Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bublan: Neměli porušovat zákon

Za dosud nejsilnější preventivní policejní zásah proti CzechTeku ministr vnitra František Bublan policisty chválí: "Jakmile by se už na louku dostalo několik tisíc lidí, dalo by se zasáhnout jenom těžko."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idneol

vážený advokáte
Černý,Černý,ty máš odjakživa tlamu.Když jsi dělával bezpečáka na jaderce, byla s tebou aspoň p*del,ale jako mediálně známý právník mě většinou se*eš.Kdo tě platí tentokrát?
0/0
1.8.2005 9:56

Mr_R

Stále čekám...
Ještě mi pořád nikdo nevysvětlil zákonný DŮVOD tohoto nákladného zásahu ze strany policie. Ničení cizího majetku? Z důvodu, že mi někdo šlape po louce ( přes kterou byli donuceni lidé chodit právě policií a to bezdůvodně uzavřenou přístupovou cestou k pronajatému pozemku ) se dnes povolává armáda s vodními děly, slzným plynem a obušky? Čeho se dopustil ten, který seděl na pronajatém pozemku a policista ho v lepším případě vytlačil pryč, v horším dostal rovnou obuškem nebo byl zasažen slzným plynem?
0/0
1.8.2005 9:37

Mr_R

Re: Stále čekám...
Ten, kdo se dokáže na věc podívat otevřenýma očima a neposuzovat situaci jenom podle toho, jestli jsou mu tito mladí lidé sympatičtí či nikoliv, musí chápat absurditu celé situace. Neexistující a uměle vyvolaný nepřítel, lživá policie vytvářející si alibi, bezdůvodné vyvolání masové histerie… Velice smutné, že tato něšťastná událost ze strany policie má podporu veřejnosti
0/0
1.8.2005 9:38

Misulus24

Re: Re: Stále čekám...
mladi a simpaticti.. no ale kapsi bych jim radej neprohledavala aby se tam nenaslo mnozstvi vetsi nez male nakych nepovolenych bylinek..
0/0
1.8.2005 9:47

jejkap

Re: Re: Re: Stále čekám...
Ti bi sys mozna taki mohla dat nejakou bilynku, abi ses naucyla psat ceski, yntelygentko.
0/0
1.8.2005 10:00

Misulus24

Re: Re: Re: Re: Stále čekám...
no jo na to sem cekala az se nakej chytrolinek ozve..
0/0
1.8.2005 10:17

Misulus24

Re: Re: Re: Re: Stále čekám...
a byly tam jen dve hrubajzny tak ne .ser.. bych mela za tri no..
0/0
1.8.2005 10:22

maly33

Bublan
Bublan: Sef zavolal a tak jsme sli
0/0
1.8.2005 8:55

KOLDAK

Kolik lidí může jít po cestě,
aby to byl ještě "veřejný zájem"? Když jich půjde sto, je to v pořádku, když stojedna, nastoupí policie s vodními děly?
 
0/0
1.8.2005 6:09

EasyR

??
Co je ještě potřeba, aby technaři našli mezi sebou pár scholných lidí a napřesrok uspořádali Czechtek legálně ??? je takovej problém pronajmout si pozemek, zajistit si k němu přístup a vyřídit pár povolení ??? když to zvládne kdejakej organizátor rockových a folkových fesťáků...
0/0
31.7.2005 23:29

KOLDAK

Re: ??
Legálně? Tím myslíš komerčně, že? To je totiž jediný rozdíl. Peníze, které musíš rozdat všelijakým příživníkům a které pak musíš dostat zpátky několikastokorunovým vstupným.
0/0
1.8.2005 6:11

