Diskuze

Po dálnici do Brna padesátkou v hodině

Na dálnici D 1 se stane každý den v průměru deset nehod. Ve středu jeli z Prahy do Brna a zpět i reportéři MF DNES, aby provoz na nejfrekventovanější silnici zažili na vlastní kůži. Stalo se devět nehod, jednou stála kolona pět hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sam99xx

25. 7. 2005 8:28
Vy jste na dálnici potkali dopraváky?
... a jak vypadají? Já jsem je na D1 ještě nikdy nepotkal, přestože D1 využívám 2-3 týdně v délce necelých 100 km ...
0 0
možnosti

Michalll

23. 7. 2005 21:41
ačkoliv saské dálnice jsou moderní široké prázdené
mají tam překlápěcí cedule nebo svítíci proměnlivé značky, jak hrozí kolony, jde se na 60 dálnice nedálnice...
radarová kamera potom jen posílá účtenky...
tady to ale jen bublá.....organizovaný zločin a zbohatlíci by nemohli řádit, kdo by potom soc. volil??
0 0
možnosti

Deleter

23. 7. 2005 20:23
No co.
1) mýtné, ale rychle
2) do té doby zkásnout tranzit za kiláky na území čr, jestli to jde
3) technický stav kamionů kontrolovat přísněji, popřemýšlet o věcech jako protektory atp.
4) pořádně kontrolovat kolečka a kdo přetáhne dostane 24hod basu, to prostě nejde aby lidi za volantem chrápali
5) sem tam jedu brno-praha-regensburg a u nás teda policajty na dálnici nepotkávám. V rajchu když jedou, tak na 120tkách nikdo rychleji nejede. Když budou víc vidět, a používat taky neoznačený auta, lidi si budou muset rozmyslet, jak pojedou.
6) opakované porušení rychlosti, nebezpečná jízda = zadržení auta, třeba na měsíc. Při další recidivě v případě soukromého vozidla zabavení, firemní nebo půjčené auto = vězení několik měsíců.
0 0
možnosti

dukeprvni

22. 7. 2005 14:46
Po dálnici do Brna padesátkou v hodině...aspon nedostanu flastrr
17.50 - Nedaleko výjezdu na Divišov vidíme další havarované auto. Má zdemolovaný celý předek, není ale poznat, do čeho řidič narazil. Jiný vůz tu není.
no prece do virtualni reality, ze je na ceske dal-nici
0 0
možnosti

..*.. Mc Donald ..*..

22. 7. 2005 13:17
Problémů na D1 je povícero...
ale hlavních viníků je několik: 1) KAMIÓNY (ŘEŠENÍ = nutné zavedení cenově odpovídajícího mýtného + častější kontroly přetížení nákladem...) 2) BEZOHLEDNÍ ŘIDIČI / ať už z řad kamioňáků, osobáků či autobusů (ŘEŠENÍ = česká Kobra 11 a častější nekompromisní kontroly) 3) MÍSTY AŽ HAVARIJNÍ STAV D1 (ŘEŠENÍ = zavedení povinné Rallye Praha-Brno v dopravní špice pro naše politiky. Po pár havárkách, úrazech a úmrtích by snad začali naši papaláši něco řešit !!!)
0 0
možnosti

buhvol

22. 7. 2005 11:57
-
Po D1 jsem jel dnes po půlnoci. Docela dost kamionů. Místy pršelo a místy jsem měl pocit, že páni kamioňáci v těch svých kabinách spí (ovšem z toho mě vyváděli ti, kteří spolu na dálnici závodili). Ale co je úžásné, tak je Praha ve tři hodiny ráno. Dá se projet zcela bez zastavení - na jednu jedinou zelenou - za deset minut. A především nikde nikdo :)))
0 0
možnosti

mel1

22. 7. 2005 10:42
Chce to nekompromisni pristup dalnicni policie
a ted k tomu nekompromisnii pristupu. Nerozumim tomu, proc nejezdi 20 neoznacenych aut s fotakama, radarama a kamerama po dalnici a nefoti kamiony a idioty za volantama(k cemuz se obcas musim priznat i ja, ze jedu jako hovado) a okamzite to neinkasuje. Policajti takovej kamion predjedou a sjedou s nim na odpocivadlo kde ho skasnou. Za vyjeti z pruhu pro kamiony - 50000Kc nebo ekvivalent v Euro. Nemas u sebe? Dokud nezaplatis, kamion zustane tady na fleku. Znacka kamionu a ridic se zapise do databaze a pokud udelas stejny prestupek do roka znovu, nebude to 50000 ale 100000. Do dvou mesicu by bylo po problemech s kamiony. Par rozdanych 50000 pokut, roznese se to mezi kamionakama a je po problemu. V tuto chvili jde o kvantitu policajtu, protoze si ten kamionak musi myslet, ze mu to proste neprojde a ze kdyz ho chyti, tak to ukeca treba na 2000. Chce to pevnou sazbu 50000 a min to proste nepujde. Stejne tak kdyby za rychlost v osobaku bylo automaticky 10000 bylo by po problemu&nb
0 0
možnosti

