Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostálův život a práci ocenili i rivalové

Reakce na ranní skon ministra kultury Pavla Dostála přicházejí ze všech stran. A shodnou se v nich i lidé, kteří s ním nebo spolu navzájem jinak příliš nesouhlasili. Podle umělců byl Dostál báječný člověk a dobrý ministr kultury. Politici říkají, že bude chybět i na politické scéně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josefprav

Je mi lído že umřel, ale ....
Ministr by neměl chodit po mejdanech. Dělal to pro svoji popularitu a nechat se tahat po televizních estrádách. Měl by držet odstup. Neměl by se plést do rozhodávání soudů .To ústavní činitele nesmí. On to dělal. Byl to populista.
0/0
26.7.2005 0:41

oldrt

pokracovani
ko devastující...
0/0
25.7.2005 19:34

oldrt

dostal
je zabavne cist reakce ohledne dostalova mladi; je mi celkem fuk, co tehda dostal delal, jednak se mi to netyka (bohudik) a jednak na blbosti ma kazdy narok, zvlast kdyz je mladej. spise me zaujal fakt, ze ministerstvo kultury bylo prostrednictvim dostala dost slusnej sponzor stranicke pokladny cssd (divadlo v brne, karlstejn, jindrichuv hradec, apod.). soucasne tento do nebes vynaseny ministr nechal programove chatrat bezpocet stavebnich kulturnich pamatek (a to i evropskeho vyznamu), a to jen proto, ze hrady&zamky&spol. halt nejsou kamaradickove z divadla (pokud bych chtel bejt vulgarni, tak napisu vypity komedianti) kam je nutno cpat stovky milionu (bohuzel i miliard) a napr. na program zachrany architektonickeho dedictvi se predpoklada v roce 2005 venovat celych 85 milionu. na 226 objektu, tj 376tis. na jeden objekt, pricemz pamatek, potrebujici primarni sanacni prace jsou tisíce. jako cloveka je mi ho lito, ale jeho cinnost, jako ministra kultury, lze hodnotit ja
0/0
25.7.2005 19:31

Josefprav

Re: dostal
0/0
26.7.2005 0:38

le-on

skoda ho
sice nevim, jak ministr kultury (kolik a jak kvalitne tam toho delal), ale jinak to byl spravnej, rovnej chlap, kteryho si clovek mohl vazit. marne premyslim, o kterem z ministru by se tohle jeste dalo rict... a proto je ho skoda.
0/0
25.7.2005 12:14

black_juice

Re: skoda ho
juchuuuuuuuuu!
Dalsi chytrolin a duverny kamarad z vojny pana Dostala
...nemel tech kamosu nejak moc?
0/0
25.7.2005 13:09

le-on

Re: Re: skoda ho
jaky duverny kamarad? jsem o generaci jinde a posuzuji ho pouze podle toho, co delal, rikal, jak se choval... a je to muj nazor.
0/0
25.7.2005 13:44

jejkap

Re: Re: Re: skoda ho
Aha, a jak se choval, co delal? V roce 62 vstoupil do KSC. Zuby nehty branil legitimnim restitucim majetku cirkvi a slechty. Naprosto rozlozil ceskoslovenskou cirkev. Sel na ruku prominentnim postbolsevickym "umelcum" a normalni kulturu nechaval zivorit. Chtel cenzurovat tisk.
0/0
25.7.2005 14:45

le-on

Re: Re: Re: Re: skoda ho
jeho politickou praci nejsem schopen posoudit. psal jsem o svem dojmu z nej - kdykoliv jsem jej videl, slysel, neco od nej cetl.
0/0
25.7.2005 15:16

black_juice

Re: Re: Re: Re: Re: skoda ho
Takze ty soudis lidi, podle toho, jak jsou obleceni, jak jsou ucesani a jak se umi smat?
0/0
25.7.2005 15:29

le-on

Re: Re: Re: Re: Re: Re: skoda ho
??? ty asi trpis sedym zakalem... psal jsem snad neco o vzhledu?
0/0
26.7.2005 10:05

milchama

Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
od těch, kteří se dnes dávají k islámským teroristům? Mnozí mladíci, kteří se k nim dávají, jsou také tak staří jako Dostál, když se dal k bolševikům. Dát se k bolševikům znamenalo souhlasit s jejich terorem, který měl na svědomí nesrovnatelně více obětí než současný terorismus islámský...
0/0
25.7.2005 9:07

