Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelský dezertér rozpoutal peklo v autobusu

Čtyři mrtvé a dvaadvacet zraněných si vyžádalo běsnění 19letého Izraelce ve městě Šfaram. Eden Natan-Zada, člen izraelských speciálních jednotek, střílel v autobuse. Dav lidí z ulice pak vběhl do vozu a útočníka zlynčoval. Bezpečnostní složky v oblasti mobilizují - bojí se výtržností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Xofo

Pravda
cela historie židovskéh naroda je plna masakry a teroristicke praktiky prti ostatním narodum. a  to co se stalo je velkým dukazem.
0/0
6.8.2005 13:16

milchama

Re: Pravda
Ano, historie židovského národa je plná masakrů, kterými se ho jeho  nepřátelé už nejméně 2 500 let snaží vyhladit ze světa. Ale nějak se jim to nedaří...  Muslimové se sice snaží pokračovat v Hitlerově díle (http://www.radioislam.org/czech/index.htm), ale také jim to nějak nejde. Holt, za židy stojí patrně někdo větší než za muslimy. Takže jejich vražedné Alláhu akbar zní nějak falešně...
0/0
9.8.2005 23:24

osvetitel

<><><>
Hmm neni bez zajimavosti ze kdyz neco takoveho spacha Izraelec na Arabech ze se to pekne rozmaze ale ze to v Izraeli maji na "denim" poradku se tak nerozmazava.Co se tyka toho "nakvartyrovani do te "gazy" tak nejen ze tam zadny Palestinec nebyl usidleny ale kazdy kdo to tam trosku zna vi ze tam byl jen pisek ktery zide z urodnily a ten cvok co strilel v tom autokaru, byl jeden z teh co se nechtel hnout!Takze vice nezli o to uzemi jde o politiku!Hlavne ti levicaci co tu nadavaji na amiky by si meli vzpomennout ze u zrodu statu Izrael stala v prvni rade take SSSR v dobe kdy byla USA jeste proti!Vse se zmenilo diky te "studene" valce a hlavne "saudum"ktere chtela mit SSSR na sve strane i kdyz plno "skeletonu"  jejich "soudruhu " se jeste dneska daji vykopat s toho pisku!
0/0
6.8.2005 8:46

EAMON

USA: 200 000 nových prac. míst
Ekonomika USA v červenci vytvořila 207 000 nových pracovních příležitostí, což překonalo očekávání. Míra nezaměstnanosti zůstala na téměř čtyřletém minimu 5,0 %, na které se dostala v červnu.
Zpráva o vývoji na trhu práce je poslední významnou složkou hospodářských údajů, které budou posuzovat představitelé americké centrální banky (Fed) před rozhodnutím o nastavení úrokových sazeb. Předpokládá se, že Fed v úterý zvýší úrokové sazby o 0,25 na 3,5 %.
Americký HDP se ve 2. čtvrtletí zvýšil o 3,4 %. Ekonomika má navíc podle analytiků prostor k výraznějšímu růstu.
 
 
0/0
5.8.2005 21:08

Vrchní našeptávač

Zasadni takticka chyba!
Pri palbe ve stisnenem prostoru je rychlopalna zbran vysoce neefektivni. Lidske telo je jako pytel s piskem. Koeficient rezistence dospeleho lidskeho tela je priblizne 3.5, neprustrelna vesta ma dokonce koeficient o 0.5 mensi. Projektil, ktery projde lidskym telem ztrati az pres 80% sve energie, takze sekundarni penetracni ucinnost je minimalni. Proto jen 4 mrtvi v autobuse. Vojak mel zvolit formu bomboveho utoku. Pri ni zabiji tlakova vlna a je naopak nejucinejsi ve stisnenych prostorech, idealni pro autobus. Pokud se jiz rozhodl pro palbu, mel mit u sebe rezervni pistoli. Ta se pouziva po dobu dobijeni hlavni zbrane na eliminaci pripadneho napadnuti v dobe bez palby z automatu. Zbran M-16G, kterou pouziva Izrael v armade, pripadne Heckler & Koch samopaly maji specialni plug-in zasobniky, kde vymena profesionalovi trva pouhe 3 vteriny. Pripocteme-li nervozitu, dostaneme se na cislo az 10 vterin. Behem ni lze pistoli udrzet prevahu na psychologicke urovni. Ta ale klesa s kazdou d
0/0
5.8.2005 17:02

Vrchní našeptávač

Re: Zasadni takticka chyba!
... dalsi vterinou. Obecne, pokud neni palba z automatu obnovena do 12 sekund po vybiti prvniho zasobniku, dav vetsinou uz nic nezadrzi. MILITARY.COM
0/0
5.8.2005 17:03

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Zasadni takticka chyba!
0/0
5.8.2005 22:03

chetgar

já to pořád říkám
co žid, to terorista... :o)
0/0
5.8.2005 17:02

EAMON

Americká armáda zahájila na západě Iráku třetí velkou ofenzívu
Americká armáda nasadila 1000 vojáků a letectvo do třetí velké ofenzívy na západě Iráku. V bojích u Hadísy, poblíž Eufratu, tam tento týden přišla o téměř 20 mužů. Americká armáda sdělila, že ofenzíva začala ve středu a že to není odveta za pumový atentát na americký obrněný vůz u Hadísy.
 
