Diskuze

Paroubek předává problém Bublanovi

Přituhuje, proto politický praktik Paroubek hází spolučinitele z vnitra přes palubu. Nejprve mu poradil ostrý zákrok, nyní jej označuje za pachatele: Bublan nemyslel politicky, neporadil se předem s partajemi, nezeptal se jich, jestli má policie vystupovat tak, či jinak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Feo

10. 8. 2005 22:33
Matení pojmů
Nikdo v tomto státě kromě funkcionářů k tomu ze zákona určených, k nimž nepatří ani prezident, ani předseda vlády nemají právo úkolovat policii. Policii velí a za její činnost je odpovědný policejní prezident a nikdo jiný a ten se musí řídit zákonem.To, co následovalo po zákroku považuji za předem připravený pokus o politickou destabilizaci a  Paroubkovo "obvinování" Bublana  je jeho zcela nepochopitelnou chybou.Je čím dále zřetelnější,že bez kvalitního týmu poradců se Paroubek zřítí do záhuby.
Škoda. 
0 0
možnosti

Janhura

10. 8. 2005 14:35
Vynikající článek,
ostatně jako všechny tohoto autora. Jenom slepý a bez paměti ho nepochopí.
0 0
možnosti

1_130_202_135

10. 8. 2005 11:41
Ubohý tendenční článek
jakých v případě potřeby dokáží našemu premiérovi jeho PR poradci nadiktovat do hodiny třeba sto. Ekonomika roste (HDP sice pomalej než třeba v SR, ale tam třeba levice také zvítězí), nezaměstnanost se díky změnám výkaznictví snížila, export je rekordní (dokud budou trvat daňové prázdniny velkých společností), s extrémními výstřelky mládeže se umíme vyrovnat (jako žádná polistopadová vláda) - co si pořád stěžujete?
0 0
možnosti

addiction2

10. 8. 2005 15:21
Re: Ubohý tendenční článek
Na HDP a růst ekonomiky si tady nikdo nestěžuje, takže to sem nepleťte. Autor a nejen on si stěžuje na potlačování lidských práv a naprosto skandální chování premiéra české republiky - soudruha Paroubka. Článek dle mého názoru plně vystihuje, to co se v této zemi právě teď odehrává, bohužel ... Paroubek musí odstoupit, zdiskreditoval se takovým způsobem, že ho žádný rozumný demokraticky smýšlející občan nemůže respektovat natož si ho vážit. A Bublan se do toho taky nechal namočit, jeho demagogické a zcestné řeči na obhajobu neobhajitelného (protizákonného postupu policie). Oba dva by měli rezignovat ... Nerad to říkám o vládních činitelích demokratické ČR, že se chovají jako soudruzi za starého režimu, ale je to tak ...
0 0
možnosti

jajaja00

10. 8. 2005 11:18
Špatný názor na dílo socanů, zejména blbečka "JUDr. "Grosse ?
Ndávno jsem v hospodě říkal: před ´89 pokusy o "protistátní" demonstrace rozehnala VB, nyní na "protizákonném" srocení komunistů neoznačení policajti v civilu zadrží protestujícího (Letná t.r.), před ´89 účastníky soukr. koncertů VB zadržela, případně i dům zbourala, nyní dělá skinům stafáž a na "pokojné" technaře vyrukují těžkooděnci.
0 0
možnosti

kasavaros

10. 8. 2005 10:27
Jsem rád
že se v tomhle bodě aspoň tady všichni shodneme. Jen mám obavu z krátké paměti lidí, a taky z toho, že třeba budou volit ČSSD tam, kde má jiného lídra než Parobek, a tak podobně.
0 0
možnosti

