Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubkův úspěch znervóznil Topolánkovu ODS

Na české politické scéně zazářila nová hvězda - premiér Jiří Paroubek. Lepší dárek si ve čtvrtek ke sto dnům ve funkci předsedy vlády snad ani nemohl přát. Stal se totiž nejpopulárnějším politikem v zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

icebear202

ods
paroubek tvrdil ze lepsiho lidra ODS jak je topolanek si ani nemohl prat. tim tedy rekl neprimo ze vetsiho hnupa proti sobe nemel. no ja myslim ze stacilo vlady 8let modrych ptaku a po nich ozebracena republika. 
0/0
31.7.2005 14:08

nyhof

Re: ods
lidé zapoměli jak se za vlády ODS rozkradla republika bez zákonů, jak Klaus prohlašoval, že stát není zaopatřovací ústav (sám vystudoval za státní peníze a teď má nahrabáno na doktory kdyby onemocněl), ODS jenom háže klacky pod nohy ale kdyby se chytlas moci, tak to bude děs. V opozici se dobře mudruje když se nenese zodpovědnost. ČSSD toho udělala až moc, protože měla nezáviděnihodnou startovní pozici. Znovu- Beru všechny politické varianty jen ne ODS. Je to banda nafoukaných chvastounů.
0/0
1.8.2005 9:11

dislektik

usnuly na vavřínech když jim začly růst preference
dobře jim tak
0/0
31.7.2005 11:47

Nik

"...Není tedy divu, že doposud favorizovaní konzervativci rok před volbami lehce znervózněli...".
A o kterých konzervativcích že je to řeč, prosím Vás...?
0/0
31.7.2005 11:44

nyhof

ODS - nikdy !!!
ODS a její modrá šance vám zmrazí úsměvy. Nejsem komunista ale zažil jsem je na rozdíl od vědšiny těch chytráků co tu vyskakujou. Beru všechny varianty jenom ne ODS. Stačila jejich vláda po převratu a co nadělali škody. Brrrrrrrrrrrrrr
0/0
30.7.2005 15:13

celtic

Re: ODS - nikdy !!!
ODS+KSČM...nikdy
0/0
30.7.2005 20:21

Vik78

Je to škoda,
po těch průserech co natropil mladý mašinfíra a mimoň Špidla měla ODS výbornou šanci konečně vyhrát volby s dostatečným rozdílem. Ale místo aby kultivovaně prezentovala pravicovou politiku a snažila se ji srozumitelně vysvětlit začal Topolánek zmateně vypouštět slinty o noci dlouhých nožů apod.
Bohužel většině lidí, kteří by stranu tohoto typu normálně volili  je dneska na blití z Topolánka, Langra a Tlustého úplně stejně jako ze socanů, ato je tragédie, za kterou by měli být zmínění pánové postaveni ke zdi, prtoože díky nim mě bude další 4 roky nejspíš Paroubek měsíčně okrádat o čím dál větší prachy a cpát je do kapes flákačům a cikánům. ODS jsem vždycky volil z principu, ale mám s tím čím dál větší problém  
0/0
29.7.2005 16:56

palfyjura

Re: Je to škoda,
Předpokládám ,že jsi sociálisty volil vždy, tak proč ta kamufláž ,jen se nestiď , socilismus ti čouhá z bot.
0/0
29.7.2005 18:12

jekul

Re: Re: Je to škoda,
vážená, jistě se nemusí stydět, nemá proč, neboť socialismus je prakticky ve všech slušných zemích západní Evropy, kde se slovo prvičák uznává za žalovatelnou urážku, protože slušný člověk pravičákem snad ani být nemůže. K rannému kapitalismu modré bezšance se vyspělá Evropa vracet nebude a není sebemenší důvod takto trestat normální občanstvo u nás. 
0/0
30.7.2005 20:19

1_130_202_135

Re: Re: Re: Je to škoda,
Člověče, Jekule, jediná věta, kterou vy byste mohl napsat, aniž byste se za ni musel stydět, by zněla "Jsem Jekul, korunovaný vůl...". Ovšem od člověka bez mozku a tedy i bez sebereflexe se jí dočkáme jen těžko.
"...socialismus je prakticky ve všech slušných zemích západní Evropy.."   Havana skutečně, ale skutečně neleží v žádné evropské zemi....
0/0
30.7.2005 21:31

jekul

Re: Re: Re: Re: Je to škoda,
váženej nejde o proklamace ale realitu, takže na Kubě je totalita, stejně jako byla u nás, jinak bych pánovi doporučil , aby se vyjadřoval sám za sebe, nevím nic o tom , že by mi byl přidělen co by poručník, děkuji 
0/0
31.7.2005 13:59

rene1879

Redakce MF Dnes
Tak jsme si lumpové mysleli, že nám to odstřelení Grosse pomůže. Drek nám pomohlo.
 
