Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DOKUMENT: Paroubek píše o CzechTeku

Premiér Jiří Paroubek vydal podrobnou zprávu o policejním zásahu na CzechTeku. V něm vysvětluje, proč byl zákrok oprávněný. Text dokumentu uveřejňujeme v nezměněné podobě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

Ta louka na obrázku
nevypadá vůbec poničeně. Zato fasáda Mr. Paroubka ano.
0/0
8.8.2005 1:13

Kmilo

TERORISTI-Paroubek a spol.
Paroubku už konečne priznaj že ste urobili chybu a vzdaj sa svojej funkcie.To co predvádzate na vlastnom národe je obyčajný terorizmus.
0/0
6.8.2005 13:10

celtic

Re: TERORISTI-Paroubek a spol.
dej odchod Tisovče...
0/0
6.8.2005 13:13

nyhof

Re: Re: TERORISTI-Paroubek a spol.
Dělej si bordel na Slovensku a né v cizině. To by se vám líbilo!
0/0
6.8.2005 18:26

celtic

dobře...
to napsal
0/0
5.8.2005 16:11

Rothschild1

Paroubku už nelži!
Vím, je to těžký být vyjímka, když ve Vaši straně a vládě lžou všichni, ale pak se Paroubku nediv, že Ti další nový varianty už nikdo nevěří!
 
Doporučuji p. Paroubkovi někdy vyzkoušet pokácet strom a pak si udělat ohníček! Pročpak asi byli učastníci ČT mimo pronajatý pozemek a v obci přimda? Proč se nezamyslet, jaké by byly škody, kdyby policie umožnila přístup přes veřejnou komunikaci a jen vyháněla účastníky z nepronajatých pozemků?
 
Stromy tam mohl pokácet někdo před ČT, "ohníčky" si mohla dělat klidně policie pomocí dělobuchů, .... Hele Paroubku, teď jsem četl, že se rusákům potopil batyskaf, nechceš prověřit jestli za to nemůžou technaři?
A ještě jednu věc. Kdo je to ten p. Zatloukal, kterej lživě tvrdí, že má pozemek od p. Pleskyho pronajatý? Nějaká smyšlená figurka, nebo skutečně existuje?
0/0
5.8.2005 13:25

madqwert

Re: Paroubku už nelži!
 
0/0
5.8.2005 13:26

Rothschild1

Re: Re: Paroubku už nelži!
Cituji: "Ačkoliv byl výjezd z dálnice označen jako uzavřený ...."
Jinými slovy: PČR bezdůvodně zablokovala přístupovou silnici. To že se snažili technaři si "vyrobit" jinou přístupovou cestu je jen následek jednání PČR!
"... na pronajatý pozemek neústí žádná veřejná cesta ...."
Tohle je taky naprostá lež!
"Na louku, kterou sice pronajatu měli (avšak je důležité k čemu) ...."
Kecáš, pokud by se tam stavěli i na hlavu, tak je to úplně jedno, pokud s tím majitel pozemku souhlasí! A ten jak známo souhlasil!
 
A tak dále, a tak dále.... Ten odkaz je jen propaganda PČR a jejího neomluvitelného jednání! Aby bylo jasno, kdo za tím stojí, tak web patří nějakým klučinům, co si hrajou na vojáčky, tak si můžete udělat názor sami!
0/0
5.8.2005 14:01

madqwert

Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
ad1. - nasledek, ale protipravni... nebo az bude nekde uzavirka, tak to muzu treba naprat do protismeru, vzdyt je to jen nasledek
ad2. sjezd byl uzavren a zadna cesta tam neni
ad3. - no jedno to neni, ani na svym pozemku si nemuzes delat co chces, existuji ohlasovaci povinnosti, hygienicke a pozarni smernice apod... navic kdyz te policie vyzve, abys dany pozemek opustil, je jedno jestli je tvuj ci ne...
0/0
5.8.2005 14:16

Rothschild1

Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
1. Pokud se PČR bude chovat arogantně a protiprávně, tak nemůžeme očakávat dodržování zákonů od normálních občanů. A nesnaž se tu vysvětlovat, že se jednalo o dopravní uzavírku!
2. Je tam volně přístupná polní cesta, která je zapsaná v katastru nemovitostí. Je a je a je!!! + nastuduj si něco o umožnění přístupku k pozemku.
3. Jenže toto je považováno max. za přestupek, kterej se řeší úplně jinak, než tak jak předvedla PČR! Mimochodem záchodky tam měli, jenže je policajti nepustili!
 