Mak1

10. 8. 2005 9:46
A proč by se měl Paroubek
nad sebou zamýšlet ? No - hodil nestraníka Bublana přes palubu, paktuje se s komoušema a dělá politiku bývalého aparátčíka....  Ale, jestli si ho zvolíme, tak to bude jenom naše blbost !!!
0 0
možnosti

pedr64

10. 8. 2005 8:16
souhlas
naprostý souhlas s autorem. Odhlédnuto od oprávněnosti či neoprávněnosti zásahu či legálnosti CT nemohou politici dávat policii politické zadání k jejímu konání. To je dáno zákonem a činností soudů a státního zastupitelství.Tady je Paroubek opravdu na hony vzdálen pojmu demokracie a právní stát.
0 0
možnosti

ikz

10. 8. 2005 8:22
Re: souhlas
Přesně tak. K.S. to napsal výstižně!
0 0
možnosti

addiction2

10. 8. 2005 7:54
Návrat principů rudých bratrů II.
zvětšuje prostor pro nezaměstnanost, teď se někteří její předáci zakousli do samotných principů demokracie!!! Když někdo prohlásí: "Měl sis to dohodnout s ostatními poslanci, jestli nebudou zásah kritizovat", tak kde to proboha jsme? Takovýto člověk nemůže a nesmí být v čele našeho státu. Lidi toto jim nesmí projít!!! Nejhorší na tom je většinová lhostejnost k tomu co se tu teď odehrává, jsou to přece jen "smažky a extrémisti". Ale většina nedemokratických postupů je na začátku uplaťnována proti malým skupinám obyvatel, které ostatní lidi z určitého důvodu nemají rádi nebo si myslí, že jim to patří. Měli bychom si uvědomit už tu nehájíme nějaké technaře ale demokracii a lidská práva jako taková !!!
0 0
možnosti

magar

10. 8. 2005 8:17
Re: Návrat principů rudých bratrů II.
Klid, za deset měsíců půjdou od válu (i když, lid má krátkou paměť)...ale jinak Vaše rozhořčení plně chápu a kompletně souhlasím, což se mi často nestává(!)
0 0
možnosti

addiction2

10. 8. 2005 7:37
Návrat principů rudých bratrů
Vážení, kdybych přesně toto neslyšel včera v hlavních zprávách (TV Nova), tak bych si myslel, že to snad MF trošku přibarvila. Protože toto je už do nebe volající, ale bohužel ona je to zkutečnost. Já snad půjdu demonstrovat, tady jde opravdu o víc než o rozehnání pár tisíc svým způsobem "extrémistů", i když přiznejme, že skinheads apod. jsou pro společnost mnohem nebezpečnější než partička lidí, která dělá pár dní v roce hluk a nepořádek. Osobně v tom mám docela jasno a doufám, že i většina evropanů. Zažili jsme tady dvě světové války, hitlera a komunisty. Pro mě je to jasný, dodržování lidských práv je pro mě víc než ochrana polnosti. Nejsme v USA, tam by je za to snad i postříleli, protože ochrana majetku je tam na prvním místě. Ovšem kromě naprosté svobody slova se mě zdá, že je v USA  většina demokratických principů pro evropany dosti nedemokratických a to bych u nás nerad zaváděl. Takže kromě toho, že ČSSD tady už nějakej pátek rujnuje soukromé podnikání a&
0 0
možnosti

jejkap

10. 8. 2005 11:33
Re: Návrat principů rudých bratrů
V USA by nikdo nic nepostrilel, jses ovlivnen Rudym pravem a Bublanem.
0 0
možnosti

natassam

10. 8. 2005 5:35
Paroubek
Blíží se volby a tak plně nabývá na účinnosti heslo:"Bližší košile jako kabát". A tak se bude kličkovat a lhát jaka jen to půjde.A Paroubek by se mněl nad svým jednáním hluboce zamyslet.Nemněl by se plést do práce a rozhodování jiným!Nebo je považuje za neschopné že jim musí radit co mají dělat??V tom případě by mněl odejít v první řadě sám-když si ani neumí  vybrat lidi kteří nám vládnou tak nemá na svém "štontu" co dělat.Ale to si on ani žádný jiný s vládnoucí "elity" nikdy nepřiznají.
0 0
možnosti