0/0
29.7.2005 14:13

j@ck

Re: Redakce MF Dnes
že bys chtěl, aby se standa vrátil?
0/0
29.7.2005 14:15

1_130_202_135

Celticu,
tady si většina lidí nemyslí, že jsi "ODS-bijec".... Většina lidí si prostě myslí (a je si tím téměř jistá), že jsi vůl.
0/0
29.7.2005 14:12

palfyjura

Re: Celticu,
ťrekl bych to slušněji: Celtic a Jekul jedno jsou.
0/0
29.7.2005 18:14

Zwerg

Už mě nebavíte, jdu pryč.
 *
 
 
Vysvětlivky pod čarou
---------------------------------------------------------------------------------
* - mávání rukou
0/0
29.7.2005 13:41

Karel Pipin

Vivat Paroubek
V tuto chvíli to vidím jako mediální a preferenční mač :
Jirka Demagog Paroubek versuv Demagogické vedení ODS.
 
Paroubek začal stahovat ještě pořád slibný náskok.
Do toho George.
0/0
29.7.2005 13:30

Zwerg

Adlof Born prohlásil
S levičáky se nebavím. Je to ztráta času!
 
A já s ním naprosto souhlasím!
0/0
29.7.2005 13:22

Karel Pipin

Re: Adlof Born prohlásil
Několik otázek :
Kdo je to pro Tebe levičák?
Ty víš, kdo je levičák pro pana Borna?
0/0
29.7.2005 13:32

j@ck

Re: Re: Adlof Born prohlásil
drž hubu, socko. kdo má furt makat na tvoji podporu?
0/0
29.7.2005 13:33

Zwerg

Re: Re: Adlof Born prohlásil
Že by každý zastánce silného státu, silných státních regulačních zásahů do ekonomiky......? Že by každý zastánce výrazného přerozdělování ve společnosti....?....Že by třeba socdemák či komunista?
0/0
29.7.2005 13:35

Karel Pipin

Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Částečně souhlasím. Ale proč ta agresivní snaha rozděloval, škatulkovat?
Diskuze se vede napříč celou společnosti, hlavně formou voleb - jinak co je to silný, výrazný, kde ja ta hranice? Diskuze o tom, co je prospěšné společnosti jako celku, aniž by byla zbytečně omezována svoboda jednotlivce.
Socdemáky zatím moc nestraš, zas mi jako D´áblové nepřipadají. Viz taky Německo a Británie.
Protože to může mít někdo posunuté v některé oblasti náhodou víc než Ty, tak je levičák? 
0/0
29.7.2005 14:03

j@ck

Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
termíny pravice a levice jsou zavádějící archaismy někdy z předminulého století. např. američtí demokraté (levice) jsou mnohem pravicovější než naše ODS. v pojmech levičáctví a pravičáctví uvažují jenom lidé neschopní vidět pod povrch věcí.
0/0
29.7.2005 14:08

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
 
0/0
29.7.2005 14:09

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
například prezident klaus definoval levičáka jako člověka, který jezdí na snowboardu, na zádech má baťůžek a pije vodu z plastové láhve. a náš pan prezident je celosvětově uznávanou kapacitou téměř v jakémkoliv oboru lidské činnosti
0/0
29.7.2005 14:14

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Klaus jen bohapustě žvanil. Tu charakteristiku pochopitelně nemyslel vážně... Tak to dopadá vždy, když chce být vtipnej....
 
Klaus má jen chladně a vážně analyzovat. Tam je jeho místo. Zde často vidí dál, než ostatní...ale, když se snaží být "lidovej", tak z toho vždy vyjde katastrofa....
0/0
29.7.2005 14:19

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
a jaké je kritérium dálky zraku?
0/0
29.7.2005 14:21

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Neškatulkuj podle kritérií, jelikož škatulkování oslepuje, vymývá mozek a brání vnímat realitu takovou, jaká skutečně je. všechno vnímáš jenom přes filtr svých škatulek a podstata ti uniká.
 
Vnímej tedy širokospektrálně a be filtrů.
Tento vjem ti hned napoví, že např. Klausovy názory na současný evropský socialismus, multi-kulti, přistěhovalectví, apod... jsou velmi prozíravé!
0/0
29.7.2005 14:30

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
já tu jeho teorii multikulturalismu vnímám přímo jako idiocii. evropa byla již od prehistorických počátků kotlem, v němž se míchaly nejrůznější národy a ty národy spolu dlouho vedly války a mísily se navzájem. postupně na základě mnoha válek (včetně dvou světových) dospěly ke zkušenosti, že bude lepší naučit se žít v míru a to lze realizovat jenom vzájemnou tolerancí a respektem. multikulturalismus nevznikl jako ideologie z pera marxe (nebo jak to klaus formuloval), ale je to důsledek přirozeného vývoje společnosti.
0/0
29.7.2005 14:37

