Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze svědka nehody udělali policisté viníka

Před policejním ředitelstvím v Chebu v pondělí demonstroval sedmačtyřicetiletý Jan Blaško. Nápisem varoval kolemjdoucí před dvěma místními dopravními policisty a vyzýval policejního ředitele k jejich propuštění. I když byl jen svědkem nehody, policisté z něj udělali viníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Je všude.
Czech Tek jen tak z mysli pisatelů nezmizí.Promítá se do všech negativních i pozitivních zpráv a tak je každé nové téma vlastně na to samé téma.A tím vlastně zastíní podstatu témat nových.
0/0
16.8.2005 8:47

myty

Ten Cheb je nějakej divnej
Chebské policejní oddělení je vůbec zajímavé. Pokud si vzpomínám, tak ti hrdinové co si na CZT dělali boxovací a kopací pytel z toho maníka byli také z Chebského oddělení a na dovolenou byli posláni asi tak týden po té, co se přiznali že to byli oni. Prostě běžný policejní postup. Zatloukat, zatloukat, zatloukat a když se na to přijde? .... ZATLOUKAT. A pak se všichni diví že je mezi lidmi "blbá" nálada. 
0/0
13.8.2005 19:11

Mispulda

Smutné
Smutné. Co více říci.
0/0
10.8.2005 11:53

hofmanova

Policie
Spojení policistů, státních zástupců a úředníků. V ČR normální. Mám stejnou zkušenost. Pracují ve zločinném spolčení pro svůj prospěch. Když něco vyšetří a potrestají, tak jedině proto, že ještě většímu gaunerovi šlápli na kuří oko jemu jejich trest vyhovuje.
0/0
6.8.2005 14:09

mildapr

Dokud
budou jednotlivé složky státního aparátu krýt jedna druhou, nebude v téhle zemi pořádek. To, aby se tak nedělo, je úkolem politiků. Jenže ti zase používají tyto složky způsobem, který předvedli na Czech Tech. Pořád mám víc a víc dojem, že kterýkoli český politik nebo úředník je zkorumpovatelný nebo zastrašitelný. A technaři mají smůlu v tom, že nepodplácej a nezastrašujou. Proto se establishmentu nehodí do krámu.
0/0
5.8.2005 13:22

gibo

Re: Dokud
Lepší by bylo kdyby byl každý úředník ZASTŘELITELNÝ ... to by si hned dali majzla!
0/0
10.8.2005 11:56

wwwand

Další osud těchto policistů...
...je jasný. Jak nás informovalo MDČR (Ministerstvo dezinformací ČR), tak budou tito policisté přizváni do připravované Komise pro vyšetření zásahu na CzechTechu2005 jako poradci - specialisti - vyšetřovatelé. Přejme jim i na novém pracovišti mnoho potřebné kreativní fantazie a neotřelých přístupů....
0/0
4.8.2005 12:19

Ghostrider

par tecek...
Pan Jan Blaško je opravdu silny clovek a hrdina, dokaze se postavit polici, ty zkorumpovany svine bych okamzite vyhodil. Tak jako pulku nasi zkorumpovany policie. Hold komunisti se na nas hezky podepsali..
0/0
4.8.2005 10:20

milvot

Další důkaz,
že si policajti myslí, že si můžou dělat co chtějí. Je potřeba dát najevo, že toho máme už opravdu dost
0/0
3.8.2005 16:50

pan_socka

no do (_!_)
a pan státní zástupce tomu nakonec nasadil korunu. do (_!_) 
0/0
3.8.2005 0:09

libienski

Dnes a denně
Jak se tohleto dá vůbec komentovat? Jak se dá komentovat, zákaz vstupu na legálně pronajaté pozemky a následné zdůvodnění zákroku, že tisíce lidí chodí po jiných? Jak Gross, který je odpovědný za stav české veřejné bezpečnosti může nepřetržitě lhát do médií. Vždyť ještě před včerejškem tvrdil, stejně jako další, že zásah schválil státní zástupce! Dneska už chodí zase kanálama a není k zastižení, když Barková dostala pětku na tvrdo!!!
0/0
2.8.2005 16:28

Gabidos

Ovce
Jediní technaři jsou schopni se postavit zkorumpovaným fízlům, zbytek jsou posrané ovce, které musí nést následky své malosti.
0/0
2.8.2005 14:25

Hufo

Re: Ovce
v anonymním davu dokáže bejt hrdina každej.
0/0
2.8.2005 14:46

ant.

