Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testosteronoví šílenci za volantem

Další akce Kryštof právě probíhá. Uvidíme, jaké výsledky přinese. Ze statistik z minulého týdne vyplývá, že se testosteronoví šílenci za volantem prý trochu polepšili – častější kontroly snižují počet nehod i obětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kleki Petra

Zase jeden diskriminující článek!!!
Diskriminujete ženy!!! Včera kolem mne prohučela na dálnici zprava taková jedna dámička v bavoru cca dvoustovkou tak, že se mi v Laguně opotilo okno. Takže, prosím, i progesteronové šílenkyně!
0/0
25.7.2005 13:57

utanův stín

Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
Ano, ano. Mindráky z malých ňader případně nedostatečně mohutného poštěváčku si vynahrazují rychlou, agresivní jízdou.
0/0
25.7.2005 13:59

hasmen

Re: Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
A proto bych rozjel důkladnější průzkum na silnicích
0/0
26.7.2005 10:47

KarolaD

Re: Re: Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
no nazdar!
0/0
26.7.2005 11:47

hasmen

Re: Re: Re: Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
Zdar !
0/0
26.7.2005 12:30

2Mac7

Re: Re: Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
kdy začne ?
0/0
26.7.2005 12:17

hasmen

Re: Re: Re: Re: Zase jeden diskriminující článek!!!
Nějaký štemply prej scházej  (  )
0/0
26.7.2005 12:31

taranis

agesivní řidiči..
Navrhuju vybavit vozidla žen obrannými raketami země-auto kterými si ohrožená žena bude moci agresivní blbečky odstřelit z cesty.
0/0
25.7.2005 13:54

1_Venca

Plný souhlas ...
s pisatelkou příspěvku. Veřejné komunikace jsou tady pro přepravu osob a zboží s cílem bezpečného přemístění z bodu A do bodu B. Kdo je nervní a nedovede pochopit i možnost vyšší opatrnosti některých řidičů (dodržování odstupu, předjíždění do max. povolené rychlosti a podobně), tak ať se jde vyřádit někam na okruh s podobnou "bandou sebevrahů" a nekomplikuje již tak přetíženou dopravu.
0/0
22.7.2005 20:42

hasmen

Emoce musej někdy ven...
Ale nemá se to přehánět!
0/0
21.7.2005 17:58

PajaSt

Moc pěkné
Sice jsem muž, ale s autorkou souhlasím. "Testosteronoví šílenci", to je zajímavé označení. Já zase říkám, že někteří jedinci neřídí hlavou, ale přirozením. Lidé, kteří berou řízení jako adrenalinový sport, nemají na silnici co dělat.
0/0
21.7.2005 8:15

Trencherman

Re: Moc pěkné
A adrenalinových blbečků se dá aspoň předpokládat, že prioritou je pro ně vzrušení z jízdy, nikoliv úmysl někomu ublížit. Co si však myslet o skupině řidičů, kteří vás na silnici úmyslně ohrozí, protože se domnívají, že je potřeba vás vytrestat? Nejhorší je, že takový úmysl se dá později dokázat jen stěží, i když v daném okamžiku je evidentní.
0/0
21.7.2005 10:11

pinguinone

Re: Re: Moc pěkné
.. na to maji Nemci vyraz Oberlehrer , agresivni idiot co se Te snazi vytlacit ze silnice..
0/0
21.7.2005 12:43

