Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bijte děti, kopejte policisty

Z chaosu nejrůznějších racionálních, nebo naopak spíše emocionálních postojů se začínají vynořovat obrysy možných autoritativnějších závěrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sichr

Děkuji za tento článek
panu Dr.Pehemu.Byl jsem týden mimo území ČR a docela jsem překvapen co se zde kolem této akce děje.
0/0
7.8.2005 18:46

K-Leo

Divim se ...
sam sobe, ze jsem tento clanek docet az do konce, ale byl jsem zvedavej, kdo je autor. Vubec mne neprekvapilo, ze je pod nim podepsana soudkyne. Pokud takto soudite i vase pripady, cesky narod se nikdy spravedlnosti nedocka. Jako kazdy soudce si pletete podstatu veci. Nejde tu o to, kdo a nebo co jsou zac technari, jde tu zjevne o zneuziti pravomoci verejneho cinitele, coz ovsem cesky soudce bez napovedy policie tezko rozezna. Ja bych vam doporucoval starat se jen o sve pravo, protoze z vas nikdy soudny clovek nebude. Ohanite se svou vychovou, ale pokud byla takova jako tento clanek, nebyla zrovna nejlepsi. Ono vychovavat cloveka ke zlobe, k odplaceni, to delaji jen mafiani. Vy jste si na zaklade teto vychvy vybrala misto soudce s tim, ze ted konecne muzete oplatit vse, co povazujete za krivdu, ale jen z vaseho hladiska.
0/0
7.8.2005 12:46

Libor76

Re: Divim se ...
Ty jsi teda výkvět, nedokážeš ani napsat reakci pod správný článek! :-)
0/0
7.8.2005 19:36

poslanec_termit

dobry clanek
se zaverem clanku lze jen souhlasit
0/0
7.8.2005 12:33

K-Leo

Nic blbejsiho ...
tu jeste nikdo nenapsal. Pokud chces osocovat jen jednu stranu, pane redaktore, musis to napred umnet. Z tveho clanku cisi jen ochrana nesmyslneho zakroku policajtu, s vyuzitim osocevani vsach, kteri jsou proti. Predevsim tu jde o to, ze policie byla zneuzita k demonstraci moci, kterou chtel predvest pan Paroubek. Nechapu, proc se hledaj jednotlivi vinici jen v radach zakrocujicich policistu. Ti jen plnili rozkaz, ktery dostali, nic vic. To, ze nektere zakroky byly neprimnerene, je jen dusledek samotne momentalni situace. Ne kazdy clovek si dokaza vzdy a vsude zachovat chladnou hlavu a to plati jak o jedne, tak druhe strane. Dve horke hlavy proti sobe a jeste naviv v davu, dokazou strhnout spoustu lidi kolem a pak z toho je masakr. Predevsim je treba vzit k zodpovednosti vsechny ty, kteri zakrok naridili, to je od policejniho reditele v Tacove, az po pana Paroubka. Ten se sice haji ze byl na dovolene, a nic nikomu nenarizoval. Jenze lezprdelkove tipu Bublana jsou ochotni splnit kazde s
0/0
7.8.2005 12:17

K-Leo

Re: Nic blbejsiho ...
  vyslovene preni sveho nadrizeneho.
0/0
7.8.2005 12:30

mikejmaus

Názor
Konečně názor, který se mi zamlouvává...
0/0
7.8.2005 11:43

JUDr. Horšovský

Tak jak 3
Politiku do toho prosím fakt netahejte, o to tu vůbec nejde. Policii jako takové patří dík, že konečně začla řešit ochranu soukromého vlastnictví, dokázala (až na ty výjimečné excesy) odolat útokům a psychickému nátlaku ze strany technařů. Takže než z toho začnetě dělat politickou iniciativu (je krásné sledovat, jak se s tím někteří politici a mediálně známé osobnosti vezou), nebo budete něco tvrdit že byl nějaký útok brutální, podívejte se, jak policie řeší takové akce např. ve Francii nebo v Německu. Jen pro doplnění, tecno hudbu mám rád, sám také jezdím na některé klasické (či snad komerční) technopárty si pořádně "zapařit". Takže nejsem odpůrcem této scény. Ale z tohohle humbuku je mi na nic. S úctou JUDr. Pavel Horšovský
0/0
7.8.2005 10:31