Mak1

22. 7. 2005 11:17
Re: Chce to nekompromisni pristup dalnicni policie
to je ale hovadina - ve státě s průměrnám příjmem 18500 hrubého ( což je cca. 14000 čistého ) dávat pokuty 50000. To fakt může napadnout jen duševně méněcenného jedince a Šimonovského. A to pak bude rodina žrát trávu, nebo na to dostanou příspěvek od sociálky ???
0 0
možnosti

vlasim25

22. 7. 2005 10:22
už opravdu nemám slov
A to po dálnici D1 jezdím každý den, vím o čem mluvím. Vždyť se nám musí ostatní země vysmívat. Vlaky nemají co převážet, tak proč se toho nevyužije? Vždyť kamiony převáží nebezpečné náklady a je jim jedno že ohrožují lidské životy. Tak proč se něco nepřesune na České dráhy. Přijde mi, že je to politikům úplně jedno. řeší si jen svoje problémy.
0 0
možnosti

matysek-k

22. 7. 2005 10:25
Re: už opravdu nemám slov
dělám v dopravě už pár let a tak mě to moc nepřekvapuje, ona je totiž železnice docela drahá a pomalá doprava.Přeprava kontejneru do Hamburgu vyjde po silnici na stejno jako po dráze,ale kamionem je tam rychleji
0 0
možnosti

flyok

22. 7. 2005 10:19
Je třeba řešit příčiny a ne důsledky
Důsledkem je, že je přetížená D1.
Příčinou je, že tady existuje pouze jediná dálnice (rychlostní komunikace) z východu na západ. Pokud by existovala alternativní cesta dálničního typu OV-OL-HK-PHa, tak se podstatně odlehčí D1 (mj. i část o slov. a polských kamionů).
0 0
možnosti

Arny_71

22. 7. 2005 11:38
Re: Je třeba řešit příčiny a ne důsledky
+ mýtné pro kamióny + fungující dálniční policie sledující chování řidičů přímo v provozu. Pak se to změní, dřív ne.
0 0
možnosti

vlasim25

22. 7. 2005 10:14
dálnice
Myslím si, že za většinu nehod můžou právě kamiony. Dělají si na dálnici co chtějí. Místo aby jely v nejpomalejším pruhu, klidně jedou do prostředního a blokují tím plynulou jízdu. Když chce kamion jedoucí rychlostí 89 předjíždět další kamion,který jede 92, tak to prostě hodí do prostředího pruhu a nevadí jim že se předjíždí půl dne. Je to hrozné. Myslím si, že by měly být větší a důkladnější kontroly, policie není na dálnici vůbec vidět. Naši slavní politici by měli co nejdříve urychlit mýtné pro kamiony.., jsme opravdu tranzitní země. V Rakousku ani Německu nepotkám kamion, a kdyt, tak jen v nejpomalejším pruhu a jedou max 90. A co se týče osob.aut. Tak tady u nás je to naopak. Nejrychlejší je přeplněný  a nejpomalejší je prázdný. Nemělo by to být náhodou naopak? Někteří jezdí jak prasata, že to tak musím říct. A nemluvím o řidičích autobusů. Nehody budou opravdu do té doby, dokud budete jezdit jako šílenci.
0 0
možnosti

matysek-k

22. 7. 2005 10:22
Re: dálnice
To by mě zajímalo po jakých silnicích to jezdíte,že v Německu,či v Rakousku nepotkáváte kamiony.To že jezdí v Německu v levém ptuhu je dáno tím,že na 2proudých dálnicích je zakázáno ve dne předjíždět.Němci mají obvykle nastavený omezovač na 92,takže dost často předjíždějí i když nesmějí.Jinak souhlasím s tím,že dokud budeme jezdit jako prasata,nic se nezmění a není to jen o profících,ale o všech řidičích!!!
0 0
možnosti