Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie popřela, že by zákrok nařídili politici

Tachovská policie odmítla, že proti CzechTeku zakročila na politickou objednávku. Za svým postupem si stojí, o jeho průběhu podle ní rozhodoval ředitel okresní správy. Policisté s vrtulníkem během neděle nadále monitorovali skupinky technařů, které se pohybovaly po kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Policie zase kecá.
Paroubek zase kecá. Ve středu v 17:00 zase u MV :-)
0/0
3.8.2005 1:44

jossefT

Techno vs rock (oboje mám rád)
a Například Rock for Peaple byl přímo ve 4 tisícovém městě
0/0
3.8.2005 1:41

karda007

Ať si je Klaus pozve na zahradu
Mě by jen zajímalo jak by se Klausovi, Langrovi a ostatním Odésákům a lidem, kteří brání své "děti" líbilo, kdyby si Ti hodní a mírumilovní fanoušci Czechteku rozbalili aparaturu za jejich domy a tři dny by jim to tam nepřetřiže bušilo, všude byl kravál, bordel, výkaly, injekční stříkačky a zničené pozemky. To by jim určitě nevadilo a ještě by si s němi zašli "zapařit", že? Je to z jejich strany jasná politická hra před volbami a vůbec jim nejde o ty zfetované chudáčky. Zákrok policie byl adekvátní, protože, kdyby se ti technaři zdržovali, kde to měli pronajaté, tak by je asi nevytlačovali, ne? A Pražáci nezapoměli jste náhodou na zasedání MMF a NATO? To vám byli policajti dobří, když bránili váš majetek, který stejní lidi, kteří byli na téhle podivné akci, rozbíjeli a dělali v Praze bordel. Tak si to uvědomte, jo? Teď Vám vyhrávají na Strahově, tak si to užijte.
0/0
2.8.2005 23:20

jossefT

Re: Ať si je Klaus pozve na zahradu
široko-daleko, žádný dům nebyl....
0/0
3.8.2005 1:40

_Ufon_

Re: Ať si je Klaus pozve na zahradu
Promin, ale diskuze s nekym kdo se zasadne nedrzi faktu a neustale demagogicky argumentuje lhanim je ubozak.
0/0
3.8.2005 1:44

karda007

Re: Re: Ať si je Klaus pozve na zahradu
Je vidět, podle tvého jména, že jsi z jiné planety. Protože ten kdo lže, jste vy . Jak jinak si vysvětluješ, že zatímco technařů bylo zraněno 35, tak policistů 80? Jak je asi ty "bezbrané květinové děti" zranili? Soudný člověk pochopí, ostatní mají smůlu.
0/0
3.8.2005 21:15

jossefT

Hromadná žaloba???
Potřebujete podpis pod hromadnou žalobu?...za porušení základních listin práv a svobod, kterou podepsal každý demokratický stát, tedy i ČR
0/0
2.8.2005 21:35

octoman

paroubek si to u mě posral
já myslím že výrok že "technaři jsou nebezpeční"si mohl radši nechat pro sebe. Nařknout několik desítek možná stovek tisíc lidí že jsou nebezpeční to je celkem silné kafe.(měl by se vrátit starostovat do springfíldu a technaře nechat napakuji
0/0
2.8.2005 20:30

jossefT

Re: paroubek si to u mě posral
přesně ...já BVP neměl
0/0
2.8.2005 21:31

jossefT

Re: paroubek si to u mě posral
když vyhnali většinu lidí a byl druhý útok tak tam už nikdo policii nemlátil..policie byla bezlítostná...je mi z toho blbě
0/0
2.8.2005 21:33

loudspeaker

Technaři jsou nebezpeční lidé, míní premiér
tak to je blbost jak mraky!!! nikdo z teto skupiny li lidi zadne nasili nevyhledava, jen se chteli 1 za rok ve velkem pobavit a zatancovat si... tenhle argument me nepripada normalni... a vam?
0/0
2.8.2005 15:15

jossefT

Re: Technaři jsou nebezpeční lidé, míní premiér
souhlasím...provokovali ty s těma černejma kuklama...vůbec nevarovali...v TV lžou
0/0
2.8.2005 21:30

loudspeaker

Re: Re: Technaři jsou nebezpeční lidé, míní premiér
ne, v tv nelzou, prekvapili me a nejvic tv nova a porad "na vlstni oci"...
0/0
3.8.2005 15:45

komunisti_sou_svine

Paroubek je drzej jak opice !
Policie zase lže.
0/0
3.8.2005 1:42

piot.ra

prosba!!!
kdo máte zájem a jste na straně zastánců Czechteku, přijďme se podpořit navzájem na protestní akce proti zásahu na Czechtek.....
V DAVU JE SÍLA!!!!!! díky všem strašně moc kteří mi zrovna teď rozumí!!! a cítí se stejně nešťastně jako já!!!
THANK YOU
0/0
2.8.2005 12:05