Dr No

Autorka má pravdu
že u nás se mezi řidiči vyskytuje nebývale velké procento takových, kteří používají auto jako nástroj k léčení svých mindráků. Jezdil jsem nějakou dobu zrovna v Kalifornii a ten rozdíl je až neskutečný. V obydlených zónách platí všude 25mil (40km) a prakticky na každé křižovatce je stopka. Přitom jsem se za celou dobu téměř nesetkal s tím, že by tato pravidla někdo porušil. Taky se tam na normálních silnicích vůbec nepředjíždí, i když to nikdo nezakazuje. Pro pomalá vozidla jsou na silnicích rozšířená místa, kde je samozřejmostí, že ten kdo jede pomaleji, tak ty ostatní nechá předjet. Zkrátka tam drtivá většina řidičů bere auto jako dopravní prostředek pro dopravu z místa na místo a ne jako nástroj na dokazování vlastní důležitosti.
0/0
20.7.2005 23:25

komunisti_sou_svine

Re: Autorka má pravdu
Jasně v USA uhne, tady ne, když zrovna někomu znemožnujete předjetí jen tak protože vás to baví a nevíte proč by měl spěchat, tak si srovnejte že opravdu nevíte - že ten idiot co zavami specha třeba není nasraný závodník ,ale někdo kdo jede něco někam zachránit, nekdo kdo vedle sebe na sedadle může mít umírající zvířátko nebo člověka a snaží se dostat rychle do nemocnice nebo spechá protože jede někam zavřít plynový ventil ..hm.. to tyhle tupce nikdy nenapadne, že i spechající řidič k tomu může mít racionální důvod důležitejší než dopravní předpisy a vás názor a že vás stejně dříve či pozdeji nejak předjede, jen bez vasi pomoci resp s vasimi naschvali daleko nebezpečneji nez bylo nutne...
0/0
20.7.2005 23:43

komunisti_sou_svine

Re: Re: Autorka nemá pravdu, už sem si to dočet...
Jednoduše akceptujte že poslání kohokoliv koho na silnici potkáte může být daleko důležitejší než to poslání vaše a vám nic nedává právo to zkoumat - když mě nekdo chce předjet udelám všechno proto abych mu to umožnil co nejbezpečneji a nejrychleji, když nějak spěchám já a potřebuju nekoho předjed očekávám totéž - když mi nekdo schávlne najíždí a kličkuje aby mi to zkomplikoval předjeduhu 100ˇ% už protože nejsem sebevrah abych jel za nevypočitelným pakem, ale už ho předjíždím s tím ,ž ekdyby nastala nekde chyba budu se snažit zachranit vsechny ostatni krome tohoto sabotera - tj. pripravim se že když tak shodim raději ze silnice toho idiota co mi delal na schval překážku abych musel riskovat a ne nekoho jineho kdo za to nemuže ,protože tak je to fairplay... to je sice drsny, ale jinak to proste nejde.
0/0
20.7.2005 23:52

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Autorka nemá pravdu, už sem si to dočet...
Tomu se řiká pud sebezáchovy .,...
0/0
20.7.2005 23:53

karoten

Re: Re: Re: Autorka nemá pravdu, už sem si to dočet...
Takže jsi zastáncem anarchie, mám pravdu? Každej si může dělat co chce, a okolí je povinno se s tím porovnat - nic jinýho mi z Tvýho psaní nevyplývá.
 
Cvoku
0/0
21.7.2005 9:40

TyMeTaky

Re: Re: Re: Re: Autorka nemá pravdu, už sem si to dočet...
Tebe asi v detstvi pustili na hlavicku, ne? Nebo mas bohaty rodice?
0/0
21.7.2005 17:27

80E-seven

Re: Re: Re: Autorka nemá pravdu, už sem si to dočet...
umirajici zviratko
duvody dulezitejsi nez dopravni predpisy
mazej od pocitace zpatky na trikolku a k tematu se vyjadruj az ti bude 16
0/0
21.7.2005 13:11

