Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z důchodu jim koupím louku

Ač je mi téměř šedesát a techno ve mně nevzbuzuje pocity, které by mne zvedly a roztančily, již od čtvrtka mě nadzvedávaly zprávy o chystané technoparty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ascleo

Nesouhlasím
Paní Lamplová, reaguji asi tak trochu s křížkem po funuse, ale přesto mi to nedá. Ráda čtu vaše příspěvky v Astru a považuji je za velmi dobré. Proto mě váš názor na Technopárty zamrzel, byť samozřejmě na něj máte právo. Svoboda a právo jednoho opravdu končí tam, kde zasahuje do práv a svobody druhého. A ti lidé tohle od začátku hodlali porušovat. Mějte se moc hezky. MT
0/0
8.8.2005 11:33

rychlošípák

Velmi bohatá duchodkyně!!
Ze svého důchodu chce ušetřit a koupit louku pro tančíci děti jedna hodná paní důchodkyně, která je zřejmě náhodou i velmi bohatá. Jen taková nějaká louka nebude stačit. Dal jsem si práci a spočítal nutnou plochu na sound systémy, parkování aut (technaři nejsou folkaři a nechodí pěšky), stany a "taneční parket" (zde jsem počítál pouze 1 m2 prostoru na osobu). Co mi vyšlo?? Pokud bude opět 40 tisíc účastníků (a to bude, protože budeme v Evropě jedinou zemí, kde se můžou "pobavit"), tak louka bude muset mít 120 000 m2 (to je obdélník 600 x 200 m). Při ceně 8,- Kč za metr bude potřebovat na louku pro technaře 960 tis. Kč. Nevím, ale pokud bych ty peníze měl, tak by je dal radši potřebným (děti v domovech , tělesně postižení), ale určitě ne lidem, kteří jsou v produktivním věku, jsou mladí a můžou (pokud chtějí) pracovat. Když každý z těch 40 tisíc dá 1000,- Kč mají 40 mil.... No  a hned budou mít na tu svou vytouženou louku!!!
0/0
4.8.2005 16:11

komunisti_sou_svine

Všichni podnikatelé jsou zloději, všichni mladí feťáci a
každý protest je banda nebezpečných živlů, které třeba zmlátit a zavřít !
0/0
4.8.2005 0:14

barbudo

Re: Všichni podnikatelé jsou zloději, všichni mladí feťáci a
... tak oni protestovali ... hmm ...
... a proti čemu? Že nesmějí vtrhnout, kam je jim libo a dělat tam bugr, dle své libosti ...
... hudáčci utiskovaní ...
0/0
4.8.2005 7:12

ArdnaxelaalexandrA

-
srovnavat 17. listopad 1989 a zasah na CT je prehnane. pokud budou mit svou louku, bude pro vetsinu ucast neatraktivni.
0/0
3.8.2005 21:02

xkk

Re: -
Vůbec to není přehnané. Princip je naprosto stejný.
0/0
3.8.2005 23:57

komunisti_sou_svine

Je totéž !
Paroubek mlátí děti a LŽE ! ČSSD lže, krade a mlátí naše děti a uráží občany státu kteří platí daně ! To už tady bylo !
0/0
4.8.2005 0:11

amorbid

Re: Je totéž !
Hele,moje děti nikdo nezmlátil,protože se chovají slušně a řekni mě jeden příklad,kdy Paroubek lhal.Ještě se podívej na obrázek,jak Ti divoši hází kládu na stojící policisty!Tebe taky masírujou media,co?
0/0
4.8.2005 7:09

barbudo

Re: Re: -
... aha, takže v 89 studenti obsadili soukromé pozemky za účelem zábavy ...
... zajímavé ... hmm ...
0/0
4.8.2005 7:11

barbudo

Louka stačit nebude ...
... budeme jim muset zřídit Ministerstvo pro věci nepřizpůsobivých ...
0/0
3.8.2005 20:19

celtic

bába...
jim koupí louku a není co řešit...  Co tam máš dál...
0/0
3.8.2005 17:48

Zwerg

Re: bába...
Ahoj Celtíku!
1) Jsi dnes náležitě vymodlen? Nerad bych se byvil s nějakým hříšníkem!
2) Tentokrát měli pronajatý pozemek a přesto jim to bylo houby platné. Myslíš, že jejich vlastní tekařská louka by tekaře od podobných "zákroků" ochránila?
0/0
3.8.2005 17:58