*soow*

Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Ty jsi fakt magor,zamysli se nad tím co píšeš za nesmysly,dáváš dohromady jabka a hrušky,nemáš ani nejmenší potuchy,co ti islámští magoři jsou schopný provést,měl by jsi si nastudovat o čem ten jejich fundamentalismus vůbec je.Na ty jejich zvěrstva fakt nemaj ani jak ty říkáš ti zlí bolševici
0/0
25.7.2005 10:47

milchama

Re: Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Ti islámští magoři jsou schopni provést dost zla, na bolševický teror však zatím rozhodně nemají...
0/0
25.7.2005 14:36

Grima

Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Názory tohoto typu jsou mi zcela proti srsti. Nevím, kolik si toho zažil, ale určitě ne tolik, abys mohl soudit činy lidí z jejich mládí. To, že Pavel Dostál byl kdysi členem KSČ je natolik jedno a hlavně člověk může mít určitou představu a ideály, se kterými se pak může rozejít. A hlavně člověk chyby dělá
Kromě toho byl Pavel Dostál více člověkem, dramatikem a novonářem než politikem. To, že byl ministrem kultury byl jedním z mála dobrých tahů vládnoucí ČSSD. Když člověk, který měl kulturu rád a drahnou dobu v ní i působil se nadále stará o její dobro.
A výroky typu bolševici atd. jsou ubohé.
0/0
25.7.2005 10:56

milchama

Re: Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Především dramatikem a novinářem ... a proto hned v 19 letech šup k bolševikům. Co to jsou za ideály, které člověka přivedou k dosud nejvražednější ideologii v dějinách? To je pro mne poněkud nepochopitelné. Já v době bolševismu žil dost dlouho a nikdy by mne ani ve snu nenapadlo s nimi nějak koketovat... Lidé pochopitelně chyby dělají, ale pro mne jsou zkrátka exbolševici typu Kohouta, Kundery, Uhdeho, Pittharta ... a také Dostála krajně nedůvěryhodní...
0/0
25.7.2005 14:34

antigogo

Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Než něco takového "ideového" napíšu, tak bych se třeba zamyslel i nad ideologií a náboženstvím vůbec. Takoví katolíci......
0/0
25.7.2005 11:12

*soow*

Re: Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
Pravda o katolících ani nemluvě,stejná verbež,stačí se podívat třeba do Irska...
0/0
25.7.2005 11:30

black_juice

Re: Re: Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
ano, stačí se podívat do Irska! Lidi se tam nebojí chodit večer na ulici, skoro se tam nekrade, nevraždí(kromě těch debilů kteří se pouze pokládají za katolíky nebo protestanty), zanedbatelné množství prostituce, slušní lidi..... a pak že katolíci jsou verbež!!
0/0
25.7.2005 13:12

black_juice

Re: Nakolik se liší lidé, kteří se někdy dali k bolševikům,
0/0
25.7.2005 13:09

Tod_Bertuzzi

Tak jsem rád
že jsem trapným hysterkám a komunistům na iDNEs zvedl žluč a teď jdu za sluníčkem :-)))
0/0
25.7.2005 8:59

JTR

Re: Tak jsem rád
Jen nekecej, je potřeba ulehnout do postele. Velká vizita v ústavu se blíží, že!!!
0/0
25.7.2005 9:02

Tod_Bertuzzi

Falešné lkaní
Jsem zvědavej kdo z vás hysterickejch lkáčů si na Ministra vzpomene za měsíc. Stejně jako hysterie kolem Luxe. Je to jen póza ...
0/0
25.7.2005 8:43

hanibal_lecter

Re: Falešné lkaní
nevšiml jsem si, že by za ním chtěl někdo skákat do rakve. jen pár lidí řeklo, že si ho vážili, což se tobě pravděpodobně nikdy nestane
0/0
25.7.2005 8:49

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Falešné lkaní
To doufám. Falešný soucit od lidí , kteří na mně celý život sr*li , o ten bych opravdu nestál... :-)) Tak si běž vylepit nad postel plakát Ministra.
0/0
25.7.2005 8:52

hanibal_lecter

Re: Re: Re: Falešné lkaní
no nic, nemá to cenu
0/0
25.7.2005 9:02

teplakomil

Re: Re: Re: Falešné lkaní
Pán bude asi internetový drsňák. A taky idiot. že?
0/0
25.7.2005 9:38

Tod_Bertuzzi

Čecháčkovství
Češi potřebují zřejmě své modly. Každej vohnout se po smrti automaticky mění ve svatého. Politici kteří mu před měsícem nadávali do neschopného telete přednášejí ve zprávách na Nově tirády o tom , že odešel největší politik. Jsme národ stavěčů soch a oslavných průvodů.
0/0
25.7.2005 8:34

Kleki Petra

Re: Čecháčkovství
A jak je vidět z tvého případu, rovněž blbců.
0/0
25.7.2005 8:34

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Čecháčkovství
Doufám , že se nedíváš na televizi. To se v době národního smutku nesmí juline :-))
0/0
25.7.2005 8:36

