Diskuze

Senát odmítl zákrok na CzechTeku, žádá vyšetření

Senátoři odmítli zákrok policie proti CzechTeku. Po pětihodinové vášnivé debatě přijali usnesení, které požaduje vyšetření zásahu. Senátoři za ODS obvinili ministra Bublana, že za policejní akcí stojí objednávka premiéra Paroubka. Někteří požadovali jeho demisi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

9. 8. 2005 14:17
žádat je fajn, studovat problem je horší...např.
od boku lze např. střelit, že:
.flaška nebyla hozena do příkopu, jak se sluší, ale kus dál na luční cestu....psychické poškození zraněného  koně bude zřejmě dlouhodobé...ochota držet nohu po bolestných zásazích je pryč zřejmě trvale...podobně poškození srnci snad hynou rychleji
 
 mám pocit že účastníci jsou na tom podobně, poškození rodiči, nejen asi zneužíváním, ale třeba jen redukcí sourozenců často asi násilnou abortivní...dávají najevo své pocity a mají prezentované potřeby...ona i manželka nacpaná hormony je instinktivně podvědomě odporná, asi jako chlap chlapovi  pro nehomosexuála...v rodině je to potom pěkný zmatek či dokonce partnerská střídání...děti jsou jaké jsou...techno je snad  podpoří, pomůže málo...snad otevře diskusi o hlubších příčinách...
 
0 0
možnosti

JUDr. Horšovský

7. 8. 2005 11:01
Tak jak 3
Politiku do toho prosím fakt netahejte, o to tu vůbec nejde. Policii jako takové patří dík, že konečně začla řešit ochranu soukromého vlastnictví, dokázala (až na ty výjimečné excesy) odolat útokům a psychickému nátlaku ze strany technařů. Takže než z toho začnetě dělat politickou iniciativu (je krásné sledovat, jak se s tím někteří politici a mediálně známé osobnosti vezou), nebo budete něco tvrdit že byl nějaký útok brutální, podívejte se, jak policie řeší takové akce např. ve Francii nebo v Německu. Jen pro doplnění, tecno hudbu mám rád, sám také jezdím na některé klasické (či snad komerční) technopárty si pořádně "zapařit". Takže nejsem odpůrcem této scény. Ale z tohohle humbuku je mi na nic. S úctou JUDr. Pavel Horšovský
0 0
možnosti

zlej

7. 8. 2005 11:02
Re: Tak jak 3
Hezky napsáno. Skoda že opomíjíte ( záměrně? ) některá chronicky známá fakta. Nebudu je tady vyjmenovávat ( to udělali jiní a lépe ), při Vaši inteligenci zajísté víte o co jde.
0 0
možnosti

JUDr. Horšovský

7. 8. 2005 11:00
Tak jak 2
nevšímají, (chlapec na plastovém lehátku atd. - kdyby byl zákrok brutální, z lehátka ho shodí, zmlátí jej a lehátko rozkopou). Pokud jde o záběry civilních osob s krvácející rozbitou hlavou, ze záběrů je jasné, že zranění způsobili házené předměty (láhve, kameny) od účastníků technopárty, nikoli policisty, TI JEŠTĚ K MÍSTU KDE BYL ZRANĚNÝ ANI NEDOŠLI! (Vystřižený záběr zraněného samozřejmě ve zpravodajství TV Nova vypadá jinak.) A při výkřicích typu GESTAPO apod. se mi dělá špatně .zažil někdo z těch vykřikujících řádění gestapa? Kdyby to tak bylo, přijedou tři vozidla s těžkým kulometem a bylo by po párty po pár minutách. To by bylo řádění gestapa, to by byl brutální zákrok. Nekřičte něco, o čem nic nevíte. Takže shrnutí. Vůbec se nejdenalo brutální zákrok, naopak, s hledem na útoky na policisty byl velmi mírný! Konkrétní pochybení jednotlivých policistů je samozřejmě nutné prošetřit a vyvodit důsledky pro toho kterého policistu. Nikoli pro někoho z politiků apod.. Politiku do to
0 0
možnosti

JUDr. Horšovský

7. 8. 2005 10:13
Tak jak?
Přátelé, právě jsem doshlédl cca 4 hodiny videozáznamů ze zákroku Policie ČR při letošní akci Czechtek. Většinou se jednalo o záběry volně dostupné materiály z http://www.policejnistat.cz. Asi mě ukamenujete, ale dovolím si vyjádřit svůj názor. Záběry jsem sledoval společně s osobou z Policie ČR (která se zákroku nezúčastnila a pracuje v jiné části resortu). Shodli jsme se na tom, že samozřejmě někde evidentně došlo ke konkrétnímu selhání konkrétních příslušníků (tzv. excesům), ale prosím vás, TOHLE NENÍ BRUTÁLNÍ ZÁKROK!!! Kordon se snažil VYTLAČIT dav z pozemků, které pronajaty nebyly. Vytlačit, nikoli vymlátit. K mnohem větší agresi docházelo ze strany (většinou zahraničních) účastníků párty, kteří evidentně byli pod vlivem drog a alkoholu. Házení kamenů, lahví, klacků a dalších věcí je prostě útokem na veřejného činitele a musí tedy počítat s ranou obuškem nebo se zatčením. Pravda, opakované kopání nutné není (exces). Je jasně vidět, že policisté pokojně stojících účastníků si nevším
0 0
možnosti