Zwerg

pro Tomas2000 - Technaři jsou Hippies 21.stol
Já vidím zcela jasné paralely mezi Czechtekem a hnutím Hippies, které hýbalo západním světem před pár desítkami let. Psychedelické drogy (LSD, THC), hesla typu "sex, drogy, rock and roll", odmítání tohoto hnutí tehdejšími konformními establishmenty, policejní zásahy,..... veškeré tyto rysy má současné techno i tehdejší Hippies hnutí shodné..... A nedělejne z tehdejších Hippiesáků nějaké óbr filosofy... pro většinu z nich celé toto hnutí opravdu znamenalo hlavně ten sex a drogy - tzn. většinou se jednalo o obyčejné "smažky"!
 
A výsledek o pár desítek roků později? Tehdejší hippiesácké "smažky" zestárly, ztloustly, shodily své květinové oblečení a naopak si mnoho z nich navléklo dobře padnoucí drahé obleky a uvázalo kravaty.... a dnes sedí mnoho tehdejších hippiesáckých "smažek" na klíčových pozicích a ovládá světový business.......
 
Takže, dějiny se jen opakují....neodsuzujme tedy dnešní "techno" smažky!
0/0
3.8.2005 17:43

Monkey67

xxx
Nevim proc mam dojem ze se cesky narod zblaznil, zvlaste pak pani, co ze sveho mizerneho duchodu chce kupovat polnosti, no nakonec, treba kdyz nebude mit na pohreb tak ji tam tecjnari za zvuku duc duc duc zahrabou jako mecenase umeni. Proc vsichni jecime jak Viktorka u splavu pokud se to stane u nas, ale kdyz se to podbne rozezene kdekoliv jinde a cokoliv jineho radeji mlcime, tam venku je to asi normalni a u nas nenormalni, doufsm, ze nebude dalsi prevrat za obusky jako v 89, dodneska jsme se z tohoto politickeho prevratu jako zeme asi nevzpamatovali,
Proboha prestanme blbout a starejme se o neco jineho
0/0
3.8.2005 15:36

xkk

Re: xxx
jj nevzpamatovali, tak by to zase chtělo změnu, změnu k lepšímu a fakt se nám nějak tolerance k jinému, než tomu mému, jistě správnému přistupu k věci nějak vytratila ve jménu "Pořádek musí být!"
0/0
4.8.2005 0:00

Isbjoerna

Prima napad!
Vazena pani Lamplová,
 
pokud Vas duchod nebude stacit, na louku pro svobodne ceske Techno-deti pridam paar set Euro.
0/0
3.8.2005 14:38

1_130_202_135

Re: Prima napad!
Operační program Rozvoj lidských zdrojů? Kdo bude konečným příjemcem implementační struktury?
0/0
3.8.2005 17:48

leonel

Re: Re: Prima napad!
0/0
3.8.2005 17:52

celtic

Re: Prima napad!
radši dej techno-dětem na smažku, louku si obsadí sami...
0/0
3.8.2005 17:55

amorbid

Re: Prima napad!
Měla by jste těm feťákům koupit krompáče a lopaty,a zaplatit hlídače s obuškama.Potom by nebyl problém postavit dálnice skrz celou republiku!
0/0
3.8.2005 20:55

xkk

Re: Re: Prima napad!
Co tě tak bere, že si tak nerudný ? Když už sám nejsi schopen samostatnosti tak se prosim aspoň nenavážej do druhých, kteří odmítají svého velkého vůdce.
0/0
4.8.2005 0:04