Re: Re: Ovce
...kromě hufa.......
0/0
2.8.2005 14:49

Venca888

a co pokuta??
Pokud způsobil dopravní nehodu, kdy škoda dosáhl sto tisíc a došlo ke zranění, nechápu, jak je možný, že nebyl nějakým způsobem potrestán. Minimálně měl dostat dle zákona pokutu 2000,-...
0/0
2.8.2005 13:27

nyvltroman

naše policie
Nedávno mě a manželku napadl jeden prodavač nožem. Poslal jsem ho k zemi a tak mě udal za napadení. Když jsem vše na policii vysvětlil a přivedl svědka tak to uzavřeli s tím že to jako přestupek bude řešit MÚ. Nikoho nezajímalo, že měl nůž. Já jsem spáchal přestupek tím, že jsem se bránil.
0/0
2.8.2005 13:13

Flat Vamp A.V.T.

Re: naše policie
...proboha kam to chodíš nakupovat?
0/0
2.8.2005 14:59

blady

Re: Re: naše policie
nebo čím chtěl platit :-)
0/0
2.8.2005 15:06

yaxa

Re: naše policie
No jasně, viník jsi jednoznačně ty. Určitě jsi provokoval a pak sis ještě dovolil se bránit :-) PS: tady je to myšleno jako vtip, ale známému se to fakt stalo...
0/0
16.8.2005 7:43

administrator2000

nepřekvapuje mě to
vzhledem k tomu že už vím zač je toho Bublan
0/0
2.8.2005 13:03

trotlX

neschopnost sice neni zlocin
...presto by nemela zustat bez povsimnuti. Policiste, kteri nejsou schopni vysetrit pripad a overit duveryhodnost svedka, rozhodne nepachaji zlocin. Akorat nedelaji svou praci a proto by o ni meli asi prijit. Ja kdybych nebyl schopen delat svou praci a dostavat svych povinnosti, tezko se budu hajit tim, ze jsem uplne neschopnej, tuiz by mi z toho zadny postih nemel plynout. Jak dlouho by si me zamestnavatel asi drzel??
0/0
2.8.2005 12:45

Trevi

Re: neschopnost sice neni zlocin
Neschopnost je v tmto případě pouze zastírací manévr. Va skutečnosti jde o závažný trestný čin. Nebo pan svědek způsobil nehodu tím, že dodatečně poskytl první pomoc a zavolal záchranku?
0/0
2.8.2005 14:28

Trevi

To snad není pravda!
Kde to jsme? Vyházet je exemplárně všechny co s tím měly něco společného třeba i včetně Bublana! Samozřejmě jde o trestný čin (zneužití pravomoci veřejného činitele atd.)! Kdo si toto neuvědomuje má asi IQ na bodu mrazu nebo v tom taky "jede"
0/0
2.8.2005 11:50

starej Homolka

Klidek, je to klasika!
...proste tatik toho mladyho usmrkance, co neumi ridit a vysekal se, nasel s kamosem od policajtu reseni, jak si to nechat zacalovat z povinnyho ruceni nekoho jineho - no, a pumpli pojistovnu. Nic divnyho! Pojistovna nezchudne. No, moralni to neni, meli to tomu chlapikovi s ceduli rict a dat mu podil. Byl by klid a vsichni spokojeny...
0/0
2.8.2005 11:50