Že ty budeš jeden z těch rádoby vojáčků, co maj ten web http://www.1psp.wz.cz ?
0/0
5.8.2005 15:21

madqwert

Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
muzu te uklidnitl, ze zadny z tech jak ty rikas vojacku nejsem, normalne studuju na technice a uz dlouho jsem se tak nepobavil, jak u techto diskuzi o CT
ad1. - jestlize policie uzavre sjezd z dalnice, tak to neni nic arogantniho ani protipravniho... muj priklad s uzavirkou mel ilustrovat nesmysl tvrzeni, ze jednani teknaru byl jen nasledek...
ad2. - nejdriv asfaltova cesta, pak polni cesta, dej sem link na tu tvoji katastralni mapu chytraku... je rozdil v pristupu tebe jako majitele a tisicu osob, kteryn dovolis vstup na pozemek...
ad3. - nevim proc max., co je podle tebe min.?  a i kdyby jen prestupek, tak to moc nemeni na nelegalnosti akce
0/0
5.8.2005 15:41

Rothschild1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
1. Arogantní a protiprávní je ten důvod uzavření!
2. Když už se odkazuješ na Britské listy, tak tedy např. http://www.blisty.cz/art/24371.html
A zákon, který by nařizoval maximální počet osob na dané cestě skutečně není!
 
3. Už začínáš slovíčkařit - max. přestupek = nic horšího to není, tzn. není to trestný čin, nebo chování, které by bezprostředně někoho ohrožovalo a životě, přip. zdraví!
 
Policisté prostě dostali dopředu jen rozkaz a ten zněl jasně: "Nesmí projet za žádnou cenu!"  http://pelisky.euweb.cz/zvuky/36.zip
0/0
5.8.2005 16:11

madqwert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
Neni to arogantni a protipravni uz vubec ne...
Pokud je odůvodněná obava,že bude páchána trestná činnost, což podle minulých ročníků bylo zcela evidentní je povinna takové nelegální akci zabránit, měla povinnost zasáhnout dle zákona o policii.
0/0
5.8.2005 16:58

Rothschild1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
Takže zablokovat poslední možný sjezd z dálnice D5 před hraničním přechodem jen proto, že si myslí, že se tam bude páchat trestná činnost je OK? Ptám se tedy jaká trestná činnost?
 
 
Abys vědel, s čím souhlasíš, tak se koukni na tohle: http://cluster-superhosting.policejnistat.cz/3ka.mov
Všiml sis, že většina těch policajtů nemá ID a to co je na přilbě si chrání štítem? To je taky OK?
0/0
5.8.2005 17:33

madqwert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
No tak to je samozrejme OK, je jedno jestli je posledni nebo ne... v zadnem pripade to neni protipravni... Nebo ano? Podle jakeho zakona?
na video se bohuzel nekouknu, na to nemam pripojeni, az budu na koleji, tak si mozna neco stahnu... ale ze nemaji ID ti verim, jsem to na nekterych fotkach videl...
Nicmene musim se zeptat, jestli to, ze par policajtu nema ID je problem kauzy CT? Nejdriv teknari provokuji, neuposlechnou vyzev k opusteni prostoru, podniknou utoky na polise a ti kdyz je konecne zpacifikuji, tak si budou stezovat na to, ze par policajtu nemelo ID? Trosku mimo, ne... Jasne je to chyba PCR, ale nic to nemeni na protipravnim jednani teknaru
0/0
5.8.2005 20:00

madqwert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paroubku už nelži!
Nechci se poustet do debat, ze zemedelska puda je urcena pouze pro tento ucel, nikoliv k poradani CT apod...
Uz se ted na net bohuzel nedostanu, takze toto byla ma posledni reakce...
0/0
5.8.2005 20:04

milan002

Re: Paroubku už nelži!
Zatloukal žije, dostal od socanů z našich peněz 52 mil. dotace za 6 let, tak teď dělá všechno možný pro ně. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej ? Ale je to náš chleba co jí !!!
0/0
5.8.2005 14:49