Paradizo

Máte můj obdiv a vážím si vás.
0/0
3.8.2005 12:48

Tomas2000

Re: Máte můj obdiv a vážím si vás.
Máte můj obdiv a divím se Vám!
0/0
3.8.2005 13:40

majadu

Re: Máte můj obdiv a vážím si vás.
Je to od Vás moc hezké paní Hamplová, souhlasím s Vámi, ale to asi není to pravé! Tady ani tak nejde o tu louku! Jde o princip svobody projevu, ale i tak je to od Vás moc hezké a vážím si Vás!
0/0
3.8.2005 14:18

xkk

Re: Re: Máte můj obdiv a vážím si vás.
souhlas.
Proto lze také pochopit podporu ze strany ODS byť společenství technařů přísluší spíše k levicovému přístupu.
Jenže Paroukovci to vzali tak tvrdě do ruky, že je to pro liberály nepřijatelné.
0/0
4.8.2005 0:07

Tomas2000

Kdeže?
Prosím Vás, kupte jim ten pozemek ale někde ve Francii, já mám české lučiny a skaliny rád! Taky přikupte několik sanitek - kdyby se někdo moc zfetoval - ať ho odveze někdo ne za moje daňové peníze, kupte zvířatům špunty do uší a norné stěny do potoků. Pak si objednejte detoxikační firmu(spíš desítky firem), aby louku očistily od střepů a hoven a ona mohla být připravena na další ročník. A nezapomeňte si uprostřed louky postavit dům, abyste měla všechny své oblíbence nadohled a mohla se těšit, jak se skví ten jara květ.
A kdyby Vás to náhodou časem přešlo, a přesto by Vám chodili "tanečníci" zfetovaní souložit na Vaši zahradu, raději se přidejte, protože v případě protestu byste byla za usorpátorku a nedemokratickou lůzu VY!
Ty peníze dejte raději dětem na vzdělání, aby pochopily, co jsou pravé hodnoty života, co je slušné a co je za rámec lidskosti a důstojnosti
0/0
3.8.2005 12:45

rene

Re: Kdeže?
mam pocit, ze ty jsi se zaradil predcasne.. proc prudis a obvinujes? protoze jsi nikdy neokusil alkoholove opojeni, nikdy nepotahl z cigarety nikdy nerusil nocni klid a nerekl sprosteho slova? to je mi te lito. jsem pro koupit jim louku, i presto, ze jejich party nikdy neuvidim..
0/0
3.8.2005 13:14

Tomas2000

Re: Re: Kdeže?
Máš pravdu, piju, kouřím, souložím... ale to všechno tak abych neomezoval ostatní lidi! -§ I tu cigaretu kouřím na terase a ne na zastavce! Neboj se, já nikomu nezávidím - dobrým lidem přeju, ať se baví, ale něco už překračuje únosné meze (nehodnotím teď zásah policie - i ten byl podle mě tvrdší, než musel - ale "kulturu a smysl" technopárty obecně).
Nedělejme, prosím, z "tanečníků" mučedníky a svatoušky. Kdo jsi bez viny, hoď kamenem
0/0
3.8.2005 13:46

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Kdeže?
Přesně jako teď technaře, zařazovali komáři mě před 20 lety a spořádaní občané jim dávali za pravdu alespoň v tom, že chlastáme a máme dlouhé vlasy, to je prostě bázlivá reakce na nonkonformitu.
0/0
3.8.2005 14:21

Tomas2000

Re: Re: Re: Re: Kdeže?
Pokrok nezastavíš, ale bez pravidel, omezení, zásahů a určité míry regulace není schopná lidská společnost fungovat. To bychom se pozabíjeli... Z duše nenávidím komunisty a příčí se mi i činnost a manipulace ODS v čele s TV Nova. Bohužel věc nabírá i politický rozměr. Byl by slepý ten, kdo tvrdí, že ne. Jedna strana řekne bílá, druhá odpoví 100x černá. O tomto demokracie není. Dneska není nikdo nezávislý - už pomalu ani já ne, je však nutné si to přiznat a pokusit se protiargumenty překousnout a přiznat i to druhé - to by byla rázem dohoda hned. Jako jsem se bál a dosud bojím komunistů omezujících svobodu slova a vůbec všeho, tak se teď bojím modrých ptáků platících si Na vlastní oči a TV noviny, aby nám to tady neposrali zase z druhé strany. /To už technařům raději pronajmu Strahovský stadion - možná by se tam vyblbli ve vlastní šťávě. Pořádek se ale musí zajistit a technaři nesmějí omezovat a porušovat práva ostatních lidí. To nesmí ani PČR! Ať už se to neopakuje! Jenže
0/0
3.8.2005 14:45