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Ano, válek....a o to ty stojíš? Já tedy ne! S válčením mi dej pokoj!  Pokud se chceš válečně vyřádit, tak se přihlaš do Cizinecké Legie.
0/0
29.7.2005 14:57

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
idea multikulturalismu je jenom další štít, který stojí mezi tebou a realitou a brání ti ve vnímaní. navíc klaus ani náznakem nenastínil, jak si představuje řešení "problému" multikulturalismu. největším nebezpečím pro evropu není levicovost ani NGOismy ani multikulturalismus, ale hloupost lidí jako je václav klaus a lidí schopných ho následovat. klaus neslučuju a nespojuje, ale rozděluje
0/0
29.7.2005 15:00

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Nezlob se, ale ty vypouštíš jen bezobsažné floskule... Vlastně nějaké sdělení ty plácance přece jen mají - jsou plné iracionální a hloupé zášti. To docela dost napovídá o " j@ck " a "ustrojení" jeho duševních pochodů.... Proto mě diskuse s tebou právě přestala bavit. Se svědky jehovovými se také nezastavuji a nesnažím se jim jejich vidění světa vyvrátit,..... ty jsi zjevně podobně beznadějný případ.
 
Tak se měj dobře. Přeji ti přený zbytek dne.
0/0
29.7.2005 15:10

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
můj den hezký rozhodně nebude, protože z práce půjdu domů až zítra. jestli ti moje konstrukce připadají iracionální, pak je asi nejsi schopen pochopit pro přílišnou abstrakci. zřejmě je pro tebe jednodušší jazyk lidí jako je václav klaus, protože mu rozumíš. nechápeš ale své vlastní podmínění.
0/0
29.7.2005 15:14

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Já netvrdil, že tvé abstrakce jsou iracionální, to je veliké nedorozumění, to jsem se špatně vyjádřil. Já tvrdím, že jsou v první řadě naivní, nedospělé a hloupé!  Ad schopnost abstrakcí - Mě abstrakce živí a to vysoce nadprůměrně, takže na tom zřejmě zase až tak špatně nejsem.
 
Chlape, já vážně nechápu ten tvůj soustavný pláč. když ti současná politika nevyhovuje, tak co ti brání skočit do toho, přihlásit se do nějaké strany, která je ti nejméně nesympatická, účastnit se politického boje, přesvědčit okolí o své pravdě. Příp, pokud je tvůj odpor vůči politickému spektru nepřekonatelný, můžeš založit svou vlastní partaj - superčestných, bezúhonných a neúplatných!.... Internetový pláč nad zkažeností světa je na nic, to nic nevyřeší, to je jen ztráta času, na to se vykašli.
0/0
29.7.2005 15:29

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
to že tady ubíjím čas pro mne není nic nového - jsem tady právě za tím účelem. já jsem se jenom snažil vyjádřit, jak jsou různé ideje a ideologie destruktivní a oslepující a proč si myslím, že by se jich lidé měli co nejvíc zbavovat (ovšem ne aby je hned vyměnili za jiné). politika mě nezajímá a nebaví, nechtěl bych to dělat. nepláču tady, jenom vyjadřuju své obrovské zhnusení nad lidma, kteří tu politiku dělají.
0/0
29.7.2005 16:07

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
proč tak složitá charakteristika někoho, tak jednoduchého jako je Klaus?
0/0
30.7.2005 20:23

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Z faktu, že Američtí demokraté jsou pravicovější, než ODS (mimochodem, jak to vlastně víš?) přece neplyne že termíny pravice a levice jsou zavádějící a překonané! Tyto termíny jsou jen jakousi základní charakteristikou, ale je jasné, že jedním slovem, ať už je jakékoliv, není možné charakterizovat celý mnoha stránkový politický program, té které partaje....
 
Ale pro nejzákladnější orientaci pravo/levý termín přece stačí. Např. pokud prohlásíme o KSĆM, že se jedná u ultra-levici, tak každý může ihned odtušit, že tato strana patrně nebude příznivcem malého přerozdělování ve společnosti a všeobecně nízkého zdanění, ale právě naopak - bude horovat pro co možná největší úlohu státu v životě každého občana, apod....
0/0
29.7.2005 14:26

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
a proč těm stranám dávat nálepky jako pravicová a levicová? co tím získáme? není lepší se podívat na lidi v těchto stranách a na konkrétní body jejich programu a podle toho hodnotit. onálepkování nějaké strany jako levicové tu stranu automaticky diskredituje v očích někoho, kdo sám sebe považuje za pravičáka a tím mu braní svobodně uvažovat. takový člověk tu stranu není schopen objektivně hodnotit, protože je oslepen škatulkama
0/0
29.7.2005 14:33