zlej

Re: Tak jak 3
Hezky napsáno. Skoda že opomíjíte ( záměrně? ) některá chronicky známá fakta. Nebudu je tady vyjmenovávat ( to udělali jiní a lépe ), při Vaši inteligenci zajísté víte o co jde.
0/0
7.8.2005 10:37

kotatkoxxl

Re: Tak jak 3
plně s Vaším názorem souhlasím.
Myslím si, že pár excesů se najde vždy a všude ( na obou stranách), tady jde hlavně o akci, která je přehnaně politizována a to je ten hlavní problém. Chce se na tomto zákroku zviditelnit pár politiků a také umělců. Nepochopím lidi, kteří zákrok přirovnávají k zákroku gestapa  nebo k r. 89 - tam si naopak odporují. Revoluce v r.89 byla nazvána jako "sametová", to znamená, že i tento zákrok byl "sametový", tak nevím, proč se tak bouří.
Se zásahem souhlasím a plně ho podporuji
0/0
7.8.2005 12:42

keschu

Re: Re: Tak jak 3
Jméno sametová dostala tato "revoluce" z úplně jiného důvodu. Podstatu tohoto názvu vystihovala Havlova hesla:
 
"Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí" a
"Nejsme jako oni"
 
Ta sametovost tedy spočívala v tom, že komunisti mohli klidně a bez obav postupně předávat svou vládu a pomáhat s deninstalací socialismu. Pokud by oné sametovosti nebylo, tak by fungovaly lidové soudy a dnes by v Ćesku komunistů žilo mnohem méně.....
0/0
7.8.2005 15:08

Alexus

Re: Tak jak 3
Lip bych to nerekl.
Pane Horsovsky presne tak to bylo,ale jde o to,ze CR se bohuzel jiz z vetsi casti sklada z ubozaku,kteri jsou soucasti davu a nejsou schopni mit vlastni nazor,kterym jsou schopni rozumne rici argumenty,tak jak jste je tu rekl vy.
To jsou ti,kteri tu bezhlave haji technare,ti co demonstruji a ti co rvou Gestapo.
0/0
7.8.2005 13:00

JUDr. Horšovský

Tak jak 2
nevšímají, (chlapec na plastovém lehátku atd. - kdyby byl zákrok brutální, z lehátka ho shodí, zmlátí jej a lehátko rozkopou). Pokud jde o záběry civilních osob s krvácející rozbitou hlavou, ze záběrů je jasné, že zranění způsobili házené předměty (láhve, kameny) od účastníků technopárty, nikoli policisty, TI JEŠTĚ K MÍSTU KDE BYL ZRANĚNÝ ANI NEDOŠLI! (Vystřižený záběr zraněného samozřejmě ve zpravodajství TV Nova vypadá jinak.) A při výkřicích typu GESTAPO apod. se mi dělá špatně .zažil někdo z těch vykřikujících řádění gestapa? Kdyby to tak bylo, přijedou tři vozidla s těžkým kulometem a bylo by po párty po pár minutách. To by bylo řádění gestapa, to by byl brutální zákrok. Nekřičte něco, o čem nic nevíte. Takže shrnutí. Vůbec se nejdenalo brutální zákrok, naopak, s hledem na útoky na policisty byl velmi mírný! Konkrétní pochybení jednotlivých policistů je samozřejmě nutné prošetřit a vyvodit důsledky pro toho kterého policistu. Nikoli pro někoho z politiků apod.. Politiku do to
0/0
7.8.2005 10:31