Casperak

Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
Ale oni nikoho neomezovali!!! Policie omezovala je a bohužel i lidi, kteří pouze jeli po dálníci!!!
0/0
3.8.2005 15:36

Tomas2000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
Poškozování cizí věci: podupané pozemky ostatních majitelů - je to stejné, jako kdyby se přes Vaši zahradu přehnalo NEORGANIZOVANÉ stádo bizonů s těžkou technikou a mířili by na pozemek, o kterém nikdo neví, kde přesně má hranice a komu patří. Poničili by Vám plot, nechali za sebou bobky atp. Nechci se policie moc zastávat, ale je lepší preventivní zákaz, než pozdější náprava škod. Podle zákona: občan musí uposlechnout výzev policie a opustit jakýkoliv pozemek - i vlastní. Poté se samozřejmě může obrátit na soud, který posoudí oprávněnost policejního opatření. Najíždět do policistů auty a šermovat připravenými sekerkami a kameny, to je další tr.č. - útok na veřejného činitele. Pak začnou být obě strany na kordy a problém je na světě. Toto není o svobodě projevu a pohybu. Toto je o právu na soukromé vlastnictví a na klidný život bez svévole barbarů. Nezasáhli vloni - problém, zasáhli letos- stejně problém. Tak kde je rozumné řešení?
0/0
3.8.2005 15:57

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
Kámen úrazu je v tom, že preventivní zákaz nemá pražádnou oporu v zákoně, narozíl např. od Británie. Proto jakýkoli úsudek, zda je lepší než náprava škod je sice hezký, ale pro policajta naprosto nepřípustný.
0/0
3.8.2005 16:38

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
... ve chvíli, kdy na místo dorazila policie, bylo 8 z 10 soundsystému na cizích pozemcích ...
0/0
3.8.2005 19:39

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
Sekery, kameny,..... to je naomluvitelné, to máte pravdu. JENŽE, kolik tam takových lidí, bylo? Z pětitisícového davu tak 5 nebo 10? Více rozhodně ne. Duševně narušené jedince najdete v každém větším shromáždění... Drtivá většina těch lidí ale neměla vůbec žádný zájem s kýmkoliv se prát....
0/0
3.8.2005 17:55

xkk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže?
ty si mi ale filuta. Kdyby to ti technaři vzali po právnicku, tak si jenom ukážou a vyvlastněj tě ve veřejným zájmu. Přeci jen 30000 je slušná zájmová skupina a jeden zaprděnej zbohatlík je tzv. v menšině. Stačí vyleštit ty správný kliky (přístup k věci)
Jenže o tom to není, ale socani s komančema takto řeší problémy naprosto běžně. 
0/0
4.8.2005 0:17

rene

Re: Re: Kdeže?
no prave, hod kamenem.. obavam se, ze se ty mlade decka staly jen nastrojem..
0/0
3.8.2005 14:19

mirkohyl

pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
To ze se duchodce zacne vrtat do neceho o cem nema ani paru, tak se da pochopit,lidi sou stary a obcas jim uz hrabe, ale ze maj stejnej nazor i mlady lidi...  Jen pro informaci Vam pani duchodkyne musim sdelit, ze ten samy vikend se konal festak na male sklae, kde bylo 15 tisic lidi a nestal se tam zadnej masakr. A takovejch koncertu a festaku je za celej rok habadej. Takze to asi nebude tim, ze "nekdo" nema rad tancujici mladez..a taky se zamyslete proc samotni technari travi cas ted na strahove a neucastni se demonstrace. No protoze toho se ucastni lidi jako vy, uplne odtrzeny od reality  
0/0
3.8.2005 12:01