 
0/0
5.8.2005 16:47

Džura - hrdina Pamíru

Re: Americká armáda zahájila na západě Iráku třetí velkou ofenzívu
strč si ty tvoje debilní informace off topic do řiti
0/0
5.8.2005 19:56

Doktor z hor

***
holt to budou muset židi zkousnout, nemaji tam (Gaza Strip) co dělat, nakvartyrovali se tam a ted potáhnou
0/0
5.8.2005 16:08

Shamu

Re: ***
Oni nikam tahnout nemusi, rozhodnuti stahnout se z Gazy je jednostranny krok Izraele, ke kteremu se rozhodl sam a nikdo jiny by jej k nemu nedonutil. Kdyby chteli, mohou Gazu zbrat na jak dlouho chteji, vcetne Syrie, Synaje, Jordanska.... Jen se snazi izolovat od Palestincu, kteri neumi nic jineho, nez zit z izraelskych davek, nepracovat a plodit desti, ktere se pak vyhazuji v izraelskych autobusech do vzduchu.
0/0
5.8.2005 16:23

TyMeTaky

Ja to rikam celou dobu...
Vsichni dobri arabaci lezi na hrbitove...
0/0
5.8.2005 15:57

delobuch

Re: Ja to rikam celou dobu...
AT USA NECHCE BYT PANEM SVETA TO UZ TADY BYLO !FIRER
0/0
6.8.2005 8:13

Vinetou_

To je úroveň..
Tak on kolem sebe střílí 5 minut, a zabije 4 lidi ? V nacpaném autobusu ?To se nedivim, že z nich mají arabáči srandu, lepší efektivitu by měla smažka po technopárty. Izraelská armádo FUJ
0/0
5.8.2005 15:44

briza

Re: To je úroveň..
Ty vole to byl dezerter - jinymi slovy flakac a ulejvak, ktery se vyhybal vycviku a sluzbe v armade. Co muzes od takoveho lempla cekat.
0/0
5.8.2005 16:01

chetgar

Re: Re: To je úroveň..
ale dezerter ze specialnich jednotek :o)
0/0
5.8.2005 16:59

keschu

Návrh.
Možná by Ćeská republika mohla Izraeli zapůjčit své policisty z pořádkových jednotek, jež jsou proslaveni svou bojechtivostí. Kdyby policie Izraeli zapůjčila také svůj velitelský tančík, který byl na tekaře přivezen, tak by byl okamžitý úspěch vyřešení izraelsko-palestinského konfliktu zaručen!
0/0
5.8.2005 14:45

hugoventil

Asi se zapoměl převléknout
Vojáček si nevzal arabský doklady a nepřevlékl touto chybou se do historie nezapíše jako terorista ,ale dezertér což podělal!
0/0
5.8.2005 14:38

milchama

Re: Asi se zapoměl převléknout
Praví jeden hltač konspiračních paranoií...
0/0
6.8.2005 0:38

vver440

není co řešit
pošleme tam naše policajty a ty n nich všecko nepovolený a nelegální vymlátěj
0/0
5.8.2005 14:28

OnTheOriginaldrey

Re: není co řešit
A Paroubek to pak ohranici kolikama.
0/0
5.8.2005 22:09

EAMON

Historické území Palestiny
Jádrem dnešní konfliktní situace je historické území Palestiny. Oblast mezi Středozemním, Rudým a Mrtvým mořem byla osídlena již ve starověku a již v tomto období se plně projevily výhody i nevýhody tohoto území. Výborná dopravní poloha (obchod) i dobré podmínky pro zemědělství přitahovaly pozornost sousedních států a kmenů. Připočteme-li fakt, že se jedná o jedinou suchozemskou spojnici Evropy, Afriky a Asie, nemůžeme se divit tisíce let trvajícím sporům o tuto oblast.
 
 
0/0
5.8.2005 13:05

Ventre_Saint_Gris

Re: Historické území Palestiny
Historicky jo, ale dnešním viníkem je mezinárodní společenství a především Evropa, která svou obojakostí a pseudohumanismem zapříčiněnou neschopností vybrat si jednoznačně na čí straně stojí ,tento konflikt úspěsně už 50 let nejen udržuje,ale i roztáčí do vyšších otáček...
0/0
5.8.2005 14:07

ouagadougou

Re: Re: Historické území Palestiny
takže evropa si vybere, na které straně stojí a pak co? jedna strana tu druhou vybije? nebo máš jiné zjednodušující řešení, jak trvale uklidnit situaci na blízkém východě?
0/0
5.8.2005 14:47

