Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross: Otrlé metody ODS

Mít nějaké téma je v politice nesmírně důležité. Politik bez tématu a politická strana, která nemá lidem co říci, je k ničemu. Témata tedy vyhledávají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milmel

právník z leknutí
Gross, ten právník z leknutí nepochopil, že je rozdíl mezi letošní a loňskou technoparty. Loni se uskutečnila na okupovaném pozemku a letos na legálně pronajatém. Holt inteligence pana Grosse je přímo ohromující.
Navíc je rozdíl mezi rozehnat a zmasakrovat.
0/0
14.8.2005 14:57

Daaviido

Re: právník z leknutí
...presne tak, mas pravdu, na legalne pronajatem pozemku probehl TC2005 a na nelegalne obsazenych pozemcich byli houbari, bylinkari, motylkari, milovnici fauny a flory ... Jsou to preci odlisne pripady, tak co se to porad mota dohromady ?! CT2005 byl naprosto legalni !!!
0/0
16.8.2005 12:17

Daaviido

Re: právník z leknutí
..a skutecne JE rozdil mezi rozehnat a zmasakrovat, ale ty ho neznas ! Chlapce, slovo zmasakrovat je vystizne pro udalosti, ktere probehly ve Rwande, Sierre Leone, Indonesii, byvale Jugoslavii atd. .. !!! Tvoje tupost odpovida tve neznalosti, zjisti si, jake pravomoci ma policie (nejen v CR) a mozna prehodnotis sve vyrazy. A zjisti si, co slovo "zmasakrovat" znamena ve skutecnosti, protoze jinak ho budes pouzivat pri kazde hospodske rvacce. 
0/0
16.8.2005 12:23

milmel

Re: Re: právník z leknutí
Děkuji za poučení, ty se ovšem pokus seznámit s významem slova "rozehnat". Nebo ho budeš používat i při každém krvavém potlačení demonstrací. V pravomoci policie není vniknout na pronajatý pozemek, mlátit občany na základě domněnky, že by mohli spáchat trestný čin ap.
Díky za pojmenování "chlapče", protože je mi 62 let. I proto vím, co je to brutalita policie.
0/0
16.8.2005 13:49

MilanMilanMilan2

I politik na odchodu
může mít někdy pravdu; viz tento příklad.
0/0
11.8.2005 22:05

1_130_202_135

Re: I politik na odchodu
škoda jen, že v tomto případě se opravdu nejedná o politika....
0/0
11.8.2005 22:28

Wallygator

Re: Re: I politik na odchodu
...a navíc ani nemá pravdu...
0/0
11.8.2005 22:58

MilanMilanMilan2

Re: Re: Re: I politik na odchodu
Ale má.
0/0
15.8.2005 10:36

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: I politik na odchodu
Toť argument hodný tvého oblíbence!  Jeho literární skvost je jich ostatně plný.
0/0
15.8.2005 10:38

petrsc

Politická mrtvola se ozývá z hrobu
Napiště někdo tomu pakovi na email - sekretariat@socdem.cz Ja osobně jsem mu poslal email, že politická mrtvola jakou je on by měla tiše ležet v hrobě a nijak se neprojevovat, protože kam Staňa šlápne, tam sedm let ganja neroste... :-)
0/0
11.8.2005 21:47

vver440

Stando, ty starej sedmilháři, ty eště žiješ?
naštěstí dou po volbách socani do (cenzurováno)
už aby to bylo....
0/0
11.8.2005 21:09

velkopodnikatel Krejcir

Re: Stando, ty starej sedmilháři, ty eště žiješ?
žádná cenzura ........ do sraček
0/0
15.8.2005 1:29

Daaviido

Re: Stando, ty starej sedmilháři, ty eště žiješ?
Uz aby to bylo - my chceme cisteho Tlusteho !!! ..ktery se mimochodem pekne zamotal se svym vysvetlenim, proc nemuze financni zdroje zverejnit. "Dle klauzule v dohode o pujcce nesmi zverejnit bez souhlasu jmeno veritele" - proc tedy ukazal dohodu novinari Moravcovi, mistopredsedovi ODS Necasovi atd ? Nepoprel trosku sva tvrzeni ??? Zverejnit znamena, ze nekomu jo a jinym ne ??? ...uplnej Littbarsky - mistr klicek z 1.FC Koln.
0/0
16.8.2005 12:40

ant.

