Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Václav Moravec změnil názor, vrací se do Otázek

Moderátor Václav Moravec se nechal přemluvit a od srpna se vrátí do diskusního pořadu Otázky. Pořad České televize bude dvouhodinový a zásadně se změní jeho dramaturgie. Moravec přitom sám už na jaře s Otázkami skončil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

evawin

Moravec
Pan Moravec se mi líbí, ale nelíbí se mi styl diskuze. Proč nevzít nějaké téma a nediskutovat s odborníky, žurnalisty, zahraničními žurnalisty aj. tak aby proti sobě stála pestrá paleta názorů a problémy či události byly osvětleny  z různých stran. Neustálé diskuze se stále stejnými politiky unavuje, nepřispívá k informovanosti o problémech, a v současné době plní pouze funkci reklamy pro předvolební boj. 
0/0
28.7.2005 15:33

Janina7

Škoda
Škoda, už jsem se těšila že tam dají někoho chytřejšího. Pěněženko koncesionáře, plač!!!!!!
0/0
28.7.2005 0:27

donald007

Re: Škoda
Měli tam dát tebe, aby tam byl někdo s Kreuzfeldovou nemocí.
0/0
28.7.2005 4:18

Rychlý G.

Tak, tak
Je třeba posílit týmy. Co kdyby začal nový útok na veřejnoprávnost a nezávislost naší milované televize.
0/0
27.7.2005 21:03

Xaver01

Už se těšim
Je to dobrý tah, protože to co mají na Nově, to je hnuj a póvl v nejčistší podobě. No a Dufková s Takáčem na primě, ti jsou zase příliš hloupoučcí na politiky.
0/0
27.7.2005 18:46

dislektik

Re: Už se těšim
tak tak politika je hnus
0/0
27.7.2005 19:19

reem

Vynucený návrat.
V BBC se propouští a v ČT je to finančně super. Známosti z nejvyšších kruhů jdou využít.
0/0
27.7.2005 18:12

buhvol

Re: Vynucený návrat.
Myslíš si, že přestane dělat svoje Interview? Já dost pochybuju, a proč taky...
0/0
27.7.2005 22:38

punani

a není to jedno
občas jsem to sledoval a vždycky jsem byl akorát na*ranej. nikdy jsme vlastně nic nedozvěděli ,protože to je diskuze typu chlubení, předvolebních slibů, vylepšování si vlastního image... mě osobně tam chybí pohledy zpátky a srovnání s tím co politik říkal před časem a co říká teď ..každej se tam ohání  zaručenejma prognozáma , který se vždycky rozcházej a nikdy se vlastně nepotvrdí kdo lže... je to jenom vlastní propagace nic víc.. Moravec je dobrej, ale trošku měkkej.. určitě bych poltiky víc smažil na zákládě jejich výroků a nepřipustil bych k jejich oblíbenému alibismu... podporuju ODS ale Topolánek je pro mne jenom sedlák, kterýho v debatě rozstříli každej. Paroubek ten slíbí všechno a umí to podat...bohužel je tímhle jeho stylem nebezpečenj aniž by si lidi uvědomovali... chtělo by to oživit a myslím , že moravec to asi neoživí. ať je to jak chce chyběj tam osobnosti který to uměj... třeba Sládek ..to byla aspoň legrace  
0/0
27.7.2005 16:16

dearsun

osobnosti_______??
osobnosti ,ktery to umej>>?? treba Sladek?/ ten umel dobre delat ze sebe pako a bawit lidi.to se mu musi nechat.ale neumel to co by mel predwest politik w politicke debate. MORAWEC je absolutni profik,nenecha se zastrasit nakou funkci,protoze wi,ze politici jsou nasi zamestnanci..a nawic ma jiskru...ten to dokaze oziwit..nechci ranit pana Nemce,ale poku mam wolit mezi NEMCEM a MORAWOU..je to jasne.hehehe
0/0
27.7.2005 16:28

donald007

Zajímalo by mně docela
jak to opravdu bylo s tou pauzou. Musel mít obrovskou sledovanost, protože je nejlepší. To po něm byla hrůza do žumpy (slovy zemana). Věřím, že bude zse na co se dívat.
0/0
27.7.2005 15:30

jekul

Tož,
pan Tlustý bude mít komu ukazovat smlouvy
0/0
27.7.2005 14:28

1_130_202_135

Díky práci
nového premiéra se vrací do televizních politických debat i kulturní moderátor... Snad se nic z toho po volbách nebude muset měnit!
0/0
27.7.2005 13:51

