Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevázaný tanec na louce je možná jen iluze

Přehnaný zásah policie vytvořil legendu o bití našich dětí, srážka na louce u Tachova rozhoupala letní politickou scénu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

egoxxlcom

zajímavá myšlenka
Tohle se opravdu stát může.I díky tomu možná k "bitkám" už nedojde.A všechno co k tomu spěje, je správně.
0/0
10.8.2005 11:20

Grizu

Budou muset prestat chlastat a hulit
Teoreticky mohli u Tachova tancit budouci prislusnici nasi elity. Mozna, ze nekteri z nich v budoucnu vyrostou (a budou vzpominat na blbosti, ktere delali). Minimalne by vsak meli prestat chlastat a hulit. Jinak to s nasi budoucnosti nevypada moc ruzove .
0/0
10.8.2005 9:44

poslanec_termit

V. Vlasak je blb - korunovany
Vzdáleně to připomíná dění kolem České televize, již se pokoušela ovládnout mediální falanga kolem ODS. Lidé tehdy vyšli i na Václavák.
- a ja jsem myslel, ze televizi chteli ovladnou lidi z Unie Svobody - Ruml ve spacaku a podobni kreteni
0/0
9.8.2005 20:57

Trencherman

Re: V. Vlasak je blb - korunovany
Až takový blb zase není, protože tenkrát to bylo zkutečně prezentováno jako pokus ODS o ovládnutí ČT a Ruml ve spacáku a podobní kreténi se tomu údajně snažili zabránit
0/0
11.8.2005 7:28

melkors

CzechTek 2006
Doporucuji nasledujici mista konani: 1. Lany 2. Hradecek 3. Kde to pan poslanec Langer chalupu?
0/0
9.8.2005 17:10

saldo

Pokračuji
Podle pana exprezidenta jde ovšem o vysoce žádoucí projevy "spontánní, autentické pospolitosti lidí" a „obohacování občanské společnosti“. Pane Havle, čo bolo bolo, Terezky kecáte!
0/0
9.8.2005 16:45

saldo

Jen
malá poznámka pane Vlasáku. Tvrdíte, že – cituji - „Vždyť u Tachova tančili příští systémoví inženýři, bankéři, možná i politici.“ Dovolím si s tímto vaším názorem nesouhlasit. Podle toho co bylo vidět na záznamech nejrůznějšího druhu se zdá, že „tančili“ spíše budoucí pomocní dělníci, klienti protidrogových a protialkoholních zařízení, kriminálníci a vůbec individua pohrdající zákonnými normami platnými v naší zemi. Těžko uvěřit, že lidé s aspoň průměrnou inteligencí by mohli holdovat zábavě druhu, který je k vidění na akcích podobného typu. Už jen samotné techno jako hudební projev je velmi primitivní a stereotypní záležitost, burcující a podněcující v (převážně) mladých lidech jen nejnižší pudy. Skoro bych řekl, že slovo hudba je v tomto případě velmi nadsazený eufemismus. Nakonec o ni asi nejde, stačí nekonečně se opakující a neměnný dunivý rytmus, který drogami povzbuzené „tanečníky“ (další eufemismus!) přivádí do extáze, podobně jako třeba šamany primitivních národů na téměř všec
0/0
9.8.2005 16:43

x-jack

Re: Jen
A podle ceho soudis ? Kolik lidi - ucastniku CzTeku - osobne znas? A jakou maji profesi ?
Lepsi je seznamit se s okolnostmi na miste. Zaujmout pouze kriticky nazor je hezky, ale prakticky k nicemu.
0/0
9.8.2005 16:52

MilanMilanMilan2

Re: Jen
Já bych nevylučoval průnik osob uvedený autorem článku s individui citovanými Vámi. Může jít o jedny a tytéž existence (v budoucnosti).
0/0
10.8.2005 23:02

kvetuska

Re: Jen
SOUHLASÍM NA 100%
0/0
11.8.2005 15:14

poslanec_termit

Re: Jen
Urcite na techno party netancili systemovi inzenyri. Ale zcela urcite tam tancili budouci politici a mozna i bankeri. Tyto profese nepotrebuji inteligenci, ale notnou davku agresivity. A ta technarum, jak jsme mohli videt, nechybi.
0/0
14.8.2005 21:49

1_130_202_135

Paroubku, Paroubku,
ty chronický grafomane... Už ti nechce Ibl platit prostor v novinách, tak to zkoušíš pod pseudonymem tady?
0/0
9.8.2005 15:29

Člověk_JK

Myslí to autor opravdu vazne?
Vždyť u Tachova tančili příští systémoví inženýři, bankéři, možná i politici  At uz tam byl kdokoli, slusnymu cloveku, ktery cti zakony, muselo byt jasne, ze jde o akci nepovolenou urady, a po opakovanych vyzvach odesel. Pekne dekuji za inzenyry, bankere a politiky, kteri se chovaji jako zver a rozpoutavaji bitvy s policisty
0/0
9.8.2005 14:33

Deleter

Re: Myslí to autor opravdu vazne?
úřady nemají co povolovat soukromé akce.
0/0
9.8.2005 15:11

