sve smlouve stim "lauderem" neprohledl vsechny pravnicke klicky" a on mu obrazne receno vrazil kudlu do zad! Zapomel chudak ze kseft a handl nezna "bratra" a ta zatracena CR se zanej nebyla jako lev  kdyz ji vlastnorucne vybudoval takovou krasnou" TV"tak at plati!Nejdrive si asi rekl ze se stane velke zvire v te "EU a da to CR sezrat ale konecne se jeho vztek ubira tim spravnym smerem proti tem mazanejm amikum!Zakaze jim bezvizovy vstup do CR a tak si schladi zahu a bude znej hrdina ktery nenechal ponizit! Samozrejme plno tech amiku co tam nebudou moct bez viza, spachaji sebevrazdu a pomsta bude dokonana!Ale uz to nikdy nebude ten "samej vovka"protoze i on poznal ze "handle nejsou vzdycky mandle!"
0/0
14.8.2005 17:51

osvetitel

Re: <><><>
Hergot jak tu po sobe laskyplne ctu ten svuj "vytvor" tak me do oci uhodila jedna obvzlast hruba hrubka"Cr se za nej "nebyla" tak honem opravuji na "nebila"
0/0
14.8.2005 18:28

osvetitel

<><><>
"Lauder"probudil ve volodovovi "hrdeho "ceskeho "Lva"a voloda ve svem vzteku na amiky zapomel ze "nekdy je lepsi ziva mys nezli mrtvy Lev"! Nenecha ponizit"ANI NAHODOU ANI NAHODOU"
0/0
14.8.2005 17:00

jajaja00

... jdu zvracet
0/0
14.8.2005 16:46

rasputinoch

hmmmmmm nestacim se divit
to je slizkej had brrrr.
0/0
14.8.2005 16:46

osvetitel

<><><>
Zelezny na hrad!
0/0
14.8.2005 16:26

celtic

Re: <><><>
Mírov....
0/0
14.8.2005 20:39

osvetitel

<><><>
Hehe ja byt "Klausem" tak si dam bacha aby ho mazanej "VOLODA" nahodou nevystrnadil predcasne z jeho "trunu".I kdyz na druhou stranu by snim treba byla sranda protoze ma bezesporu talent pro "komicno a gag"a navic zachrani Cechy pred ponizenim a i kdyby to ti druzi co take nemaji "viza"nedokazali tak on to pro Cechy dokaze a budou "poviseni"!  
0/0
14.8.2005 10:01

KADO

Koukni se na gramatiku b l b e c k u !
 
0/0
14.8.2005 16:01

osvetitel

Re: Koukni se na gramatiku b l b e c k u !
Ja ti take poradim bambulo!Strc si svou radu do P*DELE
0/0
14.8.2005 16:16

osvetitel

<><><>
Div ze si u toho nedupa zlosti "VOLODA" kdyz mluvi o tech amikach a investorech prej "ani nahodou ani nahodou (asi si rika co kdyby to byl zase nejaky "Lauder" )On ma tu drzost se radit mezi ty co si za poslednich 15 let nezadali on je fakt k popukani !On si chudak spatne vybral ty nejlepe placene "kocky" prez postel On nenecha Cechy ponizovat hehe tak to mel zasahnout proti tomu sjezdu svetoveho KSC v Praze!On si jenom vypujcil prachy na tu svoji Novu od amika ale presto ze si to vte smlouve nepojistil kdyz se nechtel delit o zisky, tak mazost tvrdit ze si to prohrali Cesi sami tu zalobu!On tu novu pozvyhl do oblak tak se prece nebude delit asi pouze kdyby to nevynaselo! Pritom na  ty mene placene  lidi co mu tu Novu>>> pozdvihli >>>se totalne vys*al>>
0/0
14.8.2005 9:32

osvetitel

Re: <><><>
kdyz behem toho handrkovani o tu Novu se ocitli ne svoji vinnou u "konkurence" ale bez prace!Zato on si sasek hned otevrel novou TV stanici ale tem co jeho vinnou prisli o praci ani nezamaval a vzal si sebou jen hrst svych prdelkolibalu!Ale to jak to proti tomu svemu amickemu vzoru a pobratimovi "pos*al" mu neda spat a za tu svoji blbost zanevrel na vsechny amiky a bude je trestat!
0/0
14.8.2005 9:37

lolek77

Rozhovory se zloději na idnes.
Nechte taky něco Blesku a nelzte tomu lumpovi do prdele. Co tak rozhovor se Sládkem. Jak si užívá vily v Brně postavené za stranické peníze? No byl to vlastně slušný člověk. Stačilo mu pár melounů a ne 10,5 miliardy jako Železňákovi. A co jeho spolustranička Volfová. Už vrátila něco ze zpronevěřených peněz?
0/0
14.8.2005 1:43

poslanec_termit

Uz nebudu volit ODS
Po kauze s technoparty uz nebudu volit ODS, ale stranu Zelezneho.
Zelezny ma dlouhodobe zdrave a rozumne nazory.
(To mam z tisku. Novu jsem nesledoval - televizor vubec nevlastnim )
1. Viza pro USA jednoznacne podporuji
2. Hypermarkety jsou skudci  a nikdo s tim nic nedela
0/0
13.8.2005 22:28

hormon

Re: Uz nebudu volit ODS
ODS volit taky nebudu a po kauze s technoparty ani ČSSD .
Ale volit někoho kdo kradl ještě dřív než se stal politikem je cesta do pekel.
0/0
15.8.2005 8:57