milchama

Re: Historické území Palestiny
V rukou Arabů to byla jen nezajímavá pouštní oblast, jak  v roce 1867 poznamenal  Mark Twain, když to tam navštívil: "...[a] desolate country whose soil is rich enough, but is given over wholly to weeds-a silent mournful expanse....A desolation is here that not even imagination can grace with the pomp of life and action....We never saw a human being on the whole route....There was hardly a tree or a shrub anywhere. Even the olive and the cactus, those fast friends of the worthless soil, had almost deserted the country."  Proto byli rádi, že mohli tuto nehostinnou půdu prodávat Židům. Poté, co z ní Židé učinili kvetoucí zahradu,  najednou chtějí půdu zpátky. Proč asi?
0/0
6.8.2005 0:34

milchama

Re: Re: Historické území Palestiny
Pod osmanskou vládou...
0/0
6.8.2005 0:35

utanův stín

.
Já to říkám pořád. Nechat je, ať vzájemně zredukují populaci a až bude 1 osoba na 1 km čtvereční, tak ubude i násilí.
0/0
5.8.2005 12:50

jejkap

Re: .
A citis pri psani takovychto prispevku nejake pohlavni vzruseni?
0/0
5.8.2005 12:54

utanův stín

Re: Re: .
Ne.
0/0
5.8.2005 12:56

miromax

Re: Re: Re: .
ani není divu
0/0
5.8.2005 13:04

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: .
ja tak ne
0/0
5.8.2005 13:06

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: .
y
0/0
5.8.2005 13:06

stara-vesta

Re: Re: Re: Re: Re: .
ses mastnej hnus s dechem, co by zahnal grizllyho
0/0
5.8.2005 14:32

peshmerga

Re: .
On zabijel na izrealeske pude Shfa Omar lezi mezi cca 15 km od Lazarethu.
0/0
5.8.2005 12:59

peshmerga

Re: Re: .
Nazarethu :-)))
0/0
5.8.2005 13:01

utanův stín

Re: Re: Re: .
Já vím, četl jsem to. Vím, co chceš naznačit, že nevyvážel terorismus na území nepřítele a nejspíš mu jenom ruplo v kouli. Ale to je úplně jedno. Tahle situace a také reakce židů, kteří odevzdávají zbraně v rámci toho programu na vysídlení židovských osad mě utvrzuje v názoru, že klid zajistí buď důsledná separace obou stran, nebo to, co jsem napsal nahoře. Nejspíš bude takovýchle incidentů přibývat s tím, jak se budou Židé cítit frustrovanější a frustrovanější za "ústupky", která dělá jejich vláda.
0/0
5.8.2005 13:06

peshmerga

Re: Re: Re: Re: .
Ne, zatim to nevypada, ze mu ruplo v bedne, spise to vypada na chladnokrevny kalkul, ktery mel zpomlait ci zhatit vyklizeni osad, na to by musel, ale zabit o hodne vice muslimu nez zabil (a "nejlepe" palestinskych). Tohle (podle mne) bude na dlouhou dobu nejvetsi ustupek Izraele. (Izreael si buduje pozice do dalsiho kola, o co to bylo snazsi ted - o to to bude slozitejsi v budoucnu - pri dalsim moznem ustupku).
0/0
5.8.2005 13:17

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: .
K hodnocení incidentu nemám námitek. :-)
K vyklízení osad, můžeme se jenom modlit, aby to Izrael politicky nedestabilizovalo.
0/0
5.8.2005 13:27

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .
Ta ma posledni poznaka byla ve smyslu "o co je Izrael ted ustupnejsi (defacto vyklizeni je jeho tah) o to bude v budoucnu neustupnejsi-tvrdsi pri reseni dalsich ustupku".
0/0
5.8.2005 14:00

daadyy

JACKU kde seš?
kde je Jack Rupnik? tohle je přece jeho parketa.
 
 
0/0
5.8.2005 12:45

Xofo

Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
Když zapije žid tak je to dezertér, a na TV je to poslední zprava. Ale když zapije Palestinic tak je to terorista a na TV je to privní zprava
0/0
5.8.2005 12:11

Dan 1

Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
Co jste dneska zapíjel vy, pane Palestinče? 
0/0
5.8.2005 12:15

buhvol

Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
Ty se nějak vyznáš :-DDD
0/0
5.8.2005 12:47

Dan 1

Re: Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
To víš, že se vyznám, to je dílko Mohameda al-Abbáse, Sámera al-Šehaddína nebo někoho z jejich party, kterou patří vypráskat z ČR dřív, než bude pozdě.
0/0
5.8.2005 12:53

jejkap

Re: Re: Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
No tomu rikam tolerance, jakou mezinarodni dohodou ex post to vyhnani omluvis tentokrat?
0/0
5.8.2005 12:55

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
To se zeptej Britů a Francouzů, na základě čeho vyhazují extremisty.
0/0
5.8.2005 13:04

klv

Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
vypovídácí hodnota tvého příspěvku se díky mizerné češtině poněkud snižuje
0/0
5.8.2005 12:26

jejkap

Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
Jeho hodnota se snizuje hlavne dost spatnym obsahem.
0/0
5.8.2005 12:49

zlej

Re: Re: Re: Fakt me sel libi jak ceská media informuje ceskemu lidů
0/0
5.8.2005 12:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.