nikmas

Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
ty si asi děláš srandu!!!!  je to že se někdo rozhodl to zakázat - je jich moc a jsou z celýho světa. A s tou demonstrací nemáš pravdu - technaři byli na demonstraci, ale pak si šli ještě zatancovat na strahov potom co italy co na Letný hráli policie "uklidila"
a laskavě neurážej starší občany - mnoho z nich to má v hlavě srovnaný víc než ty jak se mi tak zdá. Že starší zajímá co se děje je jen dobře. Lepší než dřepět u telky a nadávat na všechno.
0/0
3.8.2005 12:28

mirkohyl

Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
co to placas, kdo se co rozhodl zakazat, ty ses uplne mimo . Najdi mi prosim te nejakje dukaz ci nazank toho, ze nekdo zakazal konani te akce??? Kdyby ta akce bylo normalne zorganizovana, tak aby nejen ze nedoslo k niceni okolnihch pozemku ale i nehrozilo takove riziko, tak se ta akce bude konat stejne jako desitky jinejch. No jinak mam pocit, ze prave ta baba, kery se zastavas tak stale drepi u televize a na vse nadava a je zblbla z tech pisalku stejne jako ty, laskave si udelej nazor na zaklade faktu a zkusenosti a ne na emocich
0/0
3.8.2005 12:58

kanabis

Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
K niceni okolknich pozemku doslo hlavne diky zablokovani prijezdove cesty policii Ceske republiky...  na Male Skale zablokovala policie pristup na misto konani akce? Technari by v klidu najeli na pronajatou louka a tam parili, ale nemohli. Co meli delat? Uvedom si kolik tam bylo lidi a odkad prijizdeli... Proc byla ta blokada? Proc? Proc drive nez se neco vubec mohlo stat? Neukazuje to na to, ze akce byla predem "zakazana"? Chce to jen trochu logiky a odpovedel by jsi si sam. Proc se navazis do cloveka, ktery ma nejaky napad jak predejit tomu co se stalo? Co napada tebe? Mozna je lepsi se neptat....
0/0
3.8.2005 13:37

mirkohyl

Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
nezablokovala, jelikoz ta cesta nebyla soucasti ciziho nepronajmuteho pozemku. "v klidu parit" ty si asi nikdy neparil vid? Co meli lidi delat: poslouchat pokyny policije. Napad pani duchodkyne je zkvostny, jednak nema paru o tom jak velky pozemek byb byl potreba, a o uklidu plochy ani nemluve...A muj napad.At organizatori postupuje tak jak ostatni organizatori, zadnej problem.
0/0
3.8.2005 14:03

kanabis

Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
vsiml jsi si kde stal policejni zataras? Dival jsi se na letecke snimky? Souhlasim, ze v "klidu" je presnejsi nez v klidu, ale to je zas o tom co znamena v "klidu". Co melo delat 10-15 tis. lidi? Krouzit po okoli? Otocit se a odjet zpet? Chtel bych te videt, jak by jsi se tvaril, kdyby jsi prisel ke svemu autu a policajt ti zakazal jet, s tim, ze jsi potencialne nebezpecny pro ostatni ridice, ale ze muzes jit pesky.... Nevim proc se porad ohanis uklidem. Zase neco co by se mohlo stat? Co tak, kdyby tam nekdo zasadil strom nebo vykopal velkou jamu, nedej boze treba posekal trevu. Nebylo receno, ze uklid je zajisten? Mozna ta pani nema paru jak velky pozemek je treba, ale alespon se snazi najit bezkonfliktni reseni a za to ji patri ma poklona.
0/0
3.8.2005 14:17

mirkohyl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
jo kdybych tam prijel ja, tak bych byl desne nsra.ej, mozna bych i pod vlivem alkoholu rozmlatil nejak vokno nebo ja nevim co. ale kdybych za to dostal pres hubu, tak bych nedemonstroval,protoze bych dostal pravem ale hlavne nejvic bych byl nastvanej na organizatora, kerej je tak neschopnej, aby nedokazal zajistit pristupovou cestu. NE ta pani se tvari jako kdyby se nikde v Cecha nekonaly podobny akce a proto navrhuje to co navrhuje, mozna kdyby mela aspon tuseni  beznym zivote mladejch a o koncertech, tak by zaslala zadost organizatroum treba Maly skaly, jestli by se nemohli pristi rok o toto postarat. Ale  v tomhle pripade mam pocit, ze by si stejne technari stejne sehnali nejakyho amatera jako ted anebo mi treba vazne oslovili tu "zkusenou" pani v duchode
0/0
3.8.2005 14:28