hcportos

Srandisti, ansi obnovíme stranu přátel PIVA
Ať přijdou, já je k sobě pustím. Nejsem technař, popravdě ta hudba mi nic neříká, ale klidně je k sobě pustím. Problém je v tom že jsem z druhého konce republiky a vejde se ke mě max 300 lidí . Mimochodem, byl jsi ve vizovicích na Masters of Rock? Bylo tam kolem 10000 lidí, odpadkový koš jsem za celý víkend nepotkal a nejbližší záchod byl ode mě půl hodiny prodírání skrz lidi. Chodilo se tam po kotníky v BORDELU, kelímky, papíry, zbytky jídel, hnus celý víkend. A hle, policii to nevadilo, super kulturní akce! Pokud je Czechtek trnem v oku politiků a policie, ať jim v létě pronajme kus prostoru v nějakém vojenském prostoru (a máme jich víc než je zdrávo) a je klid. Tam nebudou nikoho rušit a ještě za to zaplatí do státní pokladničky (nebo kapsičky, to je jedno) nějaký ten nájem. Ale tady mi to připadá opravdu jako hra na zviditelnění.... Někde jsem četl článek o tom, že ministr odmítl takový prostor zřídit (z nikomu neznámých důvodů)
0/0
31.7.2005 16:37

xyndel

Re: Srandisti, ansi obnovíme stranu přátel PIVA
jo, na Masters od Rock jsem byl taky, lidi tam bylo pres 20 000..(byl jsi tam skutecne, ze tohle nevis??). Pravdu mas v tom, ze tam moc igelitaku na kelimky apod. nebylo, ALE nejak jsi pozapomnel, ze se tam kazdy vecer vsichni lidi vyzenou do mesta, areal se uklidi a vali se nanovo. Taky jsi zapomnel, ze dalsi MoR se zacina chystat jiz ted!! Aby bylo vsechno do pristiho roku v poradku. A tady asi narazila kosa na kamen, co?? Nejaky kus papiru, kde nejaky manik pronajima nejakemu jinemu manikovi kus neoplocene louky a rikia tomu legalni akce, to si delas kozy, ne?? Jak si vubec dovolujes shazovat praci nekolikacleneho ansamblu, ktery skoro cely rok shani povoleni na takovou monsterakci (jako je MoR) s tim, co predvedl Sroub??????? S tim vojenskym prostorem jsi to taky nemyslel zcela vazne, ze?? Poardim Ti: pozvi si na nejakou akci 300 takovych socek, a budes cumet, co Ti udelaji z toho mista za kulnicku na drivi...mne stacily jen zachody na prilehlych pumpach (jel jsem kolem v sobotu v&
0/0
1.8.2005 15:30

xyndel

Re: Srandisti, ansi obnovíme stranu přátel PIVA
dokonceni: jel jsem v patek v noci do Nemecka...a kadit se dalo az v Nemecku...)
0/0
1.8.2005 15:32

radoulek

takže jak řekl BUBLAN !
takže jak řekl BUBLAN !
Nestačilo jen pronajmout si louku, na níž se měl CzechTek odehrát. "Měli mít souhlas majitelů okolních pozemků, přes které vedou přístupové cesty.   takže stačilo jen tohle !! sám Bublan to řekl !!!  příští rok jestli ceknou že bude potřeba to a to,, tak to je jasná buzerace ze strany čssd paroubka bublana, pocilistů,,
0/0
31.7.2005 16:02

Orenishii

pokracovani
party konala. Neni to tak velky problem aby se proti mnohdy mladsim lidem nez byste cekali nasazovaly stovky tezkoodencu a pouzivaly vodni dela. stupidni problem stupidni reseni...trosku nechapu majitele luk kterym tolik vadi pruchozi lide. Musi se asi citit dulezite kdyz zpusobili tolik humbuku a problemu prave oni.Za zasah proti teto proslule akci sme vyhodili mnoho penez a nikam to nepovede. Pristi rok to bude zase stejne chapete? A co se tyce toho jestli bych si je pustila na vlastni zahradku...Hele a co ten clovek co jim pronajal tu louku? Prave tu ktera je legalni a i presto se na ni nedostanou...Pustil si je tam! A myslim ze by se naslo vice takovych lidi. Vite proc? Protoze vsichni co czechtek tolik kritizuji o nem doopravdy nic nevi. Ja jsem v zivote nezkusila tvrdou drogu, nekourim a alkohol nepotrebuju k zivotu a presto czechtek uznavam jako jednu z nejlepsich tanecnich party ev
0/0
31.7.2005 15:06