JTR

Re: Čecháčkovství
Co jsi dělal před rokem 1989, že jsi tak úderný??? Nejspíš aktivní člen partaje nebo SSM, že?? Nebo se pletu??
0/0
25.7.2005 8:39

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Čecháčkovství
Před rokem 1989 mě zajímali hlavně holky. :-))
0/0
25.7.2005 8:40

JTR

Re: Re: Re: Čecháčkovství
A já myslel, že budeš min. šéf protikoministického odboje. Dle těch radikálních keců a závěrů!!!
0/0
25.7.2005 8:43

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
To jsem se měl jít v 16 letech odpálit na Hrad ?? :-))
0/0
25.7.2005 8:44

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Tobě je jednatřicet?  A není to v měsících?
0/0
25.7.2005 8:47

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Ne. Jednatřicet ti bylo týdnů , když tě máma porodila :-)
0/0
25.7.2005 8:54

gratitude

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
 
0/0
25.7.2005 10:45

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
No podle těch keců, bych tě na toto tipoval!! Islámští radikálové jsou i mladší, že?? Ale to by tě fotr zmydlil, jen by zjistil, že nejsi aktivní v SSM!!
0/0
25.7.2005 8:48

hasmen

Re: Re: Re: Čecháčkovství
Zajímali ? Nebyli to kluci?
0/0
25.7.2005 8:45

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Nebyli , komunisto. Klydně si opravuj pravopys , kdiž to považuješ za stěžejní :-)
0/0
25.7.2005 8:46

Jacksom

Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
vis, ono vsechno souvisi se vsim. Ten Tvuj pravopis souvisi s tim co mas v hlave a s Tvym celkovym pristupem. Ale to je opravdu zbytecne Ti vysvetlovat. Vis, hochu, to bys nepochopil.
0/0
25.7.2005 8:50

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Píšu rychle a blbě. Nepíšu obchodní dopis. No a co ?? Stalo se tradicí , že lidi na iDNEs co nemají jak oponovat opravují pravopis. Jsem rád , že si se s nimi identifikoval :-)) Když už jsme u toho obrozenče, k pravopisu patří diakritika :-)
0/0
25.7.2005 8:54

Jacksom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
ono jeste je potreba si uvedomit, ze existuji jeste jine zeme, nez Ceska republika, kde ziji lide. A ze tito lide jsou take pripojeni k internetu a uzivaji klavesnici te zeme, kde prave jsou. To jsem to napsal ale slozite, ze ? Obavam se, ze jsi to stejne nepochopil. A je mi to, priznam se otevrene, uplne jedno.
0/0
25.7.2005 8:58

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Tak pozdravuj v Albánii ... :-)
0/0
25.7.2005 8:59

jejkap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Di do hajzlu a neurazej, cechacku.
0/0
25.7.2005 14:47

Grima

Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Myslel jsem, že na světě existujou taky inteligentní lidi a většina blbců je v politice. Ale tady je vidno, že ať člověk lehce starší mé osoby, má viditelně zkreslené názory na svět a dění a nebo si svými výroky léčí své osobní mindráky. Házet lidi do jednoho pytle je hodno pravověrného komunisty, kdy lidi byli rozděleni a dělníky a pracující inteligenci. Ovšem tak jako jim, ani tobě nedochází to, že leckterý dělník svou inteligencí tzv. pracující inteligenci převyšoval.
0/0
25.7.2005 11:05

Jacksom

Re: Re: Re: Čecháčkovství
Ano. Jak je videt, ve skole Ti to taky moc neslo, osliku, ze ? Zkus si vzpomenout, jestli Ti neco rika shoda podmetu s prisudkem. No ale ono bude lepsi radsi nevzpominat, to bude hodne bolet v Tvem pripade.
Takze si dej jeste  jedno pivo, zapni si TV Nova a neotravuj.
0/0
25.7.2005 8:48

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Skutečně se při psaní na iDNES nehodlám zabývat pravopisem. Jestli tě to s*re tak si založ na webu Katovnu joudo :-))
0/0
25.7.2005 8:49

Jacksom

Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
byt Tvym nadrizenym, tak Te vlastne jednak ani nezamestnam, to za prve, a kdyz uz, tak bych si opravdu doslapl na to, aby ses v pracovni dobe venoval tomu, co mas napsano v pracovni naplni.. (vubec nejlip by Ti slusely ale hrabe, nebo lopata a par kolegu s asfalterskym autem)
0/0
25.7.2005 8:53

Tod_Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čecháčkovství
Milý chudáku. Mám týden dovolené. Což pochopíš když si zjistíš odkud se připojuji na web :-)))
0/0
25.7.2005 8:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.