Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Mlátičky“ z CzechTeku se přihlásily vyšetřovatelům

Vyšetřovatelům zásahu na technoparty CzechTek se přihlásili čtyři policisté, které zachytila kamera, jak bijí a kopou jednoho z účastníků. Podle mluvčí policejního prezidia Blanky Kosinové jsou všichni z okresního ředitelství v Chebu a už absolvovali výslech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Springer

Pro obhájce zásahu

Vy, vážení spoluobčané, kteří zde hájíte brutální praktiky Policie ČR, a tím myslím i ty z vás, kteří píší že technaři neuposlechli nařízení o vyklizení a začali házet plastové kelímky a trsy trávy, sem tam lahvoně nebo dvoukilovej klacek z lesa,mám pro vás jednu větu.. Jste už teď ztraceni, protože vás, mají už teď plně ve svý prachsprostý propagandě.. Si sežeň pravý videa, kde krev z náctiletejch holek teče proudem, kde kluk drží svý voko vyražený obuchem v ruce, kde hlava hubenýho polonahýho kluka připomíná rozšláplej meloun.. Pak přijď a řekni mi do očí, že jsme po nich neměli házet bordel, co byl po rukou, a já tě uznám jako člověka co si pevně stojí za svým.. A pak tě bez urážky popravim.;-€

0/0
21.6.2006 10:45

Springer

9120130

9120130pro toho pána co hájí zásah jsem taky něco napsal, tak mu to koukejte poslat, těch vulgarit je tam méně, opravdu.. :) Asi jen 50 nebo šede, to jde,ne.. Lebku bych mu promáčkl.. minimálně. Vobuchem rozbil hlavu, vyrazil voko a rozlámal hnátu na čtyřikrát, přesně, jako na jeho obhajovanym zásahu na czechteku 2005, když je z tý policejní brutality tak unešenej,hmm. Ať mi napíše adresu, ten o tři poznámy níže, rád bych mu něco "dal" :)))>-

0/0
21.6.2006 10:33

Springer

9119916

9119916- chci to tady vidět napsaný, žádná cenzura nebude,jasný? Koukejte sem vrátit co jsem napsal, id 9119916, lidé mají právo vědět vše.. (Y)

0/0
21.6.2006 10:27

Springer

Policie ČR - násilí plodí násilí

9119916 Co jsou nějaká vulgární slova oproti krvi, která tehdy protekla? Jste raději za násilí než za sprostá slova? Koukej to tam dát a ať mi napíše ten, komu se to nezdá, rád to s nim proberu, ale umlčovat mě nebudete vy puritánský redaktůrcí... fáčkoRv

0/0
21.6.2006 10:25

Irco

?
A proč je vyšetřují, naopak by měli je dát ostatním poldům co se tam flákali za příklad. Takové nasazení měli mít všichni poldové na místě a pořádně tam tu verbež zmasakrovat kompletně !
0/0
10.8.2005 9:01

Springer

Re: ?

Takový seschlý šmejdy, jako seš ty, bych rozkopal jak ciggánský hračky, špíno nemytá.. fůůj. Buď rád že vulgarity zakazujou, bys dostal teprv kouře, špíííínoooo

0/0
21.6.2006 10:34

celtic

.
0/0
8.8.2005 17:17

jules_w

povolit!!!!!
A já bych takovéto akce náhodou povolil....aspoň se policajti minimálně 1x do roka procvičí v akci naostro a veřejnost uvidí výkvět tvůrčí mládeže
0/0
8.8.2005 11:29

Manciny

Brutalita
Já viděl na britských listech docela velkou databázi fotek a myslím, že ne těch policejních a pořád ne a ne tam objevit ten brutální teror, jen smažky co si fotěj mobilama benga. V TV pořád ukazujou toho jednoho kluka, co do něj šťouchaj tonfou 4 benga. Má ještě někdo podobný záběr?
0/0
8.8.2005 11:07

icebear202

Re: Brutalita
no jiste. moc rad bych vedel kdo britske listy sponzoruje. jejich pohled je vzdy na kazde akci jednoznacne nestranny.
0/0
10.8.2005 15:49