mirkohyl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
jo a nikdy a nikde sem netvrdil ze policie odvedla super praci  Ale tady prece jde o princip. Cely Cechy vcetne tyhle pani delaj jakoby zde nebyla svoboda projevu a nemohly se delat akce tohoto typu a prirovnavaj to k listopadu. Prave tahle demagogie me doslova se.e.
0/0
3.8.2005 14:32

kanabis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
Presne tak tady jde o princip. O jednoduchy princip, ktery rika, ze policie ma chranit obcany teto republiky a pomahat jim. To co udelali byl pravy opak, misto toho, aby je pustili na louku cestou, ktera k ni vedla a hlidali ostatni pozemky at se na ne nevstupuje, popr. pomahali korigovat dopravu (bezna vec na velkych akcich ruzneho typu), hlidkovali ve vesnicich a dohlizeli na dodrzovani poradku, tak zablokovali vjezd a v dusledku toho se zablokovala dalnice. Je tu jeste nejaky princip o kterem jsi chtel mluvit? Chapu, ze kdyz nekdi neco nici, tak je potreba s tim neco udelat, ale kdo co nicil? Ti lide, kteri se sjizdeli na Czechtech? Tim ze prijizdeli? Neco tu nehraje nezda se ti? Jinak nerikam, ze nase republika je policejni stat. Anarchije je tu dost, policie je casto neschopna a nahnat nejake bodiky ci vyzkouset si zasah timto zpusobem, tak to teda ne... tento zasah byl naprosto nesmyslny, zbytecny, a to neresim otazku legality....
0/0
3.8.2005 16:55

kanabis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
jinak mrkni na
a ted hudruj o pravu policie, principu, smyslu zasahu a objednaneho zakazani akce
0/0
3.8.2005 17:02

jjt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
bohuzel to je vyklad cloveka, co se poprve podival do KN a do (bohuzel ne vsech) souvisejicich zakonech - strom reality je ponekud kosatejsi nez je tady a ze je neco oznaceno v KN jako ostatni komunikace nevyvraci pravo majitele nakladat s svym majetkem. Navic by vecne bremeno (stejne neni zaneseno) by se vstahovalo pouze na vlastnika, najemce si to znovu - nikoli automaticky.... Nemravne bylo od pronajimatele, ze vas s omezenimi neseznamil a od vas hloupe, ze si jen myslite co muzete, nikol, ze by ste to vedeli...
0/0
3.8.2005 17:39

nikmas

Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
promiň ale zabarikádování cest stovkama příslušníků mi už jako náznak že to chtějí rozprášit připadá. Proč je nenechali hrát a tancovat do neděle a pak ty co přetrvávali vyhodili? CZTK byl po patnáctý a nikdy krom loni a letos problémy nebyli proč???
A kurňa ty znáš tu  paní co to psala, že si na ní tak zlej. Nic ti neudělala, jen napsala co si myslí. To už se v tomto státě taky nesmí.?
jinak můj názor je myslím dost na základě faktu - můj něco jako táta tam byl v řadách policie tak mám takovej dojem vim co se tam dělo
0/0
3.8.2005 13:38

mirkohyl

Re: Re: Re: Re: pani duchodkyne: Dobrou! a uz nezlobte.
cesta nebyla soucasti pronajateho pozemku, ja bych taky nerad aby mi jezdil nekdo po ceste, smula. Spise z toho mam naznak, ze se na ne policie pripravila a zakrok trochu prehnala z duvodu minuleho roku, kde to dopadlo presne opacne, bordel, neuklizeno, porusovani prav sousedu...sadim se , ze si minulej rok byl tady na diskusi a nadaval na policajty, ze nezakrocili...Nemyslim, ze bych tu pani nejak urazel, copak o ni nemohu rici vlastni nazor o jejim naivnim chovani??? A ten skoro tata ti jako rekl co? Ze ucastnici poslouchali pokynu policie a za to dostali
0/0
3.8.2005 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.