Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Morální vítězství CzechTeku

Když loni těžkooděnci předčasně ukončovali CzechTek 2004, nejčastějším, byť sporným argumentem odpůrců akce bylo, jak si ti vyvrhelové mohou dovolit obsadit soukromý pozemek proti vůli jeho vlastníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

spojení...
slov CzechTek a morálka je nemožné....je to stejný anachronismus jako komunistická morálka...
0/0
26.8.2005 14:46

Ig-n-or

tststs
tak hustě napsanej článek na jedné straně bránící zájmy jsem už dlouho nečet :-). Idnes už nejsou nezávislé noviny? Taková propaganda spíš odradí ty nerozhodnuté než podpoří vaši "dobrou" věc pane doktore... Nechcem takové ultras ve svých řadách, vrhá nás to do špatného světla a veřejnost si udělá kolektivní obrázek. Nevěřte tomu, všichni nejsme takoví radikálové a anarchie není zas tak špatný odklon od "demokracie" ;-)
0/0
11.8.2005 11:48

holiday

Autor je lhář nebo neschopný sfetovaný moula
tvrdí: "Premiéra bychom rádi upozornili, že legislativa Velké Británie a Francie by CzechTek 2005 bez problémů umožnila, neboť se konal na legálně pronajatém pozemku." Jak je to doopravdy? http://pes.eunet.cz/clanky/2005/08/45108_0_0_0.html http://www.anti-czechtek.ic.cz/jak_na_blbce_v_eu.html na doktorát by to nebylo, doktůrku, spíš na reparát. To ten fet, co?
0/0
10.8.2005 1:16

Vtec007

Re: Autor je lhář nebo neschopný sfetovaný moula
Holiday je vůl a sfetovaný moula ;-).... citovat stránky jako je anti-czechtek.ic.cz chce hodně odvahy nebo DEMENCE:-D...koneckonců čtěte sám: DOČASNÉ PŘERUŠENÍ PROVOZU STRÁNEK O TECHNOFAŠISMU Vzhledem k tomu, že majitel serveru ic.cz, na kterém jsou hostovány naše stránky se domnívá, že část obsahu porušuje zákony ČR, jsme dočasně nuceni naše stránky uzavřít. Pracujeme na obnovení provozu v takovém stavu, který bude vyhovovat podmínkám majitele serveru ic.cz. Vraťte se sem co nejdříve - náš web nekončí. Děkujeme za pochopení. Vyjádření admina:Pokud se autorum fotek, ktere jsou na anti-czechtek.ic.cz nelibi pouziti jejich autorskeho dila (fotografie), mohou pozadat admina ic.cz na adrese baz@yo.cz o jejich odstraneni, resp. odstraneni celych stranek, nebot jsou v v rozporu se zakony CR (zejm. zakon autorsky), coz je zase v rozporu s pravidly freehostingu ic.cz (http://www.ic.cz/src.php?src=pravidla).
0/0
10.8.2005 17:11

EAMON

Názor čtenáře
Před dvěma lety jsem byl nedobrovolným posluchačem CzechTeku v Ledkově u Kopidlna. Zážitek to byl velmi nepříjemný. Hluk byl naprosto nesnesitelný. Pro představu: ve 12 kilometrů vzdálené obci se chvěla okna, a to více než týden. Nevím, jestli byl nyní zásah policie přiměřený, ale před dvěma lety jsem byl přesvědčen, že nečinnost policie způsobila doslova utrpení několika tisícům lidí v okolí Ledkova. Proto zásah plně podporuji.
 