saldo

Je
sice pravda, že do řad policie a zásahových jednotek zejména by měli být vybíráni morálně i psychicky silní jedinci, ale vždy se tam dostanou i takoví, kteří se při vyhrocených situacích neudrží a oplácí. Vůbec se jim nedivím. To, co jsem viděl – byť zprostředkovaně – na ligových stadionech, protestních akcích i při technopárty, mě utvrdilo v názoru, že nechat do sebe mydlit láhvemi, tyčemi kamením, snášet kopance, výhružky a nadávky nejhrubšího zrna, to by vydržel bez odplaty snad jen anděl nebeský či František z Assisi. Divím se, že vzhledem k tomu bylo odvetných akcí za použití síly a donucovacích prostředků na Czech Techu tak málo. Chování agresivních a ozbrojených kreatur si to přímo vyžadovalo.
0/0
8.8.2005 10:33

Jarrod

už mě to přestává bavit
Ty neustálé tahanice mezi "zfetovanými dětmi" a "policií s STBáckým přístupem" mě už pomalu přestávají bavit.
Je potřeba si uvědomit, že tato událost nebyla v pořádku ani z jedné strany.
Jestli byl zásah policistů oprávněný je otázka a že byl nepřiměřený, o tom není pochyb. Na druhou stranu, pokud mi dá policie ultimátum na vyklizení nějakého pozemku a já tam zůstanu a neodejdu ani po té, co tam naběhne 1000  těžkooděnců s vodním dělem a naopak je začnu "provokovat" házením kamenů, urážkami atd., tak se nemůžu divit, že dostanu přes hubu.
Nelze se orientovat podle toho, co se objevuje v médiích, protože jsou to účelově vyfiltrované informace, ať pocházejí z kterékoliv strany sporu. Nebyl jsem tam, takže ani vlastně nevím, co si mám myslet, ale pravdu bych viděl spíše tak někde mezi.
0/0
8.8.2005 9:06

jejkap

Re: už mě to přestává bavit
Me uz taky prestava bavit tahle blba argumentace, ze si nekdo zaslouzil dostat pres hubu.
Policie ma postupovat podle zakona, ne podle pocitu Jarroda.
0/0
8.8.2005 11:01

Villy

Re: Re: už mě to přestává bavit
No vidis, a ja s Jarrodem plne souhlasim. Myslim, ze situaci popisuje docela presne. Akce policie nebyla zcela primerena, ale kdyz uz nastoupi, tak se holt bohuzel musim podridit. Anebo pocitat s tim, ze dostanu (pravem) do drzky. Tak to funguje vsude a ve vsech demokratickych zemich na zapad od nas. Asi se ti to nebude libit, ale je to tak
0/0
9.8.2005 20:02

Villy

Re: Re: už mě to přestává bavit
No vidis, a ja s Jarrodem plne souhlasim. Myslim, ze situaci popisuje docela presne. Akce policie nebyla zcela primerena, ale kdyz uz nastoupi, tak se holt bohuzel musim podridit. Anebo pocitat s tim, ze dostanu (pravem) do drzky. Tak to funguje vsude a ve vsech demokratickych zemich na zapad od nas. Asi se ti to nebude libit, ale je to tak
0/0
9.8.2005 22:24

Peterstřelec

Re: už mě to přestává bavit
For JARROD
Plný souhlas s Tvým názorem. V právním státě se má policejní rozkaz o vyklizení pozemku poslechnout. Kdo neuposlech tak se chtěl prát s policisty a také je napadal kamením a vším možným co měl po ruce. Pak se smažky nemohou divit, že zákrok byl někdy i tvrdý, ale zasloužený.
0/0
14.8.2005 21:07

Springer

Re: už mě to přestává bavit

Typickej přístup podělaných posránků, raději být neutrální. Ty tam bejt, dostaneš vobuchem po čuni taky, jinak bys teď tady dělal rozumy, ty škeble stupidní.. Seš asi velkej intoš, chyba na obou stranách.. Bych chtěl vidět jak jen stojíš a směješ se, kdyby tam tvé kamarády bušili, že by krev stříkala na všechny strany.. Pokud bys to dokázal, napiš mi adresu, přijedu si pro tebe až domů a uvidíš, že už nic neuvidíš.. :)