milan002

Re: Paroubku už nelži!
Zatloukal existuje, Č SS D mu nacpala za 6 let  52 milionů dotací, tak se nediv že jde socanům a policajtům na ruku.
0/0
5.8.2005 17:35

egypttwo

LEK MNE POBAVIL
Při včerejší diskuzi na tomto webu mne jakýsi Lelek řekl-divoce napsal-že podepsal petici souhlasu s postupem policie.Po prohlédnutí jejich webu uvádím:obsah na úrovni 12letého dítěte,argumenty dítěte opakujícím po bláznivém učiteli jménem Paroubek.VÍTE,CO JE SRANDA?Autor na webu uvádí,že se jedná oo veřejnou analýzu.Zároveň píše,že nesouhlasy se zásahem vynechává.Tzn. pokud mu napíše 1000 lidí,70 je pro zásah,tak mu vyjde,že pro zásah je 100% občanů.A víte,co je největší sranda?že v době,kdy jsem jeho web navštívil,píše,že web zrušil,protože nedokáže selektovat projevy odpůrců proti zásahu.Asdi mu také došlo,že by si a jemu podobným podřezal větev pod zadkem při zveřejnění jeho webu,kde mu podporu poskytlo asi 150 lidí.Čtěte WWW.POLICEJNISTAT.CZ...WWW.RAVE.CZ...podepisujte WWW.PETICE.TECHNO.CZ
0/0
5.8.2005 12:38

mazlikuzlik

Re: LEK MNE POBAVIL
No já nevím,ale když se podíváš třeba na www.policejnistat.cz, tak tam jsou uváděny také pouze souhlasné hlasy.Je to v pořádku?A o čem to pak vypovídá?Kde ta pravda vlastně je?A kdo co filtruje?Pro mě je to stejný postup, ale z druhé strany.
0/0
5.8.2005 12:54

egypttwo

co je pravda
ČT předevčírem uvedla ve Zpravodajství a Událostech zavádějící informace.Vyjádření hlavního hygienika,hasičů jsou zástupným problémem.Mohlo jít nanejvýš o přestupky a ty se musí řešit klidně a hlavně až následně.Prý technaři neměli zajištěn přístup.Cesta je veřejně přístupná dle zákona i katstru.Vše ¨chna slova svědčí ve prospěch technařů.V ČR není zákon,který by určoval,kolik lidí-aut může na cestě být.Pokud by tomu tak bylo,musela by se policie a MDČR zodpovídat z porušení zákona,protože nezatarasilidálnici před kamiony.Radní Mýtska den po zásahu médiím řekl"policie žádala jednotlivé občany aby podali trestní oznámení..tito odmítli..občané ze všeho viní policii..ve spolupráci s hygienikem jsme provedli měření hluku..bylo 8 DcB pod přípustnou normou..".Včera ČT konečně ukázali záběry Paroubkovi návštěvy a lidi z obce,kteří mu do očí říkají,že za vše může a s policií -oni-nesouhlasí.Dle vyjádření Profesionálky pro CT na kameru nebyla škoda žádná,později opravcila na 8000,- Kč.
0/0
5.8.2005 12:30

madqwert

0/0
5.8.2005 12:37

milan002

Re: Re: co je pravda
To napsal vymaštěnej policajt co vopruzuje v diskuzích, to dělaj na objednávku Paroubka a Č SS D
0/0
5.8.2005 13:21

maddog23

S křížkem po funuse...
Pane Paroubku,oceňuji že jste se přijel podívat na místo po zásahu..já tam byl když to tam vaši psi "čistili"..nebylo nikomu řečeno kde jsou hranice pronajaté louky..vyhnali všechny..do lesa nikdo nechodil tábořit do chvíle než se oběvila jednotka Dartwaderů..já v tom lese pak byl taky..bál jsem se..byl jsem mokrý od vodního děla a štípalo mě v očích.Opravdu jsem trošku zapochyboval o kvalitě našeho státu i státníků.A ohýnek bych si tam rozdělal..bylo mi opravdu zima..stan byl rozkopaný na válečném poli (nerozkopali ho tanečníci-to jsem viděl, ale jakýkoliv právní protest podle mě nemá smyls-stál 350,- v Kauflandu)..ale v tom chaosu a urychleném balení nejnutnějšího jsem ztratil oba zapalovače.Je mi z Vás trošku smutno..měl jsem připravené dva 100 litrové pytle na odpadky..nestihl jsem naplnit z půlky ani jeden a věřte že než bych odjel byly by oba plné a to zdaleka nejen mých odpadků.Nepřišli jsme tam nic ničit ani devastovat.A pokud mluvíte o možném požáru..uvědomte si prosím že žhav
0/0
5.8.2005 12:11