Orenishii

pro arthurka
Znate jednoho jedineho cloveka z techhle "zhulencu"jak rikate?? Byl ste nekdy na Czechteku?? Muzu vam rict ze vetsina lidi tam drogu v zivote nezkusila. Jen protoze televize potrebuje neco resit, dava do zaberu to nejhorsi co tam mohla posbirat. Ano sou tam lidi kteri berou i tvrde drogy ale do toho nikomu nic neni...nici si sve zdravi a sli do toho vedome tak at.
Podle me byl zasah zbytecne velky. Nicemu tim nezabrani. Ti lide prijeli se prijeli z velke dalky bavit a jedine, co tento predcasny zasah zpusobi je vlna nevole, spousty zranenych  a ucpane cesty,ktere podle zprav ucpali ucastnici czechteku. To ano, ale jen proto ze je policie ani nepustila sjet na louku kterou meli legalne pronajatou.Takze kam to vsechno vedlo?? A co se tyce luk pres ktere se na tu pronajatou da dostat.Uznavam ze je to mimo zakon, ale pokud ste nekdo videli louku na ktere se primo konal lonsky rocnik czechteku ted, tak byste nenasli ani stopu po tom ze se tam nejaka tak rozsahla p
0/0
31.7.2005 15:06

Arthur96

Reakce politiků
na danou situaci mi připadá přiměřená. Samozřejmě opozice bude oponovat a kritizovat kroky koalice, či jen vládnoucí strany. Zastavím se jen nad reakcí  stínového ministra vnitra pana Langra. Ta mi přijde velice vtipná. Nevyjádřil se jako člověk, který má řešení, ale pouze dal všemu korunu svou kritikou. Je to politik na svém místě. Nepřišel s návrhem na řešení, jenom blbě kecá. On se ani nezmínil o tom, zda-li by nechal všemu volný průběh. Pokud ano, kde to jsme? Možná by se měl věnovat návrhu dalšího trapného bildboardu, ve kterém ukáže národu svou inteligenci při rádobyvtipném kritizování ostatních...
0/0
31.7.2005 13:18

Nitran

Co se to tu děje????
Proč zásah právě proti czechteku?? Během tohoto léta se bude konat mnoho akcí a nikdo mi nenamluví že tam budou lidí míň hluční, víc ohleduplní a míň zfetovaní. Policie tvrdí, že se snaží chránit práva majitelů pozemků, ale že by hlídali přímo pozemky se nikde nepíše, jenom že hlídali přístup. Měli udělat kordon kolem pronajatého pozemku a zabránit ve vstupu na pozemky cizí,.. žabaři. A co právo majiele pozemku na to aby se na něm akce konala?? A co vstup policie na soukromý pozemek a vyhnání technařů z místa kde měli právo zůstat?? A zablokování dálnice... to zkonily obě strany na výbornou ;) Na czechtek sem jet chtěl, ale ještě než nadešla chvíle konání bylo jasné že policie bude sabotovat co půjde... teda pardon, policie dělá co se jí řekne, ale ten kdo za ní stojí sabotoval co mu síly stačily..... Na závěr doufám, že nám někdy v budoucnu bude sdělena pravda o tom, co se stalo a proč. I když tomu racionálné uvažující člověk sotva uvěří, stali se i divnější věci než že politik mluvi
0/0
31.7.2005 13:14

maly33

Re: Co se to tu děje????
Protoze chteji demostrovat svoji silu - Podivejte, co se stane, kdyz nas nebudete poslouchat.
Doufam, ze konec CSSD se blizi milovymi kroky.
0/0
1.8.2005 8:58

