Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě na Přerovsku zemřeli čtyři Poláci

Čtyři mladí Poláci zemřeli při nehodě u Hranic na Přerovsku. Jejich auto se srazilo s dodávkou a nákladním vozem. Další čtyři lidé byli zraněni, z toho jeden těžce. Tah z Olomouce do Ostravy je průjezdný jen částečně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peek

Pochoutka pro bezohledné řidiče zde
http://nehody.motobanda.com/
0/0
5.8.2005 17:10

všechnovím

Re: Pochoutka pro bezohledné řidiče zde
tu stránku znám,je  to jen pro hodně silný žaludek
0/0
6.8.2005 15:26

radegast45

ano,zruste kamiony!!!!!!!!prosim!
0/0
5.8.2005 15:56

Hater

Zkušenosti s Poláky
Nejhorší a nejnebezpečnější řidiči, jsou jinak sami Poláci jezdící přes ČR coby ,,gasarbajtři" do Německa. Na trase Náchod-HK-Poděbrady-Praha rvou své staré passaty v pátek k večeru domů a v neděli do práce, rychlostí okolo 150 km/hod., stále v protisměru, přes plnou čáru, do zatáčky, těsně proti jedoucím autům, vše za nepřítomnosti Policie ČR! Zatímco v ČR mají Eldorádo, protože pokutu od nich nikdo nevymůže, časem se navíc odepíše pro nedobytnost, tak v Polsku může Policie řidiče ihned zatknout a na 48 hodin zadržet. Do té doby tam s delikventem proběhne soud, který rozhodne o trestu. Takže žádná složenka domů, sloužící k vytření řiti. Za současný stav v ČR může ODS, která policii zcela odebrala většinu kompetencí.
0/0
4.8.2005 8:11

Kamilac

Co vláda? Má asi dovolenou.
Naše vládní šlechta jedná o různých kravinách, ale aby dala návrh na snížení rychlosti u kamionů na 80 km/hod to ne. A policajti? Ti inkasují za špatné parkování a na kritických místech je neuvidíte!
0/0
2.8.2005 8:44

GhorX

.
Doufám, že to bezohledné prase najdou. Přál bych mu doživotní kriminál, jako varování pro všechna podobná prasata za volanty nákladních aut.
0/0
1.8.2005 18:02

dislektik

Re: .
a osobních jinak souhlas
0/0
1.8.2005 18:15

TyMeTaky

Re: .
A silne vyvinuteho cernocha nebo cikana na cimre...
0/0
1.8.2005 19:42

dislektik

toho hošana z nákladního auta co vezl štěrk znám od vidění
takový sympatický člověk.a ted kvůli trotlovy bude mít výčitky do konce života.a jinak ta cesta je totální hnus raději objet i kdyby to mělo být o 100 km delší.
0/0
1.8.2005 17:42

fanka

naše silnice - děs a hrůza
jezdím denně cca 300km - nedá se to ani popsat - Nejhorší řidiči - bezohlední poláci a slováci v náklaďácích........ na denním pořádku je nedání přednosti, předjíždění přes dvě plné, nedodržení vzdálenosti a pak málem neubrzdí a chce do mě vlítnout........fuj děs a hrůza, kdyby byla možnost tak jdu dělat někam do 100m od bydliště abych nemusela vyjet
0/0
1.8.2005 16:58

Bonifacio

Stav na silnicích
Pánové, když tak pročítám Vaše emaily, žasnu nad tím kolik máme zodpovědných řidičů. Před vstupem nebo po výstupu z auta je každý velice ukázněný, ale za volantem je každý jako zvíře. A docela je pro mne překvapení, že ročníky 64 atd. by měly být příkladem /klid za volantem, nenechat se vyprovokovat, znát základní zásady assertivity atd. A hle, čtyřicátníci naopak bojují o ostruhy .......Je to jen o výchově, zkušenosti, dávce sebeovládání a úspěšné roli ve společnosti.                                     
0/0
1.8.2005 14:56