JUDr. Horšovský

Tak jak?
Přátelé, právě jsem doshlédl cca 4 hodiny videozáznamů ze zákroku Policie ČR při letošní akci Czechtek. Většinou se jednalo o záběry volně dostupné materiály z www.policejnistat.cz. Asi mě ukamenujete, ale dovolím si vyjádřit svůj názor. Záběry jsem sledoval společně s osobou z Policie ČR (která se zákroku nezúčastnila a pracuje v jiné části resortu). Shodli jsme se na tom, že samozřejmě někde evidentně došlo ke konkrétnímu selhání konkrétních příslušníků (tzv. excesům), ale prosím vás, TOHLE NENÍ BRUTÁLNÍ ZÁKROK!!! Kordon se snažil VYTLAČIT dav z pozemků, které pronajaty nebyly. Vytlačit, nikoli vymlátit. K mnohem větší agresi docházelo ze strany (většinou zahraničních) účastníků párty, kteří evidentně byli pod vlivem drog a alkoholu. Házení kamenů, lahví, klacků a dalších věcí je prostě útokem na veřejného činitele a musí tedy počítat s ranou obuškem nebo se zatčením. Pravda, opakované kopání nutné není (exces). Je jasně vidět, že policisté pokojně stojících účastníků si nevším
0/0
7.8.2005 10:31

K-Leo

Re: Tak jak?
  Ja jen doufam, ze je to jen vas nazor a ze ho neprevezmou ti, kteri budou cely zasach prostertovat.
0/0
7.8.2005 12:21

Grizu

Re: Re: Tak jak?
Take jsem se na to koukal dost dlouho. Je to tak, par uletu ze strany policie, ale neustale utocici skupina technaru na strane druhe. A ty z technaru, kdo se chovali klidne, nechavali projit. Dival jste se na to take?
0/0
7.8.2005 15:55

MelSi

*
jaké děti!!! To mě fakt baví,takoví hajzli,kterým nestačí výzva k odchodu,tak takovým nejde už ani o hudbu,ale o tu sílu,kterou cítí v takovém množství sobě podobným....
Takoví spratci měli dostávat už odmalička denně po "hubě",aby se naučili respektovat majetek ostatních a pokud to ještě dnes neumí,tak by zasloužili mnohem více naložit...
No nezlobte se na mě,ale vyřvávat o demokracii a přitom pustošit cizí pozemek,kde stojím neoprávněně,je výsměch slušným lidem,mimochodem tak to vypadá denně i kole mě,jak se tak dívám,stačí,že nastoupím jako těhotná do autobusu a stojí tam skupinka mladých,myslíte,že vás pustí sednout? Ne začnou se ještě vysmívat,nemůžu ani vypsat,co si kolikrát vyslechnu,ale když jsem s manželem,tak ne...a tam je vidět právě jejich zbabělost a drzost,kdyby jich na té louce bylo pár,tak slušně odejdou,ale jich bylo více a muselí ukízat,jak jsou silní...
A Klaus mě taky baví,tak ať si je pozve do svého sídla příště...
0/0
7.8.2005 8:42

j@ck

Re: *
zkoušela jste hormonální substituční terapii? neodstraňuje jenom návaly horka a podobné symptomy, ale může pomoci upravit i časté změny nálad, které ženy často prožívají.
0/0
7.8.2005 8:44

MelSi

Re: Re: *
asi jste ji podstoupil(a),že???
0/0
7.8.2005 8:50

K-Leo

Re: *
  Jestli jste tehotna s prvnim didetem, tak uz predem toho nenarozeneho clovicka strasne lituju. Kdyby chudak vedel co ho ceka, tak ani nevyleze.
0/0
7.8.2005 12:25

skeptik-3

Re: *
Slogan o našich dětech je urážkou. MOJE DĚTI by si nic podobného nedovolily, protože si nepletou demokracii s anarchií. Dokud nebude platit, že příkazy policisty je nutno respektovat, tak se právního státu s vymahatelností práva nedočkáme.
0/0
8.8.2005 14:24

sdfw

CT05
Policie CR silne chybuje a tim to konci.  Zasah policie CR na CT05 je neomluvitelny a Bublan musi odstoupit pokud si CR chce zachovat "hezkou tvar"
Porad na vlastni oci - czechtek...
 
