Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ostrůvek tuc tuc

Milovníci hlasité rytmické hudby zvané techno jsou podle exprezidenta Václava Havla "obohacování občanské společnosti, které by v dnešní době sobectví a cynismu mělo být vítáno".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jackdaw001

Přesné!
0/0
8.8.2005 22:39

Skate_Barca

0/0
5.8.2005 6:35

Hagen69

Policie promeskala prilezitost
Je jasne, ze technare, shromazdene na party neni mozne vzhledem k jejich chovani prirovnavat ke studentum z listopadu 1989 - jak ukazuji zabery, meli mnohem bliz k anarchistum ze zasedani G8 nebo MMF. Mimochodem, kolik policistu bylo zraneno studenty v roce 1989? A nejizdeli do nich take tenkrat auty? Jina vec je, jestli byl policejni zakrok primereny. Jak se zda, tak policie a soudy promeskaly prilezitost vylepsit si image posramocenou nedavnymi uteky mafianu po zpackanych vykonech policistu a soudcu. Ani 15 let po listopadu porad nejsme standartni zemi s fungujicim bezpecnostnim aparatem.
0/0
5.8.2005 3:07

komunisti_sou_svine

Re: Policie promeskala prilezitost
Jsme zpátky v 89 ty chytráku, je jiná doba, czechtek nebyl politická akce ale mejdan, podle toho se lidi chovali , vypadali a takové bylo jejich složení a reakce na drzost a brutalitu policie ! Jdi se podívat v PRAZE NA LETNOU V SOBOTU V 15:00
0/0
5.8.2005 3:12

komunisti_sou_svine

0/0
5.8.2005 3:18

Mitchell

Stručné a výstižné.
Myslím že to pan Komárek docela přesně vystihl.
0/0
5.8.2005 1:09

Muad

To jsem teda obohacen
Skvělý pane exprezidente. Přeji Vám aby Vás technaři obohacovali stejně jako mne. Díky restauraci, kde se u nás schází techno komunita několik nocí v týdnu pravidelně nespím. A když zavolám policii, tak slyším jen vyhrůžky na mou adresu. Fakt jsem bezva obohacen.
0/0
5.8.2005 0:32

Cmuchmas

Techno
Jsem moc rad, ze maji technari zastoupeni svych komunit vsude po Evrope. System se je snazi dekomkraticky vyhladit a zahnat a v tom ja vidim nefer jednani. Zvlast pokud se tohodle dopousti starsi (politici) na mladsich (technari). To je pouhe a ubohe zneuzivani moci ve svuj vlastni prospech. (V sexu by to znamenalo znasilnovani)
Techno neni terorizmus a techno hudba odstartovala v 90-tych letech boj za lasku, mir, svobodu, radost, optimismus atd...v zapadnich kulturach, ktere trpi v otrokarstvi nesmyslnych zakonu a reguli tech starsich. Poslechnete si texty techno pisnicek 1990-1999... a porozumejte jim. Predevsim je potreba znat AJ. Techno hidba hrana na party venku (to typicke DUC, DUC) to uz je hudba specialne upravovana v techno stylu, hrana specialne na techto party. Tim chci rict, ze techno ma podskupiny zanru a kazdy zanr hrany na jinych mistech (doma, disco, louka) se lisi i kdyz vsechny spadaji do techna. Jde o to, za jakym ucelem je techno hudba pouzivana
0/0
4.8.2005 18:36

Cmuchmas

Re: Techno
2-Dle toho se voli jeji vyzneni. Technem se daji vyrizovat dulezite vzkazy svetu. To neni jenom DUC DUC. To muze rict tak mozna nejaky tatik co vyrostl na dechovce.
0/0
4.8.2005 18:37

Sordid

Re: Techno
Ehm, ne, boj za lásku, mír, svobodu, radost, optimismus atd. odstarovala úplně jiná hudba v letech 60-tých. Rozdíl byl jen v tom, že ona čtyřicet let stará hudba nezpůsobovala chvění okenního skla v okruhu několika set metrů od místra produkce, což je právě ona prapříčina celého toho humbuku.
0/0
5.8.2005 0:49

ježkovy_voči!

Technaři nejsou Plastic People?
Zase je tady někdo pod vlivem toho národního mýtu, že Plastici byli bojovníci za svobodu, lidská práva a demokratický kapitalismus...  To je omyl - původně to byli z dnešního hlediska obyčejné "smažky", které chtěly jenom hrát co je baví bez milionů povolení od úřadů, SSM, hygienika apod.. Režim je vůbec nezajímal. Z tohoto hlediska se technařům dost podobali. Všechen ten politický balast se na ně nabalil až poté, co disidenti využili jejich proces pro zorganizování Charty 77... (asi tak nějak podobně, jako to Havel dělá dnes svými kecy o "autentické pospolitosti lidí obohacující občanskou společnost") 
0/0
4.8.2005 15:28

briza

Re: Technaři nejsou Plastic People?
S tou prvni polovinou naprosto souhlasim - neco podobneho jsem chtel taky napsat. Nesouhlasim, ale s tim, ze z Plastiku udelali politickou zalezitost disidenti. Politiku do toho zatahli od sameho pocatku komunisti (jako ostatne do vseho). Vsechny ty zakazy a pogromy na cokoliv co nemeli pod kontrolou byly motivovane politicky.
0/0
4.8.2005 16:34

ježkovy_voči!