mazlikuzlik

interpelace z minulého roku:-)
http://www.lubomirsuk.cz/index.php?menu=2&id_strana=20&rubrika=2&id_clanek=16
0/0
5.8.2005 12:01

egypttwo

bradavice
Už včera jsem psal"Paroubka svědila bradavice,a tak to takhle dopadlo.Nejhorší je,že ho svědí i teď a bude svědit dál.Za co se postavíme,toho dosáhneme".Čtěte WWW.POLICEJNISTAT.CZ   WWW.RAVE.CZ   podepisujte   WWW.PETICE.TECHNO.CZ
0/0
5.8.2005 11:36

radoulek

Prase Bradavičnaté
Prase Bradavičnaté Prase Bradavičné Prase Bradavicové prostě prase jak má bejt.. Bublifuk vobecný též Bublifuk naprovačný. Komunism jakbyzmed--
0/0
5.8.2005 11:18

big_johny

Re: Prase Bradavičnaté
... sadlokan sadlovity
0/0
5.8.2005 11:21

radoulek

Re: Re: Prase Bradavičnaté
vyžranec vyžranovitý ze smradlavého ranče
0/0
5.8.2005 11:22

radoulek

Re: Prase Bradavičnaté
lhář jeden ulhanej, jako celá  čssd, doufám že se budete smažit  česáďáci f pekle. za ten masakr v kancas sity  
0/0
5.8.2005 11:24

big_johny

PAROUBEK LŽE, MÁME VÝPOVĚĎ PANA PLESKY
Máme jasný a nezvratitelný důkaz o tom, že premiér Paroubek, ministr Bublan a Policie ČR lhala a lže stále. Získali jsme výpověď pana Pleskyho z pátku. Vyplývá z ní, že Václav Šroub měl právo vstoupit na pozemek s libovolným počtem lidí. Také, že údajně poškozený pan Zatloukal od pana Pleskyho nic pronajatého neměl. protokol o vypovedi:http://www2.policejnistat.cz/-lanky/novinky/PAROUBEK-L-E,-MAME-VIPOV-I-PANA-PLESKY-6.html
0/0
5.8.2005 11:12

mazlikuzlik

na pranýř se mnou
Prohlédl jsem si video policie i videa účastníků a zásah i jeho míru hájím.Je totiž patrné z obou nahrávek,že útok je veden především z řad technařů.Policie se snaží zachovávat stále stejné seskupení a vytlačit účastníky z louky,proti nim vybíhá tu větší či menší skupinka hrdinů,kteří na ně útočí větvemi,lahvemi a nebo je slovně uráží,to vše za podmanivého ryku a řevu bez toho aniž by na někoho byla ještě vůbec vztažena ruka.Na přímou inzultaci policisté vybíhají ze své skupiny dotyčného spacifikují a opět se vrací do kordónu.Zvláště jsem nepochopil třebas záběr na ležící dívku čelem k zemi,kdy policie teprve přijíždí z dálnice,jak je vidět z následného pohledu kamery...manipulace?Věřím,že někteří si odnesli modřiny a rány,ale jestli mi bylo někoho líto,tak to byli spíš ty policajti proti nimž vyrukoval dav jedinců bez zábran.
0/0
5.8.2005 11:07

big_johny

Re: na pranýř se mnou
jez mrkev, budes lepe videt.  
0/0
5.8.2005 11:19

mazlikuzlik

Re: Re: na pranýř se mnou
Já mrkev rád:-)Ostatně doporučuji všem,aby se na ty videa podívali.Je potřeba mít rychlé připjení,ale myslím,že pak dostanou na celou akci jiný názor.
0/0
5.8.2005 11:50

