Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svérázní rodiče přišli o své děti

Pláčem skončil v pondělí soud o tom, kde má žít pět sourozenců Červenkových ze Zlína. Sociální pracovnice je rodičům odebraly už v lednu. Tři mladší děti, osmiletá Kristýna, sedmiletý Sebastian a čtyřletá Markéta, zůstanou nadále v domově. Čtrnáctiletý Tomáš a 17letý Richard, půjdou domů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mistička

Děti
Podle mne je tragedie,jaký základ mají děti do života a co z n ich vyroste.co již malí za sebou a jak je to poznamenalo na život budoucí
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              Podle mého názoru,je nejhorší osud dětí,co již vytrpěly a jaký mají základ do života.        
0/0
19.7.2005 21:08

pinguinone

Re: Děti
Plejtvas mistem...
0/0
20.7.2005 8:08

m24

reakce
Reaguji tímto na svůj příspěvek z 08:19.Jde o jiný případ.Díky za mail,omlouvám se a přeji hodně štěstí.
0/0
19.7.2005 20:54

crc

sociálky poslat do Afriky či Indie
Tam by mohli odebírat děti rodičům hromadně. Tam kolikrát ani neví, co to elektrika je
0/0
19.7.2005 15:28

orinka3

teď jsem si pořádně přečetla článek
a tam stojí, že se o děti zajímá jejich teta. Kéž by si je mohla vzít, lepší každý hodný příbuzný, než široký kolektiv dětí s placeným dohledem pedagogů. Mějte se musím končit.
0/0
19.7.2005 14:25

iuos

hmm
čert vem to, že nemaj vodu, nemaj eletriku - bez toho se dá žít v pohodě (a možná líp než s s tím), čert vem to, že se chlapi zabouchli do jedný ženský, ale co mne zaráží je to, že nemaj práci a takový vysoký dluhy - a za co ty peníze utratili?
0/0
19.7.2005 14:09

kijivu

Re: hmm
nedávno jsem žádala o půjčku 20 000,- a tak mě proprali, že si ty peníze příště radši napřed ušetřím. zajímalo by mě kdo půjčil jim.
0/0
19.7.2005 14:11

komunisti_sou_svine

Re: Re: hmm
Co třeba že spláceli hypotëku, dum shořel, nebylo to pojištene.... chteli podnikat a zkrachovali... na fotce vypadaji docela normalne, tipoval bych ze to je pripad kdy se vsechno posralo a oni proste nemaji ani financne ani psychycky silu se z toho sami vyhrabat ?
0/0
19.7.2005 15:06

pinguinone

Re: Re: Re: hmm
..nebo dluzi nekomu , co ma dlouhe prsty...
0/0
19.7.2005 15:15

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: hmm
nebo tak. ... :-(
0/0
19.7.2005 15:17

sDominika

Re: Re: Re: hmm
To jako že jsou bílí. Ten chlap vypadá jak psychopat a žít způsobem, který popisují v článku je poněkud asociální.
0/0
19.7.2005 15:48

pinguinone

Re: Re: Re: Re: hmm
..copak , mate stejneho psychiatra..? 
0/0
19.7.2005 15:53

sDominika

Re: Re: Re: Re: Re: hmm
Ne.
0/0
19.7.2005 15:59

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
... nezda se Ti tedy ,ze je Tvoje charakteristika , zalozena na jednom obrazku ,dost malo fundovana..?
0/0
19.7.2005 16:42

sDominika

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
Stejně jako tvoje domněnka, že dluží někomu s dlouhými prsty - ta už není založena vůbec na ničem.
0/0
19.7.2005 17:14

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
..jiste ,ze je to spekulace,proto taky zacina slovy..treba,,,,,je ale zalozena na prubehu soudniho jednani... kdyz nekoho ,ale ostempluju jenom podle fotografie...
0/0
20.7.2005 8:11

sDominika

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
..na průběhu soudního jednání..Vy jste tam byl? A jestli jste použil slovo třeba, tak já zase slovo vypadá, nikoliv JE. Ale v tomhle podstata sporu není. Já jsem Vás za Váš názor nenapadla, kdežto vy jste měl potřebu udělat ze mě pacianta z psychiatrie.
0/0
20.7.2005 14:27

pinguinone

Re: hmm
..pokud to neprochlastali ,nebo neutratili za drogy ,je to vzhledem k detem irelevantni
0/0
19.7.2005 14:12