Arthur96

Názor....
Sleduji tuto diskusi a nestačim se divit... Každý druhý příspěvek se odvolává na to, jak je Paroubek a Bublan špatný. Jak tato akce stala peníze a kdo to zaplatí. Jak vše je legální a jak chudáčci technaři neměli kde oslavit akci narozenin pro 50-100 lidí. Ale kde je podstata? Jde o to, že nikdo z Vás by si tu zhulenou pakáž na zahrádku nepustil. Nikdo z Vás nepřišel s konstruktivním návrhem, jak bojovat proti skupině 50ti až 100 lidí, ve skutečnosti 5ti tisíc, kteří ničí cizí pozemky. Kdo z Vás na podobné akci byl??? Kdo viděl takovou akci, kde není tekoucí voda, toalety, zdravotnická služba a kde se jenom ničí cizí majetek? Dokud je to majetek jiných, budu sedět doma a kritizovat všechny ostatní, hlavně svádět policejní praktiky na bolševismus a ulevovat si nadáváním na politiky. Ale co kdyby přišli tihle zhulenci právě k tobě? Komu by jsi zavolal? Co by jsi podnikl? Vždyť se chtěji jen bavit a poslouchat hudbu. Ale co problémy s tím spojené?
0/0
31.7.2005 13:08

hcportos

Re: Názor....
Ať přijdou, já je k sobě pustím. Nejsem technař, popravdě ta hudba mi nic neříká, ale klidně je k sobě pustím. Problém je v tom že jsem z druhého konce republiky a vejde se ke mě max 300 lidí . Mimochodem, byl jsi ve vizovicích na Masters of Rock? Bylo tam kolem 10000 lidí, odpadkový koš jsem za celý víkend nepotkal a nejbližší záchod byl ode mě půl hodiny prodírání skrz lidi. Chodilo se tam po kotníky v BORDELU, kelímky, papíry, zbytky jídel, hnus celý víkend. A hle, policii to nevadilo, super kulturní akce! Pokud je Czechtek trnem v oku politiků a policie, ať jim v létě pronajme kus prostoru v nějakém vojenském prostoru (a máme jich víc než je zdrávo) a je klid. Tam nebudou nikoho rušit a ještě za to zaplatí do státní pokladničky (nebo kapsičky, to je jedno) nějaký ten nájem. Ale tady mi to připadá opravdu jako hra na zviditelnění.... Někde jsem četl článek o tom, že ministr odmítl takový prostor zřídit (z nikomu neznámých důvodů)
0/0
31.7.2005 16:36

Bigwasser

Korupce a lez
Tak nam fabulator Paroubek a jeho pochop Bubla predvedli jak to bylo pred 89rokem, (s neposlusnymi zatocime.)Je to k smichu i k placi, co si mysli tito strejdove, ze jim davame penize z nasich dani na jejich kratochvile.Kolik to vsechno stalo???Kdo to zaplati???Kolik podplati policie svedku, kteri budou proti ucastnikum freeparty.Kolik se Vam pane Bublo ztratilo veci z prezidia, zatimco si uzivate dovolenou,uz jste doresili pripad, kdy NKU zjistilo velke nedostatky v hospodareni na prezidiu? Misto toho organizujete manevry, ktere CR napamatuje.Kam se podela Vami proklamovane demokracie? Stydte se !!!!!
0/0
31.7.2005 12:44

Edyland.net

Bublan neni normalni, nebo snad nema deti!!!
Pokud vim tak dalnici blokovali policiste. Ministr Bublan jako osoba zodpovědná za zákrok nechal zmlátit naše děti, vystavil je neopodstatněnému riziku a nás nechal trčet v koloně na zacpané dálnici. Kdyby měl tenhle člověk soudnost, nic z toho se nestalo. Kdyby měl dostatek lidské slušnosti, omluvil by se ve večerních zprávách v televizi a o hodinu poté by situaci vyřešil služební zbraní v klidu své kanceláře. http://www.marigold.cz/item/czechtek-2005-policie-zmlatila-nase-deti-nas-necha-tvrdnou-na-ucpane-dalnici-a-nam-je-to-jedno
0/0
31.7.2005 12:40

test

policejni stat - pravo se proste prizpusobi
Kdyz chuligani delali bordel po vyhranym MS sveta v hokeji, tak to bylo: "musime to pochopit" a pod. Proc tehdy nebyly nasazeny tezko odenci (kuklux klan) a nezajistili poradek? Protoze by to politik odnes ve volbach, zato za mlaceni "zhulenejch grazlu" dostane naopak body navic.
0/0
31.7.2005 10:53