Kacenkin1

krásný zásah....
děkuji Policii ČR za tento nádherný, ukázkový zásah proti této bandě pomatenců....
0/0
2.8.2005 7:49

jossefT

Re: krásný zásah....
Filatelisti jsou taky pomatenci?
0/0
2.8.2005 21:27

idneol

hlavně odpovědně!
předpokládám, že ten, co se hlásí k odpovědnosti, se - jak mu velí policajtská čest - zastřelí vlastní služební zbraní
0/0
1.8.2005 14:21

OTOBACID

Vážení
naše policie není o politice.Policista by měl být nedotknutelný jako je to ve všech západních zemích a v USA.Pokud někdo neposlechne nebo nedej bože zaútočí na policistu dostane  nakládačku.S tím musí počítat.Nevidím v tom žádný politický problém.Jde o to,že si v této zemi myslí mnoho lidí,že si může dělat co chce.V 88 roce jsem zásadně nesouhlasila se zásahy policie proti demonstrantům,ale dnes je to něco jiného.Naprosto souhlasím s ministrem Bublanem.Podle mě by policie zasahovat razantně všude kde je to potřeba a ne,aby se nakonec báli cokoliv udělat,aby nebyli obviněni z porušování lidských práv.       
0/0
1.8.2005 13:12

nicerabbiet

Re: Vážení
Netahejte sem porad ten listopad a Ameriku, tam tě fízl zkope i za špatný parkování a všechno nenormalní je krajně podezřelé. Napadnout policistu na obchůzce, je něco jiného, než se porvat v davu, existují i věci jako davová psychoza, šílenství a hysterie. Navíc jsme fetky sfetovany a jednáme pod vlivem omamných a psychotropních látek, tak že za své chování přece neneseme žádnou  odpovědnost.
0/0
1.8.2005 13:37

loudspeaker

Re: Vážení
urcite at policie zasahuje, ale jen tam kde ma, ne ze si neco vymyslijou a vubec to neni pravda a pak zautocijou, tohle mi neprojde normalni!!!
0/0
1.8.2005 16:29

loudspeaker

Re: Re: Vážení
tohle bylo vykurvene cviceni na nevynych lidech!!! at se nase policie probere!!!
0/0
1.8.2005 16:31

TyMeTaky

Re: Vážení
Soudruzko, chvalim Te za Tvuj angazovany a uvedomnely postoj. Ale myslim - a to mi, soudruzko, odpust, mela bys vice zapracovat na technice oralne sexualni prace. Soudruh Bublan by to jiste ocenil.
0/0
1.8.2005 17:26

1_130_202_135

Re: Vážení
Ještě mi v tom příspěvku chybí, že stejný názor má celý náš kolektiv šiček z Brigády socialistické práce a stejně se vyjádřily  i pracovníce družebního kombinátu Vostok z Tbilisy
0/0
1.8.2005 17:40

idneol

Re: Re: Vážení
0/0
1.8.2005 17:45

Hunters

Re: Re: Re: Vážení
---
0/0
2.8.2005 8:16

Rostenka23

Re: Re: Vážení
Jó to je zásah do černého
0/0
3.8.2005 16:54

Vlasta222

Re: Vážení
Jo, to je teda super prispevek, ve vsem souhlasim. Nevidim zadnej duvod, proc by se mela nekde shromazdovat banda lidi, kteri stejne nic jineho nedelaji, nez ze se jdou ozrat, zfetovat atd.. a rikaj tomu festival. Potom odjet a vsechen bordel tam nechat. Zakrok schvaluji JEN TAK DAL!!!!! Demokracie neznamena anarchismus!!!!
0/0
2.8.2005 0:38

rasta_vesta

Re: Re: Vážení
Vis kdo byla kdysi hodne davno ceska Vlasta ?
0/0
2.8.2005 0:55

piot.ra

Re: Re: Vážení
no tak a dost.... myslet si že se na czechTech jezdí lidi jen zfetovat a ožrat... to je velice směšné!!! znám spousty lidí kteří se tam chodí pobavit bez drog a k tomu MY CHODÍME ZA TOU HUDBOU!!!! TAK UŽ SI TO KONEČNĚ UVĚDOMTE!!!!
0/0
2.8.2005 12:00