0/0
21.6.2006 10:38

Jirka Pinkava

Opilý policista ?
nevím, ale mě se zdá, že a) policista má alergii (zarudlé a lesklé oči ?) a nebo je pod vlivem (dtto) ... Nebo je to jen chyba mého monitoru ( pravda ... poněkud starší model ) Nemáte někdo podobného ducha na obrazovce ?
0/0
8.8.2005 9:05

jejkap

Re: Opilý policista ?
To ne, on se jenom rozneznuje nad kvetinovymi detmi.
0/0
8.8.2005 11:02

Jirka Pinkava

Re: Re: Opilý policista ?
Aha, tak to jo ...  u mě to vypadá, že je ... víš co, že ?
0/0
8.8.2005 11:41

Michalll

dříve než trest, tak terapii
0/0
6.8.2005 18:15

Michalll

Re: dříve než trest, tak terapii
 spreyerů enviromentálních krajiných zvukových-  /technařů/  či spreyerů barevných městských /fasádolikvidačních band/ , rodinná historie poškozených dětí bývá podobná, výtržnosti jsou nevědomým hledáním potracených sourozenců o kterých se v rodině hlasitě "mlčí", dítě je vycítí v narážkách, pomlkách, chybách v řeči...a tedy řešením osamělosti..reakcí na zrazeného otce, který poctivě nakrmenou antikoncepcí svou ženu vnímá instinktivně jako fakticky trvale neplodnou a tak ji odmítá či donucen zákonem alespoň ubližuje....
 
kdo má tři sestry a dva bratry chová se už jinak........ nepřirozené minimum sourozenců se kompenzuje, jak kdo umí, propadnutím se do televize či internetu, masovými zážitky, syn pěkné pravdivé pečující rodiny i když je policistou, závidějícím druhým rozplynutí se v davu, chová se lidsky a slušně....
 
 
 
0/0
6.8.2005 18:16

Jarrod

Re: Re: dříve než trest, tak terapii
Eh, cože?
0/0
8.8.2005 8:53

chroustík

Re: Re: dříve než trest, tak terapii
Chlapče, ty jseš ale opravdu, opravdu sjetej. Piš prosím, do diskusí jenom tehdy, když nebudeš pod vlivem. Jinak Tvé myšlenkové pochody prostě nechápu.
0/0
10.8.2005 15:32

Puchyn

Zbytečna politizace
Já nevím, co se tu pořád řeší,kdo je s ods a kdo ne.Nejdůležitější je tu, co se na té louce odehrálo.Byly tam potlačována základní lidská práva a svobody.Jestli se todle zdá někomu normální tak ať si přestane říkat demokrat.Policie v každém případě lhala a účelově dezinformovala.A kdo jim zásah schvaluje je u mě normální FAŠOUN jako oni!!!!!!§!!!!!!!§
0/0
6.8.2005 16:38

m123m

Re: Zbytečna politizace
Snaha odvrátit pozornost od neomluvitelného postupu policie, lhaní ministra vnitra a premiéra Paroubka řečmi o "politizaci" problému je zoufalou snahou socanú a jejich fanklubu. Ale vystupování Paroubka a policie je tak podobné předlistopadovým papalášůma SNB až jde z toho trochu hrůza.            
0/0
6.8.2005 21:19

koutlosh

účelovost
Přihlásili se prostě proto, že se viděli natočené a ví, že se zřizuje nějaká komise, která po tomhle tvrdě půjde, aby si policie u veřejnosti zlepšila obraz. U nich to bude považováno za polehčující okolnost, veřejnosti se představí nějaké výsledky a většina toho násilí stejně nebude odhalena...
0/0
6.8.2005 13:03