 
0/0
9.8.2005 13:51

Trifid

To myslí vážně?
Bohužel musím konstatovat, že Stanislav Mihulka lže, jako když tiskne. Těch lží je v článku tolik, že jen namátkou: "K zásahu došlo, aniž se stal jediný trestný čin." Nevím čeho je doktor, ale práv rozhodně ne. Tohle může napsat jen levicová anarchistická smažka, toho času asi zrovna zhulená.
0/0
9.8.2005 13:09

Vtec007

Re: To myslí vážně?
Hahaha... pri cteni takovychto a horsich reakci jsem premyslel o intelektu a dusevnim rozpolozeni diskutujicich schovavajicich se za svoji anonymitu. Necekanou odpoved mi poskytl tento clanek http://www.blisty.cz/2005/8/9/art24482.html . Mimochodem autor je mluvcim Ustavniho soudu CR ;-)
0/0
9.8.2005 13:50

vaclav13

Re: Re: To myslí vážně?
No myslím, že spíše byl mluvčím Ústavního soudu. Obávám se, že tohle asi nezůstane bez následků. A proboha neuvádějte tady pořád jako zdroj Blisty. Jsou profláknuté jako anarchistický levičácký plátek a každému normálnímu člověku by měl stačit už fakt, že články v nich prakticky obhajovaly útoky na WTC z 11.9.
0/0
10.8.2005 8:25

Trifid

Re: Re: To myslí vážně?
Zcela odpovídající reakce na duševní rozpoložení pana Mihulky. Každá "inteligentní" akce způsobí ještě "inteligentnější" reakci. Nemám důvod se anonymně schovávat. Útok na veřejného činitele není trestný čin? U poškozování cizí věci se sice nakonec neprokázal úmysl organizátora (ha, ha), ale to nic na věci nemění. A drogy jsou asi jen neškodné bonbonky pro naše zbité děti...
0/0
26.8.2005 14:42

Vtec007

Re: To myslí vážně?
Trifidovi se omlouvam, za svoji anonymitu se neschovava:-) viz http://sweb.cz/gebelt/ ;-) ovsem uvedeny clanek se na nej nejspise vztahuje:)preju mu krasny, nicim neruseny pohodovy den... Mimochodem pan Mihulka je doktor biologie, jak jste si mohl precist a pokud si ho troufnete urazet osobne, rad vam na nej poslu kontakt....;-)
0/0
9.8.2005 14:09

vaclav13

Re: Re: To myslí vážně?
Tak nám sem ten kontakt klidně dejte. Já působím na ČVUT, od studentů jsou, na základě toho co se dělo na Strahově, dost dobré informace o tom co jsou technaři za svoloč. O tom jeho výplodu už se tu mluví a pěkných pár lidí to naštvalo, protože hanba padá na celou akademickou obec. Vědec by neměl vypouštět nepodložené informace a nedej bože už vůbec ne vědomě lhát. A pokud jej znáte, tak mu poraďte ať si dá na stránkách zabývajících se britským právem vyhledat "Powers in relation to raves". Anglicky snad umí, takže si bude moci přečíst co napsal za blbosti.
0/0
10.8.2005 8:34

Trifid

Re: Re: To myslí vážně?
Když to řeknu slušněji, pan Mihulka nebyl zrovna při smyslech, význam je stejný. Bohužel titul doktora neodpovídá nic o intelegenci (spíš o demenci - konečně bude ten pojem urážka oprávněná :-) ). Možná tak o inteligenci jak lhát, překrucovat a tendenčně zkreslovat. Nejdřív by měl pan doktůrek pochopit, co je jádrem problému a co následky, s přehmaty na obou stranách. Pokud organizátor nedokáže zorganizovat takovou akci v souladu se zákonem, jako stovky podobných jiných hudebních akcí, sorry, musí počítat s policejní odezvou. A jeho slova o politických objednávkách se nedají ani nazvat lží, spíš jsou srandovní a ubohé. Ještě jednou se ptám: to myslíte pane Mihulka vážně? Vážně jste byl při psaní při smyslech? To jediné by vás totiž omlouvalo...
0/0
26.8.2005 14:32

icebear202

takhle se moralne vitezi
http://www.anti-czechtek.ic.cz
0/0
9.8.2005 8:14

poslanec_termit

Trochu divny nadpis
Morální vítězství CzechTeku ??? Autor asi spadl z Mesice nebo z psychiatricke lecebny.
0/0
9.8.2005 2:00

vasekpasek

Mhm
No je fakt, že od bývalého disidenta bych tohle teda nečekal. Pěkně se nám teda vybarvil. Každopádně je asi celkem složité někam dovézt WC a zdroje pitné vody, když jim policajti zakázali jezdit tam autama... Pak je nepustili na pronajatý pozemek a zmlátili je za to, že jsou na jiným...
0/0
8.8.2005 23:47