orinka3

včera jsem se dívala
na dokument z dětského domova. Střídavě tam mluvili sociální pracovníci i samy děti. zarážející a smutné na tom bylo, že každé dítě toužilo po svém bývalém domově, ať už byl jakýkoliv. Soukromí, domov, rodiče - to jsou nenahraditelné hodnoty. Kolik dětí žije ve špatných podmínkách a zůstává tam jenom proto, že na to nikdo nepoukázal? A kolik dětí je v domovech přesto, že si tam stýskají? Já nemůžu tuhle rodinu soudit, ale dětem by asi bylo přece jen líp doma.Jsou všichni rodiče jenom vzorní?
0/0
19.7.2005 13:54

pinguinone

Re: včera jsem se dívala
 .. miliony deti po svete nemaji ,ani takove podminky.. a nikdo je rodicum nekrade a nestrka do pastaku...
0/0
19.7.2005 13:58

orinka3

Re: Re: včera jsem se dívala
mně se u toho chtělo brečet. Na závěr tam do kamery ke svým rodičům mluvily dívenky, které jim děkovaly za to, že jsou v televizi (!), vzkazovaly jim, že je mají moc rády. A to šlo o rodiče, kteří byli ve vězení a všelijak jinak pofiderní. Určitě o své děti neměli zájem a ty je přesto milovaly a ctily. Proč proboha berou děti od rodičů, kteří o ně stojí a pouze nežijí čítankovým životem? Vždyť je to pro ty děti křivda na celý život!
0/0
19.7.2005 14:13

pinguinone

Re: Re: Re: včera jsem se dívala
..me by celkem zajimalo , jak se opravdu o to ten Nemec zajima , ..
0/0
19.7.2005 14:14

hbf

Re: Re: Re: včera jsem se dívala
Třeba proto, že je ty rodiče týrají, pohlavně zneužívají ...
Důvodem té "zamilovanosti" do rodičů může bt to, že na svobodě mají tyto děti snadný přístup k chlastu, kuřivu, drogám a sexuálním partnerům, zatímco děcák se je snaží držet zkrátka ...
Ač to ty děti momentálně vnímají jako křivdu, do budoucna se restriktivní postup vyplatí, protože alespoň část těchto odloučených dětí nepřevezme "rodinné zvyklosti" a neuplatní je ve své budoucí rodině.
0/0
19.7.2005 14:42

pinguinone

,,
,, Třeba proto, že je ty rodiče týrají, pohlavně zneužívají ...  to mas odkud...
0/0
19.7.2005 14:50

hbf

Re: ,,
Nepsal jsem o tomto případě, reagoval jsem na obecnou hlášku o tom, že děti z pasťáku milují své rodiče ... proto píšu "třeba proto ...."
0/0
20.7.2005 8:07

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: včera jsem se dívala
Ctyrlete deti chteji a potrebuji rodinne zazemi, kontakt a lasku rodicu, alkohol a sex s nejakymi partnery je nezajimaji.
0/0
19.7.2005 14:53

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: včera jsem se dívala
..ja jsem vedel ,ze se tady objevis,,,
0/0
19.7.2005 14:56

monstrum

Skutečná pravda
Já když slyším slovo sociálka, tak se mě ježí vlasy na hlavě...
Stát by neměl mít právo odebírat děti rodičům, ať jsou rodiče jací jsou...
Vždycky je to na subjektivním posuzení nějaké zakomplexované ježibaby.
0/0
19.7.2005 13:25

Destroyer7

Re: Skutečná pravda
A co týrání dětí (fyzické i psychické), pohlavní zneužívání dětí, vynucená dětská prostituce a další libůstky některých našich také spoluobčanů?
I takové děti by měly zůstat u těch, kteří se rodiči dají nazývat jen proto, že na stvoření dítěte byl použit jejich genetický materiál?
0/0
19.7.2005 13:58

pinguinone

Re: Re: Skutečná pravda
.. muzes neco takoveho prisit Cervenkovi..?    ja si vzpominam na tu story " nocni boure "  nebo jak se to devce jmenovalo...
0/0
19.7.2005 14:00

orinka3

Re: Re: Re: Skutečná pravda
Půlnoční bouře, tuším. Tam šlo o rodiče, kteří žili netradičním způsobem v přírodě, nechtěli nechat děvčátko očkovat atd. Nakonec se to ale urovnalo, šlo jenom o to, že naše úřady pořád nemůžou strávit individuality a to, že někdo vybočuje z řady, je pomalu trestný čin.
0/0
19.7.2005 14:16