Trevi

Re: Klidek, je to klasika!
Jako vtip je ta tvoje reakce dobrá, ale jestli to myslíš vážně, tak seš chudák
0/0
2.8.2005 12:02

starej Homolka

Re: Re: Klidek, je to klasika!
No, souhlasim, je to blbej vtip. Jen popisuji, jak to chodi... Spravny to samozrejme neni.
0/0
2.8.2005 12:09

trotlX

Re: Klidek, je to klasika!
akorat ze se tomu chlapikovi pristi rok radne navysi pojisteni....
0/0
2.8.2005 12:46

petrsc

Policie bije naše děti
Postavte si tuto obvyklou zprávu o činnosti POLICIE ČR do kontextu s tím, co se stalo na CzechTeku a pochopíte, že se POLICIE tímto brutálním činem snaží odvést pozornost od své vnitřní rozvrácenosti a hlubokých problémů. Navíc na politickou objednávku vládnoucí garnitury. Nezapomeňte u voleb: NEVOLTE ČSSD - BIJE NAŠE DĚTI!
0/0
2.8.2005 11:49

bohuš1

Re: Policie bije naše děti
Já bych svoje děti za účast na takové akci taky zmydlil.
0/0
2.8.2005 11:52

kotatkoxxl

Re: Re: Policie bije naše děti
souhlasím
mému dítěti ( 18 let ) takovéhle akce nehrozí a pokud by tam náhodou byla ( jako ta dívenka 14 let !!! ), tak bych ji asi taky dotloukla.
Slušné děti nevyhledávají chlastací a fet akce, pokud je to jejich zábava, tak ať si nesou důsledky . . .
0/0
2.8.2005 13:03

bohuš1

Re: Re: Re: Policie bije naše děti
S tím nelze než souhlasit,je vidět,že i sem občas zabloudí normální lidé
0/0
2.8.2005 13:27

Vik78

Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
No vy jste všichni normální až na půdu.Vy jste nikdy v 18ti nebyli na zábavě? Všude kde se sejde větší množství lidí je nějaké procento alkoholiků, feťáků apod. Navíc si nemyslím, že někdo, kdo si občas dá špeka je feťák, každopádně  jsem ještě nezažil, aby někdo po travce napadl lidi ve svém okolí, na rozdíl od chlastu.
0/0
2.8.2005 14:43

blady

Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
tak buď sticha a šoupej nohama, když se tu dospělí baví. Asi jsi nezažil dost. Myslíš si, že každý má po trávě dobrou náladu? Záleží v jakým rozpoložení si jí bere a to násob 100x, je to stejný jako s alkoholem.
0/0
2.8.2005 14:51

Vik78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Nevím kolik ti je, že si na mě vyskakuješ, ale jako argument je to docela slabé. (vzhledem k ročníku 78 za mým nickem už se zase nepovažuju za úplnýho mlíčňáka )
Nechci polemizovat o tvých zkušenostech s travkou, ale ještě jsem neviděl, že by byl po samotný  travce někdo agresivní. Maximálně se zeblili nebo upadli do bezvědomí nebo, ale to se ti po chlastu přihodí taky  S tou náladou máš pravdu, ale já jsem mluvil o tom, jestli probouzí agresivitu
0/0
2.8.2005 14:58

blady

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
a ty myslíš že agresivní nálada není nálada?
0/0
2.8.2005 15:02

strox

Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Presne tak! Bylo to tak vzdycky a vzdycky to tak bude! Stejne tak, jako ze az "mladi" odrostou a satnou se z nich "rozumni" staří, tak se vyraz "to je dneska mladez" stane jejich heslem. Je to tak co svet svetem stoji. Driv to byly metalovy nebo disko akce, kde mozna nebyl fet, ale o to vic se tam chlastalo a sukalo - jako ze to mam v zive pameti ;) Takze dneska bych doporucil odrostlym mravokarcum - vzpomente si na sve mladi (a kdyz ne na sve, tak mladi svych vrstevniku) a drzte hubu. P.S. Ja jsem rocnik 72 a na tyhle generacni netolerance jsem dost citlivej... prave diky svemu mladi, kdy jsem si rekl, ze ja takovej nebudu...
0/0
4.8.2005 11:37