Dr No

Re: Re: Autorka má pravdu
Naprostá většina blbů, kteří v autě ohrožují ostatní účastníky silničního provozu má "vážný důvod, proč musí spěchat". Přitom si může kdokoliv vyzkoušet, že rozdíl mezi slušnou jízdou s dodržováním všech předpisů a agresivní bezohlednou jízdou, která ohrožuje všechny okolo, je na 100 km maximálně 10 minut (pokud nejde o přímou jízdu po dálnici bez uzavírek a podobně). Přitom i zcela banální nehoda, jejíž pravděpodobnost takovou jízdou o několik řádů zvyšujete, vás připraví minimálně o tisícinásobek času, který rychlou a bezohlednou jízdou "získáte". Takže omlouvat ohrožování druhých lidí tím, že spěcháte (i kdyby k tomu byl opravdu důvod!!!) je donebevolající kravina.
0/0
21.7.2005 10:01

pinguinone

Re: Re: Re: Autorka má pravdu
..vsak on ve spitale ,nebo na hrbitove zjisti kolik ma casu...
0/0
21.7.2005 12:45

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Autorka má pravdu
ale proč to musí zjistit i ti, které vezme s sebou
0/0
21.7.2005 12:49

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Autorka má pravdu
..i me to   proto se tomu tematu venuji...
0/0
21.7.2005 12:55

JankovicJanek

Re: Re: Re: Autorka má pravdu
Nevíš, o čem mluvíš...až zažiješ pocit bezmoci, kdy vezeš těhotnou manželku, která ti zničehonic v autě kolabuje a nějakej "spravedlivej" jako ty ti schválně blokuje cestu, tak pak nebudeš psát takový kraviny.....neřikám, že ten důvod má vždycky každej, ale on tady mluvil o AKUTNICH duvodech k rychly jizde, o kterejch ten druhy proste nevi...Osobne taky nechapu lidi, ktery i na prazdny dalnici jedou v levym pruhu 130 s tim, ze stejne rychleji nikdo nesmi....předpisy mluví jasně: Na silnici (dálnici) se jezdí vpravo.....anebo o kus dál: řidič nesmí bránit jinému vozidlu v předjetí, ani mu bránit ve zpětném zařazení do pruhu.... Doufám, žes pochopil aspon cast z toho, co jsem napsal...
0/0
22.7.2005 8:14

karoten

Re: Re: Re: Re: Autorka má pravdu
To je právě ten průser. Když opravdu existuje důvod ke spěchu - nikdo tomu nevěří. Je to důsledek klimatu ve kterém neplatí zákon a lidská slušnost je z nejvyšších pater politiky vysmívaná.
Kdo vychová řidiče ke slušnosti? Policie to teda rozhodně nebude. Jedině změna nálady ve společnosti má tu moc. Až nebude "in" předvádět agresi, ale naopak velkorysost, vlastnost to skutečné šlechty. Ta nám tady totiž zoufale chybí.
0/0
22.7.2005 10:21

Matiee

Re: Re: Re: Re: Autorka má pravdu
Nezlob se, ale od toho jsou sanitky. Vím o čem mluvím, před pár lety vezl kamarád svou rodící manželku do porodnice, v serpentinách se snažil předjet kamion... zemřeli všichni .  Možná kdyby manželka volala záchranku, mohlo být všechno jinak a na silnicích mohlo být o jednoho nas*aného kamioňáka víc... a oni mohli všichni žít taky.
0/0
26.7.2005 10:45

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Autorka má pravdu
většina ten důvod nemá (pro těhotnou manželku bych raději volala sanitu , je to jistější a bezpečnější jak pro ženu , tak pro dítě , co byste dělal při jízdě, kdyby začla rodit ?  ) a většina si ze zákona vybírá jen ta pravidla , o kterých jsou přesvědčeni , že je musí dodržovat ti druzí , zda dodržují pravidla oni sami , to už není důležité . Jejich chyby nejsou přeci takové jako chyby těch druhých  .A zákon hovoří opravdu jasně , takže třeba ...max. povolená rychlost na dálnici 130km/h .... předjíždějící řidič  nesmí ohrozit ani omezit řidiče vozidla, které předjel .
0/0
26.7.2005 11:44