Člověk_JK

Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
Takovou akci je povinnost ohlasit obecnimu uradu.
Tady navic nebyl oznaceny prostor na ktery meli smlouvu (i kdyz pochybnou), bylo jasne ze prevalcuji a zasvini i poztemky okolni atd. atd.
0/0
9.8.2005 15:36

libbo

Re: Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
jen mala reakce : na soukromym pozemku nemusim nic ohlasovat , za chvilku by clovek musel hlasit ze mu prijela navsteva . Pak jeste mala poznamka k tomu ohraniceni vuz s timto vybavenim nebyl udajne vpusten na louku . a jeste malinka poznamka na zaver porad nekdo tvrdi jak "smazky¨" napadly nebohou policii ale mezi policajtama bylo podle skromnych odhadu 20 % civilistu (Policajt bez cisla neni policajt) takze by se to dalo nazvat jako stret dvou skupin obyvatelstva . Podotykam techno nemusim ale policajty primo nesnasim ( za 40 let zivota sem je nevidel udelat nic dobryho)
0/0
9.8.2005 19:17

MilanMilanMilan2

Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
U nás nejsou akce povolené, ale ohlášené. Ano, ohlášené a ne uspořádané poloilegálně či ilegálně bez ohlášení komukoliv z úředních osob předem (zvláště při tak velkém počtu zúčastněných).
0/0
10.8.2005 23:04

x-jack

Re: Myslí to autor opravdu vazne?
Opakovane vyzvy, hezky to argument. Mozna se staci trochu zamyslet nad tim, kdo ony vyzvy slysel. Myslim, ze neudu daleko, kdyz reknu, ze dobra tretina se vubec v dobe vyzev nevyskytovala na louce, ale u svych aut zaparkovanych kdesi po okoli. A ti kteri tancili asi tezko slyseli u systemu. Tezko odhadnout, zda-li vubec aspon polovina ucatniku tusila co se dele.
Abych nemluvil jen teoreticky. Dopoledne jsem byl na louce. Odpoledne, kdyz jsem prisel, videl jsem v dali tezkoodence jak konaji sve. Po vyzivajicim hlase ani vidu ani slechu.
Co se tyce zakonu, ty se snazim ctit. Nejsem zodpovedny za dav. Ja jako jedinec mohu projit pres pozemek, ktery mi nepatri a to i bez souhlasu ... pokud se nemylim. Navic kdyz zacla akce, nikdo mi neukazal nesouhlas majitele nepronajateho pozemku. Naopak. V patek vecer po prijeydu na louku jsem byl kymsi od technaru upozornen, ze nejsem na pronajatym pozemku a pri vyzve policie nemam delat problemy a odstehovat se o par
0/0
9.8.2005 16:31

S.P.Q.R.

Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
Na vlastní uši jsem ze záznamu slyšel, jak obsluha soundsystému vyzývá účatníky, aby na výzvu policie nereagovali a zůstali na místě ... "nikdo mi neukazal nesouhlas majitele nepronajateho pozemku" - to myslíš skutečně vážně? To mám dávat každému lemplovi, co se rozhodne dupat po mém pozemku, svoje písemné vyjádření, že si to opravdu, ale opravdu nepřeju?
0/0
9.8.2005 16:38

x-jack

Re: Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
O vyzve ze soundsystemu nevim, drzel sem se opodal. Pokud je to tak, tak je o par desitek az stovek lidi vic, kteri o tom vedeli. Do mikrofonu u ssystemu navic krici jeden clovek - nemyslim ze ma nejakou moc, ze ho musi/mely by vsichni uposlechnout, tak jako ma policie.
Kdyz sem jel tam, mel jsem informaci, ze pozemek je pronajaty. O tom, ze tam je nejaky nepronajaty sem se dozvedel az na miste. Muj motiv nebyl dupani po cizim pozemku :O)
0/0
9.8.2005 16:47

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
jste magoři a stali jste se předmětem volebního boje. Jen pro vaši informaci - ani na svém soukromém pozemku si nemůžete bez povolení udělat autokemping, prodejnu alkoholu, černý festival atd. I jako majitel jste povinen zajistit, aby jste své okolí neobtěžoval emisemi, hlukem, smradem, atd. Nemluvě o tom, že louka vedle slouží jako pastvina, takže naní nelze udělat parkoviště. Porušili jste toho hodně a vaše naivita je opravdu "nebeská". Přeju šťastné dětství :-))) .
0/0
10.8.2005 22:43

x-jack

Re: Re: Re: Re: Re: Myslí to autor opravdu vazne?
Myslím, každý může dělat co chce - bez omezení, ale při porušení zákona by za svý chování měl vzít zodpovědnost. Nejlépe se zodpovědně rozhodnout zákon neporušit.
 