Fionna

Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Jen tak dál.Zde je vidět bolševicko - křesťanskou mafii v akci.A bude hůř !!!!
0/0
31.7.2005 10:16

Cartman

Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Myslíš, že nekompromisní ochrana soukromého majetku je průvodním znakem bolševizmu?
0/0
31.7.2005 10:41

test

Re: Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Co ja vim, tak na cizi pozemky je blokadou donutila vstoupit policie. Paroubek bude v TV obhajovat svuj kuklux klan a hospodsti primitivove mu za to daj v pristich volbach svuj hlas.
0/0
31.7.2005 10:47

leonel

Re: Re: Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
úvaha moudrého člověka...
0/0
31.7.2005 10:48

Cartman

Re: Re: Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Co vím já, tak přes cizí pozemky vedla cesta na tu jejich pronajatou louku. Oni chtěli na ten svůj pozemek přeletět z dálnice vrtulníky?
0/0
31.7.2005 10:54

oli22-92

Re: Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Jestli považuješ zmlácení a vytlačení lidí na a z pozemku,který mají legálně pronajatý za nekompromisní ochranu majetku tak ano
0/0
31.7.2005 12:35

zorodebo.sk

Re: sukromny majetok
Absolutne nekompromisna ochrana sukromneho majetku je sprievodnym znakom ignorancie. Nevzdam sa zdraveho rozumu ani pre iny hocijako dobry princip.
0/0
1.8.2005 13:47

manozzhund

Re: Bublan jako správný křesťan a pohůnek Vatikánu.
Nebude hůř. Naopak. Konečně bude pořádek. Konečně se vyjasnila pozice lidí procházející přes mou louku. Dnes již vím, že je mohu přetáhnout pendrekem. Nemněli porušovat zákon.
0/0
1.8.2005 15:06

enalis

porta
Jan Zatloukal, nájemce pozemků sousedících s loukou, kterou si příznivci technohudby pronajali, se na ně zlobí. "Já jsem za mlada také jezdíval třeba na festival Porta a doprovázeli nás policisté. Ale nikdy jsme nikomu nevlezli na jeho majetek. Oni se chovají hůř než dobytek," řekl MF DNES rozhořčený Zatloukal.
Pane Zatloukale vy jste chodili preci po statnim takze po majetku vsech!
0/0
31.7.2005 9:24

Mak76

Všen stejným metrem...
Byl bych rád, kdyby pan ministr stejně razantně zasahoval i proti jiným zájmovým skupinám, které obtěžují jiné lidi! Já jako nekuřák se například cítím silně obtěžován v každé zakouřené restauraci, kam se chci jít (v době oběda...) najíst. Mám tedy odpříště počítat s tím, že mi pan ministr zajistí pomocí těžkooděnců nezakouřené prostředí?
0/0
31.7.2005 9:05

Arthur96

Re: Všen stejným metrem...
Až bude kouření v restauraci nelegální, tak si stěžuj. Zatím v poklidu čekej a pozorně čti. Poté zjistíš, že Tvůj příspěvek je scestný...
0/0
31.7.2005 10:22

Zubrsu

Re: Všen stejným metrem...
Že Bubla nenahnal těžkooděnce na shromáždění komoušů,když v PHA propagovali tu svou šmejdskou stranu, což podle "zřejmě" dalšího nedokonalého zákona nemůžou, ale kdopak by se tím nějak zabýval, když socani s komouši táhnou odjakživa za jeden STBácký provaz.Doufám že ho budou mít i kolem krku a já bych si rád "plivl "do dlaní a pomohl zatahovat.
0/0
31.7.2005 10:26

vjezddopiskovny

Ahááá
tak at si jezdi dělat ty drnc party nekam jinam.treba nemecko, rakousko a nedelají bordel tady.tam by je vypicovali a jeste s flastrem ze by ho pspalceli jeste jechi vydrncany decka.bodej by narod nevymiral kdyz se rodi cim dal vic tech co nebudou delat a jen hulit,dupat a delat bordel.a jestli nekdo tvrdi ze tam nejely drogy....tak at jde do....
0/0
31.7.2005 8:55

enalis

Re: Ahááá
vazeny pane ahaaaaa
v zemich evropy se takove festyvaly poradaji i vicekrat do roka tak proc ne i u nas?
0/0
31.7.2005 9:21