0/0
7.8.2005 8:02

hapyny

Re: CT05
A nedá pokoj a nedá
0/0
7.8.2005 9:20

Ulrich

Jádro problému
Mlha protichůdných tvrzení a emocí zakrývá politicky ideovou podstatu věci. Ano, technaři byli i na pozemcích, ke kterým neměli žádná práva. Ovšem policii tato skutečnost v podstatě nezajímala. Podle ní je technopárty ze samé svojí podstaty zločin, i kdyby se konala se souhlasem vlastníka na odlehlém soukromém pozemku v poušti. Jde tedy o to, zda jsme spíše pro svobodu vlastnického práva, která je jen výjimečně a ve skutečně nezbytných případech omezena, nebo pro nesvobodu charakterizovanou tím, že na vše musíte mít povolení nějakého orgánu veřejné správy. Soudruzi Paroubek a Bublan jsou pochopitelně pro druhou varantu. Podle nich bez "bumážky" na svém pozemku prostě nic dělat nemůžete. Většina občanů této země s nimi souhlasí. Nárokují si právo rozhodovat, co se má či nemá dít na zcela cizím pozemku. Jakápak párty, oni přece mají právo na svůj bezplatný klid. A tak je to se vším. Lidé přece mají právo na bezplatné vzdělání, bezplatné zdravotnictví, na sociální pomoc, na důchody..... I
0/0
7.8.2005 1:50

Ulrich

Re: Jádro problému
Inu, kupředu levá, zpátky ni krok!
0/0
7.8.2005 1:52

MelSi

Re: Jádro problému
je technopárty ze samé svojí podstaty zločin ....... tys spadl z višně,nikoho to nezajímalo,že je to techno,o to vůbec nešlo a nikdo to dosud neřekl,kromě tebe snad,tam šlo o to,že nezpustošili tvůj kvartýr,to bys mlel jinak....
0/0
7.8.2005 8:44

zlej

Re: Jádro problému
Moc pěkně napsáno
0/0
7.8.2005 8:52

euphoric

nezbyva nez souhlasit ...
... v techto pohnutych dnech aspon jeden opravdu nestranny nazor bez zbytecnych emoci
0/0
7.8.2005 0:17

killy

Tak to shrňme.....
..Pan Pehe má tentokrát asi zcela pravdu...
0/0
7.8.2005 0:01

_______________________________

Co na to EKOLOGOVÉ
a další "duhové" hnutí a "duhové" organizace bránící a chránící ¨faunu a přírodu ??? Zřejmě jsou v letním spánku   Hromadné, divoké  nájezdy  aut apod.  na zemědělské  pozemky,  pole  a louky   jim nevadí ???    Zatím jsem si nevšiml, že by se někteří ozvali .  Jindy "řvou jak lvi v kleci jatí"!   Chápu, že se zřejmě z jejich hlediska jedná  jen o jakýsi detail vůči přírodě a  který nikoho z nich z ekologického hlediska  nezajímá &nbs
0/0
6.8.2005 22:44