... a ani nevím, že bych jako jednotlivec porušil nějaký zákon. Možná tak trochu životní prostředí, chodil sem čůrat ke stromům
0/0
11.8.2005 15:07

x-jack

Re: Myslí to autor opravdu vazne?
A mozna by me taky zajimal pomer tech, kteri rozpoutavali bitvu a tech, kteri pri zahajeni ofenzivy z louky jednoduse odesli. Kdyby 5000 ucatniku rozpoutavalo bitvu, asi by to dopadlo trochu jinak ;)
Jak uz sem tu jednou rek. Zobecnovat vsechny jednou definici je zcestne. At ucatniky, tak prislusniky policie.
0/0
9.8.2005 16:38

TomTTomT

muj nazor na techno2
Myslim že když už se chce někdo dovolávat práv a chce dělat v republice pořádek tak je třeba začít na jiných místech než mlátit mlady lidi. To ze kdyz odchazel pan Spidla, ktery udelal v republice vetsi bordel nez technari a sel delat europoslance z avetsi prachy tak jeste dostal odstupne 700.000,- to nikomu nevadi...lidi u nas je proste bordel..a nejde jen o technare...bordel je uplne vsude a ve vsem...
0/0
9.8.2005 11:48

TomTTomT

muj nazor na techno
Podle mě jsou chyby na obou stranách. Ze strany technařů je to určitě organizace a taky to že polovina techanařů (bez urážky) se neumí chovat když je zdrogovaná takže bych se nedivil kdyby si někteří jednání policie zasloužili-osobně bych na Czechtek asi nejel protože bych se štítil toho bordelu co ty prasata umí udělat-mam rád techno ale osobne dam prednost mensi akci kde je poradek a cistota a vsichni se chovaj slusne. Na druhou stranu policie, ktera je v nasi republice n a prosto neschopna, vubec ji nezajimaji jednotlivici, kteři nas danove poplatniky pripravili o hafo peněz,necha se uplacet,sama ma ve svych řadách bordel a podvodníky a hajzly a najednou si vezme obušky a jde mlátit mladý lidi aby náhodou někomu nepošlapali louku, to mi přijde opravdu přehnaný.
0/0
9.8.2005 11:47

popelka88

Hmm
"Vždyť u Tachova tančili příští systémoví inženýři, bankéři, možná i politici". Tak to se povedlo :-)) Ještě pan ujetý Vlasák zapomněl dodat, že tam tančili i významní přispěvatelé do státního rozpočtu - oni daňoví poplatníci, z jejichž daní "je placena policie", jak se psalo v technařsko-naučném pamfletu. (jinými slovy pobírači nejrůznějších státních a nákladů na své současné či budoucí protidrogové léčení ...)
0/0
9.8.2005 11:39

popelka88

Re: Hmm
státních podpor - vypadlo z klávesnice
0/0
9.8.2005 11:40

Deleter

Re: Re: Hmm
kušuj fašoune. Jakto, že všichni, co znám a kdy na czt byli, mají silně nadprůměrné platy?
0/0
9.8.2005 15:11

x-jack

Re: Hmm
"Vždyť u Tachova tančili příští systémoví inženýři, bankéři, možná i politici"´
.. a proc ne ? Ja pracuju v bankovnim sektoru, muj bracha je programator (senior developer) v uspesne firme. Na CzTek jezdime, protoze nas to bavi :O) Dredy nemam a nefetuju. A kam moje povedomi o lidech na CzTeku saha, dost casto jsou to prave ajtaci, kteri se tam jezdi bavit, hrat :)
Myslim, ze definovat tisic(e) lidi jednou definici neni ok. Nebo snad kdyz projdete fotky z CzTeku, na vsech jsou jen dredaci ? :O) No nevim nevim. Stejne tak na opacne strane. nejde rict, ze policie byla/nebyla surova. Zalezi vzdy na jednotlivcich.
0/0
9.8.2005 16:16

S.P.Q.R.

Re: Re: Hmm
Opravdu senior developer? ... no nééé, tý jóó ... Hlavně nezapomeňte, chlapci, brainstormingovat za účelem toho nejlepšího solution ... a taky solvovat záludné problémy :-)
0/0
9.8.2005 16:23

x-jack

Re: Hmm
"Vždyť u Tachova tančili příští systémoví inženýři, bankéři, možná i politici"´
.. a proc ne ? Ja pracuju v bankovnim sektoru, muj bracha je programator (senior developer) v uspesne firme. Na CzTek jezdime, protoze nas to bavi :O) Dredy nemam a nefetuju. A kam moje povedomi o lidech na CzTeku saha, dost casto jsou to prave ajtaci, kteri se tam jezdi bavit, hrat :)
Myslim, ze definovat tisic(e) lidi jednou definici neni ok. Nebo snad kdyz projdete fotky z CzTeku, na vsech jsou jen dredaci ? :O) No nevim nevim. Stejne tak na opacne strane. nejde rict, ze policie byla/nebyla surova. Zalezi vzdy na jednotlivcich.
0/0
9.8.2005 16:35

strycek_Pompo

Juchů
Vážení vtávat, další kolo nelítostné bitky zastánců a odpůrců zásahu na CzechTeku je tu!
0/0
9.8.2005 10:12

gagaryn

Re: Juchů
nemyslím, že by ještě měli tu sílu  snad vstanou noví bojovníci.
0/0
9.8.2005 10:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.