Ozval se ten pravý,
na otrlost je odborník,jen nevím,z které nory vylezl.
0/0
11.8.2005 21:08

radegast45

Uprimny jeste existuje??
0/0
11.8.2005 19:47

jekuI

Paroubek nesmí padnout!
protože by ho sociální demokrati zase nahradili ještě větším pitomcem - tenhle článek je důkazem jejich evoluce. "Zlatý" Špidla...
0/0
11.8.2005 17:19

Dan 1

Paroubek nemůže padnout,
protože většího blbce socdem už nemá. Ačkoli, napadá mě ještě Sobotka...
0/0
11.8.2005 17:30

Júlinek šíšal

Re: ....a já furt přemýšlel,
proč se tak vnucuješ ...
0/0
11.8.2005 17:47

ceItic

Re: Paroubek nesmí padnout!
Paroubek nepadne, protože je trojjediný (Zeman, Špidla, Gross)
0/0
11.8.2005 17:39

celtic

Re: Re: Paroubek nesmí padnout!
dablér s mailem do1men...
0/0
11.8.2005 19:58

celtic

skoro...
bych nevěřil že budu hájit Grosse, ale nyní ano. Má pravdu
0/0
11.8.2005 17:08

Sporadany_obcan

Re: skoro...
Gross měl přece vždycky pravdu, jen měl smůlu, že mu to nikdo nebaštil....
 
Ale aspoň něco se na té dráze naučil: Nevystupovat za jízdy. A tak dál mašinfíruje čssd a jen se čeká, kdo zatáhne za záchrannou brzdu  
0/0
11.8.2005 17:41

Sporadany_obcan

Otrlý Gross
dojel ve všech funkcích právě na svoji otrlost, takže je docela legrační sledovat jak z této vlastnosti osočuje druhé a snaží se tím sbírat bodíky, aby se ještě aspoň chviličku udržel na svém stranickém kymácejícím se křesle, uff, je to nechutné...  
0/0
11.8.2005 16:50

babacek

A to to
jistě není snaha jak se opětovně dostat do podvědomí lidí a Teku tak stejně jako ostatní politici využít ve svůj prospěch ? Pane Gross kdy se již poučíte ze svých chyb ?
0/0
11.8.2005 14:25

sageorg

Staníku....
ty máš především vysvětlovat a objasňovat své nadrobené problémy
0/0
11.8.2005 14:22

eso-v-rukavu-rymr

prolhana ODS
mam jeden OT postreh: pamatujete si jiste vsichni (kteri se divali) na nedelni otazky Vaclava Moravce v nedeli na CT1. na to ztrapneni, ktere si tam zpusobil Premysl Sobotka (predseda senatu z ODS) se jen tak zapomenout neda :)
na otazku VM, proc on nenavrhl zakon proti poradani CzechTek, prestoze to pred lety vehementne sliboval, se kroutil jak had (pry mel prilis mnoho prace se schvalovanim ci zamitanim zakonu "legislativni smrste" z dilny CSSD!!!). ale to mu rozhodne nezabranilo, aby s drzosti, ktera je vlastni jen ODS a komunistum, neobvinil vzapeti CSSD z nicnedelani v zalezitosti CzechTek. proste trapnost. nicmene byl jsem zvedav, jak se s timto selhanim sveho predniho cloveka ODS vyporada na svych strankach, kde pretiskuje (pry doslovne) prepisy projevu, komentaru, textu, atd. vyznamnych clenu ODS. zadny div ... rozhovor tam je, ale prislusne pasaze CHYBI!!! cenzura, autocenzura? kazdopadne je to nechutne! ODS se za ty roky v opozici nezmenila, jsou to porad ti
0/0
11.8.2005 14:15

eso-v-rukavu-rymr

Re: prolhana ODS
... stejni smejdi!
0/0
11.8.2005 14:16

ceItic

Re: prolhana ODS
ať žijou komunisti a dělnická třída...     
0/0
11.8.2005 14:20

babacek

Re: Re: prolhana ODS
Zvoláváš toto tvé Motto v kostele před otčenášem nebo až poněm
0/0
11.8.2005 14:27

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: prolhana ODS
to nebyl celtic hnupe ...
0/0
11.8.2005 14:34

babacek

Re: Re: Re: Re: prolhana ODS
0/0
11.8.2005 14:42

babacek

Re: Re: Re: Re: prolhana ODS
A kdo ty trdlo.
0/0
11.8.2005 14:44

Dr_Matrace

Re: prolhana ODS
"aby s drzosti, ktera je vlastni jen ODS a komunistum, neobvinil vzapeti CSSD z nicnedelani v zalezitosti CzechTek. proste trapnost." Priste lip poslouchej chytraku. Sobotka mluvil o tom ze policie a cela vlada mela nekolik let na to aby pripravila legislativu a policii pro podchyceni akci typu CT.
0/0
11.8.2005 14:25