GentleGiant

Nejsem obdivovatelem policie
a k jejím zákrokům jsem permanentně kritický, ale zásah u Přimdy schvaluji až na ty některé excesi spojené se zbytečným násilím proti technařům. Je potřeba ale vidět, že účastníci odmítli poslechnout příkaz k vyklizení louky a naopak začali házet na postupující policisty různé předměty. Vždyť ta videa jsou volně ke stažení a točili je sami účastníci technoparty, které určitě nelze podezřívaz z nadržování policii.
0/0
6.8.2005 10:47

nedobik----

Re: Nejsem obdivovatelem policie
hlavně ty troubo, nepoužívej cizí slova, když je neumíš napsat správně !(excesi )
0/0
6.8.2005 10:50

m123m

Re: Nejsem obdivovatelem policie
Soudruzi z SNB, pardon od policie již používají internet  Sláva pokroku, ale ne takovému zaslepenému názoru.
0/0
6.8.2005 21:22

sageorg

Mlátičky se .....
přihlásily k právě probíhajícím žním a bez nároku na odměnu provedou výmlat obilí v celém Česku
0/0
6.8.2005 10:05

Josefkoloman

Souhlasím se zásahem
Jednoznačně souhlasím se zásahem proti Czechteku. Mládež je zneužita k politickému boji. Všichni kdo nyní protestují a halasí proti zásahu jsou už loutkami v tomto boji Topolánka proti Paroubkovi a ODS si mne ruce jak za ně dělají "děti" špinavou práci. Mimochodem pokud sleduji diskuze na různých stránkách, převažují reakce na podporu zásahu. Nevím proč, ale v tisku je tomu naopak. Čím to asi je?
0/0
6.8.2005 9:57

celtic

Re: Souhlasím se zásahem
0/0
6.8.2005 10:01

m123m

Re: Re: Souhlasím se zásahem
Stejně jako se zásahem na Národní třídě 1989 
0/0
6.8.2005 21:24

bulldog33

Re: Souhlasím se zásahem
Souhlas!
0/0
6.8.2005 10:04

nedobik----

Re: Souhlasím se zásahem
Souhlas, že vy všichni (skrytí) komunisti potáhnete brzo do prdele!  
0/0
6.8.2005 10:48

louder

Re: Souhlasím se zásahem
jo média jsou spřažená s ODS...to víš, že jo...sice tomu tak v minulosti nikdy nebylo (viz. kauza ČT) ale najednou se to změnilo, chacha...spíš než že by podporovala policii, která nebyla ani trošku profi a nechala se strhnout k rvačce a následně k brutálnímu řezání lidí, kteří se neprojevovali agresivně, ukázala to, jak naši spoluobčané dotávají do držky...jestli se ti nelíbí, že jsou "zlé smažky" tvoji spoluobčané, založ si nové NSDAP, vyhraj volby a rozjeď genocidu...nebo můžeš příště střílet lidi za pošlapanou louku dost daleko od obce, aby to tam nerušilo...nebo se přestěhuj do států, kde je "pořádek" a "klid na práci" a kde tě zastřelí za to, že někomu vstoupíš na pozemek...říkej tomu "vrchol svobody"...já "komouš" si prostě představuju občanské soužití trošku jinak...vlastně moc nevím, kdo z nás je "komouš" a co si "smažil", že se v tvé lebce rodí takovéhle paranoidní vize...
0/0
6.8.2005 16:09

Delray

hmmm
drogy a fetaky zrovna nemusim  , ale dobry techno si poslechnu , tak proc do haje neudelat ofi akci  kde se vsichni pobavi a kdo chce zfetuje a bude klid.  
0/0
6.8.2005 3:14

rasta_vesta

Re: hmmm
a co by mela za srandu verejna bezpecnost ?
0/0
6.8.2005 3:20

Alenz

A co druhá strana
A kdy se přiznají Ti HAJZLOVÉ  co to prali do policajtů hlava nehlava ,vlastě pardon to byli "tančící děti " oni jen tančili a ta policie je přitom brutálně mlátila ,chudáčci děti,ale sakra kde vlastně ty děti vzali plynové masky  to je součást tanceeeeee  
0/0
6.8.2005 0:37

jackkpot

Re: A co druhá strana
Z těch tvých příspěvků mám dojem, že Tě nejvíc štve, že sis taky nemohl do někoho kopnout. Holt jsi měl smůlu, že jsi právě nebyl ve službě.
0/0
6.8.2005 0:50