MilanMilanMilan2

Až jednou technaři procitnou
ze svých snů, budou se divit, komu a hlavně čemu vlastně posloužili.
0/0
8.8.2005 23:10

freak1

...
Mihulka, přestaň už hulit ten sajrajt, nafackuj si a zalez někam do kouta a tam si zase nafackuj za ten tvůj výblitek.:-)))
0/0
8.8.2005 22:58

-berushka-

změna zákona
K čemu je potřeba měnit zákon, když podle ministra vnitra byl letošní zásah zcela v pořádku?
0/0
8.8.2005 22:28

celtic

Re: změna zákona
aby příště k podobným záležitostem nedocházelo. Buď to bude fesťák s pořadatelskou službou, lékařským dohledem, parkovoštěm, WC, pitnou vodou a vše řádně nasmlouváno, nebo nebude nic, tak jako ve většině zemí EU...
0/0
8.8.2005 22:31

koutlosh

Re: Re: změna zákona
Což bez vstupného nepůjde, a jakmile bude vstup, bude co danit... jj, docela chápu, co na tom politiky tak štve :P
0/0
8.8.2005 22:34

celtic

Re: Re: Re: změna zákona
já když jdu na rokový koncert, tak vypláznu 500,- a je to O.K. dostanou zaplaceno kapely, pořadatelé, pronájem, úklid, hasiči, lékař atp. Kdyby technaři nekupovali drogy, tak mají na WC i na pořadatele
0/0
8.8.2005 22:37

jarini

Re: Re: Re: změna zákona
mozná je stve jenom to, ze pak musí resit ruzné stíznosti obcanu, kterým ucastníci znicí majetek
0/0
8.8.2005 22:38

koutlosh

Re: Re: Re: Re: změna zákona
Nebo také nezničí, louka po minulém CZTEKu uklizena byla a už se pěkně zelená.
0/0
8.8.2005 22:49

keschu

Petice za nesouhlas se zákrokem na Czechteku.
http://www.podnety.cz/index.php?page=czechtek
0/0
8.8.2005 20:03

Ruda Pivrnec

Fuj!
Autor je naprosto zaujatý a neschopný soudné argumantace! Ty "dětičky" byli jen andílci a je jen s podivem, kde ti hnusní policisté vlastně přišli ke zraněním, určitě si je udělali sami, aby mohli ty nevinné chudinky nařknout.
0/0
8.8.2005 18:32

celtic

Re: Fuj!
0/0
8.8.2005 18:37

aarghot

Re: Fuj!
fizlew nebo zasra.nej komunisto uz chcipni at je od takovejch jako ty pokoj
0/0
8.8.2005 18:51

Parabot

Re: Fuj!
TAk argumentuj ty :)) Prosim, mas zde volny prostor :-)
0/0
8.8.2005 18:56

jarini

Re: Re: Fuj!
kolega nad tebou, to je argumentacne vyvinutý pašák, s tím si porozumís
0/0
8.8.2005 22:40

-berushka-

Re: Fuj!
1) Můžete mi tedy vysvětlit, jak je možné že se počet zraněných policistů 2 dny po ukončení zásahu zvýšil o 10? To ani policie neví, jak jsou na tom její vlastní lidé? 2) Oficiální tisková zpráva Ministerstva vnitra hovoří o tom, že technaři se nebáli použít lahve, klacky a kameny. A přitom se mezi zraněnými policisty najdou např. 2 popálení. Lze to vysvětlit jinak, než že si slzák hodili do vlastních řad?
0/0
8.8.2005 22:26

jarini

Re: Re: Fuj!
berusko, ten tam házely dezorientované deti, které si myslely, ze brání legálne pronajatý pozemek proti mimozemstanum
0/0
8.8.2005 22:41

vasekpasek

Re: Re: Fuj!
možná to bude tím, že se někteří policisté akce také zúčastnili jako civilní obyvatelé v době volna. A kámoši je pak seřezali
0/0
8.8.2005 23:45