Group A

Pokud tenhle...
hrůzinec pán Moravec čte tak zdravím a přeji hodně úspěchu. Sice nevím kdo jej k tomuto činu přesvědčil...Krafl a jeho spodničky těžko...ale je dobře, že se bude na co dívat a co poslouchat. ČT 24 a jeho BBC nebylo špatné....vždycky rámeček vlevo nahoře ale prostor v Janečkově cirkusu je stokrát lepší!!!!! Je třeba tu politickou žumpu pořádně vyzpovídat a naše exelentní zástupce lidu trochu vykostit!!! Moravec mi příjde jako ideální pro tuto činnost!!! Tak ať se daří!!!!  
0/0
27.7.2005 13:33

dearsun

Re: Pokud tenhle...
dobrej nazor:-)))
0/0
27.7.2005 16:30

fleret1

doufam,ze se zase nenecha otravit
nasimi politickymi giganty...
0/0
27.7.2005 13:28

moralista

Hura
Jsem rad, ze se pan Moravec vraci. Konecne se vrati seriozni politicka debata na obrazovky nasich TV. Jedine co me mrzi. ze druha hodina poradu pobezi na CT24. Bude tedy dostupna pro 0,5% divaku v CR. Ani ja ji neuvidim.
0/0
27.7.2005 13:27

Costra

Re: Hura
Hehe, a až začne ČT vysílat přes satelit další program "ČT Film", tak první půlka filmu poběží od 20:00 na ČT1 a druhá půlka od 21:00 na ČT Film. :))
0/0
27.7.2005 14:06

phenomenon

Re: Re: Hura
No anebo se bude zacinat od konce, takze posledni pulka filmu bude na CT2, pak reklamy na CT1 a behem techto reklam se clovek dozvi, kdy a na jakem programu najde posledni cast filmu... :-D Takze sledovani filmu bude chtit videostriznu a trochu detektivniho ducha...
0/0
27.7.2005 19:15

IK-Ranger

Skvělá zpráva
Už se těším, díky. Je fakt, že nikdo nedokáže politiky zmáčknout tak, jako Moravec
0/0
27.7.2005 13:03

LOUBIK

názor
Klobouk dolů... Moravec je dobrý... a pálí mu to... myslím si, že tímhle si vydobil lepší a větší prostor pro to, co umí.... a pořad pod jeho vedením bude mít šťávu a hlavně politici budou asi pěkně propraní, protože je to člověk, který zvládá svůj kumšt...
0/0
27.7.2005 12:04

italo

Re: názor
Moravec je vyborny, kdyz ma ve studiu jen jednoho hosta. Umi ho donutit vsechno vyklopit. Ale kdyz se mu tam hada nekolik politiku, stoji to za nic.
0/0
27.7.2005 12:12

LOUBIK

Re: Re: názor
Mi příjde jako profík, který dokáže usměrnit i živou debatu... srovnám-li to s tím co předvádějí ostatní televize, je to hvězda...
0/0
27.7.2005 12:18

mfdnes-bulvar

Re: Re: názor
jo, s timhle naozrem souhlasim, kdyz tam ma jednoho, ujde to, ale jak dva a vice, tak je v pr....
0/0
27.7.2005 12:19

Jirka-Praha

Re: názor
trvalo jim to asi 2 roky nez si ho v ct vsimli
0/0
27.7.2005 12:31

Jean-Jacques

Re: názor
Není špatný, ale má jeden zásadní problém - často je mimo mísu nebo v lepším případě má povrchní informace, což jeho výkon značně devalvuje oproti tomu, na co má jinak schopnosti. Ale v tomhle směru je prostě jako ostatní novináři. Nelze mu ovšem upřít to, že je mezi slepými oním pověstným jednookým.
0/0
27.7.2005 12:53

error404

Re: Re: názor
co to kecáš?? Si uvědom že každej víkend diskutuje o jiných pěti tématech a každý z nich má poněkud širší souvislosti, takže se nelze divid že u každýho nezná všechny podrobnosti a člověku znalému může připadat, že je povrchní. Od toho tam je ten host aby smysluplně vysvětlil téma i lidem kteří nemají všechny informace. A Moravec je tam od toho aby toho hosta usměrnil když začne kecat nesmysly a vykrucovat se.... A to mu jde. Jestli ti to nevyhovuje tak si přepni na Martina Veselovského nebo na Střepiny s těma dvěma vygumovanýma nulama....
0/0
27.7.2005 13:30