milan002

Re: Re: Vážení
Správně soudruhu Jakeši, kde jsi se vzal na netu ?
0/0
2.8.2005 17:20

octoman

Re: Re: Vážení
doufám že se příští czechtek udělá na tvojí vlastenecké zahradě
0/0
2.8.2005 20:33

milan002

Re: Vážení
Ano, rozdíl v tom je. V roce 89 zakročili dle tehdy platného zákona proti studentům shromážděným v rozporu s tehdejším zákonem. V roce 2005 zakročila policie v rozporu s platným zákonem proti lidem kteří žádný zákon nepřekročili. V roce 89 byl mrtvý jeden člověk naoko, letos skutečně.
0/0
2.8.2005 17:19

nicerabbiet

Nějaká ta fakta?
Celkový smysl zásahu  a použitá taktika mi však stále uniká, po první vlně se dav rozdelil na poloviny a obstoupil policisty, což bylo hlavní příčinou zmatku a raňěných v jejich řadách, nakonec to ukončil déšť jenž zanechal policisty na louce téměř samotné a ti v něm čekali cca 1,5 na rozhodnutí co dál. Nakonec se stáhli a počkali na tmu. Noční zásah byl sice učinný je však neomluvitelný, tma znemožnila posoudit stav věcí a policisté měli vlastně volné ruce.
0/0
1.8.2005 12:28

loudspeaker

Re: Nějaká ta fakta?
takze mlatili koho chteli a jak chteli...
0/0
1.8.2005 16:32

nicerabbiet

Nějaká ta fakta?
Policie si při samotném denním zásahu počinala celkem dobře, dostali většinou jen ti útoční a ti z nás co se nestačili včas stáhnout, útoky se střídali, chvíli my, chvíli oni. Mluvím hlavně o spodní části louky, kde zařvaly ty dodávky nahoře u lesa to bylo místy tvrdší, to samé platí o útoku v noci, počet raněných tomu nasvědčuje.
Kameny byly spíše nahoře u lesa, dole nejvíc frčely skleněné lahve a všechno co se dá hodit, tedy pet lahve a klacky, at jsem se snažil sebevíc cihly jsem tam opravdu neviděl i když se určitě na našich loukách běžně vyskytují v hojném počtu.
Nejvěčí agrese ze strany účastníků byla většinou podmíněna nepřiměřeným chování jednotlivců z řad policie-UDERY TOMFOU DO OSOB OPAČNÉHO POHLAVÍ-VRHÁNÍ SLZNÝCH GRANÁTŮ MEZI LIDI VE STÍSNĚNÝCH PROSTORECH, NEBYLO KAM UHNOUT-DEMOLICE OSOBNÍHO AUTOMOBILU, KTERÝ SE SNAŽIL PROSTOR OPUSTIT, JEN UZ NEMĚL KUDY-NAJ͡ZDĚNÍ DO DAVU POLICEJNÍ DODÁVKOU ...
 
  
0/0
1.8.2005 11:50

davemutot

Re: Nějaká ta fakta?
...NAJÍŽDĚNÍ DO DAVU POLICISTU DODAVKOU S APARATUROU; UTOKY NA POLICISTY, KTEŘÍ BYLI OTOČENI ZÁDY, KAMENY A SKLENĚNÝMI LAHVEMI, S NADAVKAMI TYPU "CHCIPNI NACISTICKE H OVADO", ZAMĚRNÉ ÚTOKY NA NEJSLABŠÍ MÍSTA POLICISTU - KRKY, a to zezadu!!! ...shrnuto, kdyby každej druhej techno učastník měl u sebe nabitou zbraň, nezbylo by mnoho přeživších policistů....
0/0
1.8.2005 12:04

nicerabbiet

Re: Re: Nějaká ta fakta?
Policie dav nezvládla a nechala si ho vpadnout do zad, přejetý palec policisty s pátku, nepovažují za najíždění do příslušníků pilicie, na rozdíl od opravdu rozkoulených dodávek, které vozily posily a slzný plyn, ať bych se snažil sbevíce, přesně do krku bych se stejně netrfeil, policie je na takové akce vybyvena a je za ně také velmi dobře odměněna, vlastně se divím, že jste si to nenechali až na neděli, za větší příplatky a k těm zbraním - jetli se náše vláda bude i nadále  chovat tak jako doposud, možná se už brzy dočkáš, to ale bude občanská válka a ta už s hudbou nemá nic společného, nám stačilo jen více kamenů a trocha koordinace, i bez ní jste však měli místy na mále. Prostě netahejte tygra za fousy, když spí, pa
0/0
1.8.2005 12:43

jossefT

Re: Re: Re: Nějaká ta fakta?
ano takhle to bylo
0/0
2.8.2005 21:47

jossefT

Re: Re: Nějaká ta fakta?
asi jsi tam nebyl...jsi hovado
0/0
2.8.2005 21:45

loudspeaker

Re: Nějaká ta fakta?
souhlasim, byl jsem tam a bylo to fakt hrozne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.8.2005 16:34