celtic

,
0/0
8.8.2005 17:53

celtic

.
0/0
8.8.2005 17:18

celtic

feťáci...
vyhráli  Ať žije anarchie
0/0
8.8.2005 16:57

aarghot

Re: feťáci...
kripl.e pouzil zbytek rozumu co v tvy tupy palici zbyl a zkus si vsimnout paraely mezi sikanou rokeru za komancu a sikanou technaru dnes - opravdu chces aby to bylo stejne jako driv ?????  
ps:jsem bejvalej rocker
0/0
8.8.2005 18:50

celtic

Re: Re: feťáci...
ty...
0/0
8.8.2005 18:51

aarghot

Re: Re: Re: feťáci...
ano, proc myslis ze ne ???
0/0
8.8.2005 18:52

celtic

Re: Re: Re: Re: feťáci...
Je mi 50, stále jezdím na rockové fesťáky. Vím jací tam jezdí lidé, znám jejich kulturu. Teď jdu na Nazarety. Pamatuji, jak nás hnali v 77 policajti na Kladně, když jsme šli na bigbít, vím o čem hovořím Prostě každý k svému  Demokracie tady je
0/0
8.8.2005 18:56

Axlboy

Reginaldo, PinkShadow, Eamon
co dělá tvůj teplej kamil :D
0/0
8.8.2005 16:21

tajemník z létajícího ostrova

eman EAMON zase dolejza :)))
0/0
8.8.2005 12:56

Axlboy

Kolektivní vina
tak už je zas 8.8. dnes je to přesně 6 let co se mi narodil syn. společně s manželkou jsme se rozhodli uspořádat mu oslavu na kterou jen tak nezapomene a pozvali jsem děti z celého okolí. ani nevíme kdo přijde. budem to pořádat u nás za domem mám tam neoplocenej pozemek co mi patří. přišlo hodně dětí, ale sousedovi se nelíbilo že mu běhaji pod oknama. no nejdřív vytáhnul hadici a postříkal je a pak je začal mlátit francouzskejma holema. naštěstí zasáhla policie a všechny ty nepřizpůsobivé děti zatkla, ale přitom vlezla i na můj pozemek a seřezala všechny, pak mi vběhli do bytu a sebrali mi kazeťák a televizi, propíchli gumy u auta, a manželku která se ozvala zavřeli.... syn určitě nezapomene ...
0/0
8.8.2005 12:10

Axlboy

Re: Kolektivní vina
no a bubla mi řekl že zmení zákon a já budu muset jít napříště žádat radnici o souhlas ...
0/0
8.8.2005 12:11

1_130_202_135

Re: Re: Kolektivní vina
...o souhlas ke zplození syna
0/0
8.8.2005 12:48

egypttwo

Re: Re: Kolektivní vina
Politici-bubla a spol.-musí především změnit svoje myšlení a pak ať něco dělají se zákonam.
0/0
8.8.2005 13:03

ScipioAfricanus

Podle toho popisu to vypada
jako by "u vas za domem" bylo nekde v Chanove.
0/0
8.8.2005 13:07

poslanec_termit

Re: Kolektivní vina
Uz sis dal zase davku heraki, vid ? chudaku !
0/0
8.8.2005 16:21

Axlboy

Re: Re: Kolektivní vina
chudák si ty termite :D navíc jsi i dement :D
0/0
8.8.2005 16:22

Parabot

Re: Re: Kolektivní vina
Ne, ale v minulosti bylo normalni deti uspavat vyvarem z makoviny? :)
Jo, jsi myslel tou narazkou na heroin? Ty ho snad beres?
0/0
8.8.2005 18:58

Axlboy

škoda více než 5000 Kč
byla dnes způsobena asi tisícovkou turistů na karlově mostě, podle vyjádření znalce v oboru by škoda způsobená pohybem osob na karlově mostě (ošoupání chodníku) mohla být již větší než 5000 a tak policie poslala vodní děla a těžkooděnce aby turisty seřezali :D imho dnešní škoda na D bude taky vyšší takže raději nejezděte do brna aby vás na cestě nezmlátili ... :)
0/0
8.8.2005 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.