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: prolhana ODS
sobotka to sliboval drive a sam ma stejnou zakonodarnou iniciativu jako vlada. je drzost sam nic nedelat a soucasne obvinovat ostatni z nicnedelani. je to srac. a jak si muzete precist v clanku, podobny pristup je vlastni cele ODS.
0/0
11.8.2005 14:33

Dr_Matrace

Re: Re: Re: prolhana ODS
Ten blaf co napsal gorss bych nenazival clankem ale subjektivnim vyjadrenim nazoru to za prve (tim spis ze cssd bude vzdycky z neceho obvinovat ods a vice versa). To ze legislativu pripravi rekl i gross a niceho jsem si nevsiml, takze merme stejnym metrem mistre
0/0
11.8.2005 14:41

Dan 1

Re: prolhana ČSSD
To sem hodláš lepit 2x denně, nebo jenom obden? Pokud vím, tak současné zákony stačí, Sarkozy se vyjářil v tom smyslu, že francouzský a britský tvrdý zákon o rave se bude měnit, tak proč by opozice měla připravovat zákon, který by ji stejně neprošel. Byl to Gross, kdo slíbil vypracování předpisu MV, který podrobně rozpracuje postup bezpečnostních složek při podobných zásazích. Neudělali nic, nenapsali ani písmeno. A dobře jim tak, ztratili hodně.
0/0
11.8.2005 14:27

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: prolhana ČSSD
ty taky taky tapetujes furt ty svoje adorace ODS. cemu se divis?
0/0
11.8.2005 14:33

Dan 1

Re: Re: prolhana ČSSD
Kde je jaká adorace? Pokud se bude ODS chovat, jako se dnes chovají rudá prasata, budu je kritizovat stejně nemilosrdně. Doufám nicméně, že nebudu mít důvod.
0/0
11.8.2005 14:54

keschu

0/0
11.8.2005 13:39

celtic

Stando...
občas máš pravdu.....třeba teď
0/0
11.8.2005 13:23

Anakin77

Re: Stando...
... souhlas!
0/0
11.8.2005 13:53

Dan 1

Re: Stando...
Blbě kecá, jako obvykle. Způsob zásahu kritizovala US, Kalous, SZ, AI, ČHV atd. Jestliže to někdo zpolitizoval, byl to ten poltik, který dal příkaz, ka razantní má být postup PČR. ODS se toho chytit musela, tohle téma jí spadlo z nebe. Gross na tuto hru ochotně přistupuje. Body nezíská; všechny výzkumy potvrzují, že se účetní z výčepu se také šeredně přepočítal, když myslel, že mu narostou preference. Tomu může růst už jen pupek, obliba veřejnosti ne.
0/0
11.8.2005 14:02

celtic

Re: Re: Stando...
Rozhodnou volby 6/2006 jestli lidé chtějí odpovědnost nebo gule, shity a dlouhý nože....věřím KDU
0/0
11.8.2005 14:05

Dan 1

Re: Re: Re: Stando...
Jižní Mor bych připojil ke Slovensku a byl by od černých prdelí konečně navždy pokoj.
0/0
11.8.2005 14:14

ceItic

Re: Re: Re: Re: Stando...
ať žijou komunisti a dělnická třída...      
0/0
11.8.2005 14:20

Kentus

Re: Re: Stando...
Ale v tomhle má hodně pravdy, zejména to o kontinuitě názorů bylo zajímavé. Je jen škoda, že se neohlédl i do vlastních řad.
 
                                        Kentusův názor
0/0
11.8.2005 14:05

Dr_Matrace

Re: Re: Re: Stando...
kontinuita nazoru neobstoji ve svetle co se letos delo. Loni NEMELI teknari zadny pozemek a policie nezasahla ani 3 dny po podani trestniho oznameni, letos teknari MELI pozemek a policie konala a lhala jeste pred trestnim oznamenim. Kde vidis diskontinuitu??
0/0
11.8.2005 14:11

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: Re: Stando...
:))) pozemek meli, ale stejne byli nakonec i na jinym. a ze policie zasahla uz predem? to je snad normalni, ne? az uvidi policie nejakyho zmetka, jak se ti snazi vykrast auto, taky nebude cekat, az ho vykrade a zacne utikat ... 
0/0
11.8.2005 14:18

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stando...
asi to tem policistum politicky myslelo a bali se reakce ODS, kdyby nahodou zlodeje zadrzeli.
to je sila
0/0
11.8.2005 14:28

keschu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stando...
....o politickém myšlení hovořil pan premiér Paroubeck.....
0/0
11.8.2005 14:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.