Chinkeee

Až na to ...
"při předjíždění kamionu se přiřítí 240km rychlostí testosteronový šílenec a začne zběsile signalizovat" Nemyslím, že by autorka poznala, že se k ní zezadu blíží automobil právě onou rychlostí. To přeci poznat nejde ...
0/0
20.7.2005 21:25

VLDX

Testosteron zabíjí
Jednak poměrně ničí mužské tělo fyzicky a navíc má vliv na psychiku.
0/0
20.7.2005 18:47

utanův stín

.
Napadl mne jediný výraz pro hodnocení tohoto článku: KECY.
Pokud autorku jeden debil tlačil na kamion, nedivím se jí, že se dívá na všechny řidiče jako na agresivní vrahy. Ale to, co tady píše není pravda. Pouze vlastní pohled na stav řidičů v Čechách. Jo, a můj způsob jízdy je výhradně odrazem mého temperamentu, takže očekávám stejnou ohleduplnost jako k Italům. Jen přidám troubení. Doufám, že vy ostatní taky.
0/0
20.7.2005 17:14

bajker

Re: .
No nejsou to kecy. Už se mi stalo že na dálnici při předjíždění kamionu za mnou začal zrychlovat chlap v silnějším autě. Když sem mu před kamionem uhnul, zařadil se taky předemě a šlápnul na brzdy. I já, i kamion sme měli hodně co dělat abysme se nepotkali. A to sem předjížděl větší než povolenou rychlostí. V Čechách JE bezvládí.
0/0
22.7.2005 8:21

komunisti_sou_svine

Výborný článek !
Výstižnë a podstatě problému , autor to pochopil správně, ještě kdyby nezůstal sám ...!
0/0
20.7.2005 16:30

komunisti_sou_svine

Re: Výborný článek !
Až na ten konec, ženo, je hezké že si autorka hájí svůj píseček, ale jsou to kecy, osobně jsem s překvapením vypozoroval "opak" - tedy že není rozdíl, nejezdím zrovna předpisově ale na některým dámám nesahám ani po kotníky a jako jejich spolujezdec bych se asi posr... strachy :-))
0/0
20.7.2005 16:33

2Mac7

Re: Výborný článek !
akorát že to není jen o "bohatých"
0/0
20.7.2005 16:44

komunisti_sou_svine

Re: Re: Výborný článek !
jasně já si to asi musim přečíst znova pač mi něco uniklo evidentně :-ú
0/0
20.7.2005 23:26

komunisti_sou_svine

aha - tak tenhle odstaveček třídní nenávisti tam samozřejmě nepatří ! To si asi pani trochu spletla.....
Příčinu asi odstranit jen tak nepůjde – agresivní řidiči jsou jen jednou frustrovanou vrstvou společnosti, vrstvou nových českých bohatců, kteří se těžce vyrovnávají s faktem, že přes jejich majetek svět nepatří jen jim. Naštvanost visí ve vzduchu i v tramvaji, na ulici, ve škole
0/0
20.7.2005 23:28

karoten

Re: tak tenhle odstaveček třídní nenávisti tam samozřejmě patří
Ten odstaveček totiž vystihuje podstatu, proč jsou naše silnice bojištěm.
Frustrace z prohrávajících lidí jenom kapala, když za vlády knížete Klause neplatil zákon, vyjma silnějšího. Ovoce sklízíme dodnes.
 
ODS - NEVER MORE
0/0
21.7.2005 17:46

Korejs

zas bych to nepřeháněl
V ostatních státech dělají sice také přestupky, ale z těch nejlepších příčit (Itálie - temperament, Francouzi - typické, atd., USA - zábava), jen u nás je to opět z těch nejhorších příčit (vztek, frustrace). Není to nesmysl? Nehledě na to, že v zemích jako Itálie a Francie vůbec nikdo předpisy nedodržuje. No, každopádně, když na dálnici předjíždím kamion, tak bych to neměl dělat v rychlosti 100km za hodinu - to už opravdu můžu rovnou zůstat v pravém pruhu.
0/0
20.7.2005 14:56