_______________________________

7. 8. 2005 3:24
Organizovaně neorganizovaný
technaři  -  zda se policie vážně zabývá otázkou proč někdo "anonymní?" pořádá tak precizně organizovanou akci? Akce, na které jezdí i kamiony naložené profesionální audiotechnikou včetně vysoce výkonných generátorů el. proudu. Kdo a z čeho to všechno platí, když všichni víme (viz. řada svědectví mnoha novinářů), že na takovýchto akcích dochází k hromadné konzumaci drog ???
0 0
možnosti

JUDr. Horšovský

7. 8. 2005 10:14
Re: Organizovaně neorganizovaný
A v autech hotové zápalné láhve a basebalolové pálky... to asi není vybavení na taneční párty.
0 0
možnosti

euphoric

6. 8. 2005 22:10
Techno.cz: Co asi bude o Čechách povídat...?
http://www.techno.cz/party/report/2005/0730czechtek_t-rex/image140.htm ... treba ze si mohl taky hodit ... http://www.rozhlas.cz/czechtek05/html/zasah_jiny_pohled/ipage00029.htm (... ale mozna je vsechno uplne jinak, treba vsichni cernosi nosi stejne kalhoty a naramky na prave ruce)... a co Jan Tleskac, kde je jezek v kleci a kam se podel Mirek Dusin???
0 0
možnosti

cz123

6. 8. 2005 19:34
2 různé metry - Fašista Paroubek
Paroubek: "Pokud by Policie České republiky nezasáhla,  porušila by sama zákon, neboť by rezignovala na své úkoly při ochraně pořádku, majetku i práv občanů."
 
Tak jak to, žer Policei nezasahuje proti fašistickým akcím???
0 0
možnosti

Dodo01

6. 8. 2005 19:39
Re: 2 různé metry - Fašista Paroubek
Žvástáš
0 0
možnosti

Michalll

6. 8. 2005 18:17
odmítá, ale neřeší, klasické, evropa totiž tuší,
že nesnáz není v zákonech, ale hlouběji:
 spreyerů enviromentálních krajiných zvukových-  /technařů/  či spreyerů barevných městských /fasádolikvidačních band/ , rodinná historie poškozených dětí bývá podobná, výtržnosti jsou nevědomým hledáním potracených sourozenců o kterých se v rodině hlasitě "mlčí", dítě je vycítí v narážkách, pomlkách, chybách v řeči...a tedy řešením osamělosti..reakcí na zrazeného otce, který poctivě nakrmenou antikoncepcí svou ženu vnímá instinktivně jako fakticky trvale neplodnou a tak ji odmítá či donucen zákonem alespoň ubližuje....
 
kdo má tři sestry a dva bratry chová se už jinak........ nepřirozené minimum sourozenců se kompenzuje, jak kdo umí, propadnutím se do televize či internetu, masovými zážitky, syn pěkné pravdivé pečující rodiny i když je policistou, závidějícím druhým rozplynutí se v davu, chová se lidsky a slušně....
 
&nbs
0 0
možnosti

Mugen

6. 8. 2005 15:10
Dalsi vyvracena policejni lez !
PRAHA - Cesta k pozemku, který si pronajali účastníci technoparty CzechTek, byla veřejně přístupná. Vlastníkům komunikace totiž chybí rozhodnutí o jejím omezení, píše sobotní Právo. Dálniční přivaděč v Mlýnci na Tachovsku policie minulý týden zablokovala, aby zamezila účastníkům technoparty vstoupit do pronajaté lokality. "K pozemku žádné cesty nevedly... měli si zajistit přístup na pronajatý pozemek," uvedl na pondělní tiskové konferenci v Praze náměstek policejního prezidenta Vladislav Husák. Jeho slova ale vyvrátil právník Roman Kočí z odboru dopravy a silničního hospodářství Plzeňského kraje. Pokud na tuto cestu nebyl rozhodnutím vlastníků omezen přístup, jde o komunikaci, po které se může jezdit, řekl Právu Kočí. Rozhodnutí měl vydat Silničně-správní úřad v Přimdě. "Nepokládali jsme to za nutné," připustil starosta Přimdy Ján Sopko. Policie se Právu odmítla vyjádřit, proč účastníkům zakázala na cestu vjet. Okolnostmi kolem policejního zákazu vstupu na veřejnou cestu se už
0 0
možnosti

Mugen

6. 8. 2005 15:11
Re: Dalsi vyvracena policejni lez !
Okolnostmi kolem policejního zákazu vstupu na veřejnou cestu se už zabývá Okresní státní zastupitelství pro Plzeň-město. Cesta zčásti patří Městskému úřadu v Přimdě, fyzickým osobám, Lesům ČR, Pozemkovému fondu ČR. Poslední úsek patří Ital Investu. Kromě této firmy všichni majitelé tvrdí, že nedali technařům souhlas, aby komunikaci využívali. "Vlastníci nemusejí souhlasit, aby cestu užíval i někdo jiný. Ať ale chrání své zájmy podle zákona, to znamená, ať nejdřív vydají rozhodnutí o omezení přístupu. V případě, že má komunikace více vlastníků, musejí souhlas vyslovit všichni majitelé," uvedl Kočí.
0 0
možnosti

JfV

6. 8. 2005 10:06
Proč nejsou poblíž ?
Divím se, že u toho vymaštěnce nejsou Havel, Nohavica, Klaus, Topolánek, Pavlovská a pod. a neřvou slastí, jak jim to chutná. Vždyť je taky jejich, né ? A není přece podle nich rozdíl mezi studentem z Národní třídy a tímhle debilem, že ? Jen blb udělá pro zviditelnění cokoli.
0 0
možnosti