error404

Re: Re: Re: názor
...divit...
0/0
27.7.2005 13:31

Jean-Jacques

Re: Re: Re: názor
To je jeho problém, že si bere větší sousto, než na jaké stačí. Těžko totiž může usměrnit diskuzi, když věci nerozumí, protože prostě nepozná, že ho vykrucující se politik tahá za fusekli.Já jsem neřekl, že mi nevyhovuje, ale marní jak své schopnosti, tak svůj i náš čas, protože diskuze, kterou řídí moderátor, který průběžně neví, která bije, je fakt dost k ničemu. I když mu tam politik blábolí do nebo volající hovadiny, VM nehne ani brvou, zato na bezvýznamných ptákovinách se vyřádí.
0/0
27.7.2005 14:16

dearsun

Re: Re: Re: Re: názor
muj boze ,to jsou teda kecy..ale twoje
0/0
27.7.2005 16:31

fel_low

Re: názor
Je to asi půldruha roku, měl v české redakci BBC Grebeníčka. Padla otázka a rudá hyena odpověděla na něco úplně jiného. Moravec: "Pane předsedo, vy jste nerozuměl mojí otázce?" Hyena: "Rozuměl, já se vám tady snažím vy..." Moravec: "Pane předsedo, jak zněla moje otázka?" Hyena: "Počkejte, to je zásadní - já chci..." Moravec: "Pane předsedo, zopakujte mi otázku, kterou jsem vám položil." Hyena: "Tak tady já musím říci, že..." Moravec: "Tady já musím říci, že jsem to já, kdo řídí tuhle diskusi a kdo klade otázky, a vy jste přišel, abyste na ně odpověděl. Příště, až se budete chtít vyhnout odpovědi na otázku, řekněte, že se té odpovědi vyhýbáte, bude to solidnější vůči posluchačům." Možná necituju úplně přesně, ale takhle jsem Moravce poprvé zaregistroval. Jestli vydrží, máme tu za dvacet let českého Larryho Kinga.
0/0
27.7.2005 13:07

tablet

Re: Re: názor
No hezké. Ale co je na tom tak úžasného?
0/0
27.7.2005 13:42

xaeris

Re: Re: názor
Proboha, navázet se do bolseviku dvacet let po jejich hospodárském krachu a prevlecení kabátu je u Vás neco vyjímecného?Dneska uz tu ale prece dávno kradou úplne jiní......
0/0
27.7.2005 14:36

mfdnes-bulvar

no jo, moravec
hm, to bude fakt dobry, nechat zidli prazdnou, kdyz politik odmitne se dostavit. to znamena, ze moravec bude muset asi politiku planovat volny cas. co kdyz treba ten politik bude mit na dany termin uz neco dojednaneho? to moravec suse oznami "pan ten a ten se odmitl dostavit"??? to doufam ne!!
0/0
27.7.2005 11:50

buhvol

Re: no jo, moravec
Jde o úplně něco jiného, politici si totiž rádi vymýšlí, s kým jsou ochotni se střetnout... přeci místopředseda nebude jednat s předsedou! No kde bysme to byli! Taková hanebnost...!!! Moravec je, dle mého názoru, výborný moderátor, a pravidla jsou pro politiky zapotřebí. Naparovat se můžou na CZ24 při projevech ve Sněmovně.
0/0
27.7.2005 11:54

LOUBIK

Re: Re: no jo, moravec
Přesně tak... je dobrý... jde o to, že se to bude vědět... stejně je tam dost hostů na founu nebo ve studiu... takže se bude debatovat bez nich... tím se nestane, že by politik nepřišel do studia kvůli tématu nebo někoho kdo je pro něj nepříjemný atd... je to moc dobrý tah...
0/0
27.7.2005 12:06

mfdnes-bulvar

Re: Re: Re: no jo, moravec
a jak bude moravec dokazovat, ze politik mu odmitl kvuli tematu nebo protistrane a ne kvuli zanezprazdnenosti?? myslim, ze to moc dobry tah neni a moravec dle meho nazoru taky dobry moderator neni. je to typicky novinar chytajici za slovicko a dost casto je mimo misu. to ze delal nebo dela na BBC jeste neznamena ze umi vest diskuse
0/0
27.7.2005 12:18