Strasak

nevím, nevím
Ne, že bych byl zastáncem Železnýho, ale nemůžu najít nic zaco by měl sedět. Vždycky to byl něčí názor. Taky ho žádnej soud neodsoudil. Přijde mi to trochu, jako že někomu hodně vadí.
0/0
13.8.2005 19:22

Sporadany_obcan

Re: nevím, nevím
s tímhle souhlasím
0/0
13.8.2005 21:59

Beranal

Re: nevím, nevím
Arbitři ale rozhodli že p. Železný hrubě poškodili zahraničního investora a nezaplatil to p. Železný ale ČR (protože ČR mu v tom měla zabránit, bohužel nezabránila protože on s těmi svými právníky, styky a pletichami je schopen ovlivnit kde co a kde koho - např. i radu pro rozhlasové a televizní vysílání). Děsivé vidím že ten odporný člověk nemá vůbec žádné výčitky svědomí, takové keci že ten spor ČR úmyslně prohrála sama to jsou jen ty ubohé konstrukce které on, který má prakticky stále nějaké problémy tak tady pro ty jednoduché občánky vymýšlí, aby tu svou vinu nějak zpochybnil, bohužel těch jednoduchých občánků kteří tomuto uvěří tady běhá opravdu dost, to je vidět i na tomto foru. To jsou stejné konstrukce jako ty arabské o 11. září nebo konstrukce p. Sokola které on vymýšlí pro ty své mafiány aby je zachránil před kriminálem.
0/0
14.8.2005 8:23

dislektik

od tebe to sedí ŽELEZNÍKU polib nám prdél
0/0
13.8.2005 18:38

Hagen69

Zelezny patri do vezeni, ne do politiky
Nejvic by hrdosti nasich obcanu prospelo, kdyby podobne tunelarske charaktery jako Vladimir Zelezny nezaplevelovaly nasi politickou scenu. Uprimne se stydim, ze clovek s jeho charakterem a s nakradenymi miliony ma tu drzost hrat si na ochrance ceskych zajmu, kdyz pred okradl republiku o 20 miliard - kazdeho Cecha vcetne kojencu v prumeru o 2 000 Kc. V kazdem normalnim state by uz davno sedel.
0/0
13.8.2005 18:12

Sporadany_obcan

Re: Zelezny patri do vezeni, ne do politiky
Vaše tvrzení o "upřímném stydění" je směšné.
 
Podle Vašich kritérií byste i Vy už měl dávno sedět   
0/0
13.8.2005 21:58

poslanec_termit

Re: Zelezny patri do vezeni, ne do politiky
Kdy a koho okradl ? O tom nic nevim. Budte konkretnejsi.
Vim jen, ze o 10 miliard okradl Ceskou republiku Lauder.
0/0
13.8.2005 22:22

osvetitel

Re: Re: Zelezny patri do vezeni, ne do politiky
Hmm to je zajimave tak tedy "Lauder"okradl hmm a nebyl nahodou Zelezny jeho spolecnikem?A co to mel v te smlouve ten pan "chytry" ktera dovolila tu ceskou republiku okrast? To je tak kdyz se vari z "vody" a potrebuje se cizi kapital ale kdyz to zacne vynaset tak uz se nechce delit zejo? On stim svym "pravnickym" mozkem ktomu nechal dojit a pak to svedl na blbost CR ze ten soud prohrala!
0/0
13.8.2005 23:29

Mikula

Nevím, nevím
Tak fakt nevím, jestli je Železný dostatečně velký gauner na to, aby ho naši milí spoluobčané volili. Ale asi ano...
0/0
13.8.2005 16:49

wildge

Pivo
Pravda je takova, ze po jedne desitce po obede mate mnohem lepsi reakce nez bez ni.
0/0
13.8.2005 15:54

Sporadany_obcan

Re: Pivo
jo!  Navíc když si ji po obědě nedám, jsem frustrovaný a zažívání je rozhozené, což celkově zhorší mé řidičské kvality víc, než kdybych vypil litr vína....
0/0
13.8.2005 22:02

vlákno

Jak to že je pořád na svobodě??????
Ten měl už dávno bručet a Klaun s nim.
0/0
13.8.2005 15:07

celtic

Re: Jak to že je pořád na svobodě??????
0/0
13.8.2005 15:19

Sporadany_obcan

Re: Re: Jak to že je pořád na svobodě??????
 vlákno a celtic si notují...no, tady už člověka asi nic nepřekvapí
 
