Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasiči odstranili převrácený kamion na D1

Hasičům se po několika hodinách podařilo zprůjezdnit dálnici D1. Na 91. kilometru ve směru na Brno se ráno převrátil kamion. Na silnici se vysypal náklad PET lahví. Podle ÚAMK se při nehodě zranil řidič kamionu. Řidiči museli celé dopoledne místo objíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

profesionál vyvrátil kamion
AMATÉR SEJMUL 6 LIDÍ NA PŘECHODU, CO JE HORŠÍ???
0/0
9.8.2005 19:21

tillit

Převrácený kamion blokuje dálnici D1
no ještě že to není buldozer
0/0
9.8.2005 9:22

dislektik

Re: Převrácený kamion blokuje dálnici D1
UŽ JSEM VIDĚL HODNĚ ALE PŘEVRÁTIT BULDOZER JE FAKT PROBLÉM a kdo ho převrátí to musí být úplný jouda.pokud ovšem není buldozer naložen na podvalníku to je obulený hnad když někdo zachrápe.
0/0
9.8.2005 19:23

cali_mike

Řidiči
Fakt vás vůbec nechápu.Řidiči kamionu jsou jako ostatní lidi..Jak dobrý tak špatný.Měl sem tu zkušenost ject na 10 dní s kamarádem (kamioňákem) do Anglie a můžu Vám říct že sem nikde neviděl tak zkur..ny řidiče jako tady.Asi tak maj lepší myšlení, nikdo nikam nespěchá a dokonce na nás i zabllikali abysme mohli předjet když viděli že před náma jede někdo pomalej a pak nás v klidu předjeli..jde o to že tady každej na každýho se.. ať je to řidič kamionu nebo osobáku.
0/0
9.8.2005 9:06

Deleter

Re: Řidiči
no nevím, když vidím, že kamion blinká, tak ho klidně pustím, pokud nemusím moc brzdit, aby to do mě nenarval nějakej ospala zezadu. Ale asi nejsem pravidelný případ.
0/0
9.8.2005 9:29

Deleter

Re: Re: Řidiči
ale je fakt, že když se mě nasere cisterna bez blinkru dvacet metrů před auto tak mi to vadí.
0/0
9.8.2005 9:30

cali_mike

Re: Re: Řidiči
Jo tak si jeden s těch slušnejch..někdy by si ale měli uvědomit jakej je problém zbrzdit a rozjet kamion který váží 40 tun oproti osobnímu autu.do doby než sem jel tím kamionem sem si to taky neuvědomoval
0/0
9.8.2005 9:43

Arny_71

Re: Re: Re: Řidiči
Právě proto by měl platit zákaz předjíždění pro kamiony na dálnicích (a hlavně ho v praxi tvrdě prosazovat).
0/0
9.8.2005 10:09

cali_mike

Re: Re: Re: Re: Řidiči
Tak si představ že po dálnici jede avie 60 km/h..zkus si představit jak to bude vypadat v pravym pruhu po např hodině a půl cesty ještě k tomu když bude někde sjezd do jednoho pruhu..V německu maj někde zákazy a sou to naprostý hovadiny..problém by vyřešily 3 pruhy..
0/0
9.8.2005 10:28

231

Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči
V pravým bude kolona o délce několika (desítek) kilometrů. A co?
Zajímavější to bude v levém, až to někdo bude předjíždět v trabantu sedmdesátkou. A to už se zákonem zakázat nedá.
0/0
9.8.2005 12:04

cali_mike

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči
Tak v tomhle s tebou souhlasim..pak by si lámali hlavu kdeže to zase udělali chybu..A možná že pak by uvažovali konečně mozkem
0/0
9.8.2005 12:45

medved_cz

Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči
Jizda takove avie po dalnici je zakazana JIZ NYNI. Vozidlo, ktere neni schopno dosahnout rychlosti 80km/h na dalnici nesmi. A pokud se pri jizde na dalnici vyskytne okolnost, ktera znemoznuje dosazeni rychlosti 80 km/h musi ridic dalnici na nejblizsim sjezdu opustit. A netyka se to maximalni konstrukcni rychlosti (tj. papirove), ale skutecne dosazitelne - takze brutalne pretizena avie nema na dalnici co delat ani kdyby mela spojler ;-)
0/0
9.8.2005 13:49