Arthur96

Re: Re: Ahááá
Protože tato akce není legální. To si jinde v Evropě nikdo nedovolí. Aby zhulený dobytci nekomu ničili majetek???  Myslím, že zásah policistů byl příliž tolerantní a zase pozdě... Měli tu pakáž seřezat hned v pátek a bylo po problémech.
0/0
31.7.2005 10:25

test

Re: Re: Re: Ahááá
Skoda ze se v listopadu neudelala nejaka rezba. Lidi jako ty meli skoncit na popravisti a neotravovat tady zivot dalsim generacim. Ted je to co politik, to sametovej STBak nebo aspon exKomous.
0/0
31.7.2005 10:50

Cartman

Re: Re: Re: Re: Ahááá
Lidi kteří nechtějí dovolit ničení soukromého majetku měli při sametové revoluci skončit na popravišti?! Dost takových skončilo na popravišti už v 50tých letech, to ti nestačilo?
0/0
31.7.2005 11:07

Arthur96

Re: Re: Re: Re: Ahááá
Zda se mi, že nevíš, o čem mluvíš. Je pravda, že v listopadu 89 mi bylo 11let. Proto se k tomu nebudu subjektivně vyjadřovat. Ale nynější situaci mohu posoudit. A činím tak. Ne že si sednu a budu se tu ohánět jako Ty třema slovama - komunismus, STBák a bolševik. To je trapné a už to také nemá tu váhu co dříve. Přijď s modernějším příspěvkem...
0/0
31.7.2005 13:24

oli22-92

Re: Ahááá
Když je někdo idi*t, tak se nedá holt nic dělat Víš co by je stálo pronajmutí takový lozuky v Německu???Mysli hlavou(jestli nějákou máš-je to ta boule na krku)
0/0
31.7.2005 12:38

vver440

kdyby technaři měli prachy třeba jako Krejčíř
tak by si akci mohli udělat třeba na Václaváku a Komorous by jim tam ve svým autě vozil fet.......
0/0
31.7.2005 6:57

vver440

hele Bublane, neco se mi nezda
neměli porušovat zákon-hm, asi se podívám na stavbu, kterou má MV rozdělanou pod bejvalým Centotexem.Jestli zjistím, že to stavíte na černo, jak se vyjádřilo  pár dělníků, bez projektu, kterej je základ ke stavebnímu povolení, tak se osobně pokusím, abys táhnul do (cenzurováno)
 
0/0
31.7.2005 6:55

Arthur96

Re: hele Bublane, neco se mi nezda
Jo, na základě tvrzení několika dělníků, nejlépe z bývalého východního bloku svrhni ministra, nebo nejlépe celou vládu.   Ty musíš být neuvěřitelně vlivná osoba. Nebo neuvěřitelně velkej idi t...
0/0
31.7.2005 10:29

Bigwasser

Re: Re: hele Bublane, neco se mi nezda
Ty jsi teda typek, nepises nahodou sve prispevky z kancelare nejake policejni sluzebny???To co se delo na Czechteku musi kazdy demokraticky smyslejici clovek odsoudit, policie predvedla techniku a mundury z nasich penez a pozapomnela, ze doby totalitni jsou uz davno pryc.
0/0
31.7.2005 11:58

oli22-92

Re: Re: hele Bublane, neco se mi nezda
chyba chlapč-tojsi ty!
0/0
31.7.2005 12:40

František Koudelka

PRÁVNÍ NÁZOR MINISTERSTVA VNITRA
JE ZCELA CHYBNÝ. PODLE TOHOTO VÝKLADU PRÁVA BY MUSELA POLICIE BRÁNIT VEŠKERÝM MASIVNÍM AKCÍM. TŘEBA KDYŽ SE NA ZKURWENOU SPARTU VALÍ DAV 1850 PLATÍCÍCH DIVÁKů
0/0
31.7.2005 6:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.