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Proč se dívat na nálepky? Protože u voleb nevolíš lidi, ale stranu a její program. Až nebudou existovat žádné politické strany, ale pouze kandidující jednotlivci, tak budu hodnotit pouze je, dle jejich vlastních názorů... Zatím se ovšem takto volí pouze do senátu a účast lidí napovídá, že je tento typ voby pro lid nezajímavý....
0/0
29.7.2005 14:37

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
program a osobnosti od sebe nejde oddělit, protože ty osobnosti ten program realizují
0/0
29.7.2005 14:39

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Zrovna tak ale není možné oddělit nositele nějaké myšlenky od myšlenky samotné. Co mi např. bude platné vědět o nějakém komunistovi, že je to extrémně čestný a bezúplatný člověk, který je upřímně a skálopevně přesvědčený o svých pravdách, když já s ním ty jeho pravdy nesdílím.... To raději budu volit někoho o kom mám coby o člověku pochybnosti, ale kdo bude prosazovat idee mě blízké....
 
Ty to takto nevidíš? Tak mě napadlo, když by tě měl operovat nějaký doktor - zajímaly by tě hlavně jeho lidské nebo odborné kvality?
0/0
29.7.2005 14:51

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
copak ty kvality lze oddělovat? co když bude špičkový operatér, ale morální žumpa a bude si na tobě bez tvého vědomí zkoušet nějakou novou experimentální operaci, která ještě není ověřena a klinicky ozkoušena? já bych raději volil ty lidské kvality, ty jsou podle mě důležitější než cokoliv jiného.
0/0
29.7.2005 15:03

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Myslím, že přeceňuješ schopnost většiny lidí vést jakkoukoliv hlubší diskusi o čemkoliv (to se zdaleka netýká jen politiky). Naprostá většina obyvatelstva nesdílí vůbec žádnou vizi a jen čekají co jim kdo předhodí a co by kde zdarma urvali... Bohužel to tak je... A proto vždy budou vítězit obratní populisté, kteří budou slibovat všem všechno, bezpracné létání pečených holubů do huby, apod.... Ona realita je vždy úplně jiná, jenže to už je po volbách a do příštích voleb je zase času dost.... Před volbama se lůze zacpe pusa nějakými těmi drobnými, ukáže se, jak politikům leží na srdci blaho prostého lidu a zase se jede ve vyjetých kolejích dál....Bohužel, levice je a bude v demagogickém slibování vždy obratnější, než pravice... Obávám se, že tento zápas pravice vždy prohraje, ale to přece neznamená, že je to tak správné... A už vůbec to není důvod k radosti. 
0/0
29.7.2005 14:15

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Mimochodem, snaha vše třídit a škatulkovat dle společných rysů, je přirozenou lidskou vlastností. Co se ti na této vlastnosti jeví agresivního?
0/0
29.7.2005 14:16

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
jednoduše to, že škatulkování oslepuje, vymývá mozek a brání vnímat realitu takovou, jaká skutečně je. všechno vnímáš jenom přes filtr svých škatulek a podstata ti uniká.
0/0
29.7.2005 14:20

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
To o "ohlupování" řekni třeba takovým biologům.
0/0
29.7.2005 14:26

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
to je trochu něco jiného. já mám na mysli ideologie - komunismus, různá náboženství, nacionalismus, pravicovost, levicovost. lidé k těmto ideologiím tíhnou, protože jsou jejich berličkou při konfrontaci se životem. ideologie jim dávají vnitřní jistoty, pocit toho, že vlastní nějakou pravdu. ve skutečnosti žijí v iluzi.
0/0
29.7.2005 14:30

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
OK. Mě je vlastně úplně jedno, jak se tak která touha jmenuje a nazývá.... Já chci stát s minimem přerozdělování, stát, který svého občana neždíme jako citrón a který neživí různé lenochy a jiné lemply. Stát ve kterém není jeden obírán pouze ve jménu většiny a falešné solidarity... Stát ve kterém je každý občan strůjcem svého vlastního osudu.... 
 
Nazývej si takovýto stát jak chceš. Mš pravdu, na pojmech nezáleží.
0/0
29.7.2005 14:41

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
tak je potřeba tam dosadit člověka, který nemyslí jenom na své koryto, ale chce věci opravdu řešit. žádný z našich politiků takové morální požadavky nesplňuje.
0/0
29.7.2005 14:44

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adlof Born prohlásil
Když to vidíš takhle. Jak to tedy řešíš? Vždyť to vůbec nemůžeš jít k volbám a někoho volit, protože úplně v každé straně ti vyjmenuji extra non plus ultra hajzlíky, kteří jsou tam nalezlí.....
0/0
29.7.2005 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.