kremar

Cesta Hranice - Příbor
Velice nerad používám tuto cestu, protože kombinace náklaďák + polský řidič + tato cesta je vražedná. Nemám nic proti polským řidičům, ale už jsem slyšel mockrát jak dobře se jim u nás závodí a jaké tady máme ve srovnání s Polskem výborné cesty a jak rychle se dá jet z Těšína do Mikulova a jak daleko je to z Polska k moři nebo do Alp.
Proto se ptám:
1. Co dělá policie s neukázněnými řidiči ať už osobáků nebo náklaďáků na této problémové cestě??? NIC!!! Všichni jsou vzorní namístech kde obvykle bývají a jinde to jedou hlava nehlava.
2. Proč policajti nekontrolují přetížené TIR-áky a náklaďáky všude kde se dá. Investice do vah by se bohatě vyplatily.
3. Jak je možné že u nás o víkendu jezdí tolik kamionů? Všichni vozí rychle kazící se zboží?
CO VY NA TO, PÁNI POLICISTÉ!
0/0
1.8.2005 12:58

hlava9876543210

Re: Cesta Hranice - Příbor
je pravda ze do Ostravy je mozne vyuzit vice cest nez Lipnik n/b - Hranice a dale... ale tato je asi nejkratsi, jenze...
jezdim tudy dost casto, takze z vlastni zkusenosti muzu napsat, ze ridici s polskou SPZ jsou ti nejhorsi, jezdi jako prasata, plna neplna, fik to tam a rychle at sme doma... Ten co to odnesl dnes byl asi jeden z tech nemnoha, co u nas jezdi podle predpisu, ale ten zbytek - jsou to dobytci! Oni si asi mysli, ze kdyz je nekde vic jak 2 pruhy ze je to dalnice (kterych maji doma jako safranu) a zenou se min. 130 km/h.
V polsku kdyz vas zastavi fizl, musite platit jak mourovati a kdyz nemate prachy - vas problem - bez si je nekam sehnat, jinak dal nejedes (to plati pro domorodce i cizince)... a kdyby byla u pšonků stejna moda delat pomnicky u cest, kde se stala trag. dopr. nehoda, tak jsou jich tam desetitisice...
zdar!
0/0
1.8.2005 13:43

svetlicko

bezmezná agresivita náklaďáků
Viděno na vlastní oči : zase náklaďák vytlačil nic netušící osobák pod jiný naklaďák, osobák jako placka a kolem karimatky atd. asi byli na dovolené,hrůza..Odpovědní zákonodárci by si měli uvědomit ,že v náklaďákách a kamionech sedí většina řidičů, kteří nic jiného neumí jenom řídit,někteří nemají ani výuční list ale na silnici je pustíme,jsou to agresivní tupouni.
 
 
0/0
1.8.2005 10:52

231

Re: bezmezná agresivita náklaďáků
A až si to uvědomí, tak mají udělat co?????
0/0
1.8.2005 12:38

Hufo

Re: Re: bezmezná agresivita náklaďáků
zavíst povinně psychotesty pro řidiče náklaďáků a hlavně autobusů.
0/0
1.8.2005 12:58

všechnovím

Re: Re: Re: bezmezná agresivita náklaďáků
přidávám hlas pro psychotesty autobusáků
0/0
6.8.2005 15:19

jumbomen

Borci za volantem
http://web.telecom.cz/havarkyfoto
0/0
1.8.2005 10:14

TT*

zase kamion
K těm kamionům, o tom, že jezdí jak - není sporu...teď o víkendu jsme se o tom opět přesvědčili: 3-proudovka exit z Brna po Vídeňské...silnice nic extra, ale je široká, dlouhá, rovná. Kamion už od nájezdu jel tak nějak divně, tak jsme to trochu stáhli a nechali ho, jak raketa najel do levého nejrychlejšího a pak před námi doslova s tím monstrem myškoval z levého do středního a pořád dokola. Tohle dokážu pochopit u sporťáku, ale ne u kamionu!!!
0/0
1.8.2005 10:07