A co ti vaši oblíbenci, jsou všichni čistí jako lilie? O to bych se na vašem místě raději staral...
0/0
13.8.2005 22:05

backmilk2

To je ale zapomětlivý hovado....
Korytář.
0/0
13.8.2005 13:51

wed

Re: To je ale zapomětlivý hovado....
jo jo, taky na koukam, co jsou to za vyplody......
Na Nove byl dobry manazer, ale tohle to co vypousti jsou totalne prizemni hlody....
0/0
13.8.2005 14:49

javajava

Kdo je lepší?
Grebeníček mladší, nebo Železný?
0/0
13.8.2005 13:05

abysser

Re: Kdo je lepší?
Železný... Tomu jde o kejhák a o korýtko, kdežto strejda Grebenda to i po 40 letech myslí vážně..
0/0
13.8.2005 13:12

wed

Re: Re: Kdo je lepší?
a uprimne
0/0
13.8.2005 14:47

autosamolepky.cz

korytnatci
Az uz bude u moci kdokoliv tak stejne budou hrabat jenom pro sebe takze no comment  
0/0
13.8.2005 12:58

Montaigne

Tohto hochstaplera
muze volit uz jen totálne vypitý a nebo vymytý mozek
0/0
13.8.2005 12:41

Beranal

Re: Tohto hochstaplera
To se musím opravdu smát když tady na tom foru někdo tvrdí že ten program těch "demokratů" není tak špatný, si docela vzpomínám jaký program p. Železný sliboval na Nově než dostal tu licenci, takže ten jejich "program" ten je potřeba brát v této souvislosti, ten člověk se neštítí žádné lži.
0/0
13.8.2005 12:56

Beranal

Fuj politici
Fuj zločinec, demagog a teď se ještě dá k populistům. Ten ví že žádná demokracie vlastně neexistuje, tady je jen nějaké stádo, na které jsou vypracovány vědecké a marketingové metody jak s tímto stádem manipulovat tak jak my potřebujeme, k tomu jsou potřeba jen peníze. Že bude mít úspěch to už dokázal na NOVĚ a 2x ve volbách, bůh s námi. Ale oni ti další politici nejsou o nic lepší, to vidíme každodenně. Rozdělovat ty lumpy na komunistické, socialistické nebo pravicové to je naprosto k ničemu. Já už docházím k přesvědčení že politici to je největší lůza a póvl který ve společnosti je, nevidím tady velký rozdíl od lumpenproletariátu, tahle lumpeninteligence to dělá jen trošku sofistikovaněji.
0/0
13.8.2005 12:40

celtic

Re: Fuj politici
0/0
13.8.2005 12:41

egoxxlcom

Re: Fuj politici
tak co teď..?
0/0
13.8.2005 12:54

Beranal

Re: Re: Fuj politici
Chtělo by to nějakého osvíceného důstojníka, který by přišel do parlamentu se svými vojáky a vysvětlil těm hochům že je rozpouští že se na čas stane osvíceným diktátorem který to tady dá do pořádku, např. ústavní zákony, soudnictví, rozežene ty všechny zkorumpované struktury v politice, policii, soudnictví a všude jinde (takový člověk svého času napravil situaci v Anglii, tuším se jmenoval Crommwel, nebo tak nějak) . Základem je možnost všeobecného referenda, jedině ta možnost referenda o jakýchkoliv zákonech by ty dnešní politiky držela trošku na uzdě, takto oni vědí že si můžou dovolit absolutně všechno, možnost referenda to je ta nejzákladnější pojistka která tady chybí. Ti naši politici ti to dobře vědí, p. Tupolánek např. v MF tvrdil že na referendum jsme my obyčejní hloupí nepolitici jsme ještě nedorostli, opravdu těžko volit člověka který má o voličích takovýto názor.
0/0
13.8.2005 13:17

egoxxlcom

Re: Re: Re: Fuj politici
no jo..jenže když to vezmeš normálně, tak i kdyby se Železný někam dostal, tak se vlastně nic nezmění..peníze už nějaké "našetřené" má, chleba,pivo..lísky do kina budou dražší i bez něj..i kdyby se stal mocnějším,tak to nebude mít pro normálního člověka reálný význam..třeba s ním bude v politice sranda..a já myslím, že by mohla být
0/0
13.8.2005 13:42

abysser

Nejhorší na tom je....
.. že ten pes Novák opět najde své voliče.
0/0
13.8.2005 12:29

celtic

Re: Nejhorší na tom je....
bohužel...  ZAZA je moc těžká váha...
0/0
13.8.2005 12:31

celtic

jsme...
postkomunistická země....proto můžou gauneři zakládat strany a být zvoleni....Železnému jde jen o imunitu....co to povádám  o blaho lidí jsem chtěl samozřejmě říci...
0/0
13.8.2005 12:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.