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Máš recht. Jsem malinko starší ale řekl jsem si to samý a taky to dodržuju .
0/0
6.8.2005 14:28

libienski

Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Jo, jo ti bývají nejvíce překvapení kam jejich slušné děti chodí, když se to tedy náhodou dozví...:-((
0/0
2.8.2005 16:30

buxton

Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Tvoje dcera je určitě ještě panna, nikdy nekouřila (ani cigarety), nikdy nepila, nemluví sprostě, nosí samé jedničky, je členkou mladých sociálních demokradů a přitom ještě chodí do kostela. HA HA HA ! XXLKOZATKO
0/0
3.8.2005 0:56

231

Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Když se podívám, co se děje na dskotékách (a nebo tanečních zábavách), tak mám dojem, že v totmo státě slušný děti nexistujou.
 
0/0
3.8.2005 8:35

h@luzak

Re: Re: Policie bije naše děti
Hmmm, já ne. Mám tři a vím, že nejlépe funguje argumentace. Výprask klidně, ale v případě, kdy evidentně a v rozporu s dohodami zlobí. Když budeš mydlit děti za to, že jsou mladé, přestanou ti důvěřovat. Koneckonců, až zestárneš, kdo se o tebe postará? Bude ti dobře, když ani neuvidíš vnoučata? Vzpomeň si na sebe, když ti bylo 15-20..
0/0
3.8.2005 9:36

Qvark

Re: Policie bije naše děti
Jestli tam zbili tvého zfetovaného parchanta, tak dobře mu tak.
0/0
2.8.2005 11:52

bohuš1

Re: Re: Policie bije naše děti
Nd,já mám děti naštěstí slušně vychovaný.Nelezou,tam kam nemaj
0/0
2.8.2005 11:54

tnx

Re: Re: Re: Policie bije naše děti
No jestli tvoje deti muzou poslouchat jen hudbu, kterou jim dovolis, vybirat si pratele, ktere jim schvalis a chodit jen na akce, ktere se ti libi, tak je mi jich uprimne lito. A tebe taky. :-(
0/0
2.8.2005 12:04

bohuš1

Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Víš prd ,o čem mluvíš , můžou kam chtěj a poslouchaj co chtěj,ale nikdy nelezou tam kde hrozí nějakej problém, a nikdo jim to nemusel a nemusí zakazovat.
0/0
2.8.2005 12:09

ouagadougou

Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
ano - nikdy nelézt tam, kde hrozí nějakej problém. vychováváš své děti ve skvělé české tradici "drž hubu a krok", gratuluji. předpokládám, že tvé děti by během listopadové revoluce chodily do školy.
0/0
2.8.2005 13:36

Vik78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
Jasně, tatínek každé ráno zabalí švestičky pro paní učitelku a na cestu udělí rady typu: "Pepíčkovi se vyhni, to je pěknej sígr"
0/0
2.8.2005 14:45

Destroyer7

Re: Policie bije naše děti
Až ti chlapče přestane téct mléko po bradě, přestaneš nosit plýnky a pořídíš si své vlastní děti, pak pochopíš jak hloupou byla ta tvá reakce. Do té doby to s tebou vydržíme. Jako s každým dítětem, které ještě nemá dost rozumu.
0/0
2.8.2005 12:31

bohuš1

Re: Re: Policie bije naše děti
To je myšleno na mojí osobu?Věřím,že ne.
0/0
2.8.2005 12:53

kotatkoxxl

Re: Re: Re: Re: Policie bije naše děti
to je o příkladu a inteligenci toho dítěte. To není o zákazech a příkazech
Inteligentní dítě nevyhledává fet a chlast, navíc podle zákona ani nemá možnost se k chlastu dostat. Pokud už má toto právo uzákoněno - je starší 18. let, tak už to není dítě
0/0
2.8.2005 13:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.