Alf11

Re: zase kamion
Jedím dost dlouho ale takovou agresní myšku jakou umí kamion tu prostě nedokáže ani osobák ani se nepodívá a vohne to tam a ty se pooooo.....
0/0
1.8.2005 14:47

besa

Poláci jsou prasata
Jezdím relativně často po D11 a dál na Hradec a co tam ti Poláci (gastarbeiteři) předvádějí v pátek (směr z Německa) a v neděli, to je fakt síla. Ačkoli je to hnusný, tak kolikrát jim fakt i přeju, aby se někde vymlátili a dostali rozum. Podle mého předjíždějí zásadně ve chvílích, kdy nic nevidí nebo na plné čáře. Hold, adrenalin může být ošidný .....
0/0
1.8.2005 9:56

vincentka citrus

Re: Poláci jsou prasata
"V pravém jízdním pruhu jelo nákladní vozidlo, v levém osobní auto. Řidič nákladního auta začal náhle vybočovat a natlačil osobní auto do protisměru," toliko citace z článku. Rozumím tomu dobře, že je ti jedno, kdo co zavinil, hlavně že se zabili Poláci???
0/0
1.8.2005 10:08

besa

Re: Re: Poláci jsou prasata
Ne, jedno mi to určitě není. Jen jsem chtěl naznačit, že Poláci jezdí na našich silnicích (a zřejmě nejen na nich) jak prasata. Neříkám, že zrovna tohle byla jejich vina, ale to nic nemění na výše zmíněném.
0/0
1.8.2005 10:14

Arny_71

Re: Re: Re: Poláci jsou prasata
Cesi si na zabijeni na silnicich bohate vystaci sami, tak proc si tady vylivas mindraky na Polacich? Ja si cas od casu do Polska zajedu (pravda jen cca 30 km za hranice a zase zpet) a nikdy jsem tam problem nemel.
0/0
1.8.2005 11:23

premekc

Re: Re: Re: Re: Poláci jsou prasata
Bohuzel moje zkusenost s polaky na hradecke silnici v patek vecer je stejna. Jezdi skutecne jako prasata, predjizdeji neskutecne nebezpecne, spechaji asi domu na vikend. To same tam ale delaji i nemci, podle SPZtek ti z byvale NDR. Jestli tito ctyri polaci v tom byli nevinne, tak mi je to lito, ale tem o kterych pisu, bych to nekdy docela pral. Je to ale chyba nasi policie, ktera je neumi pacifikovat. Tento tyden mne 15 minut kontrolovali doklady, ale ze by radeji koukali, jak kdo blbe predjizdi, to ne.
0/0
1.8.2005 12:00

2Mac7

Re: Poláci jsou prasata
Vy o voze , diskuze o koze
0/0
1.8.2005 10:55

poslanec_termit

Re: Poláci jsou prasata
Tady to konkretne zavinil ten nakladak, ale Polaci opravdu jezdi jako prasata.
Proste: nakladaci a Polaci jezdi jako prasata.
0/0
1.8.2005 13:32

TommyCZ

Nakladaky zase a zase
Uz kolikrat se mi stalo, ze jsem byl na dalnici v levem pruhu uz vedle nakladaku a kdybych nedobrzdil zpet za nej, tak jsem dopadl jak ti Polaci. Pokud vim, s novym silnicnim zakonem ma krome bodu vejit v platnost i zakaz predjizdeni pro nakladaky, pokud nebudou mit ve svem smeru aspon 3 pruhy. Uz aby to bylo.
Jinak jeste jedna cerstva zkusenost. Mam kousek od domu krizovatku, kde jezdim doleva z hlavni na hlavni. Doprava je vedlejsi na nadrazi a do fabriky. Dost casto se mi stava, ze mi nekdo neda zleva z hlavni prednost, protoze si nevsimne tvaru krizovatky, hlavne nakladaky (profici :-]). Ale minuly tyden tomu jeden tirak s navesem nasadil korunu z vedlejsi zprava. Zastavil, ale hned se zase rozjel, prestoze me musel na tech par metru dobre videt. Malem jsem mu zajel pod kabinu, tak jsem si dovolil zatroubit. Zastavil, z okenka me zasypal nadavkami a mezitim mu uteklo, ze jsem prece klidne mohl pockat...
0/0
1.8.2005 9:51

Kerimek

Re: Nakladaky zase a zase
Zákaz předjíždění pro náklaďáky určitě uvítají všichni. Jenže jak už jsem tady jednou psal, pokud nad tím nebudou bdít nastálo umístěné kamery, které budou vzájemně na dohled, tak to stejně k ničemu nebude. Na větší části trasy z Lipníka na Ostravu (do Příboru) zákaz předjíždění je a přitom spousta (netvrdím, že všichni) náklaďáků tam vesele předjíždí. Dobře totiž vědí, že tam skoro nikde nemůže stát policejní auto a postižení řidiči si jenom zanadávají. Pokud tedy přežijou ...
0/0
1.8.2005 11:06