JirkaEsch

Chcete vidět, jak se dělá objektivní novinařina?
Tak si porovnejte komentáře p. Steigerwalda loni a letos:
http://zpravy.idnes.cz/nazory.asp?r=nazory&c=A050731_201945_nazory_ad
http://zpravy.idnes.cz/nazory.asp?r=nazory&c=A040803_203424_nazory_pol
To o tomto "novináři" něco vypovídá (že by "kam modrý vítr, tam plášť?").
0/0
1.8.2005 11:40

davemutot

CZECH S.HIT 2
Vzdycky me potesi, kdyz udelam z obycejneho clanecku takovouhle diskuzi. Lidi myslete si co chcete ale pravda je jen jedna. Nesnasim Komouse, ODS, Grosse, Klause, Topolanka...proste vsechny ty politicky exkrementy. A fakt je ze Paroubek je obycejny, na nic si nehraje. Kdyz si to nejak nepokaka pujdu volit to nejmensi mozne zlo a to CSSD. Verte tomu ze Paroubek brzo vypraska z vlady Grose, Buzkovou, a Nemce, pac to jsou prasatka hrabouci pro sebe. Kazdopadne zitra odjizdim na lyze do Alp, takze si chodte vy vsichni znudeny lidi na demonstrace, nudit se jeste vic, a pokud budete sklesli, taxi si zahulte  , ono to pak bude lepsi chudacci. Mimochodem, vcera byl Bublan i s manzelkou a ochrankou na narozkach meho stryce.Docela fajn chlap. Cest soudruzi
0/0
1.8.2005 11:40

maron

přijďte
Na tu dnešní demonstraci, byste měli dnes přijít lidé, já se tam dostanu až po 17:00, nedovolme vládě určovat jak se máme bavit. Chtěli jsme se bavit slušně, legálně, přesto nám to nebylo umožněno. Díky že přijdete. Neposlouchám techno, ani jsem na czechteku nebyl, přesto chci vyjádřit nesouhlas s počínáním policie.
0/0
1.8.2005 10:53

JirkaEsch

Re: přijďte
Já se chci taky bavit bez zasahování vlády. Ale ctím zákony této země a především nedotknutelnost soukromého vlastnictví. Musím respektovat práva druhých lidí a nebo počítat s následky. Stejně jako technaři z Czechteku.
0/0
1.8.2005 10:57

davemutot

Re: přijďte
NEPŘIJDEM
0/0
1.8.2005 11:47

Kacenkin1

Re: přijďte
tak proč jste si akci nezorganizovali zcela klasicky, jako každej jinej fesťák... sem ještě neviděl, aby na plakátech nějaké hudební akce, bylo uvedeno, místo konání tajné, vstup zadara, bitka bude.....
0/0
2.8.2005 7:55

celtic

přátelé...
otevřel jsem si Kelta a je mi božsky  Zkuste to také....
0/0
1.8.2005 10:37

pepe999

Re: přátelé...
Hmm, ja si jdu odplachtovat bazen a nejakej lahvac bych taky nasel. :-)))
0/0
1.8.2005 11:15

Herr Klug

Prohlášení pořadatelů dnešní demonstrace
Proč se (podle jednotlivých bodů prohlášení) demonstrace nezúčastním: 1) Vzhledem ke zkušenostem z let minulých se ani nedivím, že PČR hlídala každý přešlap. Organizátoři Czechteku? Já myslel, že žádní nejsou (podle zdejších příspěvků); jinak souhlas. 2) Nemám důkazy o vylákání trest. oznámení... 3) Špatné světlo na sebe vrhli účastníci party už v minulosti; pravda PČR lhala. 4) Bezbranní - a kdo po PČR házel lahve, větve, kameny? 5)? 6) Záleží na úhlu pohledu, vidím to jinak. 7)OK 8)? 9) Není to nejlep. vizitka akceschopnosti. 10) K těm zákonům bych doporučil si přečíst ještě článek 19 LISTINY a zákon 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím. 11) Taky jsem zvědav. 12,13,14,15) bez komentáře. Chyby byly na obou stranách, prohlášení na policejnistat.cz mě nepřesvědčilo. Proto se demonstrace nezúčastním.
0/0
1.8.2005 10:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.