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči
a kdo kontroluje pomalu jedoucí vozy že jedou pomalu policistům stačí že konstrukční rychlost je 80 a a hotovo.
0/0
9.8.2005 19:25

cali_mike

Re: Re: Re: Re: Řidiči
To bych pak teda navrhnul zákon že osobák nesmí do pravýho a až pojedeš za nějakym posra..nym trabantem co jede sotva 80 tak si za nim jeď..Ale to už by se asi nelíbilo viď?
0/0
9.8.2005 10:33

231

Re: Re: Re: Re: Řidiči
A co zakázat jízdu v levém pruhu úplně?
0/0
9.8.2005 11:41

cali_mike

Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči
Nezakazoval bych nic..Prostě si myslim že to co chtěj prosadit je absurdní..
0/0
9.8.2005 11:57

ScipioAfricanus

No hlavne by si to meli uvedomit kamionaci
napr. kdyz vali 80 pres vesnici. Taky nemuzou predjizdet jak v osobaku. Proste se musi chovat podle toho a ne si hrat na piloty F1
0/0
9.8.2005 10:11

dislektik

Re: Řidiči
někdo pochopil že řidič těžký chleba má.to je dobře.
0/0
9.8.2005 19:26

aloisq

kamionova lobby
kamiony nalozit v Rozvadove na vlak a vylozit na druhem konci republiky a byl by klid. Drahy by mely penize a silnice by byly v pohode. Jenze tohle se v cesku nikdy nemuze zrealizovat, protoze mocna lobby vsechny hned podmazne.
0/0
9.8.2005 8:56

dcb

Re: kamionova lobby
Jedna havárie kamionu a ihned podrážděné reakce. Jenže na jednu havárii kamionu připadá 15 havárií osobních aut. To ti nevadí ?
0/0
9.8.2005 10:30

Deleter

Re: Re: kamionova lobby
obvykle nezablokují celou dálnici a nevysypávají náklad.
0/0
9.8.2005 10:37

udolak

Re: Re: Re: kamionova lobby
To je sice pravda, ale zase tolik lemplů za volantem ? A vlastně i zablokují. Nevím odkud jsi, ale postav se někdy na Opatově směrem na Průhonice nahoře na most v pátek tak kolem 17té hodiny. To uvidíš věci, že se ti budou oči protáčet. A jsou to samí osobáci. A nehne se ani noha. kdo se nemůže vrátit a jet na Šeberov ten neprojede.
0/0
9.8.2005 10:43

4omega

Nikde jinde v Evropě..
...není tolik věčně zavřených dálnic z důvodů havárie kamionu, jako u nás..nějaké divné, nemyslíte? kamiony tu jezdá jako hovada, předjíždějí kde se dá (resp. nedá) a pak to tak vypadá.
 
Dokud tu nebudou mobilní policejní hlídky, tak se nikam nepohneme
0/0
9.8.2005 8:47

freak1

Kamion+D1
No to je ale překvapení!!! :-/
0/0
9.8.2005 8:46

Dms?

Opet
Opet kamion. Uz by se s tim pomalu melo zacit neco delat, co Paroubku!
0/0
9.8.2005 8:42

Honza_J

Re: Opet
A co jako, obcházet řidiče a říkat jim, aby jezdili opatrně?
0/0
9.8.2005 9:22

Arny_71

Re: Re: Opet
Hloupej Honza, to se nezapře :-/
0/0
9.8.2005 10:10

Dms?

Re: Re: Re: Opet
Presne tak.
 
Honzo, jsou reseni, zejmena co se tyce spani ridicu kamionu (tento vyjel ze silnice), zpusobu jizdy a technickeho stavu. To by ale musel Paroubek hnout zadkem.
0/0
9.8.2005 11:06

231

Re: Re: Re: Re: Opet
No vyjel. Sjel jedním kolem. To se mohlo klidně stát ve stoupacím pruhu, neboť tam nejsou odstavné pruhy, občas bývají užší, než obyčejné jízdní pruhy, a stav jejich krajnic je někdy docela zajímavý.
0/0
9.8.2005 11:45

demik

Re: Opet
Jen si vzpomen, jak Bublifuk rekl, ze nejsou parkoviste pro kamiony, aby je policiste mohli pokutovat...
Policiste v teto bananove republice jsou pouze zewlowe, tak co bys od nich chtel?
Kontroval lekarnicky to by jim slo, ale kontrolovat kolecka kamionu, aby nechrapali z volantama, tak to ne...
0/0
9.8.2005 18:52

vver440

jezdím jako kretén......
0/0
9.8.2005 8:37

spartaman

Už zase???
Hned vyčíslit škodu (včetně škod za prostoje ostatních, kterým třeba stáním v koloně utíkají kšefty) a dát řidiči k náhradě. Jinak je jezdit nenaučíme.
0/0
9.8.2005 8:35

Dms?