TommyCZ

Re: Re: Nakladaky zase a zase
V pripade reklamy (ceske i zahranicni) firmy na plachte se snazim si zapamatovat SPZ a kontakt na zamestnavatele. V takovem pripade neni nad teply bonz, za ktery mi zpravidla podekuji a ridic jde na koberecek.
0/0
1.8.2005 14:17

hewlo

ridici nakladnich aut jsou prasata
Njvetsi prasata jsou ridici nakladnich aut. Mozek nanic. Nic jinyho neumej, tak jezdej 80 na ticisikilometrovejch strekach.... Jak je videt ani to neumej. Meli by je rovnou strilet
0/0
1.8.2005 9:41

uzofka

silene
Asi tak pred 90min jsem tam jela okolo, fakt drsna podivana. Co to byl za typ auta, ten osoba, to se ani neda odhadnout, z toho je jen podvozek. Nakladak napric cestou. Asi o 50 km dal, pred Olomouci, kamion napasovany do svodidel. Jezdim kazdy den prumerne 250 km a vidim, ze lidi jsou absolutne nepoucitelni. Honem rychle predjizdet, na posledni chvili delat mysky, predjizdet zprava, uplne vsechno je u nas normalni. Vezla jsem tehotnou svagrovou. Asi zmenim praci, fakt mam na cestach v posledni dobe hrozny strach. Nijak se to neresi.
0/0
1.8.2005 9:27

hranicak

aaa
Četli jste to? Nemusíte nadávat jen na Poláky. Podle dostupných informací je vytlačil kamion do protisměru, kde jel další kamion. A pak že jsou kamioňáci profesionálové, když se neumí podívat ani do zpětného zrcátka.
0/0
1.8.2005 9:24

sentinance

Re: aaa
Kdyby jenom se podívat do zpětného zrcátka! Jel jsem za Avií, blížili se k podjezdu (kde je dost zřetelně uvedena maximální výška). Avie před ním zastavila, já za ní a za mnou další několik aut. Logicky jsem dal blikače, zařadil zpátečku a předpokládal (správně), že zbytek pochopí a postupně vycouváme a projedeme přes vedlejší tramvajový pás. Problém byl, že řidič Avie udělal to samé s malinkou změnou. Zatímco všichni čekali až začne couvat ten za ním a poté se přidali, řidič Avie začal couvat hned. Řeknu Vám je to příjemný pocit, když na Vás najíždí korba náklaďáku. Troubím, chystám se odepnout pásy a vylézt, ale Avie z ničeho nic zastavuje. Fajn, viděl mě, slyšel mě - je to v pohodě. Mýlit se je lidské - začal znovu couvat a přestal až když  byla moje kapota zapasovaná pod jeho zadkem!
0/0
1.8.2005 9:35

Arny_71

Re: aaa
Kamionak a zpetne zrcatko? Kdes to videl? (Na Zapade, ja vim, u nas je to prezitek.) Zas jedno "profesionalni" prase zabilo 4 lidi. Ja bych tyhle zmmrdy skutecne zaviral aspon na 10 let do kamenolomu, to by si ostatni "profici" zacali rychle davat majlza.
0/0
1.8.2005 9:37

palmic

Vlozka....
Vsuvka - naprostá profesionalita Policisté postupují mezi dvě auta soundsystému. Mladá slečna, odhadem tak 17 let, přibíhá zezadu k jednomu těžkooděnci a prázdnou rukou sevřenou v pěst mu zasazuje úder do krunýře jeho vesty. Policista se otáčí a slečna se dává na útěk. Bohužel se ale zasekává mezi auty a dostává první údery tonfou. Zároveň ji policista tahá za nohu ven. Přibíhá zřejmě její přítel se snahou ji bránit a rovněž napadá holýma rukama policistu. Začíná honička a policista bohužel nemá šanci hocha chytit. Háže po něm svou tonfu, ale mine cíl a lidé okamžitě vybíhají mu ji sebrat. policistovi zřejmě dochází, co udělal, a proto se snaží zachránit svou výbavičku. Bohužel prší a to znamená jediné, mokrá trávě mění policejní boty v brusle. Následuje dost ošklivý pád doprovázený potleskem okolních lidí. Tonfa mění majitele....   Z clanku na Raver.cz..
0/0
1.8.2005 9:08

tha_playmen04

Re: Vlozka....
tohle uz fakt nikoho nezajima. To uz bylo. Tahle akce nema opravdu na normalni lidi vliv.
0/0
1.8.2005 9:12