MICRONAUT

Re: na pranýř se mnou
Ano prohlédl jsis záběry policije už proto nebude jakákoli jejich studie objektivní, oni vám samozřejmě nepustí jak někteří zasahovaly...Mimochodem vždycky jsem si myslel že se to dělá tak že se útvar lidí snaží roztrhat na menší skupinky a ty pak zatýkat?
0/0
5.8.2005 12:19

mazlikuzlik

Re: Re: na pranýř se mnou
...To je klasická ukázka toho,že některým lidem je zbytečné cokoliv říkat a vysvětlovat.Stejně si pak nakonec udělají co jim jejich zaručené správný pohled velí a na okolí nehledí.Nebyl jsi na CzechTechu?Napsal jsem:..prohlédl jsem si videa policie a VIDEA ÚČASTNÍKŮ (www.poliejnistat.cz)...Jak se to dělá normálně netuším,zřejmě jsi v bojůvkách s policií zběhlý,ale v tomto případě to bylo tak,jak jsem napsal,neb policie chtěla technaře především pouze vytlačit.
0/0
5.8.2005 12:29

MICRONAUT

Re: Re: Re: na pranýř se mnou
Dobře to jsi mi vysvětlil ještě proč evidentně asi v pěti věcech lžou?
0/0
5.8.2005 12:42

mazlikuzlik

Re: Re: Re: Re: na pranýř se mnou
V tuto chvíli je obtížné říct,kdo lže a kdo ne.Já osobně si počkám na to, až se celá věc prošetří nezávislými orgány.Nyní jsem na straně zasahujících,protože např.zemědělec (pan Zatloukal) i starosta obce Přimda vyslovili svou podporu.Pan Zatloukal bude nejlépe vědět,zda jeho majetek šel ochránit,proč a jak byla způsobena jeho devastace a kdo ji zapřičinil.Rovněž ví,kde se jeho pozemek nachází,v jaké rozloze a jaké jsou přístupové cesty k němu i k pozemkům přilehlým.
0/0
5.8.2005 12:52

MICRONAUT

Re: Re: Re: Re: Re: na pranýř se mnou
Chápu veřejnost vnímá, že tam jsou jinak ustrojení jinak učesaní a že veřejnost bude na straně policistů. Je ale zase pravda, že ty situaci sleduješ a snažíš se najít ten správný konec za kterej to chytnout. Nevíš jestli strana A říká pravdu nebo strana B. Já jen doufám, že všechny skutečnosti vyjdou najevo a že nezůstane jen u videí od policije...jsou zavádějící...pokud dostaneš všechny informace tak změníš názor. Tak ti přeju aby jsi se ke všem opravdu dostal a udělal si obrázek jak to bylo! AHOJ
0/0
5.8.2005 13:41

mazlikuzlik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: na pranýř se mnou
Mně nevadí,že je někdo jinak učesaný,nebo oblečený...některé slečny tam byly třeba velice pozoruhodné:-) v dobrém slova smyslu, i když bych je třeba dle užívaného slovníku domů nechtěl:-)Videa účastníků jsou na www.policejnistat.cz.Představil jsem si sebe a říkal jsem si co bych dělal?Neperu se a klacky dle mého názoru nic nevyřeší, k policii mám respekt a věřím,že žijeme v demokratickém státě,proto bych se do nějakých potyček s policií nepouštěl.Na Národní tříde v roce 1989 měli lidé v ruce svíčky,zpívali a sedali si na zem-zde jsem nic takového neviděl,byť ideje mohli být podobné.Situace dnes je jiná,počkáme na vyšetření,které dle mého bude pravdivé a správné a pak si můžeme říct,kde je pravda.AHOJ.
0/0
5.8.2005 14:05

MICRONAUT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: na pranýř se mnou
Taky neuznávám ty co bojovaly...akorát to pokazili protože kdyby se všichni chovali jako velká většina mohlo bejt už teď jasno! Bohužel v každé sociální skupině se najdou lidé kterejm rupnou nervy...od nich se distancuji a opravdu by jejich činy měly být potrestány!
0/0
5.8.2005 14:16