foma fomič

Jo,
akorát bych to neomezoval na ty bohatce.
0/0
20.7.2005 14:20

karoten

Vyčerpávající zpráva o stavu země
0/0
20.7.2005 14:15

56xjf

femina a maskulín
Je to fakt, lidi jezdí jako prasata. Ale nevím, proč na to napasovávat feminismus. Viděl jsem dost žen za volantem, které se chovaly, no nazveme-li vztyčený ukazováček neslušným chováním, pak nepřiměřeně. Narozdíl od feministek nemám potřebu poukazovat na druhé pohlaví, na jeho projevy. Snad proto když v autě řeknu, "ten jede jako prase" a za volantem sedí žena, tváří se manželka nechápavě. Patrně jsem dle feministického přesvědčení měl říci "blbá slepice"? Jenže mně je to jedno, nedívám se kdo sedí za volantem, ale jak se za volantem chová.
0/0
20.7.2005 13:47

pepe999

Re: femina a maskulín
Nedavno mi rikal soused, ze si to masti od Mohelnice do Olomouce a na rondelu u Globusu suverenne zenska v zanovni fabii vyhodila blinkr doleva(je tam milion sipek do prava) a hura do protismeru. Na Prazske byla asi cervena, tak nejezdila auta. Mela stesti, ze za rondelem je benzinka, pac by tam couvala a otacela se dodnes... :-)
0/0
20.7.2005 13:52

karoten

Re: femina a maskulín
Ale ona měla naprostou pravdu s tím opakem feminismu - maskulinismem, mužáctvím, nebo jak to říct.
Situace kterou popsala z dálnice, je dokonale typická, tohle ženský skutečně nikdy nedělají. Ženská agresivita na silnicích vypadá jinak, není to ponižování slabších, ale 100% ní sobectví - já na silnici sama a budu si dělat co chci. Takový baby jsou, ale naštěstí je jich mnohem míň, než těch testosteronovejch idiotů s gulama i bez nich.
0/0
20.7.2005 14:20

majlous

Re: Re: femina a maskulín
já bych každému doporučoval před usednutím za volant povinně shlédnout stránky www.ridic.borec.cz .jen strach o sebe donutí jezdit rozumněji!!!
0/0
20.7.2005 15:14

karoten

Re: Re: Re: femina a maskulín
Jo jo, každá válka má svý mrtvý....Mělo by se to ukazovat, každej den po zprávách "bez komentáře" minutka vyprošťování s autentickým zvukem....
0/0
20.7.2005 15:20

PajaSt

Re: Re: Re: femina a maskulín
Chtěl jsem se na ty stránky kouknout, ale nějak mě to tam nechce pustit.
0/0
21.7.2005 12:39

bajker

Re: Re: Re: femina a maskulín
Taky se mi nedaří tam proniknout :( . Nemáš jinej odkaz ?
0/0
22.7.2005 8:26

RedsNews

Myslím, že celému...
 národu by prospěla osvěta. PROČ třeba místo reklam na "křidélka či jiné kraviny" v nejlepších vysílacích časech (před hlavními zprávami v rozmezí 19 - 20h.) není vysílán BESIP, kde řada věcí by byla ukázána a vysvětlena. Vím, že takovéto Besipové minutovky běží v průběhu dne na ČT, ale V ZÁJMU NÁS VŠECH, kteří mají co dočinění s naší silniční dopravou by bylo, kdyby se ŘIDIČŮM vysvětlovalo např. "Jak se chovat na kruhovém objezdu, kdy blikat, Jak jezdit po víceproudé silnici (dálnici), ...atd."
0/0
20.7.2005 12:45

orinka3

Re: Myslím, že celému...
to je opravdu dobrá myšlenka. Ale tady zapadne. Co to takhle poslat do České televize jako námět? Ať dokážou, jak jim leží na srdci zdraví národa!
0/0
20.7.2005 13:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.