Kerimek

Re: Vlozka....
a ???
0/0
1.8.2005 9:13

hasmen

Re: Vlozka....
Tak měl tupý brusle... No a co?
0/0
1.8.2005 9:15

sentinance

Re: Vlozka....
Není to náhodou ukázkový případ Napadení veřejného činitele (či jak se to oficiálně jmenuje)? Ta holčina pouze nesla následky svého jednání! A že policista uklouzl? Jejich výbava by skutečně potřebovala vylepšit.
Ale jakou to má souvislost s titulem článku?
0/0
1.8.2005 9:20

freak1

Re: Vlozka....
Bež s tím do p r d e l e smažko.
0/0
1.8.2005 9:30

Ronnie_W

Re: Vlozka....
Dej si brko a jdi brečet jinam
0/0
1.8.2005 9:43

tha_playmen04

silnice
Já mám strašný zážitky s řidiči nákladních aut. Kolikrát mu těsně před nosem borec s tatrovkou vjel do levého pruhu, aby předjel druhé nákladní vozidlo, které jelo o 5km/h pomaleji. Když jsem se na něj zle podíval tak mi ještě ukázal fucka. Někteří z nich jsou totálně bezohlední a je jim jedno jestli se někdo zabije. Oni jsou pancéřovaní.
0/0
1.8.2005 8:52

Smrdutý Kojot

Re: silnice
vycházej z toho, že jsou to z velké části lidé s nízkou inteligencí a vysokou mírou agresivity a piva. znám ale osobně řidiče kamionu a nákladních aut co jsou vzorní řidiči. nepřetěžují vozy (to s vlastním dělá jedině pitomec) a jsou ohleduplní. problém jsou jak říkám východní řidiči a pak "firemní vozy".
0/0
1.8.2005 9:06

Bonifacio

Re: silnice
Nákladní auta na našich cestách ? Zcela rezignuji a snad jsem klidnější za volantem. Dokonce jsem se naučil reagovat na agresívní chování  truck řidičů tak, že jim prostě za nějakou jejich prasárnu na dálnici poděkuji blikačkami. Docela je to super hlavně pro mne a spolujezdce. Nelítají vulgární slova a manželka je spokoje na. 
 
                                                      
0/0
1.8.2005 9:27

TomášM

Není co řešit
Speciálně za první chlast za volantem, zabavit auto. Za druhý zabavit auto a doživotně bez řidičáku. Rychlost je sporná, jsou místa kde je rychlost zbytečně pomalá a pak se cajti diví, že to nikdo nedodržuje. Třeba výpadovka z Prahy na Kladno, Slaný. Je tam 70 kvůlu autobusové zastávce, dá se tam v poho jet 110 no a v noci tam v pravém pruhu všichni jezdí 140, v levém to snad ani nechci vědět.
0/0
1.8.2005 8:42

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Není co řešit
nejlepší je obchvat kolem Slaného. Každý tam jede 130-150 a pak nehody podle toho vypadají.
0/0
1.8.2005 8:49

Tomáš Nemravný

Re: Není co řešit
Jasně, v pohodě se tam dá jet 110. Blbci, co tam takhle jezdí, jsou nejméně 2x týdně naštosovaný kolem přechodu pro chodce se semaforem, protože to z tý rychlosti pochopitelně neubrzdí, když naskočí červená a auto před nimi na tu červenou zastaví.
0/0
1.8.2005 9:17

lutorek

Re: Není co řešit
Je fakt, že na spoustě míst je rychlost snížená úplně zbytečně, takže tam většina lidí jezdí daleko rychleji. A když je tam pak snížení rychlosti oprávněně, tak na to každej kašle jako v těch předchozích případech  a pak se diví, že to neustojí...
0/0
1.8.2005 9:28

Ronnie_W

Re: Není co řešit
souhlas, ale taky si myslim, že člověk může jezdit rychle a přitom bezpečně. Řídit jako prase neznamená automaticky jezdit rychle 
0/0
1.8.2005 9:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.