Grizu

Potrestat take deti
Souhlasim s autorem clanku. Nekydat na policii a potrestat policisty, kteri to prehnali. Ovsem to same na druhe strane. Potrestat deti, ktere se rvaly a zranili policisty.
K sloganu, ktery leti vzduchem "zase biji deti". Ano, biji deti, ale jsou to "deti", ktere kouri, chlastaji, a davaji bojovymi gesty na jevo, kam jim vsichni muzeme vlezt. Shlednul jsem par komentaru a slovnik dotycnych "deti" je skutecne "pozoruhodny". Ja jsem zazil jeden maly techno vecer, pri kterem nemohli zucastneni spat, vcetne meho sestileteho ditete. Tancici se na vyzvy jen bavili.
Mozna by neuskodilo, aby si vsichni, kdo rikaji "deti" nechali usporadat u sebe na zahrade poradnou techno party.
0/0
6.8.2005 22:09

tjuska

Re: Potrestat take deti
Mám chatu v Masečíně v okrese Praha-západ, kde se koná každý rok začátkem září sjezd motorkářů. Akce je organizačně dobře zajištěná a povolená, jejich denní program mi celkem nijak nevadí, horší je to však po nocích. Jak se setmí, spustí muzika 120 dB a to trvá po dva večery až tak do tří do rána. Já jsem vzdálen od epicentra asi 500 m a chata se chvěje. Jak jsou na tom místní obyvatelé ve vzdálenosti asi 100m si jistě dovedete představit. Když si stěžujete na policii, tak vám řeknou, že akce je řádně povolená, že dění monitorují na místě a kvůli porušování nočního klidu zasáhnout nemohou. Takže je všechno zcela v pořádku, akorát se nedá vůbec spát. A to je jen slabý odvar pravé technoparty, kde hluk je asi o řád silnější a trvá nepřetržitě několik dnů. Kde je tedy čí svoboda ??
0/0
7.8.2005 1:05

megatacud

Jeste jedna poznamka
... nekdy je ODS kritizovana, ze by mela souhlasit se zakrokem, protoze chranil soukromy majetek. Jenze smyslem zasahu od zacatku nebylo chranit soukromy majetek, ale: 1) ukazat jakej je Paroubek akceschopnej premier 2) dat lekci ucastnikum. Jenze to je velka chyba, protoze v demokraticke spolecnosti to neni policie, ale soudy nebo spravni organy, kdo tresta.... ukolem policie je branit bezprostredni skode, ci sbirat dukazy... jenze to neni tak videt v televizi jako masivni zasah... jenze to je klasicky pristup socialni demokracie... radsi monstr akce nez drobna kazdodenni prace, Czechtech, Krystof, investicni pobidky,...
0/0
6.8.2005 20:26

megatacud

kritika je opravnena
Na Peheho neuveritelne inteligentni clanek. Na druhou stranu, i pres excesy nebyla hlavni chyba u zasahujicich policistu, ale ve strategickem vedeni. Protoze policie byla pripravena jenom na variantu, ze si technari nepronajmou pozemek... kdyz pak ukazali najemni smlouvu, zacalo neuveritelny kolecko policejni sikany... nebyl totiz zadnej duvod smlouvu zpochybnit, naprosto neuveritelny je zpochybneni razitka a podpisu notare, atd, atd... akci slo mozna zakazat a prerusit z jinejch duvodu nez je neuzavrena najemni smlouva... ale skoro dvoudenni policejni odkazovani na ni, jeji zpochybnovani a zjevny lzi... neni to zrovna dobra vizitka. Jeste smesnejsi je odkazovani na to, ze pri technoparty byl porusen zakon.. asi doopravdy byl... jenomze zakon porusite i kdyz prechazite ulici na cervenou... a taky neprijede policie a nezmydli vas.... Napadani opozice ze vyuziva spatnej zasah je falesne a je produktem argumentacni impotence... zasah nelze obhajit vecne a tak se pouzivaji argumenty, ze op
0/0
6.8.2005 20:22

megatacud

Re: kritika je opravnena
ozice ma spatne umysly, kdyz jej kritizuje. Zasah nezkompromitovala ODS svoji kritikou, ale zejmena ministr Bublan svym opakovanym lhanim, mozna jeste vice nez nekolik policistu, kteri ujeli a dopustili se na miste nekolika excesu... 
0/0
6.8.2005 20:28