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
.
0/0
19.7.2005 14:19

leonel

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
0/0
19.7.2005 14:37

monstrum

Re: Re: Skutečná pravda
Jenže v státním zařízení komicky nazvaném "dětský domov" se nic nevyřeší, ale naopak se děti přiučí od svých stejně postižených spolubydlících dalším ohavnostem , které ještě nezažili. Celé je to postavené na hlavu. Ať jsou rodiče jací jsou, doma jim bylo líp.
Pak opravdu rostou do kriminálu až se v domově "vyučí"
0/0
19.7.2005 14:06

malinm

Re: Re: Re: Skutečná pravda
Prosimte ... lip ???   ..bez vody a bez eletriny??  ...co to je za nesmysl ...???
0/0
19.7.2005 14:11

iuos

hmm
i bez vody a elektřiny u zadku se dá žít dobře
0/0
19.7.2005 14:12

malinm

Re: hmm
.. co to je za zivot ve spine a hnusu v dluzich, kdyz nemaj ani na jidlo, natoz, aby dite melo podminky k tomu prospivat ve skole ..   .. jste se snad vsichni zblaznili???
0/0
19.7.2005 14:32

pinguinone

Re: Re: hmm
... na jidlo jsou snad socialni davky...a i kdyz si nosis vodu od pumpy na dvorku , nemusis byt cune..
0/0
19.7.2005 14:59

iuos

hmm
pořád mne nechápeš - to, že někdo nemá zavedenou vodu pod nos a nenemá eletriku, neznamená, že musí žít ve špíně a umírat hlady
0/0
19.7.2005 15:17

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
..predstav si ,ze jo.. kazde zvire Ti utece ze ZOO i kdyz tam dostane nazrat ,ma elektrinu a tekouci vodu...
0/0
19.7.2005 14:13

malinm

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
... to srovnavas dite se zviretem?? ..co to ma byt? ...rodice co nedokazou diteti zajistit zakladni potreby nemaji proste na sve dite narok... to je bez debat ...
0/0
19.7.2005 14:29

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
..co jsou podle Tebe zakladni potreby..
0/0
19.7.2005 14:30

iuos

hmm
základní potřeby jsou spíš jídlo, teplo, sucho a lsáka, ne? vodu a eletriku není nutno mít pro kavlitní a spokojený život - ale to si u netu asinepředstavíš, co?
0/0
19.7.2005 14:30

malinm

Re: hmm
.. ty chudaku zamysli se trochu ... asi svym detem taky upiras zakladni hygienu.. a domaci ukoli pisou pri svicce ... a dostanou vubec neco k jidlu .. ???
0/0
19.7.2005 14:33

pinguinone

Re: Re: hmm
... Ty jsi zrejme domaci  ukoly  jeste nenapsal...  
0/0
19.7.2005 14:41

iuos

hmm
co to meleš? hygiena se dá doržovat i bez toho, že mi teče voda ze zdi, a svítit se dá i něčím jiným než svíčkama nebo zářivkou - ale to záleží na člvoěku, jak se rozhodne žít - my jsme se v týhel debatě dostali někam jinam, než se týká tohohle případu - jsou totiž lidi, o kterých mluvím já, kteří vedou spokojený život, který splňuje i tvoje hygienické předpoklady, aniž by měli přivedou vodu do domu a měli elektřinu - a to nemají dluhy - narozdíl o jiných lidí, kteří mají sposutu dětí, žádnou práci, dluhy, hlad a holou prd*l
0/0
19.7.2005 16:10

hbf

Re: hmm
Jo, jenže z čeho opatří tito rodičové jídlo, teplo a sucho, když dluží statisícové částky, nepracují a poslední teplo a sucho měli doma v okamžiku vypuknutí požáru v listopadu loňského roku? Mimochodem pojem lásky mají asi také trochu zdeformovaný, pokud otec-manžel obskakuje stejnou uklízečku, ajko jeho nejstarší syn ...
0/0
19.7.2005 14:47

pinguinone

Re: Re: hmm
... urcite znas fotografa Saudka...,sebral by jsi jeho synovi to dite..
0/0
19.7.2005 14:50

leonel

Re: Re: Re: hmm
0/0
19.7.2005 14:52

Danďák

Pění ptáci ...
Červenka, Slavíková, Skřivánková - hotová voliéra. No i když náš dům se tomu taky podobá: Polák, Čáp, Hrdlička :-)
0/0
19.7.2005 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.