LOUBIK

Re: Re: Re: Re: no jo, moravec
Mně příjde velmi profesionální a to, že někoho dokáže otočit na jeho vlastních tezích... to mi příjde právě jako kumšt...
0/0
27.7.2005 12:25

mfdnes-bulvar

Re: Re: Re: Re: Re: no jo, moravec
chytat za slovicko je kumst? to tedy nevim....cekal bych spis vecnou diskusi (věcnou ne věčnou) a ne otazky typu "jak jste myslel to nebo ono, pane politiku?", to dovede kazdy. ale kdyz se tam napriklad hada paroubek s topolankem o danich, coz je velmi kvalitni tema, tak moravec to nezvlada, protoze tomu zkratka nerozumi
0/0
27.7.2005 12:39

jeseter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no jo, moravec
Jde spis o to, ze kazdy politik se snazi reagovat nekonkretne, aby si nezuzoval manevrovaci prostor(napr.  na otazku jestli ano nebo ne, odpovi, "V tuto chvili to neni na poradu dne", to muze znamenat pokud se to v budoucnu hodi ano i ne). Moravec se z nich snazi dostat jednoznacne vyjadreni. 
0/0
27.7.2005 12:59

sixfeetunder

Re: no jo, moravec
No, aby tam pak p. Moravec neseděl sám.....5 prázdnejch židlí....to nevim co by tam pak ty 2 hoďky dělal....
0/0
27.7.2005 12:53

baggiomb

super
to je dobře....ten pořad s ním byl super..a jsem rád že se vrací !!!!!
0/0
27.7.2005 11:36

celtic

jo...
0/0
27.7.2005 11:28

xaeris

To bylo kecu....
Proboha  to byla mediálného rámusu, kdyz ten nýmand Moravec, "jako" koncil.Tak ted ho za to bude dvakrát tolik.A dve hodiny koukat na ty jeho vykulené bulvy (asi po vzoru Pawlovské), asi vydrzí málokdo.A ten Krafl cím dál víc vypadá jak sudetácký spratek.Dost dobrý cirkus.......... 
 
0/0
27.7.2005 11:19

buhvol

Re: To bylo kecu....
Nýmand? A co seš ty? Moravec byl jediný, který dokázal politikům dávat skutečné otázky a především je dokázal zastavit, když plkali nesmysly! O redaktorovi Moravcových kvalit si může Nova i Prima nechat jen zdát... A o Moravcových kvalitách svědčí i několik let trvající Interview na BBC, o tom si nejspíš v životě neslyšel, že? ;o)
0/0
27.7.2005 11:50

lázeňská veverka

Re: Re: To bylo kecu....
0/0
27.7.2005 11:57

LOUBIK

Re: Re: To bylo kecu....
nech ho... je nemocnej.... a lehce zakomplexovanej... netuší, že tady hledá pomoc na špatným místě... Pustí si akční kotel nebo něco podobnýho a bude klid... takoví diváci vůbec netušili co je to za kapacita nikdy to ani nepochopí.... nevysvětlíš ovci, že je ovce...
0/0
27.7.2005 12:08

xaeris

Re: Re: To bylo kecu....
Toho tvýho genia Moravce oblbla treba Nemcová z ODS, kdyz nejakou PC sjetinu v excelu vydávala za dukaz o prijmech manzela.Milý pane, to mi stacilo, takhle se infantilne nechat tahat za nos.Kazdý nemluvne ví, ze jsou tu danová priznání a vsechno ostatní je jen a jen salba a klam.Takze si ho i s tou BBS strcte za klubouk, takových nýmandu jsou plný prázdninový prípravky mladejch glosátoru...... .
0/0
27.7.2005 12:12

darkhalf

Re: Re: Re: To bylo kecu....
Ale nýmanda jako ty nechtěli asi ani v žádné přípravce....  Vůbec nevíš o čem mluvíš....
0/0
27.7.2005 13:24

xaeris

Re: Re: Re: Re: To bylo kecu....
Mozná vím, mozná nevím.Ale takový Larry King by si tím PC cancem od nandy Nemcovic treba verejne utrel zadek, víme? A o tom to je, nezobat politikum jejich krávoviny ponízene z ruky, ale to Vám asi jeste nedoslo, vy rádobyodborné vsevedoucí "kapacity".........
0/0
27.7.2005 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.