Jan Hus

britské listy
, tvrdí, že pozemek a cesta není totéž: http://www.blisty.cz/art/24371.html
0/0
5.8.2005 10:55

Jan Hus

každý, kdo chce mluvit
, tam měl být v sobotu, ne ve středu
0/0
5.8.2005 10:40

hanz1

Souhlasím !!!
Ač mi pan Paroubek nijak zvlášť k srdci nepřirostl, musím mu dát za pravdu. Policie neměla jinou možnost než to rozpustit. Pamatuji si minulý rok, kdy hlavně ODS vystupovala ostře proti vládě, která nechá likvidovat majetek občanů a nepovolá policii, aby zakročila. Rád bych si popovídal s panem Havlem a ostatními hodnými pány, jak by se jim zdálo, že bych si udělal takovou party třeba v Dělostřelecké ulici. A nebo třeba na nádvoří hradu? Jak se zdá, pokud se nic neděje v Praze, tak je to OK. Ať si celá milá opozice a disidenti trhnou nohou, je zvláštní, že se z nich nikdo nezůčastnil, když je to tak skvělá záležitost ten CzechTek :-))
0/0
5.8.2005 9:42

Kleki Petra

Re: Souhlasím !!!
To srovnání ti trochu kulhá. Vezměmě příklad ze života. Kupříkladu řekněme, že na mě loni sedla vosa, a bratr, který ji dobře viděl, ji nezahnal ani po ní neplácnul a nechal ji, aby mne bodla. Vytkl jsem mu rozhořčeně jeho ignorantství a on si to zapamatoval. Pak mi sedne vosa na nos letos a bratr, pamětliv mých výhrad, ji zabile lopatou.
 
Nějaký dotaz?
0/0
5.8.2005 9:46

BBarret

Re: Re: Souhlasím !!!
Byla ta lopata hliníková nebo plechová?  A byla to ta široká na uhlí,nebo mylá dětská na píseček ?
0/0
5.8.2005 9:50

big_johny

Re: Souhlasím !!!
jsi nacek?
0/0
5.8.2005 11:18

egypttwo

Re: Souhlasím !!!
A CO KOMUNISTI EXPERTE? Ti se slézají každoročně přímo v Praze v množství 10000 a PČR je chrání.Za to pak zmlátí mladé lidi,kteří se přišli bavit na pronajatý pozemek mimo obec.Znalci jednoznačně tvrdí,že hluk z dálnice přehlušil tek.Radní Mýtska den po zásahu médiím uvedl" spolu s hygienikem jsme měřili hladinu hluku..byla 8 DcB pod přípustnou normou".Sežeň si skutečné informace.Čtěte WWW.POLICEJNISTAT.CZ   WWW.RAVE.CZ   podepisujte  WWW.PETICE.TECHNO.CZ
0/0
5.8.2005 12:20

cloudie

Dostali málo
Každá mince má dvě strany, nicméně zásah policie byl dle mě naprosto oprávněný. To, co zůstává po těchto akcích, je spoušť. Nálet tisíců zfetovaných kobylek. To je taky důvod, proč cizinci sem na tyhle party jezdí. Doma si to nedovolí. Hubou by se totiž již nenažrali. V okruhu 10 km samej bordel, všude nas*áno, ohniště.. Nejsou pořadatelé, nikdo za nic nezodpovídá. To je super, "free", že jo? Proč jsou různé rockfesty apod. vždycky v klídku? Rozhodně nechci házet všechny účastníky do jednoho pytle, to v žádném případě, ale je to touto sortou lidí, z nichž 3/4 nevnímají realitu.
0/0
5.8.2005 9:23

MICRONAUT

Re: Dostali málo
Můžu se tě zeptat zda jsi tam byla že to tak dobře víš? Mimochodem Paroubkova policije zamezila v přivežení záchodů a pitné vody...!!!a co se týká tvého hodnocení lidí většinou to je přesně naopak 1/4 a to i tohle číslo je přehnaný . Vaše děti by jednou měli vzít vás na Disco....tam se přeci nic takového neděje....hmmm skoro na každý seženete drogy...ono totiž dneska i na vesnický zábavě se kouří tráva !!! Ale jen vy zavíráte oči...a nevidíte
0/0
5.8.2005 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.