Alenz

Re: Re: A co druhá strana
Tvoje dojmy na moji hlavu ,ale se mi líbí Tvůj názor ,že policajti sou Ti špatní. Tady se všechno točí kolem pár zmlacených magorů ,kteří neví kde je cesta z louky . A ted pořádají demonstrace a ukazují odřená kolena a říkají jací jsou hrdinové a policajti hajzlové. MÁTE ŠTESTÍ ŽE JE OKURKOVÁ SEZONA JINAK BY PO TOM PES NEŠTĚKL ,A TAKY ŽE SE VEŘEJNĚ PROSPĚŠNÉ TROSKY CHTĚJÍ DOSTAT OPĚT NAHORU ,ale pozor jim vůbec nejde o Czech Tek ,jde jim jen o sebe ,je to ubohé se přiživovat
0/0
6.8.2005 1:06

koutlosh

Re: Re: Re: A co druhá strana
Až se po tobě někdo ožene obuchem, protože máš foťák, tak se ozývej, soudíš zde vše čistě jen na základě osobních antipatií, předsudků a minimálních znalosti skutečných faktů. Nesouhlasím se zásahem, protože byl nepřiměřený a diletantsky provedený, což napomohlo k vyhrocení situace a pravděpodobnost osobního selhání policistů se zvýšila. U mnohých však nešlo jen o selhání nervů, nýbrž o prostý povahový rys, jímž je agrese :/ Jsem příznivce techna a vůbec celé subkultury a právě proto nesouhlasím se všemi těmi, kdož na policisty útočili, je to odsouzení hodné. Ale ve všech společenských skupinách se najdou lidé dobří a špatní a podle jedné nebo druhé nikdy nelze soudit všechny. Agrese není řešení!
0/0
6.8.2005 13:08

jejkap

Re: Re: Re: Re: A co druhá strana
On nema fotak, to je na nej mos lozita vec. On jentaktak reaguje na svetlo.
0/0
8.8.2005 11:04

jejkap

Re: Re: Re: Re: A co druhá strana
On nema fotak, to je na nej moc slozita vec. On jentaktak reaguje na svetlo.
0/0
8.8.2005 11:04

strasnylada

Tohle sem necekal!!!
Na www.policejnistat.cz je z dnesniho dne cerstve ke stazeni video, kde policajt pouziva pri nesmyslnem zatykani mladyho kluka pistoli!!!!!!! Dokonce se uz nejedna o zatykani, jako spis o tyrani!!!! Uplne se mi z toho udelalo zle, ta marnost lidi, kteri prihlizeji tyrani a nemohou VUBEC nic delat. Neuveritelny!!! A zabavny je, jak kazdy popisuje ucastniky czechteku jako vyfetovana individua, ale v detailnich zaberech zasahujicich sadistu je videt takova prazdnota a hloupost v oblicejich ze vubec nechapu kde ty primitivy berou. Tuhle praci nemuzou delat normalni lidi.
0/0
6.8.2005 0:19

koutlosh

Re: Tohle sem necekal!!!
http://www.rozhlas.cz/czechtek05/portal/ souhlas, mrkni na fotky zde, spousta policajtů tam na mne působí dojmem tupých agresivních hovad. Nerad bych soudil podle vzhledu, ale tohle je fakt mazec. Krom toho, důsledky celé akce to potvrzují... Přesto si myslím, že u policie je spousta slušných lidí, kteří mají osobní morálku a čest a svou práci dělají dobře. Žel bohu tito kazí pohled na policii jako celek...
0/0
6.8.2005 13:13

strasnylada

Policejní záběry - televize 24cz
... tak ty posledni tri fotky nemaji s letosnim czechtekem nic spolecnyho, je to dost hloupa provokace... vazne ubohy..
0/0
5.8.2005 23:08

celtic

Re: Policejní záběry - televize 24cz
není podstatné jestli je to z letoška nebo loňska...je to prostě jejich styl a jiní nejsou a nebudou...
0/0
5.8.2005 23:14

Dan 1

Re: Re: Policejní záběry - televize 24cz
No. Ona ta činnost je srovnatelná s pravidelným šoupáním se k oltáři po kolenou s cílem schlamstnout část Šéfova těla. Až na to, že na tekknobálu se člověk víc pobaví (to je jen moje domněnka, ani jednu z uvedených "zálib" nepěstuju).
0/0
5.8.2005 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.