DedecekHribecek

Je vidět, že je o Peheho
      Pan Pehe nemá rád ODS a proto se podle něj opozice chová kontraproduktivně. Pane Pehe bylo v pořádku když minule Policie nezasáhla? Já se domnívám stejně jako opozice, že to bylo špatné. Zasáhla policie správně nyní? Můj názor je, že to policie udělal jako by její špičky chtěli dát ODS klacek na vládnoucí garnituru. Proto mi připadá postoj opozce zcela konzistentí a pochopitelný. Nevidím jediný důvod pro chválení zásahu. Chtí po opozici aby nabídla řešení je trochu mimo mísu. Ona pozice nevládně a koalice se s ODS nebaví. Ta kamarádi s více s KSČM.
     Z policie se nestal kopací. policie ze sebe udělala kopací míč zcela sama díky své neprofesionalitě.
     Proč jse nezmínil téma lidských práv tak základní pro bývalé hradní křídlo? Musím ale uznat, že jste výjiměčně podal pěkný výkon a stojí za to si Váš článek přečíst.
0/0
6.8.2005 19:27

keschu

Safra safra!
Tohle je v poslední době už druhý inteligentně napsaný článek od Peheho! A jeden z velmi malého množství rozumných článků, které se objevily v té záplavě orálního průjmu, který po policejním zásahu začal ze všech stran kolem Ctechteku vytékat....  
0/0
6.8.2005 15:52

hapyny

souhlas
K tomuto příspěvku není potřeba dodat jediné slovo.Snad jen,že by si ho měli přečíst oba tábory.
 
0/0
6.8.2005 15:21

Maveric

přesné
..a to vše navíc v době, kdy budeme možná nejspíš čelit i terorismu, takže obyčejnému občanu nezbyde než si zakoupit zbraň...jisté je, že "organizace" CzechTechu je možná záměrně zoufalá, feťáci agresivní a do toho poslat policejní těžkooděnce - jak jinak to mohlo dopadnout než špatně...policie to zvorala ve všech směrech v podobných případech stačí hradba na dohled a megafony - proboha jen žádný fullkontakt!!! Proti agresivním jedincům snajpry s gumovými projektily - hodils láhev, ať už doletěla nebo né s tou prackou pár dní nepohneš, žádné reakce na slovní provokace, nic osobního jedná se proboha o bandu frustrovaných puberťáků, rovných z hlediska vzniku psychologie davu - dočasným bláznům, tady přece nemá smysl pouštět se do osobních soubojů - je třeba si udržet distanci - na dohození granátem (lahví), nikdy nepostupovat jen bránit obsazené posice, zasažené jedince "obsluhovat" personálem v bílém s insigniemi červeného kříže atp. 
 
0/0
6.8.2005 14:24

MDP

Re: přesné
Dobre napsany!
0/0
6.8.2005 14:36

keschu

Re: přesné
Nejsem odborník na boj s terrorismem, ale řekl bych, že vlastnictví osobní zbraně v boji s terrorismem moc nepomůže.... To spíš kvalitní práce zpravodajských služeb....
0/0
6.8.2005 15:54

bert855

,,
to si delate srandu?? co ma pohledavat dite na technu?? to ma bejt doma pod zamkem
0/0
6.8.2005 13:35

GhorX

Re: ,,
Přečtěte si ten komentář, jeho autor právě takovou generalizaci odmítá.
0/0
6.8.2005 14:04

Edlin

Re: ,,
Ty jsi byl pod zamkem,  ze? Proto nevis o svete a stale se nemuzes prehoupnout pres hranici a podivat se dovnitr problemu... Kazde zavrene dite driv nebo pozdej utece, dejme jim svobodu a spis jim tlucme do hlavy, ze si muzou "delat co chteji", ale jsou za vsechno, co delaji zodpovedne a musi platit za chyby (klidne i vezenim)...
0/0
6.8.2005 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.