Re: Už zase???
Naprosty a stoprocentni souhlas.
0/0
9.8.2005 8:43

231

Re: Re: Už zase???
Jak víte, že za to může řidič? Byl jste u toho, nebo to pro Vás není důležité?
0/0
9.8.2005 11:47

4omega

Re: Už zase???
Já bych dokence v takových případech uvažoval o trestném činu obecního ohrožení...tak sazba 5 let, pokud tu nehodu zaviní..oni by si to hoši pak rozmysleli...
0/0
9.8.2005 8:48

Quentin

Re: Re: Už zase???
Opravdu "obecního" ohrožení? - i když se to nestalo v obci, ale na dálnici?
0/0
9.8.2005 9:09

martanek11

Re: Už zase???
Geniální nápad  Aspoň se řidiči v kolonách nebudou nudit. Na místo nehody dorazí autobus policistů, kteří budou procházet kolonou, zapisovat si jednotlivé registrační značky a vyptávat se kam kdo jede.
Jinak doporučuji podívat se do zákona 13/1997, § 24 " Nikdo nemá nárok na náhradu případných ztrát, jež mu vzniknou v důsledku uzavírky nebo objížďky"
0/0
9.8.2005 9:00

ScipioAfricanus

Pokud ovsem nekdo tu uzavirku zavini
nedodrzenim ustanoveni zakona o silnicnim provozu, tak by to k nahrade dostat mohl. Urcite je rozdil mezi uzavirkou z duvodu opravy silnice a toho kdyz tam nekdo vysype naklad protoze jel jak prase nebo chrapal za volantem
0/0
9.8.2005 9:04

martanek11

Re: Pokud ovsem nekdo tu uzavirku zavini
1)Zákon důvod uzavírky ve vztahu k náhradě škody nerozlišuje
2)Nárok na náhradu škody mám tehdy, je-li způsobena porušením  zákonem chráněných práv. Právo na jízdu po komunikaci bez nehod ( bohužel) nemám. 
3) Pokud řidič způsobil nehodu, tak ať za to dostane pořádnou pokutu, ať mu seberou řidičák, ať ho zavřou, ale nárok na náhradu škody je podle mě absurdní.
0/0
9.8.2005 9:26

ScipioAfricanus

Ze ti to pripada adsurdni
nic nemeni na faktu, ze kdyz se tvoji vinou pri nehode nekdo zrani ci zemre, tak on ci pribuzni mohou po tobe pozadovat financni vyrovnani. Ucatnici tebou zavinene nehody po tobe mohou pozadovat i dalsi nahrady. Takze by stacila jen mala pravni uprava, aby se mohli nahrady dozadovat i ti, kdo sice nejsou primi ucatnici nehody, ovsem tvoji vinou (kterou priznas nebo ti ji prokazou u soudu) utrpi nejakou prokazatelnou ztratu, napriklad dlouhym cekanim v kolone nebo nucenou objizdkou v prime souvislosti s tvym jednanim ci zanedbanim povinnosti ridice. je docela mozne, ze nejaky sikovny pravnik by z tebe ty penize vytriskal na zaklade platnych zakonu uz ted , jen k tomu rozhodnuti dokopat toho soudce... 
0/0
9.8.2005 10:08

231

Re: Ze ti to pripada adsurdni
V důsledku by se to muselo platit z povinného ručení, takže by si řidiči platili škody sami sobě, a jediný, kdo by na tom vydělával, by byly pojišťovny. 
0/0
9.8.2005 11:49

spartaman

Re: Re: Už zase???
Úprava zákona 13/1997,§24 myslím moc času nezabere
0/0
9.8.2005 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.