Re: Re: Technaři nejsou Plastic People?
Máš pravdu, špatně jsem se vyjádřil - první z toho udělali politikum opravdu komunisti...
A Paroubek by si měl uvedomit, co se může stát, když proti sobě úplně nesmyslně poštve lidi, kteří původně v opozici proti němu vůbec nebyli...
0/0
4.8.2005 18:12

m24

Re: Technaři nejsou Plastic People?
Přesně.Dobře si to pamatuju.Vždycky jsem říkal, že nejhorší co by jim mohli komanči udělat by bylo povolit je.Přestali by všechny zajímat, tak jak po listopadu 89.Takhle jsem je i já měl nahraný na zašuměným kotoučáku a myslel si jakej jsem hrdina, když poslouchám jak Jirous mlátí do popelnic.
0/0
4.8.2005 17:58

kestrik

Hmmm, koukam, ze jsem p.Havla asi ani tentokrat nepochopil.
Zda se, ze mi chce obohacovat rozhled v hudbe za kazdou cenu. I pres me sobectvi.......
0/0
4.8.2005 12:26

1_130_202_135

Re: Hmmm, koukam, ze jsem p.Havla asi ani tentokrat nepochopil.
Znám jednoho ministra, který slibuje, že se tady lidí budou mít líp, i kdyby nechtěli......
0/0
4.8.2005 15:48

Janhura

Bez ohledu na všechna "nevyvratitelná" fakta a "vědecké" názory,
po shlédnutí včerejších záběrů v TV (ČT i Nova), kdy 5 policajtů kopalo do hlavy a obušky mlátilo na zemi ležícího technaře, já sám nevidím nic obhajitelného na takovém mlácení člověka (ať už patří do jakékoliv skupiny obyvatel).
0/0
4.8.2005 11:44

sigenius

Re: Bez ohledu na všechna "nevyvratitelná" fakta a "vědecké" názory,
Šli po něm jak slepice po flusu a je mi líto, že jsem neviděl tu odstřiženou část záběru, která předcházela té neodstřižené. Zajímalo by mě, co je tak rozběsnilo. Pěkně si naběhli.
0/0
4.8.2005 12:21

Ilja Špitálský

souhlas
Trefně řečeno - ve zkratce to, co Pehe v lidovkách vysvětluje dopodrobna: práv se tady domáhá někdo, kdo sám nemá absolutně v úmyslu právo ctít. A srovnání s listopaddem 1989 je výsměch všem, kteří měli odvahu postavit se komunistický VB. Důležitý je, aby se takovýhle střízlivý názory dostaly k lidem skrz tu hysterickou mediální bublinu. Ale co, první tsunami to všechno spláchne (nebo taky havárie raketoplánu) a po nějakých ublížených technařích neštěkne pes.
0/0
4.8.2005 9:36

Deleter

Re: souhlas
To jsou jenom kecy.
0/0
4.8.2005 9:40

strycek_Pompo

To je postřeh
Ano, technaři opravdu nejsou Plastic People a Paroubek skutečně není žádný Husák. Gratuluji k postřehu. Ovšem zbytečná demonstrace síly posvěcená z nejvyšších míst zůstává stále zbytečnou demonstrací síly posvěcenou z nejvyšších míst.
0/0
4.8.2005 8:47

karoten

Re: To je postřeh
Kdo řekl zbytečná, musí uznat i zbytečnost tolerance většiny.
Havel vyjádřil názor, zcela očekávaný od idealisty jeho druhu.
 
Já si myslím, že tahle letošní "okurka" dokonale odráží stav společnosti. Zákony se obcházejí a porušují na všech frontách. Kdo je ctí, je přinejmenším podivín vzbuzující posměch. Technaři drží právě tenhle tón a spoléhají na pokročilý rozklad občanské poslušnosti, ve svůj sobecký prospěch. ODS jim v tom vydatně pomáhá.....jak jinak. 
0/0
4.8.2005 9:21

strycek_Pompo

Re: Re: To je postřeh
Pokud tomu šlo předejít, je slovo zbytečná na místě. Ale k tomu nebyla vůle.
0/0
4.8.2005 9:37

DedecekHribecek

Re: Re: To je postřeh
    Nikoliv Karotene kdo řekne zbytečná demonstrace síly tak naopak je tolerantní vůči menšině (nechce vystupovat silově vůči menšině) a není možní v jeho případě hovořit o zbytečné toleranci většiny.
    CzechTek není okurka. Jsou to lidská práva a bylo na čase že se Havel ozval protože právě toto je jeho parketa.
     Ano technaři obchází normy ale v tomto případě mi připadá jako by normy obchýzela policie a osoby kterým je podřízena. O policejním lhaní nemluvím.
     Jestliže jak píšete "... ODS jim v tom vydatně pomáhá" pak i Vámi opěvovaný havel jim v tom pomáhá.
0/0
4.8.2005 12:05

karoten

Re: Re: Re: To je postřeh
Nesmysl, nesmysl, nesmysl, a že jste tak krásně zapařený obhájce modrých destruktorů občanského soužití, tak ještě jeden NESMYSL
0/0
4.8.2005 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.